česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1665  1666  1667  1668  1669  1670  1671  1672  1673  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: KUBA      IP: uživatel4028    
zdaar,fichtl mi dloouho delal problemy,nesel do otacek,dusil se,po dlouheem serizovani,a vymene karburatoru jsem prisel na to ze to bylo vyfukem z jineho fichtlu,puvodne tam byl vyfuk z mustanga,a ted jsem tam dal doutnik,se kterym to nechtelo jezdit,kdyz vyfuk sundam,tak je fichtl k neudrzeni,ale nemuzu jezdit bez vyfuku,a kdyz ho nasadim,tak se dosi,poradte co mam s tim vyfukem udelat,vubec nevim,kdyz ho rozeberu tek to docela řve,dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jednoduše buď ho polít benzinem ( což moc neporučuje ale nejjednodušší způsob ) a zapálit anebo jestli pálíte chrastí tak ho tam hodďte
 
 
Datum: 04. srpna 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypálit výfuk
 
 
Datum: 27. července 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Lajbor      IP: uživatel5546    
cuz, cim muze byt ze mi fik nechce utahnout dvojku kdyz to moc neroztahnu , trosku potahnu hodim dvojku a to neutahne ... zacne se dusit .. skrci mi kropuzky a tak chci vedet jestli to muze byt tim a nebo jeste necim jinym , plovakovka je asi dobra....DIK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
máš chudou směs draku, jehlu dej na prostřední zářez.
 
 
Datum: 28. července 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
utěsněny to ma dobře :-)
 
 
Datum: 28. července 2009 9:26
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná ti to někde saje falešný vzduch....mi to dělalo při špatném těsnění mezi kolínkem karbecu a válcem....
 
 
Datum: 27. července 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Lajbor      IP: uživatel5546    
a jeste se hodne prehriva, jehlu mam na nejhornejsim zarezu ..
 
 
Datum: 27. července 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: jakub Z      E-mail:      IP: uživatel368    
Čau draci, čím to může být, že se mi Mustang docela dost hřeje? Myslim tim, že po jízdě se nedá na karterech udržet ruka. Předstih by měl být dobrej a na výbrus se mi motor taky ještě nezdá- tahá dobře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to mám naopak. Olej tam mám po rysku. Nikdy jindy tam toho tolik nebylo ale najednou to jede 180x lépe a je to míň horké. Za to válec se mi hřeje už po 30 vteřinách což je normální, ale dá se na něm za chodu udržet ruka. Dříve jsem si mohl k večeři na něm osmažit volská oka. Dnes bych je měl syrové a studené.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: Gajdy      IP: uživatel1635    
z pohledu automechanika je to normalni protoze se ti olej zahreje na provozni teplotu a ta muze byt kole 80stupnu. jskus jeste vymenit olej jinak ja ted nalil do svy 21 novej olej a hrejese to porad stejne staci mi 10 min jezdit a je to vreli jako prase :-D
 
 
Datum: 02. srpna 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel6667    
Mám stejný problém a to vážím 60 i s postelí, si dám 30 minutovou projíždku a válec OK ale kartery rozžhavené do běla a to mám olej trochu nad ryskou...
 
 
Datum: 28. července 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6872    
mas olej v prevodovce?? nedre se ti nikde nic? bohatost smesi dobra? predstih dobrej? .......me se nehreje fichtl vubec.....
 
 
Datum: 28. července 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jezdis delsi dobu jak 20 min a vazis okolo 80 kilo je to normalka mozna by ti bodla hvezdicová hlava
 
 
Datum: 28. července 2009 2:06
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hosi nemate nekdo predni svetlo na jawu 250/353? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6867    
čau draci mám problém s mojí čz 125/476 když jí tlačím víc jak metr dozadu tak se najednou něco zasekne a nejde tlačit apak mě ještě bouchá něcov motoru když projedu nějakou díru co by to mohlo dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
JInak ten motor chodil bezvadně válec není vyběhanej nic mě to chodilo v klidu 120 a max bylo 130 a to tam mám 16cku kolečko ale tedto prostě už nevydrželo asi sem podřadil v kopci na 3 a najednou skočil do neutrálu a už to dělalo jak sem psal dole
 
