Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Zdravim, je nějakej rozdíl mezi kolečkama z převodovky z 05 a 21? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2014 6:58
 Ještě doplním, že ač má výstupní hřídel stejný počet zubů, ani ta nejde do novějšího provedení použít z důvodu jiné délky, díky vylepšenému uložení (přidání ložiska do krytu zapalování)
Datum: 27. června 2014 6:58
 Trošku to upřesním, kolečka z 05 jsou o 1,2mm užší, jednička má 3kolíky, trojka normálně 6. Tak to je v naprosté většině motorů od počátku výroby až téměř po ukončení výroby. Existují ovšem vyjímky. V průběhu výroby se objevily i kolečka s jiným počtem zubů na dvojce (19/19 jako u pařeza, ale s šesti kolíky) jde poměrně o zvláštnost. Upozorňuji, že nejde o první serii motorů, ale objevio se to v průběhu výroby (možná pro vývoz). U posledních motorů lze narazit na 6kolíků i na jedničce. Další rozdíl je v hřídelích, která jsou jiné z důvodu jiné šířky převodovky a tím daného i jiného kroku u řazení. Ze stejného důvodu je jiný i řadící automat. Jednička má oproti 20/21/23 jiný počet zubů (13-24), tak že i startovací kolečko je jiné, má 24z u 20/21/23 má zubů 23. Na výstupní hřídeli je, ale již převod 14-23 jako u novějších modelů (550 a 555 měla 13-24).
Datum: 27. června 2014 6:54
Jméno: standa
IP: uživatel17355
 Jsou jiný délkově,motor z j21 je širší o několik cm. Navíc většina motorů j05 má tříkolíkové uloženī koleček a j21 je šestikolík. Takže obecně je jiný všechno.
Datum: 26. června 2014 20:32
 nevím jak v ostatních kolečkách, ale já si myslím, že startovací kolečko má jiný počet zubů.
Datum: 26. června 2014 20:04
|



|