Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 03. června 2010 14:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli tam nemáš díru jaok vrata, tak stačí dát šroubovací ventilek a jede se dál...
Datum: 03. června 2010 14:28
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj dá ale není to moc na dlouho max 2měsíce sem s tím jezdil já a pak už aj z laty vyletěl normálně vezmi jinou píchlou duši stačí s kola rozstřihni ji na půl a najdi v ní zevnitř takovou čárku to je místo kde se ta duše
v továrně odlilapodle tá čarky ji rozstřihni na délku jakou potřebuješ doprostřed udělej dírku o neco málo menší než je ventilek (aby to líp těsnio) vytrhlý ventilek dej do duše ze které byl vytrhlý a opatrně ho oblep
lepidlem na duše a pak už postupuješ jako u norm lepení ošmirgluješ dáš lepidlo necháš chvíli oschnout dáš latu a nějak to sevři alspon na 2hodky duši foukej až bude v kole jinak se ti utrhne na lepidle nešetři
Datum: 03. června 2010 13:29
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nic, co by dlouho vydrzelo. Kup novou dusi.
Datum: 03. června 2010 13:28
 cau. Sice se to netyka motorek, ale mohly by jste to vedet  Chci si koupit plechovku, ale neni mi jasnej ekopoplatek a to: plati se pokazdy, nebo jenom pri prvnim prevodu po zavedeni tyhle chujoviny ? a druha vec: v hafo inzeratech se pise, ze auto je v poloprevodu a tak ho staci jenom pojistit a jezdit. Nerencej policajti, kdyz tohle videj ? dik a sry
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 14:37
 2105 byla 5q...... 2107 pouze 4q....výbava docela stejná. ale zas 2107 je obsah 1500...
Datum: 04. června 2010 14:37
 jj my mivaly taky 2107 je to takovej malej traktor - jezdilo se s ni hodne do lesa na drevo. Ted mame Fabii ale v ni nemuzu dat levej blinkr a na pravej staci prizvednout koleno  ale ted si nejsem jistel, ale nelisily se 2105 a 2107 jenom vybavou a par drobnostma ?
Datum: 03. června 2010 20:53
 rozhodně LADU 2107..měly sme ji a je to fakt střela.
Datum: 03. června 2010 20:47
 JAWA_cezetak: Facko, nebo LADA 2105, nebo 2107 a LADu bych radsi to favo je az nouzovka
Datum: 03. června 2010 19:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono bys to na sebe ani přihlásit nemohl... v tom polopřevodu to bude nejspíš na toho prodávajícího, kterej to na sebe nepřihlásil, takže když bys to chtěl hodit na sebe, tak on by to musel nejdřív přihlásit na sebe a pak odhlásit na tebe...jinak bych s tim moc neriskoval, protože to auto by nebylo psaný na tebe, takže by ani tvoje nebylo
Datum: 03. června 2010 14:32
 co je to za plechovku že se bojíš ekonesmyslu??
Datum: 03. června 2010 12:27
 OK tak to si me potesil este sehnat nekoho se ZTP  ale s tim poloprevodem sem myslel tak, ze bych to na sebe ani neprihlasoval, proste to nechal v poloprevodu, pojistil a jezdil
Datum: 03. června 2010 12:24
 eko poplatek se platí jen jednou  . A když to bude v polopřevodu tak to jen na sebe přihlásíš a deš jezdit...
Datum: 03. června 2010 12:19
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 zdar draci chtel jsem se zeptat jestli by se neco stalo kdyz bych dal na zapalko pruhledne plast 1mm?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 10:57
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 no myslim ze by sa nic nestalo, korat by sa ti to hned rozbilo, kdyby to mnelo enom 1mm.
Datum: 03. června 2010 10:57
 zdravím. Mám takový dotaz. Ted se mi dostal pod ruky pionýr,který má fakt oproti tomu mému stálemu pionýru fakt výrazně vyšší předek. že to přední kolo je víc vysunuté. Kdyžty pincky postavím vedle sebe a bez stojanu tak ten jeden má asi o 5cm možná i více vyšší předek. Je to nějaký domácí tuning a nebo se to tak dělávalo? Na jakétypy pionýrů se to dávalo? Uvažuji že bych si ty přední teleskopy předělal na toho mého stálého pionýra se kterým jezdím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:35
 sorry chteljsem napsat ze mam 5 pionyru a ze ty 4 jsou stejni.