 
Datum: 30. července 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
JInak ten motor chodil bezvadně válec není vyběhanej nic mě to chodilo v klidu 120 a max bylo 130 a to tam mám 16cku kolečko ale tedto prostě už nevydrželo asi sem podřadil v kopci na 3 a najednou skočil do neutrálu a už to dělalo jak sem psal dole
 
 
Datum: 30. července 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
JInak ten motor chodil bezvadně válec není vyběhanej nic mě to chodilo v klidu 120 a max bylo 130 a to tam mám 16cku kolečko ale tedto prostě už nevydrželo asi sem podřadil v kopci na 3 a najednou skočil do neutrálu a už to dělalo jak sem psal dole
 
 
Datum: 30. července 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
JInak ten motor chodil bezvadně válec není vyběhanej nic mě to chodilo v klidu 120 a max bylo 130 a to tam mám 16cku kolečko ale tedto prostě už nevydrželo asi sem podřadil v kopci na 3 a najednou skočil do neutrálu a už to dělalo jak sem psal dole
 
 
Datum: 30. července 2009 0:23
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
Asi dám i novou kliku protože to dost vybrovalo prej byla hnutá trošku
 
 
Datum: 30. července 2009 0:20
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
Měl bych mít sem ho měřil ale mě už to zlobilo se starým řetězem že v jedný poloze byl napnutej a v jedný akorát a todle to trošku dělalo i s novým tady je pár fotek po rozebrání nevím co všecko vyměnit aco by mohlo bejt eště špatný http://tom1991.rajce.idnes.cz/Oprava_Motoru_cz/
 
 
Datum: 30. července 2009 0:19
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Zadní kolo máš rovně?
 
 
Datum: 29. července 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
a řetěz byl akorát napnutej
 
 
Datum: 29. července 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
a řetěz byl akorát napnutej
 
 
Datum: 29. července 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
řetězovku mám kompletnovou i ložisko ale zdálo se mě že při jízdě něco drbe jako tam od rozety bylo to někdy dost cejtit ale myslel sem si že si sedá řětěz na rozetu no nevím no zejtra budu půlit a asi budu potřebovat nějakýho rádce:-D abych nedal něco špatnýho zpátky jinak zatím dík
 
 
Datum: 29. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6900    
řetězovku mám kompletnovou i ložisko ale zdálo se mě že při jízdě něco drbe jako tam od rozety bylo to někdy dost cejtit ale myslel sem si že si sedá řětěz na rozetu no nevím no zejtra budu půlit a asi budu potřebovat nějakýho rádce:-D abych nedal něco špatnýho zpátky jinak zatím dík
 
 
Datum: 29. července 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jo a až to budeš zadělávat, tak zkontroluj sekundární převod: řetěz, řetězové kolečko, rozetu a ložisko v ní a také ložisko hřídele řetězového kolečka. V případě špatného stavu může řetěz špatně nabíhat na zuby, dochází k rázům a závada by se mohla opakovat, zvláště v případě moc napnutého řetězu.
 
 
Datum: 29. července 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No myslel jsem si to, že bude nějaký zub v háji. Bylo by dobré vyměnit i protikus odrbaného kola, i když na něm nemusí být viditelné stopy poškození. Tak at se oprava zdárně zdaří, je potřeba jezdit dokud je trochu teplo.
 
 
Datum: 29. července 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6886    
Tak sem ho vycuk a mám na posledním kolečku vylomenej zub a ostatní sou odrbaný
 
 
Datum: 29. července 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6886    
Tak sem koukal a mám povolenej šroub na spojkovým koši celá spojka se trošku hejbe můžeto bejt tím?
 
 
Datum: 29. července 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli moc nelítá, tak myslím, že ne. Ale pořádně to dotáhni a zajisti ohnutím zajištovací podložky, případně podložku dej novou.
 
 
Datum: 29. července 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6886    
Tak sem koukal a mám povolenej šroub na spojkovým koši celá spojka se trošku hejbe můžeto bejt tím?
 
