Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: KUBA
IP: uživatel4028
 zdaar,fichtl mi dloouho delal problemy,nesel do otacek,dusil se,po dlouheem serizovani,a vymene karburatoru jsem prisel na to ze to bylo vyfukem z jineho fichtlu,puvodne tam byl vyfuk z mustanga,a ted jsem tam dal doutnik,se kterym to nechtelo jezdit,kdyz vyfuk sundam,tak je fichtl k neudrzeni,ale nemuzu jezdit bez vyfuku,a kdyz ho nasadim,tak se dosi,poradte co mam s tim vyfukem udelat,vubec nevim,kdyz ho rozeberu tek to docela řve,dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:41
 no jednoduše buď ho polít benzinem ( což moc neporučuje ale nejjednodušší způsob ) a zapálit anebo jestli pálíte chrastí tak ho tam hodďte
Datum: 04. srpna 2009 18:41
 vypálit výfuk
Datum: 27. července 2009 22:10
Jméno: Lajbor
IP: uživatel5546
 cuz, cim muze byt ze mi fik nechce utahnout dvojku kdyz to moc neroztahnu , trosku potahnu hodim dvojku a to neutahne ... zacne se dusit .. skrci mi kropuzky a tak chci vedet jestli to muze byt tim a nebo jeste necim jinym , plovakovka je asi dobra....DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 18:03
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 máš chudou směs draku, jehlu dej na prostřední zářez.
Datum: 28. července 2009 18:03
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 utěsněny to ma dobře
Datum: 28. července 2009 9:26
 možná ti to někde saje falešný vzduch....mi to dělalo při špatném těsnění mezi kolínkem karbecu a válcem....
Datum: 27. července 2009 22:09
Jméno: Lajbor
IP: uživatel5546
 a jeste se hodne prehriva, jehlu mam na nejhornejsim zarezu ..
Datum: 27. července 2009 22:07
 Čau draci, čím to může být, že se mi Mustang docela dost hřeje? Myslim tim, že po jízdě se nedá na karterech udržet ruka. Předstih by měl být dobrej a na výbrus se mi motor taky ještě nezdá- tahá dobře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:13
 já to mám naopak. Olej tam mám po rysku. Nikdy jindy tam toho tolik nebylo ale najednou to jede 180x lépe a je to míň horké. Za to válec se mi hřeje už po 30 vteřinách což je normální, ale dá se na něm za chodu udržet ruka. Dříve jsem si mohl k večeři na něm osmažit volská oka. Dnes bych je měl syrové a studené.
Datum: 04. srpna 2009 18:13
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 z pohledu automechanika je to normalni protoze se ti olej zahreje na provozni teplotu a ta muze byt kole 80stupnu. jskus jeste vymenit olej jinak ja ted nalil do svy 21 novej olej a hrejese to porad stejne staci mi 10 min jezdit a je to vreli jako prase
Datum: 02. srpna 2009 16:32
Jméno: joxa
IP: uživatel6667
 Mám stejný problém a to vážím 60 i s postelí, si dám 30 minutovou projíždku a válec OK ale kartery rozžhavené do běla a to mám olej trochu nad ryskou...
Datum: 28. července 2009 10:38
Jméno: Standa
IP: uživatel6872
 mas olej v prevodovce?? nedre se ti nikde nic? bohatost smesi dobra? predstih dobrej? .......me se nehreje fichtl vubec.....
