Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dominik
IP: uživatel779
 Zdravím chlapci, mám strženej závit na klikovce tam kde je zapalování, nevíte jak to opravit? (půlení a nová klika až jako poslední možnost) jawa 21, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 21:48
 A vejde se M6 do vačky?
Datum: 10. dubna 2010 21:48
Jméno: trubka
IP: uživatel9161
 Proč závitovou vložkou ?.Vyřízni nový závit M 6.
Datum: 10. dubna 2010 21:02
 Závitovou vložkou bys to měl spravit, kdyby to bylo u spojky, je to horší
Datum: 10. dubna 2010 20:48
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 CAw kluci jak se nazývá hlava válce (ta hvězdice a kolik asi tak stojí) jawa 23.Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 20:31
 Většina jí nazývá vějířovou hlavou...a kolik stojí ti napsal cezetak.
Datum: 10. dubna 2010 20:31
 normál...hvězda.....stojí kolem 1200
Datum: 10. dubna 2010 20:30
Jméno: Roman
IP: uživatel6843
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 0:38
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9174
 pořádnej motor V8 a na dragy
Datum: 12. dubna 2010 0:38
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale mě se to taky líbí
Datum: 10. dubna 2010 21:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 neni to tak špatné
Datum: 10. dubna 2010 21:39
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Fuj,ale barvy jsou pěkné
Datum: 10. dubna 2010 21:18
 Praktický by bylo tu nádrž dát do tý mezery v rámu pak by byl záleh kompletní
Datum: 10. dubna 2010 21:05
 *mezirka utekla
Datum: 10. dubna 2010 20:58
 no dobre ja ne, ale u nekoho mensiho simyslim, ze to uz pak je jenom otazka nahody co to odnese tentokrat
Datum: 10. dubna 2010 20:57
 karlos: zas tak horké to nebude...maximálně si o nádrž vyrazíš dech xD
Datum: 10. dubna 2010 20:50
 zas takova tragedie to neni, jenom bych se bal, ze kdyz na tom budu polozenej a prejedu nakej hrbol tak si o nadrz , nebo matici na krku rizeni vycinkam vsechny zuby
Datum: 10. dubna 2010 20:42
 bode: přesně... furt sem nevěděl jaký rám udělat a toto se mi líbí, tak to trochu okopíruju
Datum: 10. dubna 2010 20:28
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 no na socialistikdragster jako dělaná
Datum: 10. dubna 2010 20:26
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Fuj takhle prznit jawu
Datum: 10. dubna 2010 20:24
 hoši srší z vás závist... dát jiný zadní blatník tak je to bězva..mě se to líbí...dát do toho svůj GTR motor tak mám pěkného závoďáka...měl zbytečné prachy tak to hned beru.
Datum: 10. dubna 2010 20:24
 Jsou i horší věci, todle má aspoň jednotnou barvu
Datum: 10. dubna 2010 20:05
 Taky už jsem to viděl,,,a je to teda pěknej humus....tohle bych z fíka nikdy neudělal.
Datum: 10. dubna 2010 20:03
 já osobně jsem proti veškerým větším upravám techto motorek a prostě nechápu proč si tp radši neudelaj z naky vetší motorky třeba z naky yamahy
Datum: 10. dubna 2010 19:40
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 j to je dobrej humus je my z toho docela na bliti a nechapu kdo to takhle skurvi
Datum: 10. dubna 2010 19:25
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 cus draci jak je mozny ze se mi hejbe cely kolo???kolo je utahly a hejbe se s tim i celej pionyr??je mozny ze to sou loziska v kole???a kolik jich tam je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 10:54
 Jakým směrem se to kolo hejbe?Do stran?Buď to sou ložiska v kole (ty bych vyměnil preventivně) nebo pouzdra ve vidlicích
Datum: 11. dubna 2010 10:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak to máš vyčvachtané ložiska měly by tam byt dvě jedno z jedne strany druhe z druhé
Datum: 10. dubna 2010 19:14
Jméno: Roman
IP: uživatel6843
 Čau draci chci vyndat ložisko z kola a vůbec mi to nejde. Jak to mám vyndat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 18:44
 mírně nahřát střed a pak vyrazit třeba starym čepem z kola
Datum: 10. dubna 2010 18:44
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 21:14
 Pokud je po GO tak to vem,a jestly to má opravdu 11kW tak neváhej a ber hned !