 
Datum: 29. července 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Podívej se jestli není povolený spojkový koš.
 
 
Datum: 29. července 2009 6:40
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6885    
No i to je možný
 
 
Datum: 28. července 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vypadá to, že bude na hřídeli řetězového kolečka nebo na protilehlém ozubení předlohy vylomený zub.
 
 
Datum: 28. července 2009 23:33
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6885    
No zítra rozpůlím a uvidím pak napíšu čím to je zatím díky
 
 
Datum: 28. července 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Možná, vymačkaná ozubená kola v převodovce.Při IV. rychlostním stupni jde převodovka na přímý záběr,to znamená,že se předlohový hřídel točivého momentu neúčastní a proto ti IV neškube.Je divné ,že se to objevilo najednou na třech rychlostech.
 
 
Datum: 28. července 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6875    
Vytahanej trošku je sem koukal ale nikde tam nedrhne jeto v motoru to vypadá někde víko sem měl dole včera ty rychlosti jdou vytočit škube to furt jen 4 ne jsem z Trutnova
 
 
Datum: 28. července 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Podívej se na řetěz sekundárního převodu,jak najíždí na rozetu při zpětné jízdě? Není příliš vytahaný?
 
 
Datum: 28. července 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar zkus vypustil olej a sundat levi viko motoru jestli neni vytahanej sekunadarni retez a este k tem rychlostem de vytocit bez problemu kazda rychlost nebo pri nižších otáčká jako škube???jo odkud si este?
 
 
Datum: 28. července 2009 1:54
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6867    
jo aještě mě chrastí v motoru na 1 2 3 rychlost 4 nechrastí co stím?
 
 
Datum: 27. července 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Danos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci, prosim vas nevite nekdo cim by to mohlo byt ze kdyz motor (na pionyru mustang) vyzenu do trochu vyssich otacek tak se najednou zacne ve valci objevovat takovy zvuk jako kdyby v nem neco litalo :-( cely motor je po GO (novy: velec, pist..., klika, spojka, prevodovka, zapalko no proste uplne vsechy vnitrnosti aj se sroubkama zustaly jen kartry stare) na motoru uz sem najel 965 KM olej je vymenemy po 500 km jak je to v knizce, nejel sem na nej jeste vubec ve 2, jeste sem nedal plny plyn.... proste vse dodrzuju jak je v knizce, a ve valci takove divne zvuky, jak rikam jako kdyby tam ve spalovacim prostoru zacala litat nejaka kulicka nebo co, a kdyz sem dal mensi predstih tak se to posunulo jeste vic na nizzsi otacky, pro ujasneni cim vetsi predstih tim min to dela takove divne zvuky cim mensi tim vic... jinak ma motor krasny zvuk uplne bez chybicky az na toto, prosim poradte celkem me to stve do motoru sem vrazil 4500 a myslel jsem si jak to bude skvele a ted toto predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: Danos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a dodatek k te svicce, zasedla nevi vubec, ma nadhernou cihlovou barvu, takze se trochu bojim ze to ni neni, ale barva neni po cele elektrode stejna, na levo je svetlejsi jak na pravo nebo naopak to nevim presne, proste strany elektrody maji odlisne barvy ale ne nejak extremne
 
 
Datum: 28. července 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: Danos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslite ze vadi valci, kdyz jej v zabehu sundam??? delal sem to nejmin 1000x ale ted sem do otho dal takovou sumu penez ze se mi do toho vubec nechce vrtat, ze potom muzou ty krouzky nejak spatne sednout atd. atd. atd., no a kdyby byl vylomeny treba zamek na krouzku nebo tak neco, tak nebude valci vadit kdyz krouzek dam novy?? nebo radsi oba?? a jak dlouho to pak budu must zajizdet?? predem diky
 
 
Datum: 28. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este jeden dotatek - ze se pri zvetsenim predstihu vyskytuji pri vysich otackach me docela zarazi pac samozapaly se prave se zvetsenym predstihem (zvysenou kompresi, nizkooktan. ben., horkou svici, teplenyma bodama uvnitr spal. prostoru atd. jak uz rikal míra) zvetsuji...svadi me to stale k tem krouzkum...
 