Datum: 28. července 2009 10:21
 jestli jezdis delsi dobu jak 20 min a vazis okolo 80 kilo je to normalka mozna by ti bodla hvezdicová hlava
Datum: 28. července 2009 2:06
 hosi nemate nekdo predni svetlo na jawu 250/353?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 21:40
Jméno: Tom
IP: uživatel6867
 čau draci mám problém s mojí čz 125/476 když jí tlačím víc jak metr dozadu tak se najednou něco zasekne a nejde tlačit apak mě ještě bouchá něcov motoru když projedu nějakou díru co by to mohlo dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 0:27
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 JInak ten motor chodil bezvadně válec není vyběhanej nic mě to chodilo v klidu 120 a max bylo 130 a to tam mám 16cku kolečko ale tedto prostě už nevydrželo asi sem podřadil v kopci na 3 a najednou skočil do neutrálu a už to dělalo jak sem psal dole
Datum: 30. července 2009 0:27
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 JInak ten motor chodil bezvadně válec není vyběhanej nic mě to chodilo v klidu 120 a max bylo 130 a to tam mám 16cku kolečko ale tedto prostě už nevydrželo asi sem podřadil v kopci na 3 a najednou skočil do neutrálu a už to dělalo jak sem psal dole
Datum: 30. července 2009 0:27
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 JInak ten motor chodil bezvadně válec není vyběhanej nic mě to chodilo v klidu 120 a max bylo 130 a to tam mám 16cku kolečko ale tedto prostě už nevydrželo asi sem podřadil v kopci na 3 a najednou skočil do neutrálu a už to dělalo jak sem psal dole
Datum: 30. července 2009 0:27
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 JInak ten motor chodil bezvadně válec není vyběhanej nic mě to chodilo v klidu 120 a max bylo 130 a to tam mám 16cku kolečko ale tedto prostě už nevydrželo asi sem podřadil v kopci na 3 a najednou skočil do neutrálu a už to dělalo jak sem psal dole
Datum: 30. července 2009 0:23
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 Asi dám i novou kliku protože to dost vybrovalo prej byla hnutá trošku
Datum: 30. července 2009 0:20
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 Měl bych mít sem ho měřil ale mě už to zlobilo se starým řetězem že v jedný poloze byl napnutej a v jedný akorát a todle to trošku dělalo i s novým tady je pár fotek po rozebrání nevím co všecko vyměnit aco by mohlo bejt eště špatný http://tom1991.rajce.idnes.cz/Oprava_Motoru_cz/
Datum: 30. července 2009 0:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zadní kolo máš rovně?
Datum: 29. července 2009 23:42
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 a řetěz byl akorát napnutej
Datum: 29. července 2009 23:06
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 a řetěz byl akorát napnutej
Datum: 29. července 2009 22:52
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 řetězovku mám kompletnovou i ložisko ale zdálo se mě že při jízdě něco drbe jako tam od rozety bylo to někdy dost cejtit ale myslel sem si že si sedá řětěz na rozetu no nevím no zejtra budu půlit a asi budu potřebovat nějakýho rádce  abych nedal něco špatnýho zpátky jinak zatím dík
Datum: 29. července 2009 22:51
Jméno: Tom
IP: uživatel6900
 řetězovku mám kompletnovou i ložisko ale zdálo se mě že při jízdě něco drbe jako tam od rozety bylo to někdy dost cejtit ale myslel sem si že si sedá řětěz na rozetu no nevím no zejtra budu půlit a asi budu potřebovat nějakýho rádce  abych nedal něco špatnýho zpátky jinak zatím dík
Datum: 29. července 2009 22:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jo a až to budeš zadělávat, tak zkontroluj sekundární převod: řetěz, řetězové kolečko, rozetu a ložisko v ní a také ložisko hřídele řetězového kolečka. V případě špatného stavu může řetěz špatně nabíhat na zuby, dochází k rázům a závada by se mohla opakovat, zvláště v případě moc napnutého řetězu.
Datum: 29. července 2009 13:55
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No myslel jsem si to, že bude nějaký zub v háji. Bylo by dobré vyměnit i protikus odrbaného kola, i když na něm nemusí být viditelné stopy poškození. Tak at se oprava zdárně zdaří, je potřeba jezdit dokud je trochu teplo.
Datum: 29. července 2009 13:40
Jméno: Tom
IP: uživatel6886
 Tak sem ho vycuk a mám na posledním kolečku vylomenej zub a ostatní sou odrbaný
Datum: 29. července 2009 13:08
Jméno: Tom
IP: uživatel6886
 Tak sem koukal a mám povolenej šroub na spojkovým koši celá spojka se trošku hejbe můžeto bejt tím?
Datum: 29. července 2009 12:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli moc nelítá, tak myslím, že ne. Ale pořádně to dotáhni a zajisti ohnutím zajištovací podložky, případně podložku dej novou.