Datum: 02. června 2010 22:35
 to se mi nejak nezda...mam doma 4 pionyry a kdyz je postavim vedle sebe tak jsou naprosto stejne vysocí ale až na toho pátého který mezi nima vyčnívá jak nějaký obr mezi trpaslikama
Datum: 02. června 2010 22:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 třeba nejsou ty pružiny tak vymačkané
Datum: 02. června 2010 22:16
 vysvětle te mi jak se kituje na netu toho o kitování moc neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 18:36
 jo ok za kolik se da sehnat NEW nádrž na mustoše ? a na kolik vyjde kitování + lak a barva
Datum: 03. června 2010 18:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 prosímtě o kolik litrů bude mít menší obsah ??   o 0,2 litru??aspon tě to bude nutit jezdit pomalu aby to moc nežralo..
Datum: 03. června 2010 16:05
 takze bude mit nadrz mensi obsah nejde to nejak vyklepat
kitování je k HOVNU akorat to zakreje tu puklinu
Datum: 03. června 2010 14:48
 Jo a je dobré na obroušený tmel nanést před vrstvou barvy takzvaný Plnič - to je víceméně stříkaný tmel, který Ti schová drobné škrábanečky na broušeném místě. Já ho stříkám vždy pod barvu, lépe to drží, funguje jako základovka a navíc Ti ti dorovná malé nepřesnosti. Hlavně na metalických barvách to je pak dost vidět..
Datum: 03. června 2010 6:51
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 vemeš kit,na očištěnou a odmaštěnou plochuto naplácáš špachtlí či jinou stěrkou,-jako kdyby jsi spároval sádrou.necháš zaschnout a jemnym vodnim smirkem(500-800)osmirkuješ pod vodou do požadomanyho tvaru.Nakonec samozdřejmě nastrikáš barvu...
Datum: 02. června 2010 21:56
 zdarec. hele, když budu dávat nový pouzdra do př. vidlic, (spodní) tak mám tu trubku nějak nahřát, a pouzdro třeba zmrazit, aby se trubka roztáhla, a pouzdro zmrsklo, nepoškodí se mrazem nějak? nebo to mám tam normálně naťukat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nacpi to tam za studena...je to silon tak on se přizpůsobí
Datum: 02. června 2010 22:38
Posl.aktualizace: 02. června 2010 23:20
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Vypada to jako zapalko z babety...
Datum: 02. června 2010 23:20
 ahoj draci,mám problém se svím mustošelm,mám seštelovaní odtrh i funkční karbec a motorka při roztrkávání ani jednou neškytne a to háže jiskru docela slušnou,dokonce je svíčka i od benzínu ale ani škyt 
Prosím čím to může být budu vděčný za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 23:23
 také si myslím že v karbecu problém nebude,svíčky jsem zkoušel 4,v mém mustoši nepomohla ani jedna ale v kamarádovém všechny .
Datum: 02. června 2010 23:23
 a máš to novou svíčku?? to že ti tam skočí jiskra na vzduchu ještě neznamená že musí skočit i ve válci při několikanásobně vyšším tlaku... v karbeci bych problém nehledal
Datum: 02. června 2010 23:12
 takže pokud mám jehlu uplně dole a nestartuje tak ji mám dát nahoru a postupně zkoušet?je mi ale divné že to nejde s tím kamarádoví funkčním karbecem,také jsem se dočetl na netu že to může sát guferama na klikovce vzduch je to možné ?