 
Datum: 28. července 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo k ty sivcce - je to mozny, vymontuj a zkoukni ji, je mozny ze bude zasedla...jinak to bronzovy futro je docela dulezita vec, toho by sis pri skladani vsiml ze to ma vuli, to samy klikovka, ta cinka v pocatecnim stadiu tusim ze v nizkejch...cinkat tam muzou tytoveci - krouzky, klikovka (horni i dolni lozisko v ni), loziska na klice, primar, maticky na vyfukovym steftu, to same maticky u karbecu...pokud vyloucime klikovku, nedotazeny maticky (ty delaj nejvetsi randal prave pri vysokejch:-D), primar (vyrazne cinkani hlavne na volnobeh) a loziska na kterych je uvelebena klika (jelikoz se spis zasekavaj nez zvoni a je to vubec charakteristycky jine pro ne) tak byhc to videl na ty krouzky co se tyce motoru jako shluk soucastek...svice je dost mozna, chuda smes (treba malou hladinkou v plovakovce nebo nedostatecnym dotekanim) je tez mozna avsak to bys rozhodne poznal jelikoz to pak vubec netahne gdyz se plovakovka vycerpa...takze svice a gdyz nezabere tak krouzky, jinak me opravte pokud se v necem pletu (coz casto)...
 
 
Datum: 28. července 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Danos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale vada v motoru by to byt nemela ze??
 
 
Datum: 28. července 2009 8:24
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Jestli se to mění s nastavením předstihu, tak bych vsadil na samozápaly, detonační hoření fakt zní, jako by ve válci lítala kulička. Může je způsobit chudá směs, ale to by dělalo větší neplechu, hlavně by se to hřálo. Další příčinou bývá benzín s nízkým oktanovým číslem, hlavně když zvedneš kompresi. Poslední mě napadá horké místo ve spalovacím prostoru. Karbon bys tam mít asi neměl, tak zkus studenější svíčku.
 
 
Datum: 27. července 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Danos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ze vubec neskube pri vysokych ani nikdy porad jede naprosto plynule bez vynechani... krasne jej vytocim do vysokych bez problemu bez vynechani... proste to nechpu takove divne zvuky
 
 
Datum: 27. července 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z      E-mail:      IP: uživatel368    
Kdyby to jakoby zvonilo, tak by to mohl být pístní čep. Ale zase se mi nezdá, že by začal dělat pordel po GO...
 
 
Datum: 27. července 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna predzapaly, jinak bych to videl na cinkani krouzku ktery, pokud se jim treba ulomi zamek nebo pacicka na krouzku tak pri vyssich cinkaj...pokud ti dela este jednu vec, a to je ze pri max. otackach to jakoby zacne skubat a mistama zpomalovat tak jsou to prave ty krouzky...
 
 
Datum: 27. července 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci....mám velikánský problém....jedu si s mustangem přes vesnici...pohoda, jedu na jedničku v nízkých otáčkách.....pak přidám a naráz mi to začne kuckat a výfukové plyny (modrý dým) mi začali střílet přes karburátor a přes výfuk šel ven čistý vzduch....takové jako "puf" a vystřelil ven čistý vzduch....a manžeta sání mi odstřelila od karbecu a vyšel modrý dým...takhle to udělalo párkrát za sebou a pak už jsem to nenastartoval....prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vydel bych to v predstihu, ne nevhodne zvolenej a cili blbe nastavenej :-D, gdyz uzbudes mazat vacku tak si ho hnedka sesteluj...
 
 
Datum: 27. července 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vačka je přidělaná k rotoru..točí se zároveň s ním,a na jednom místě je vyboulená (to je u vaček normální :-D ) a tim vyboulenym dycky nadzvedne kladívko... ale to ti nemusim popisovat jak to finguje,to chápu i já a to je co řict :-D
 
 
Datum: 27. července 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde tu vačku prosímtě najdu?? (není to náhodou kladívko ??).....měls pravdu....dává to 2 jiskry...
 