Datum: 29. července 2009 10:50
Jméno: Tom
IP: uživatel6886
 Tak sem koukal a mám povolenej šroub na spojkovým koši celá spojka se trošku hejbe můžeto bejt tím?
Datum: 29. července 2009 9:36
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se jestli není povolený spojkový koš.
Datum: 29. července 2009 6:40
Jméno: Tom
IP: uživatel6885
 No i to je možný
Datum: 28. července 2009 23:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to, že bude na hřídeli řetězového kolečka nebo na protilehlém ozubení předlohy vylomený zub.
Datum: 28. července 2009 23:33
Jméno: Tom
IP: uživatel6885
 No zítra rozpůlím a uvidím pak napíšu čím to je zatím díky
Datum: 28. července 2009 22:44
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Možná, vymačkaná ozubená kola v převodovce.Při IV. rychlostním stupni jde převodovka na přímý záběr,to znamená,že
se předlohový hřídel točivého momentu neúčastní a proto ti IV neškube.Je divné ,že se to objevilo najednou na třech rychlostech.
Datum: 28. července 2009 12:49
Jméno: Tom
IP: uživatel6875
 Vytahanej trošku je sem koukal ale nikde tam nedrhne jeto v motoru to vypadá někde víko sem měl dole včera ty rychlosti jdou vytočit škube to furt jen 4 ne jsem z Trutnova
Datum: 28. července 2009 12:15
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na řetěz sekundárního převodu,jak najíždí na rozetu při zpětné jízdě? Není příliš vytahaný?
Datum: 28. července 2009 9:55
 zdar zkus vypustil olej a sundat levi viko motoru jestli neni vytahanej sekunadarni retez a este k tem rychlostem de vytocit bez problemu kazda rychlost nebo pri nižších otáčká jako škube???jo odkud si este?
Datum: 28. července 2009 1:54
Jméno: Tom
IP: uživatel6867
 jo aještě mě chrastí v motoru na 1 2 3 rychlost 4 nechrastí co stím?
Datum: 27. července 2009 22:34
 cus draci, prosim vas nevite nekdo cim by to mohlo byt ze kdyz motor (na pionyru mustang) vyzenu do trochu vyssich otacek tak se najednou zacne ve valci objevovat takovy zvuk jako kdyby v nem neco litalo  cely motor je po GO (novy: velec, pist..., klika, spojka, prevodovka, zapalko no proste uplne vsechy vnitrnosti aj se sroubkama zustaly jen kartry stare) na motoru uz sem najel 965 KM olej je vymenemy po 500 km jak je to v knizce, nejel sem na nej jeste vubec ve 2, jeste sem nedal plny plyn.... proste vse dodrzuju jak je v knizce, a ve valci takove divne zvuky, jak rikam jako kdyby tam ve spalovacim prostoru zacala litat nejaka kulicka nebo co, a kdyz sem dal mensi predstih tak se to posunulo jeste vic na nizzsi otacky, pro ujasneni cim vetsi predstih tim min to dela takove divne zvuky cim mensi tim vic... jinak ma motor krasny zvuk uplne bez chybicky az na toto, prosim poradte celkem me to stve do motoru sem vrazil 4500 a myslel jsem si jak to bude skvele a ted toto predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 22:55
 jo a dodatek k te svicce, zasedla nevi vubec, ma nadhernou cihlovou barvu, takze se trochu bojim ze to ni neni, ale barva neni po cele elektrode stejna, na levo je svetlejsi jak na pravo nebo naopak to nevim presne, proste strany elektrody maji odlisne barvy ale ne nejak extremne
Datum: 28. července 2009 22:55
 myslite ze vadi valci, kdyz jej v zabehu sundam??? delal sem to nejmin 1000x ale ted sem do otho dal takovou sumu penez ze se mi do toho vubec nechce vrtat, ze potom muzou ty krouzky nejak spatne sednout atd. atd. atd., no a kdyby byl vylomeny treba zamek na krouzku nebo tak neco, tak nebude valci vadit kdyz krouzek dam novy?? nebo radsi oba?? a jak dlouho to pak budu must zajizdet?? predem diky
Datum: 28. července 2009 22:51
 este jeden dotatek - ze se pri zvetsenim predstihu vyskytuji pri vysich otackach me docela zarazi pac samozapaly se prave se zvetsenym predstihem (zvysenou kompresi, nizkooktan. ben., horkou svici, teplenyma bodama uvnitr spal. prostoru atd. jak uz rikal míra) zvetsuji...svadi me to stale k tem krouzkum...