Datum: 10. dubna 2010 21:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no to je výborná cena
Datum: 10. dubna 2010 19:17
 dobrá cena, když je i s doklady
Datum: 10. dubna 2010 19:00
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 tomas:jasny v poho
Datum: 10. dubna 2010 18:12
 ale já to mám stejně moc daleko tak je to jedno to jsem jen tak plácl
Datum: 10. dubna 2010 18:10
 no vidíš
Datum: 10. dubna 2010 18:09
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 já už ji mám právě zamluvenou
Datum: 10. dubna 2010 18:08
 nečekej a ber to než ti ju nekdo vyfoukne-treba já
Datum: 10. dubna 2010 18:05
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec dneska jsem měnil po 40 letech lamele ty byli uplně vymačkani a nwm jak tam mam dat segrovky me to nejde dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 11:44
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Jo dík mužou ty lamely myt vliz ze kdyz byly vymačkany na řazení že me natm nešlo zařadit
Datum: 11. dubna 2010 11:44
 bo jeste treba osmicka klic - stlacis kolenem...jinak na novy lamely si davej pozor, jsou jinak (mene) vypoukle nez ty stare proto do retezu (zasadne noveho) s mezilamelou (taky nova, vzdy nova) se tezkou budou cpat a prvni km budou utrpenim s nevypinajci spojkou, ty polske lamely jsou torsku nedoresene ale korek maj dobry...jak si to sedne a trochu sjede tak pak je to v pohode...
Datum: 10. dubna 2010 21:25
 dve ruce bohate staci...bud kombinacky nebo sroubovak s drazkou...a treti (nejlepsi) moznost je si udelat jednoramennou paku z ksuu pasoviny - diru na sroub co zasroubujes do karteru, nekde na boku v pozadovane vzdalenosti udelas vystepek velikostne vetsi nez tycka co drzi pruzinku na spojkovem kosi a mensi nez prumer pruzinky...das pruzinku, stlacis timto pripravkem, nandas kalisek, segrovkou zajistis, pripravek do boku vytahnes, hotovo...bez ztrat a s minimalnim usilim...nove pruziny nejsou problem...
Datum: 10. dubna 2010 21:21
Jméno: trubka
IP: uživatel9161
 No konečně jsi se sám přiznal denzilecku , když se pořád navážiš do někoho.
Datum: 10. dubna 2010 21:14
 Ja to taky muzu udelat sam ale jelikoz mam obe ruce levy tak mi toho dycky pulka uleti
Datum: 10. dubna 2010 21:06
 vklidu to jde udělat dvěma rukama,jednou rukou dáš pružinu a druhou dáš segrovku,jen ji tam nasuneš a pak dvěma rukama ji tam zamáčkneš.Vůbec to neviletělo.Naučil mě to kámoš,já sem tomu nevěřil ae de to tak super
Datum: 10. dubna 2010 20:48
 presne tak mustangisto..vim jak udelat holku dvouma prstama,ale i mozna to by na tebe bylo slozity...  dvouma prstama tam tu pruzinku snad ani nejde namacknout..bys musel mit bud hodne svalnaty a necitlivy prsty a nebo misto tech perek co tam maj bejt,mas perka z propisky
Datum: 10. dubna 2010 20:37
 Neudelas nam video,jak se to dela dvema prstama ?
