Jméno: rapid
IP: uživatel348
bude mensi rozdiel medzi 1 a 2kou.na dvojke bude lepsie tahat.
Datum: 19. prosince 2006 17:06
Jméno: OVER
IP: uživatel43
Jaká je výhoda týhle úpravy?
Datum: 18. prosince 2006 22:46
Ale zapadal,mám to vozkoušený,zapadá tam úplně stejně.Alespon v mojí převodovce
Datum: 14. prosince 2006 21:59
je to možné, omlouvám se, je to už nějaký pátek co jsem řešil převodovku z pionýra, v plánu byl tenkrát čtyřkvalt, doteď si pamatuju jak jsem se zhrozil, když jsem zjistil, že ozubení prvního převodu má jiný modul než dvojkové soukolí, ale s těmi počty 18 a 20 si už vzpomínám. S tím prohozením nevím, protože vodící plech by si posunul na opačnou stranu než je teď vychýlený a potom by nezapadal do kulisy řazení.
Datum: 13. prosince 2006 18:06
stejsky: ee v pionýru má jedno dvojkový kolečko 18 a druhý 20 zubů myslím,každopádně nejsou stejný.Když je zaměníš mezi sebou tak získáš pomalejší dvojku.
Datum: 13. prosince 2006 17:52
Tuším že se dají se zaměnit dvojkové kolečka z pionýra za dvojkové soukolí z pařeza, jinak jestli se nepletu tak počet zubů dvojkových kol u pionýra je stejný! kdybych byl doma tak můžu být přesnější
Datum: 13. prosince 2006 15:24
můžeš tam přehodit dvě kolečka a pak budeš mít pomalejší dvojku
Datum: 13. prosince 2006 14:01
Jméno: rapid
IP: uživatel329
ja som pocul ze sa da vymenit daco v prevodovke ale neviem ako...
Datum: 12. prosince 2006 21:25
No v prevodovke asi tazko,ale mozes dat mensie retazova kolecko.Najmensie je asi 11 zubove.A potom väcsiu rozetu.
Datum: 12. prosince 2006 20:33