Datum: 28. července 2009 15:21
 jo k ty sivcce - je to mozny, vymontuj a zkoukni ji, je mozny ze bude zasedla...jinak to bronzovy futro je docela dulezita vec, toho by sis pri skladani vsiml ze to ma vuli, to samy klikovka, ta cinka v pocatecnim stadiu tusim ze v nizkejch...cinkat tam muzou tytoveci - krouzky, klikovka (horni i dolni lozisko v ni), loziska na klice, primar, maticky na vyfukovym steftu, to same maticky u karbecu...pokud vyloucime klikovku, nedotazeny maticky (ty delaj nejvetsi randal prave pri vysokejch  ), primar (vyrazne cinkani hlavne na volnobeh) a loziska na kterych je uvelebena klika (jelikoz se spis zasekavaj nez zvoni a je to vubec charakteristycky jine pro ne) tak byhc to videl na ty krouzky co se tyce motoru jako shluk soucastek...svice je dost mozna, chuda smes (treba malou hladinkou v plovakovce nebo nedostatecnym dotekanim) je tez mozna avsak to bys rozhodne poznal jelikoz to pak vubec netahne gdyz se plovakovka vycerpa...takze svice a gdyz nezabere tak krouzky, jinak me opravte pokud se v necem pletu (coz casto)...
Datum: 28. července 2009 15:17
 ale vada v motoru by to byt nemela ze??
Datum: 28. července 2009 8:24
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Jestli se to mění s nastavením předstihu, tak bych vsadil na samozápaly, detonační hoření fakt zní, jako by ve válci lítala kulička. Může je způsobit chudá směs, ale to by dělalo větší neplechu, hlavně by se to hřálo. Další příčinou bývá benzín s nízkým oktanovým číslem, hlavně když zvedneš kompresi. Poslední mě napadá horké místo ve spalovacím prostoru. Karbon bys tam mít asi neměl, tak zkus studenější svíčku.
Datum: 27. července 2009 22:21
 prave ze vubec neskube pri vysokych ani nikdy porad jede naprosto plynule bez vynechani... krasne jej vytocim do vysokych bez problemu bez vynechani... proste to nechpu takove divne zvuky
Datum: 27. července 2009 21:58
 Kdyby to jakoby zvonilo, tak by to mohl být pístní čep. Ale zase se mi nezdá, že by začal dělat pordel po GO...
Datum: 27. července 2009 21:40
 mozna predzapaly, jinak bych to videl na cinkani krouzku ktery, pokud se jim treba ulomi zamek nebo pacicka na krouzku tak pri vyssich cinkaj...pokud ti dela este jednu vec, a to je ze pri max. otackach to jakoby zacne skubat a mistama zpomalovat tak jsou to prave ty krouzky...
Datum: 27. července 2009 21:32
 Zdar draci....mám velikánský problém....jedu si s mustangem přes vesnici...pohoda, jedu na jedničku v nízkých otáčkách.....pak přidám a naráz mi to začne kuckat a výfukové plyny (modrý dým) mi začali střílet přes karburátor a přes výfuk šel ven čistý vzduch....takové jako "puf" a vystřelil ven čistý vzduch....a manžeta sání mi odstřelila od karbecu a vyšel modrý dým...takhle to udělalo párkrát za sebou a pak už jsem to nenastartoval....prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 21:27
 vydel bych to v predstihu, ne nevhodne zvolenej a cili blbe nastavenej  , gdyz uzbudes mazat vacku tak si ho hnedka sesteluj...
Datum: 27. července 2009 21:27
 vačka je přidělaná k rotoru..točí se zároveň s ním,a na jednom místě je vyboulená (to je u vaček normální  ) a tim vyboulenym dycky nadzvedne kladívko... ale to ti nemusim popisovat jak to finguje,to chápu i já a to je co řict
Datum: 27. července 2009 21:03
 kde tu vačku prosímtě najdu?? (není to náhodou kladívko ??).....měls pravdu....dává to 2 jiskry...