Datum: 10. dubna 2010 20:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jde to dvěma prstama ale ja to delam kombinackama tak ze si opru pincka nekde o stul a dam si to tych kombinacek podlozku zatlacim a rychlo tam dam segrovku a je to
Datum: 10. dubna 2010 19:19
 jj normalne dej podlozku do kombinacek,dej to na pruzinku a zatlac..pak do ty rejhy jenom nasun segrovku..ja to delam sam,ale kdyz ti nekdo pomuze tak je to lepsi
Datum: 10. dubna 2010 18:33
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Ty pružini jdou strašne blbje zmačknout
Datum: 10. dubna 2010 18:22
 denzilek ma pravdu když jsem to delal ja tak mi pomahal tata
Datum: 10. dubna 2010 18:02
 Jsou na to lepší 4 ruce-jeden stahuje pruzinku s podlozkou a druhej nazazuje segrovku
Datum: 10. dubna 2010 16:55
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 kombynačkama
Datum: 10. dubna 2010 16:30
 kleštěma smášknout pružinku a nasadit segrovku
Datum: 10. dubna 2010 16:24
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 0:38
 tak ji vyrob.... nějký stojan to kterého ji vložís s ložisky na čepech... ale musí to být v ose a vodorovně.
Datum: 11. dubna 2010 0:38
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 mensi problem zkusebni stolici nemam nakej jiánej zpusob ?
Datum: 10. dubna 2010 20:35
 dáš ji za čepy na zkušební stolici. a když je správně vyvážená tak ať dáš dolní ojniční čep do jaké kolik polohy (nahoru, dolu, doprava, doleva) tak musi zustat stat a nesmi se samovolne přetočit jinam.
Datum: 10. dubna 2010 17:30
 Cus vseci potreboval bych poradit mám jawu dandy 50 acs a blbne mi volnoběh.když to nastartuju tak vklidu vsechno bezi ale kdyz pak pridam nebo nekde zastavim tak to hned zdecha.Co stim mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 17:47
Jméno: CJey
IP: uživatel5626
 Jo to sem se chystal udělat ale jen sem se chtěl zeptat jestli tam není něco jinýho v tom pač teďka mám moto rozdělané čekám až mi přijde jeden díl
Datum: 10. dubna 2010 17:47
 nastav volnoběh na teplym motoru štělovacim šroubkem
Datum: 10. dubna 2010 16:20
 Zdravím vás hoši. Prosimvas chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně tohoto stroje VARI. Neni to sice jawa ale taky je to starý dvoutakt... http://megainzerce.cz/images/inzeraty/big/120081118022334.jpg 1) Jaký je to typ 2) dělám kompletní generálku motoru protože žo už je tak vymlácené že se s tím nedá orat - Kolik asi tak stojí výbrus i s pístní sadou a generálka klikovky? A kde mi to udělají? Nikde nemůžu nic najit.... Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 13:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na tu kliku se informuj raději přímo u Vari. Jestli potřebuješ výbrus informuj se na tel. čísle 495 593 547, posílám tam také různé válce, dělá to levně a dobře a i výbrusy pro malotraktory.
Datum: 11. dubna 2010 13:23
 Stahováky a takové věcičky to mám. Motor už mám rozpůlený a mám tam nové ložiska a gufera v karterech ale právě nevím jestli to má shodnou klikovku s tím novějším dvoutaktním typem co se dělá teď,s tou plastovou nádrží. Protože konkrétně na toto už se prej klikovky nedělají ale na ty novější se dělají tak abych nekoupil blbost...
Datum: 11. dubna 2010 12:43
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 to jo je to drahy jak pras. taky vlastnim dva motory. ale zase je to velikanský pomocník.
Datum: 11. dubna 2010 7:37
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na kompletní GO bude potřeba nejen výbrus a klika, ale i další díly a nějaké stahováky. I v jihomoravském kraji jsou na Vari nějaké servisy a prodejny, seznam najdeš na http://www.vari.cz. Jinak nevím jestli dělají kliky, většinou dávají novou. Výbrus by snad zajistit ještě šel. Typ by měl být někde na štítku, jestli tam ještě je. Jinak ty díly nejsou nic laciného, sám vlastním podobný stroj MF-70, takže vím, co to obnáší.