Datum: 02. června 2010 21:36
 vsechny karburatory nejsou stejne opotrebene
Datum: 02. června 2010 21:29
 to je divné skoušel jsem tam dát karborátor s kamarádova mustanga který mu bez problému jede a chytne po půl metru strkání
Datum: 02. června 2010 21:25
 problem je v tom ze se ti zamoci svicka takze to chce skouset snizovat jehlu v karburatoru dokut to nebude dobri
Datum: 02. června 2010 21:11
Jméno: Stano
IP: uživatel5573
 Chcol bys si kupiť hvezdicovu hlavu.kde se da sehnat?jake s ni mate skusenosti?musi se prenasrtavovať predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:59
Jméno: formis.ml
IP: uživatel8805
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo bude..je to asi blbě napsaný,protože 550 má malý bubny
Datum: 02. června 2010 22:21
 hosi prosim vas na mustangu mam nove pistmi krouzky tesneni.........zesteloval jsem karbec a predstih a odtrh.no ale nakopnout to nejde.kdyz se rozběhnu s kopce tak to chytne asi na 3 sekundy ale hned to zdechne a pak zas a zas.....co to je ? prosíím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:43
Jméno: samton
IP: uživatel5349
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:58
 má to hodnotu padajícího listí ze stromu.
Datum: 02. června 2010 20:58
 čus hoši pls poradte kolik je lamel u fíka 2 ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 21:42
 2 a jedna mezilamela
Datum: 02. června 2010 21:42
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jo 2
Datum: 02. června 2010 20:33
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus ma dotaz jestli je dobrej karbec na fíka z jawy 90.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:08
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Na seriovku ne. Pokud trochu "šáhneš" na vyfukový kanal tak ANO
Datum: 02. června 2010 22:08
 čus draci,chci se zeptat co mám dělat s pionýrem 21:ve vysokých otáčkách mi vypadávají rychlosti (např. než zařadím-musím řadit v nižších otáčkách,a když chci hodit hrabačku-pink a je to venku zas) tak mi pls poraďte vy zkušenější díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:47
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Jeste predtim koukni jestli neni povolenejj automat.
Datum: 02. června 2010 20:47
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 ja to asi moc nepoznam porad mi jak to poznam ze je to sjety ?? me se to taky zdalo v poradku. na vnitrni strane ?
Datum: 02. června 2010 20:06
 taky se mi to stavalo,rozpulil jsem motor,vse se zdalo v poradku,jak segment razeni,tak zuby,vse jsem slozil ale rychlosti dal vyskakovaly,rozpulil jsem podruhe,a poradne jsem prohlidnul kazde kolecko,a mel jsem sjete zuby na vnitrnim ozubeni ozubenych kolecek
Datum: 02. června 2010 19:46
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 řetěz je v cajku a řadící automat taky,mě se rozpadl a nechal jsem si ho skládat v servisu a borec říkal že je fakt zachovalej (jako v pohodě)
jeden kamoš mi taky radil kolečka v převodovce  ach jo před tejdnem sem měl motor vejpůl a teď znovu
Datum: 02. června 2010 19:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 moc naplý řetez nebo špatný řadící automat nebo ohlodaná kolečka v převodovce...půlení tě nemine
Datum: 02. června 2010 19:04
 zdarec... tak sem najednou sprovoznil svýho fíka, který 20 let stál ( jawa typ 555)..   byl sem strašně šťastný a ještě pořád sem že to jede... chytá většinou na 1. šlápnutí, ale má to jednu vrásku, kterou ne a ne smazat..dusí se při přidání plynu.. né úplně doslova "dusí se" ale když prostě přidám plyn tak strašně dlouho trvá, než se vyhoupne do otáček..při studeném motoru se dusí úplně. ale při zahřátém motoru to dělá menší bordel a přidusívá se to.. prosím poraďte, čím by to mohlo být, vše je čištěno, do karbecu benzín teče pěkně a jehla je úplně dole... když ji dám výš tak se to dusí ještě více..(odzkoušeno) proto vás prosím, abyste mi pomohli vyřešit tenhle problém.. zde videjko třeba Vám to pomůže : http://www.youtube.com/watch?v=mV7DZXHlp70 a ještě jedno na kterém to jde líp vidět: http://www.youtube.com/watch?v=fXLai0b11UU&feature=related .. to první video je realita ( točeno dnes při teplém motoru..) nevím si už rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 7:22
Jméno: bivoj
IP: uživatel7087
 mě tohle dělalo na jawě 20 .De ti tam asi moc vzduchu. a kdyš to tim nebude tak msy vičisti trysky a vyměň svíčku
Datum: 08. června 2010 7:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele kondík mám novej
Datum: 02. června 2010 22:02
 tenhle bordel by mohl dělat i kondík néé??