Datum: 27. července 2009 20:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mela by to vyresit jina vacka a namaz ten filc olejem a nasteluj elektryku
Datum: 27. července 2009 20:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak stim jsem se nesetkal ale vypadato ze to podpaluje smes v dolni uvrati takze to bouchne vsude kde je nespaleny benzin od karburatoru az do hlavy. Davato 2 jiskry misto jedny
Datum: 27. července 2009 20:46
Jméno: Erik
IP: uživatel6827
 Lidid jakej je rozdil mezi tryskou 72 a 68 co tady prodava sesa ktera je lepsi na tuning ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 10:21
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Tady nejde o to, ktera je lepsi. Musis mit spravnou smes. Jeden motor ti pojede lips 72, 2. zase s 68. Chce to vyzkouset.
Datum: 28. července 2009 10:21
 asi je na ni mene materialu
Datum: 28. července 2009 2:18
Jméno: Erik
IP: uživatel6827
 oki takze 72 a proc je teda levnejsi kdyz je vetsi ??
Datum: 28. července 2009 0:19
 samozrejmne ze cim vetsi tryska tim to vic zere a tim tam de vic benzinu..takze asi uz vis
Datum: 27. července 2009 19:48
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Draci co ta vyjizdka ??? udelame neco ne ?? vsichni co by se mohli dostavit do Plzne co vsichni nadcenci mi pisou z moravy a vy v plzni co ??, lenosi ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 22:40
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
 Na věku nezáleží jde o to aby nás bylo co nejvíc!
Datum: 30. července 2009 22:40
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 a co tak do zlína
Datum: 28. července 2009 20:20
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
Datum: 28. července 2009 9:28
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 no jo ale ja za vama nikam nepojedu kdyz mam ted zlechka papiry a vi jset tam vsichni vetsiho veku nez ja aaz na par vijimek no ........
Datum: 27. července 2009 22:53
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
 Jo tady máme všecny druhy dachlu Jawetty a vědčina má S11 Srazy a závody máme v kalendáři na stránkách je tam i spoustya foto
Datum: 27. července 2009 22:32
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Ja mam 21 a 2 zrovinak jedu pryc takze nemuzu a kdy je dalsi ?? a kde jsou srazy ??
Datum: 27. července 2009 21:38
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
 Jsme od Plzně máme tady 3 kluby na co zakládat další,dokážese nás sejít i 70 vomrkni naše stránky http://www.nkpmk.wz.cz mimochodem vyjí6ďka bude v neděli 2.8.2009 Co máš za stroj?
Datum: 27. července 2009 19:30
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6866
 čau hoši potřeboval bych jestli někdo nevíte jak udělat tachák na stadiona s11.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 17:55
 čau potřebuji poradit co mam vlastně za motocikl
Datum: 04. dubna 2011 17:55
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 já mám na S11 tachometr, není origo, jedná se o dobovou úpravu, údajně se to dalo koupit přímo na S11 včetně držáku a náhonu. Je na něm výrobce: VEB Gerate und Regler-Werke
Teltow. Je do 60 km/h, výrobek DDR předpokládám... Na mail pošlu foto.
Datum: 28. července 2009 22:35
Jméno: martin
IP: uživatel5848
 na s11 origo tachťák nebyl ale já používám digitál na kolo a funguje dobře
Datum: 27. července 2009 20:16
Jméno: Vítezslav
IP: uživatel6865
 Cau draci mam dotaz musí být v předním světle spešl cívka..? kámoš s jawou 05 jí tam má ja mám jawu 20 ale v zápalku jsou dvě světelný cívky tak nevim díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 18:11
 prominte že tu pořád píšu ale ten válec na pionýra co to prodává sesa žeprej je špatnaj špatný kanálky ja ho už mám objednanýho mam ho vyzvednout nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 2:24
 ale jen pilnikem bo frezkou srovnas ty groty aby to bylo rovny a hladky a jezdí do stejně jak klasika možná víc polsky
Datum: 28. července 2009 2:24
 to budu muset nějak upravovat a proč to tak blbje dělají když je to nahovno!!!!!!