 
Datum: 27. července 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mela by to vyresit jina vacka a namaz ten filc olejem a nasteluj elektryku
 
 
Datum: 27. července 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak stim jsem se nesetkal ale vypadato ze to podpaluje smes v dolni uvrati takze to bouchne vsude kde je nespaleny benzin od karburatoru az do hlavy. Davato 2 jiskry misto jedny
 
 
Datum: 27. července 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel6827    
Lidid jakej je rozdil mezi tryskou 72 a 68 co tady prodava sesa ktera je lepsi na tuning ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Tady nejde o to, ktera je lepsi. Musis mit spravnou smes. Jeden motor ti pojede lips 72, 2. zase s 68. Chce to vyzkouset.
 
 
Datum: 28. července 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi je na ni mene materialu :-)
 
 
Datum: 28. července 2009 2:18
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel6827    
oki takze 72 a proc je teda levnejsi kdyz je vetsi ??
 
 
Datum: 28. července 2009 0:19
 
 
 
 
Jméno: nexak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejmne ze cim vetsi tryska tim to vic zere a tim tam de vic benzinu..takze asi uz vis ;-)
 
 
Datum: 27. července 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Draci co ta vyjizdka ??? udelame neco ne ?? vsichni co by se mohli dostavit do Plzne co vsichni nadcenci mi pisou z moravy a vy v plzni co ??, lenosi ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: NKPMK      IP: uživatel1194    
Na věku nezáleží jde o to aby nás bylo co nejvíc!
 
 
Datum: 30. července 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
a co tak do zlína :-D
 
 
Datum: 28. července 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
čau sem z Moravy :-D :-D nemožete se pro mě stavit do Kroěříže????:-D:-D
 
 
Datum: 28. července 2009 9:28
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
no jo ale ja za vama nikam nepojedu kdyz mam ted zlechka papiry a vi jset tam vsichni vetsiho veku nez ja aaz na par vijimek no ........
 
 
Datum: 27. července 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: NKPMK      IP: uživatel1194    
Jo tady máme všecny druhy dachlu Jawetty a vědčina má S11 Srazy a závody máme v kalendáři na stránkách je tam i spoustya foto
 
 
Datum: 27. července 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Ja mam 21 a 2 zrovinak jedu pryc takze nemuzu a kdy je dalsi ?? a kde jsou srazy ??
 
 
Datum: 27. července 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: NKPMK      IP: uživatel1194    
Jsme od Plzně máme tady 3 kluby na co zakládat další,dokážese nás sejít i 70 vomrkni naše stránky http://www.nkpmk.wz.cz mimochodem vyjí6ďka bude v neděli 2.8.2009 Co máš za stroj?
 
 
Datum: 27. července 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6866    
čau hoši potřeboval bych jestli někdo nevíte jak udělat tachák na stadiona s11. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: Jaromír      E-mail:      IP: uživatel11465    
čau potřebuji poradit co mam vlastně za motocikl
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
já mám na S11 tachometr, není origo, jedná se o dobovou úpravu, údajně se to dalo koupit přímo na S11 včetně držáku a náhonu. Je na něm výrobce: VEB Gerate und Regler-Werke Teltow. Je do 60 km/h, výrobek DDR předpokládám... Na mail pošlu foto.
 
 
Datum: 28. července 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel5848    
na s11 origo tachťák nebyl ale já používám digitál na kolo a funguje dobře
 
 
Datum: 27. července 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: Vítezslav      IP: uživatel6865    
Cau draci mam dotaz musí být v předním světle spešl cívka..? kámoš s jawou 05 jí tam má ja mám jawu 20 ale v zápalku jsou dvě světelný cívky tak nevim díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
prominte že tu pořád píšu ale ten válec na pionýra co to prodává sesa žeprej je špatnaj špatný kanálky ja ho už mám objednanýho mam ho vyzvednout nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 2:24
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jen pilnikem bo frezkou srovnas ty groty aby to bylo rovny a hladky a jezdí do stejně jak klasika možná víc polsky:-)
 
 
Datum: 28. července 2009 2:24
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
to budu muset nějak upravovat a proč to tak blbje dělají když je to nahovno!!!!!!
 