Datum: 11. dubna 2010 1:47
Jméno: michal
IP: uživatel41
 Čau..Chci se zeptat mám problém z 25O panelkou..Jel jsem do zatáčky asi 30km/h a spadl mi řetaz a zamotal se v motoru a vyrval mi 1 šroubek od co drží spojku..Doma jsem žetaz spatky nahodil na sekundar a rrozetu a na spojce sem ten šroubek dotáhl a na druhej den sem se jel projet a asik po 60metrech mi to chciplo a od te doby nejede..Dival jsem se jiskru to háže..Když mi ješte jela a řadil jsem z 1 na 2 tak to šlo přez zuby.A když sem zastavil a měl jsem spojku zmáčklou a měl tam kvalt tak to bylo furt v záběru..Nevíte někdo co stim může byt?ma nějakej vliv spojka nato že to nejede?prosim dejte vědět..diky mějte se..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pritahni spojku tak že ten srubek trosku povolis ale nee moc to by zase nevypinala a nastav srubkem na riditkach vuli lanka musi mit asi 1-2mm a pak to zkus a nesmi klouzat jestli bude klouzat su v hajzlu lamele
Datum: 10. dubna 2010 19:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 spojka nema vliv nato abi motor naskocil, pokat neni upe dotahla a ti mas malo dotahlu spojku tak proto to mas furt v zaberu dosponuj lanko a ket to bude furt v zaberu tak dosteluj srubkem dotahni ho len trosku,
Datum: 10. dubna 2010 17:57
Jméno: michal
IP: uživatel41
 protože se jmenuju Michal Tomáš..Gimmi je přezdívka
Datum: 10. dubna 2010 14:25
 nechapu proc tady pises stejnej,jenom pozmenenej dotaz pod dvema jmenama?!!
Datum: 10. dubna 2010 13:57
 Zdravim budu mít výbrus B2.A chci se zeptat jestli je hodně špatny když tam leju třeba STIHL olej do motorovek a sekaček dvoutakt?Jako dělám to tak sice už řadu let ale jestli to pro ten novej výbrus nebude nejaky zlí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 při záběhu maž 1:25 po záběhu 1:30 olejem motoru neuškodíš
Datum: 10. dubna 2010 19:29
 Toho bych se nebál, klidně ho tam nalej. Ale ze začátku bych mazal víc než je předepsané 1:50
Datum: 10. dubna 2010 16:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je teda pěkná píčovina !!!! do sekaček se taky ze začátku leje M2T??akorát ti to všechno zasere....s kvalitním olejem (oregon,stihl bla bla) se zice zajíždí válec trochu déle,ale zase bude delší životnost...takže tam normál napet ten stihl 1:30 a po cca 700km bych dal 1:45
Datum: 10. dubna 2010 15:34
Jméno: gimmi
IP: uživatel41
 lej tam ze začátku olej m2t
Datum: 10. dubna 2010 13:08
 čau draci chci se zeptal ..mam jawu 250 panelku a jel jsem do zatáčky a spadl mi řetaz a vyrval mi žeoub u spojky ...dandruhejj den sem se jel projet a asik po 50metrech mi to chciplo a od te domy nejede..jiskru to háže...Když sem řadil z 1na 2 nebo ze 2 na 1 tak to šlo přez zuby ..Nevitě co stim máže byt?má nějakej vliv spojka nato že nejede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 13:57
 nechapu proc tady pises stejnej,jenom pozmenenej dotaz pod dvema jmenama?!!
Datum: 10. dubna 2010 13:57
 Zdravim všecky draky=).Chci se vas zeptat jestli je pravda že první výbrus a druhý výbrus v porovnání ten druhej bude o poznání silnější?Protože když sem si ho šel nechat dělat tak mi řekla že si asi bude učtovat za každy přebroušení třeba 200 tak sem si tak řikal jestli sem neudělal chybu že zbytečně do toho vrazim o 200 víc a nepoznám to.A ještě jsem se chtěl zeptat jestli to nevadi když byl možná pist chvilku použivanej a ted jsem na něj nechal udělat vybrus,jináč píst byl ale jako novej  .Deptá mě to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 14:49
 Ne mám ho od kámoše v tomhle válci nebyl.Prostě válec je B 38,00mm originál a píst je B2 38,50mm.A řekl jsem jim ať mi nechaji na tenhle píst udělat do toho válce výbrus.
Datum: 10. dubna 2010 14:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 naopak...směs musí bejt bohatší... a nejde o to, ža ten píst je trochu jetej, ale jde o rozměr.... jestli si ten píst jezdil v tom samom válci, kterej ted dáváš na výbrus, tak po výbrusu tam musíš dát píst o 0,25mm větší...