Datum: 27. července 2009 22:22
Jméno: kokot
IP: uživatel3888
 to ses pekně v pííčí
Datum: 27. července 2009 20:36
 pojede to uplne normalne. ale je lepsi to slicovat.
Datum: 27. července 2009 19:34
 a to mě jako nepojede?
Datum: 27. července 2009 19:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo mam namysli ty vyplachovaci kanaly co jsou zboku
Datum: 27. července 2009 19:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 vim akorat ze ma jinej sklon kanalu a mam ho ve skrini este jsem ho neskusil protoze me pionyr zlobyl tak jsem tam daval radeji zajetej valec original tenhle jen tak nevyskousim protoze ten na pionyru mam dobrej
Datum: 27. července 2009 19:21
 FIHA draci,, prvotni cast novinek je uz na webu,, jsou zavarecne,,tak jako zkousky ve skole,,taky zverecne k dokazani vedomosti,,teda u me dovednosti,,, pasek na nadrz je sice kozenkovej ale apon neco,,, jeste toho pribude, komplet tesneni na jawu 90 a pareze a tatrana a samolepky na cezetu co uz se podobaji k originalu,,, kazdopadne je toho predemnou hodne jak ve fichtl kramku tak i v manzelstvi,,takze mi jdeme do finale,,,, proto jsou zaverecne,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 8:13
Jméno: Standa
IP: uživatel4060
 Kolikrát uz to tu bylo,ze se jedná o poslední novinky.......nestraš furt
Datum: 28. července 2009 8:13
 super!
Datum: 27. července 2009 21:07
 zdar jak poznám že mám ohlou ojnicu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 21:46
 budeš mít vyleštěnou botu.bud levou nebo pravou
Datum: 27. července 2009 21:46
Datum: 27. července 2009 19:11
Jméno: _Kala_
IP: uživatel6220
 Podíváš se na ní?
Datum: 27. července 2009 18:05
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec, chci se zeptat, jestli máte nějakou fintu na čištění válce mezi žebry, nebo jak to čistíte? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 22:42
 smíchej trochu nafty s trochou benzínu polej to tim rošmejkej to nějakym štětcem pak polej vodou utři hadrem a je to jako nový,kámoš s tim meje motory u aut a nádhera
Datum: 27. července 2009 22:42
 treba to cistit s arvou a potom s vodou a nebudes mat na to nic stim vsetko dás dole
Datum: 27. července 2009 21:04
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 to lump: jaké nitro?? nitroředidlo?
Datum: 27. července 2009 15:49
 zdar, používám nitro, to sežere všechno, a štětec
Datum: 27. července 2009 15:34
Jméno: Standa
IP: uživatel4060
 hodil sem ho do pixly s benzinem a vydrbal kartáčkem a hadrem na šroubovaku
Datum: 27. července 2009 15:26
Jméno: Spike55
IP: uživatel6803
 cau draci potrebuju sehnat píst 58 s čepem 18 mam ho na 175 ale myslim ze neni origo (ze to bude s neceho jineho) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 16:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na ALMET,možná podle rozměrů pístu něco najdeš.
Datum: 27. července 2009 16:10
Jméno: Máca
IP: uživatel1303
Posl.aktualizace: 27. července 2009 14:11
Jméno: Máca
IP: uživatel1303
 čau hoši...na kolik asi ak vyjde..normal generálka..??....díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 15:28
Jméno: Standa
IP: uživatel4060
 co si predstavujes pod slovem normal??? to je rozpětí 1000-10000 korun  nekdo to umí i za 30 000.......
Datum: 27. července 2009 15:28
 Zdarec draci chtel bych se zeptat ohledně karburátoru jaký má průměr otvor na sání kolik mm dekuji za odověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 22:14
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Je to tak kolem 32mm ale jestli to chceš přesně tak si to změř
Datum: 27. července 2009 22:14
Jméno: Svist
IP: uživatel6824
 Chtěl bych se zeptat, jaká zapalovací cívka je na čezetě 175 typ 502? Na štítku startéru je napsáno 12 V. Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 16:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Obratˇse na Skutrklub.cz,tam ti jistě poradí.
Datum: 27. července 2009 16:14
|



|