 
Datum: 27. července 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: kokot      IP: uživatel3888    
to ses pekně v pííčí
 
 
Datum: 27. července 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede to uplne normalne. ale je lepsi to slicovat.
 
 
Datum: 27. července 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
a to mě jako nepojede?
 
 
Datum: 27. července 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo mam namysli ty vyplachovaci kanaly co jsou zboku
 
 
Datum: 27. července 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
vim akorat ze ma jinej sklon kanalu a mam ho ve skrini este jsem ho neskusil protoze me pionyr zlobyl tak jsem tam daval radeji zajetej valec original tenhle jen tak nevyskousim protoze ten na pionyru mam dobrej
 
 
Datum: 27. července 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FIHA draci,, prvotni cast novinek je uz na webu,, jsou zavarecne,,tak jako zkousky ve skole,,taky zverecne k dokazani vedomosti,,teda u me dovednosti,,, pasek na nadrz je sice kozenkovej ale apon neco,,, jeste toho pribude, komplet tesneni na jawu 90 a pareze a tatrana a samolepky na cezetu co uz se podobaji k originalu,,, kazdopadne je toho predemnou hodne jak ve fichtl kramku tak i v manzelstvi,,takze mi jdeme do finale,,,, proto jsou zaverecne,,, :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2009 8:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4060    
Kolikrát uz to tu bylo,ze se jedná o poslední novinky.......nestraš furt:-D
 
 
Datum: 28. července 2009 8:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super!
 
 
Datum: 27. července 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar jak poznám že mám ohlou ojnicu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budeš mít vyleštěnou botu.bud levou nebo pravou
 
 
Datum: 27. července 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude takova na krivo a kdyz si ji das na rovnou plochu tak nebude sedet :-D :-D
 
 
Datum: 27. července 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: _Kala_      IP: uživatel6220    
Podíváš se na ní?:-D
 
 
Datum: 27. července 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Zdarec, chci se zeptat, jestli máte nějakou fintu na čištění válce mezi žebry, nebo jak to čistíte? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: bezmozek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
smíchej trochu nafty s trochou benzínu polej to tim rošmejkej to nějakym štětcem pak polej vodou utři hadrem a je to jako nový,kámoš s tim meje motory u aut a nádhera
 
 
Datum: 27. července 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba to cistit s arvou a potom s vodou a nebudes mat na to nic stim vsetko dás dole :-)
 
 
Datum: 27. července 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
to lump: jaké nitro?? nitroředidlo?
 
 
Datum: 27. července 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, používám nitro, to sežere všechno, a štětec
 
 
Datum: 27. července 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4060    
hodil sem ho do pixly s benzinem a vydrbal kartáčkem a hadrem na šroubovaku
 
 
Datum: 27. července 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: Spike55      IP: uživatel6803    
cau draci potrebuju sehnat píst 58 s čepem 18 mam ho na 175 ale myslim ze neni origo (ze to bude s neceho jineho) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Podívej se na ALMET,možná podle rozměrů pístu něco najdeš.
 
 
Datum: 27. července 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: Máca      IP: uživatel1303    
dodávám...na Mustanga.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: Máca      IP: uživatel1303    
čau hoši...na kolik asi ak vyjde..normal generálka..??....díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4060    
co si predstavujes pod slovem normal??? to je rozpětí 1000-10000 korun:-D nekdo to umí i za 30 000.......
 
 
Datum: 27. července 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: Filip.Hrdina      E-mail:      IP: uživatel6863    
Zdarec draci chtel bych se zeptat ohledně karburátoru jaký má průměr otvor na sání kolik mm dekuji za odověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Je to tak kolem 32mm ale jestli to chceš přesně tak si to změř
 
 
Datum: 27. července 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Svist      IP: uživatel6824    
Chtěl bych se zeptat, jaká zapalovací cívka je na čezetě 175 typ 502? Na štítku startéru je napsáno 12 V. Předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Obratˇse na Skutrklub.cz,tam ti jistě poradí.
 
 
Datum: 27. července 2009 16:14
 
<  1665  1666  1667  1668  1669  1670  1671  1672  1673  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 10:42:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu