 zdarec  mam takovej pribeh s problemem..  mam mustanga,jezdili sme s kamosem a ja to pucil jednomu klukovi...on se na tom vysekal (nechapu to,jede na rovine,prej mu zahucelo kolo do diry,postavil to na predek a prelit pres riditka,uz takhle podobne nedavno odrovnal babettu,spad na levou stranu a zku*vil spojkovy buben)...no byly ohly riditka,svetlo,blatnik a stupacky...to sme nejak srovnali,jelo to ok....pak sme jezdili asi necelou hodku,pak to proste z niceho nic chciplo....a neslo to uz nastartovat...obcas to chytlo tak na 2 vteriny a zase nic..tak sem to dotlacil domu a ze se na to dneska kouknu...tak chytlo mi to asi na 5 sekund,pak zase nic...sundal sem kryt zapalovani a zjistil sem ze kladivka sou nejak daleko od sebe,kdyz se odtahnou...pak sem zjistil ze magneto se hejbe doleva doprava (jako dal a bliz od motoru) myslim si a doufam ze to budou jenom loziska...dalsi vec,kuli ktery mi to asi nechce chytnout je ze zacal tyct benzin mezi valcem a karterem...nechapu,jak jednim vysekanim moh zkurvit takovejch veci!!! no a ja se pro jistotu ptam,nez to zacnu cely rozdelavat....jestli to,ze se magneto hejbe dostran bude tema loziskama..? a vubec se jako cely hejbe vsema smerama..vacka ta otvira kladivka podle toho jak s ni zahrcam do stran...  poradte pls,komu se to treba stalo..proste vsechno,docela mi to se*e,nedavno sem mel motor rozdelanej....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 21:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 martin: jo od loctitetu jsem myslel.....vim že jsem na ně koukal v bimexu(obchod s ložiskama atd.)
Datum: 28. srpna 2009 21:20
 kdyz tu byla zminka o tech lepidlech tak ty jsou dost dobry, my sme snima s tatou lepili nejaky hridele a fakt to drzelo, a kdyz se to rozebira tak se to musi nahrat na cca 200 stupnu pak to povoli vyrabi to LOCTITE a jsou dost drahy, existuje jich strasne moc druhu,,, na hridele, pojistny na srouby, pevnostni na srouby ......
Datum: 28. srpna 2009 11:35
 nechapu,jak jednim vysekanim moh zkurvit takovejch veci!-i tam(zkurvit)by patrila hvezdicka  .Jinak nezapomen vsechno to rozdelavani a meneni davat na jeho ucet  .At se pouci
Datum: 27. srpna 2009 18:40
 no,naštěstí to nebudu cálovat já,ale ten kluk...  takže si schválně necham zaplatit ty nejlepší věci
Datum: 27. srpna 2009 15:54
 takze to znamena rozebrat motor,udelat proste generalku,vymenit gufera loziska,vsechno co je spatny...jediny co nebudu delat je vybrus,to je ok...ach jo,me se do toho tak nechce
Datum: 27. srpna 2009 15:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak to nejspíš budou dělat čepy klikovky, který v ložisku prostě už nebudou natěsno a hejbou se v nich... tim že se na tom vysekal, se to mohlo jenom hnout a jestli máš starou vačku, tak ty už někdy bejvaj trohu obroušený a jak se to dostalo do jiný polohy, tak to víc otvíralo kladívka, tudíž se změnil i předstih... jinak se prodávaj i spešl lepidla na ty čepy, takže se zakápnou k ložisku, ale zatim jsem naštěstí neměl tu čest, takovej motor pulit
Datum: 27. srpna 2009 15:50
 no loziska byly prave ok,nemeli zadnou vuli proto sem je tam nechal...ale stejne je mi divny,jak jednim padem moh odrovnat ty loziska a tesneni...
Datum: 27. srpna 2009 15:43
 muzou to bejt loziska, zksu sundat zapalovani, vyloupnout gufero jestli neco neuvidis vic kde se to hybe, jinak ja bezne skladam se starymi lozisky, mam zkusenost ze stary komunisticky loziska jsou best! dokud to neni uplne v prdeli tak je nechavam
Datum: 27. srpna 2009 15:19
 mal si motor rozobratej a poskladal si to so starimi loziskami? tie loziska sú uz v pi*e treba tam dat nové
Datum: 27. srpna 2009 15:17
|



|