Jméno: franta
IP: uživatel4498
 zdravim, co se nejčastěji mění při generálce motoru na fíkovy? a co je nezbytný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 jak uz bylo receno,základ je novy tesneni,loziska,gufera,vybrus a spojka s primarem....pak dily ktery nejsou zdravý...to je kolecka prevodovky,radici automat,ojnice,hridele prevodovky,futra prevodovky atd....... cenovy rozepti je nejmin 1000 az po castky jak rika Pouchaz,ale to uz je novej motor!!!!! a tak ma vsechno takovy tesnejsi. Ja osobne razim zlatou stredni cestu pri svych GO coz je loziska,gufera,tesneni,funkcni klika,spojka,primar,vybrus.....vyjde te to na 2000-2500,podle toho kde a jak kupujes dily........
Datum: 17. května 2009 22:57
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ja sem delal generalku fichtla aj s kostrou proste vse novy nater pelchi nejaky to lanku a vyslo me to i z vybrusem a dilema do motoru nejakych 700kc takze na peni ze to neni moc narocni ale jestli chces super fichtla tak aspon ty 3000 do toho investuj ja sem to delal v se poprve
Datum: 17. května 2009 21:18
 Ahoj generálku motoru mám za sebou, zatím nevim jestli úspěšně ale doufám že jo. Dělal mi to Standa od taď z fora. Já jsem generálku pojal vcelku "slušně" sepíšu ti sem díly, které jsem měnil. Výbrus, 2x kroužek, píst, čep, klika + ojnice, hlava, karburátor, nabojové kolečko (22z), řetěz, 2x lamela, mezimamela, ložiska, gufera a spousta a spousta dalších dílu. Bez práce a materiálu jsem do dílu investoval cca 5800 kč.
Datum: 17. května 2009 20:26
 ozubený kola (hlavní a předloha), gufera,ložiska to je z převodovky vše co jsem měnil a dělal jsem si nechat výbrus
Datum: 17. května 2009 19:46
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 No videl bych to asi takhle loziska kdyz menis loziska mel bys tam urcite dat i novy simerinky (gufera) to je dejme tomu základ tvojeho působení uprostřed motoru pak už je to v tom co je posrany ro znamena pokud jsou tak lamely spojky dal nakej ten vybrus ... když děláš výbrus tak samozřejmě nový pístní kroužky pístní čep a bronzovy pouzdro v ojnici můžeš nechat nebo si sám vyvážit kliku pak ju vyúhlovat a le to bych delal jenom kdybych mel na to mašiny no a pak samozrejmě das novy olej do prevodovky a po vybrusu tam davej stalej olej nakej kvalitni fakt to dela divy no a pak dukladne zabehnout ale nejdulezitejsi je to zase slozit do kupy aby to jelo ... poprve bych se dotoho sam asi nepoustel a poprosil bych nekoho at ti pomuze nebo nad tebou drzi pomocnou ruku
Datum: 17. května 2009 19:44
 ložiska gufera lamely vybrus atd
Datum: 17. května 2009 19:26
|



|