 Zdar jsu v koncích už prostě nemůžu asi toho pincka hodim někam do zmole prostě mě to pořád kurvý svíčky ted poslední 3 dny jsem posral 3 svíčky na tu poslední jsem ujel ty 2 km byla nová a po 2 kylometrech je v prdely.Jak jste mě tu psali saje mi to olej z převodovky nééééé nesaje to co jsem tam nalil před rokem to samí množství jsem vylil. Hladinu v plovákovce mám OK jehlu na 2 zářezu zhora ale když vytáhnu svíčku je černá a mokrá od oleje liju tam dobrý olej doporučil mi to jedem chlapík přes pincky. prostě to moc hulí a svíčky jsou černé a vlhké at dělám co dělám nic dával jsem jehlu na 1 zářez kde je to nejchudší hladinu v plovákovce jsem měl už podmíru nechtělo to ani jet když jsem přidal nestačilo to tam dotíkat jak to bylo chudý ale svíčka černá mokrá.Zajímavé je že mě dřív odešli studené svíčky jako je N14C N17C ty vydržely dýl.Já prostě už nevým PROSIM pomozte já chci jezdit motor mám po GO narval jsem do toho všechny peníze tak chci jezdit PROSIM POMOZTE moc vám děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 10:50
Jméno: Mirek
IP: uživatel9232
 Zdravím.Já mám Babetu 207 a tehdá mi to dělalo to co tobě.Různě jsem laboroval a nakonec to byl špatně seřízený karburátor.Seřizoval jsem tak , že jsem zastavil malinko pootočil šroubkem a chvilku jel a to jsem provozoval tak dlouho , dokud svíčka nebyla tip ťop.Musí být pěkně hnědá až do běla .A to se stane po malé chvilce když trefíš správnou polohu.Ať se daří Mirek.
Datum: 20. dubna 2010 10:50
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud by do klikové skříně pronikal převodový olej v takovém množství, že by po dvou kilometrech zkolabovala nová svíčka, tak by motor silně kouřil a smrděl, je to takový zvláštní smrad. Za předpokladu, že je motor dobře utěsněn a zapalování v pořádku, bude pravdopodobně příčinou příliš bohatá směs. Může být poškozený plovák nebo zůstane viset na jehle, ale také může být špatný ventilek, pořádně nezavírá. Podívej se na vzduchový filtr a sání, jestli není něco poucpané. Nepřevrtával někdo hlavní trysku? V případě přetrvávajících problémů zkus vyzkoušet jiný karburátor, třeba si od někoho komu bezvadně funguje, na chvíli vypůjčit.
Datum: 18. března 2010 0:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud by do klikové skříně pronikal převodový olej v takovém množství, že by po dvou kilometrech zkolabovala nová svíčka, tak by motor silně kouřil a smrděl, je to takový zvláštní smrad. Za předpokladu, že je motor dobře utěsněn a zapalování v pořádku, bude pravdopodobně příčinou příliš bohatá směs. Může být poškozený plovák nebo zůstane viset na jehle, ale také může být špatný ventilek, pořádně nezavírá. Podívej se na vzduchový filtr a sání, jestli není něco poucpané. Nepřevrtával někdo hlavní trysku? V případě přetrvávajících problémů zkus vyzkoušet jiný karburátor, třeba si od někoho komu bezvadně funguje, na chvíli vypůjčit.
Datum: 18. března 2010 0:33
Jméno: martin
IP: uživatel8965
 hej podle me to moc redís ten benzin a nebo ti fakt bere z vyfuku vyjete sracky to se muze stat lepsi je vycistit a benzín redit mene nez více ale at to není zas moc malo....
Datum: 17. března 2010 20:55
 A ten olej necítil jsi zněj benzin protoze převodak se ti může dostat do kliky a benzin zas do převodovky takže pak vypustis opravdu stejne
Datum: 17. března 2010 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 dal bych ruku do ohne za ten prevodovej olej......
Datum: 16. března 2010 22:00
 eště koliik dáváš mísící poměr oilu?
Datum: 16. března 2010 18:10
 zkus vyměnit filtr,a hlavně vypal výfuk,vono si to může ten usazenej oil z výfuku brát zpět do válce,a pak ti to nadělá paseku,....
Datum: 16. března 2010 18:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a když tu svíčku pořádně vyčistíš tak zas funguje ne? zkusils jet kousek bez filtru sání? jak je na tom výfuk? a když dáš novou svíčku tak se motor normálně vytáčí?
Datum: 16. března 2010 17:55
|



|