Datum: 02. června 2010 21:23
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 presne jak pise standa
Datum: 02. června 2010 20:38
 jasně vejfuk čistej karbec též
Datum: 02. června 2010 20:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a skusals vicistit karbec a vyfuk ked to 20 r stalo?
Datum: 02. června 2010 20:07
 standa: hle seš docela chytrej, to mě nenapadlo  a víš co? je to vysoce možný, protože mě fík jede aji na zavřenej filtr a mezi otevřeným a zevřeným filtrem nejsou změny.. nevím no je to těžký..
Datum: 02. června 2010 19:07
 péro: kladívko mám nový jen jedno-to co se spíná a rozepíná.. jinak obě dvě sou ok...
Datum: 02. června 2010 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel9570
 pokud to nebudou kladívka,tak můj typ jsou tvrdá gufera po XXX letech stání...proste nedrží spodní tlak pri sani a proto takle blbne smes....v lepsich pripadech to jde korigovat zaviranim a otviranim vzduchu...
Datum: 02. června 2010 18:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkoušel jsi vyměnit kladívka?já vím zdá se to divný...ale mě to dělaklo to samý a po výměně kladívek to bylo OK
Datum: 02. června 2010 18:48
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 Čau chlopi..Kde bych mohl sehnat nový výfuk na pařeza,komplet zadni brzdu a nejspíš i rafky nove...Ty rafky buď jestli znate nějakou firmu, že jim to pošlu a oni si to opracujou a hodi do chormu nebo jak..nebo lepší nové ..?fichtlkramek je uzavřeny..a potřebuju to ted kupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 No tak ráfky se určo vyplatí koupit nové...
Datum: 02. června 2010 18:57
Jméno: satan
IP: uživatel9446
 projde v technicky tiristorovy zapalko
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel9570
 bez problému
Datum: 02. června 2010 18:56
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Zdravím draci, nevíte někdo jak proměřím vinutí na statoru a na rotoru dinama na čz 175/477-1 ? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:17
 prosím vás poradte mi co mám dělat..už opravdu nevím.mám jawa 50 / 223 (mustang) a mám vyčištěný komplet karbec,nádrž,nové pístní kroužky,a nastavený předstih na 1,6 mm a odtrh na 0,4mm.a proste to nemuzu nakopnout ani roztlacit.vsude mam nove tesneni ... už opravdu nevím ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 9:08
Jméno: martin
IP: uživatel3541
 pokud vím tak předstih se šteluje ze dáš píst do horní úvrati a pak se vrátíš proti otáčkám o 2,1mm ne? zkus to třeba to pomože. jinak já dělám že vyhodím zápalko a očistím smirkem lamely na jednotlivých cívkách a aj trochu rotor  to musí jet a pak se hlavne dívej v jakém stavu je svíčka pokud je moc opálená tak sou starty krušnější
Datum: 04. června 2010 9:08
 jak odizolovaný kladívko ? jak to myslíš? jak na to přídU?
Datum: 02. června 2010 20:49
Jméno: David
IP: uživatel2156
 hází ti to vůbec jiskru?Protože mě to taky nešlo a měl jsem všechno v pořádku..až na jedno..špatně odizolovaný kladívko!! na 99% to bude ono.
Datum: 02. června 2010 19:20
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 zkus oddělat svíčku a mrknout jestli při nakopávání hází jiskru a jestli jo, tak ji namontuj zpatky ale oddělej fajfku a nekolikrat našlapni jestli je mokra.
Datum: 02. června 2010 18:21
 nemám.projížděl jsem to jemnounkym smirglem...
Datum: 02. června 2010 18:17
 zkus se podívat jestli nemáš na kontaktech kladívek pecku (škvarek)
Datum: 02. června 2010 18:14
|



|