Datum: 10. dubna 2010 13:40
 Škoda že sem nemužu přiložit fotky těch dvouch pístů abyste mi na něj řekli svůj názor.Prohližel jsem ho sice a dival se jestli tam nejsou nějaky hrany ktery by mohli dělat neplechu a zámky jestli jsou dobrý ale jako nový.Tak myslíte že to hodně vadi když sem si na něj nechal udělat vybrus?
Datum: 10. dubna 2010 13:09
 Jehla bude nejvíž tj. 3.zářez zhora (nejvic bohata směs)
Datum: 10. dubna 2010 13:00
 Takže tu nejmíň bohatou směs(Jehla bude uplně nejníž)?
Datum: 10. dubna 2010 12:54
 Na 3. zářez zhora.
Datum: 10. dubna 2010 12:52
 A když budu zajiždět jehlu mám posunout uplně nahoru?
Datum: 10. dubna 2010 12:49
 Jenže já jsem si ten píst dodal sám viš=).
Datum: 10. dubna 2010 12:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud ten válec už byl dost vyběhanej, tak to o poznání silnější bude, ale rozdíl mezi dobře zajetym prvnim a druhym výbrusem neni teměř žádný.... a pist musíš mít novej, tzn pro druhej výbrus (38,50).... věčinou ti hotovej válec dodaji se sadou píst-kroužky-čep-segrovky
Datum: 10. dubna 2010 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau která nádrž z pařeza je ta starší?? ta s tím prolisem nebo bez??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Myslím že ta bez prolisu...
Datum: 10. dubna 2010 12:32
Jméno: 50/20
IP: uživatel9157
 Zdravím,
chtěl bych se zeptat jestli po výbrusu(patrně druhý výbrus válce) mohu nechat stejný píst, popř. jen vyměnit kroužky?
Nebo musím koupit vetsi pist a vets krouzky?
Podle čeho volím vellikost kroužku?
A jak si ověřím, že je válec po prvním výbrusu?(jde to změřit?)
Nebo je lepší zvolit ten "tuning" píst zde z obchodu s jedním kroužkem 
Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:35
 Ano
Datum: 10. dubna 2010 12:35
Jméno: 50/20
IP: uživatel9157
 K výbrusu se dává píst přímo na míru?
Datum: 10. dubna 2010 12:31
 já myslím že píst k výbrusu dávají,ale jinak kdyys měl píst na 1.výbrus...a měl by si na válci udělanej 2.výbrus.nemůžeš dávat kroužkya píst na 1.výbrus...
Datum: 10. dubna 2010 11:56
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:06
 draku registruj se na seasa a jdi do toho katalogu a tam dole bude napsano stahnout v zip
Datum: 10. dubna 2010 12:06
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 11:10
 cau hoši chcu se zeptat jak stahnu na babette startovaci a rozbehove celisti tak je tam takovy kos a ten mam stahnout jak je tamu toho gufero a je to na klice je to babetta 207/500 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1600.html tady tohle mslím jak to mam stahnnout diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Vydloubni gufero a pod ním je pojistný kroužek. Když jej odstraníš ,buben sundáš.
Datum: 10. dubna 2010 12:14
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hošim mam dotaz,mam u mustanga bouchlou nádrž,na kytování je to bouclý moc tak se chci zeptat jestli se to nechá nějak opravit,nechci shánět jinou nádrž protože tahle je uvnitř zdravá
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 presne tak to udelaj jak uzenaveverka
Datum: 10. dubna 2010 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nasyp do ní kukuřici a zalejvej to horkou vodou...uvidíš jak nabyde...
Datum: 10. dubna 2010 12:05
 a jestli to mas fakt moc promackly tak ti jedine vyvarit..do ty diry vyriznout kousek plechu,privarit ho tam a zakytovat zbytek
Datum: 10. dubna 2010 11:28
 ahoj hele to samý sem měl u 21 kopl sem do nádrže a prohnula se tak sem vzal pumpičku a šlaufek sem dal na kohout a držel víčko nádrže a boule vyskočila.
Datum: 10. dubna 2010 10:43
|



|