Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar všem majitelům jawek jsem majitelem jawi 250/579 kejvačky a mam problem dělal jsem na ni kompletni renovaci seridil jsem zapalko a vsechno ale porad me to střili dost do vejfuku a na volnoběh běží krásně ale když přidam plyn začne to jakobi turovat ve smislu jak kdybych pridaval a ubiral plyn porad a to pritom držim porad naplno benzín se stiha dodavat a gondik, kladivko, kovadlinku, civku mam novou a elektrika me kompletne funguje poradi me nekdo prosím jsem už s tím v koncích kdyžtak se ozvěte na e-meil nebo na icq 393615491
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 7:28
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli máš seřízené zapalování, podívej se na upevnění kondenzátoru ,jestli ja správně odizolován.Potom by mohla být vadná svíčka. Dále přichází v úvahu karburátor.Chudá ,nebo bohatá směs ,ucpané trysky.Napiš jaké je číslo karburátoru a o jaký typ jde.To označení,
které jsi napsal, neodpovídá.
Datum: 28. dubna 2009 7:28
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 17:00
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 dit to je jedenácti zubí kamos si koupil tu 9 a bil hrozně pomalej a nadává na to a chce si koupit radši 11
Datum: 28. dubna 2009 17:00
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel5917
 s radsi bys doporučil 11z a nebo 9z?
Datum: 28. dubna 2009 9:29
 normální primár na sílu...pojede to tak 40 ale tah o dost vice poznat  jeste vic masakr je 9z...ale to je extrém
Datum: 28. dubna 2009 7:08
 na kros dobré, jinak hloupost
Datum: 27. dubna 2009 20:55
 zdar můžete mi někdo poradit jestli mužu dát na jawu 175 karburátor z jawy 250?. nebo jký karburátor je tam dobrý dat ten origoš je špatnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel5920
 nejde obecne rict ze sou a nebo nejsou stejny,protoze treba starsi 175 meli difuzor 24,ale novejsi typy uz taky meli 26 jako 250.....spise bych resil trysky....a ja muzu rict,ze mam na Péráku karburator z 250 kejvačky,prumer 26,trysky origo z kejvačky a valí super.....
Datum: 28. dubna 2009 13:02
 Jo to vim taky že mají jiný trisky a difůzor,ale jinak sou ůplně to samý!
Datum: 28. dubna 2009 7:04
Jméno: brisK
IP: uživatel5757
 250 ma difuzor 26mm 175 ma 24mm ale když ho otryskuješ na 175 a trochu sa s tím pohraješ tak měla valit
Datum: 27. dubna 2009 23:09
Jméno: Pepa Zdepa
IP: uživatel4865
 Ty karbce teda rozhodne stejne nejsou. Ten z 250 ma vetsi difuzor a trysky.
Datum: 27. dubna 2009 22:13
 Zdar ten karbec z jawi 175 je stejnej jak na jawe 250 mam obe motorky doma akorat mozna skontroluj velikost trisek mozna mužou být jinýho pruměru ale to ti fakt neřeknu kdyžtak napiš jak to dopadlo me na e-mail
Datum: 27. dubna 2009 21:37
Jméno: Dava858
IP: uživatel5912
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 20:45
 zrad draci hele mám dotaz koupil jsme simsona ve vybornym stavu ale bejvalej majitel si od něj nechal papiry protže tam byli nějaky problémy tak se chic zeptat jeslit je možny kdybych si od někoho ty papiry sehnal a dal to převist na toho c omám abych to měl prostě na papirech a aby top bylo v cajku diky za odpověd a pls oděpištemi na mejla ziki-15@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 20:35
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci jaký benzín je lepší pro motor mustanga natural nebo special?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 16:33
 pro Domte: asis mě trošku nepochopil, myslel jsem to tak jak psal standa, když tam naleju special, tak nastartuju našlápnutím bez problému, ale pokud tam naleju natural, tak mi jen tak nechce chytnout, ale musim ho roztlačit a pak když chytne, tak jede o něco lépe než ten special, a nevim co tu máš za kecy, že jsem rád, že jedu, když mě ani neznáš, tak tu moc nemachruj.
Datum: 28. dubna 2009 16:33
 takž enejlepší budemarmeláda
Datum: 28. dubna 2009 15:48
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Kejmls to že se ti zdá není benálem ale protožes roztlačoval a seš rád že jedeš
Datum: 28. dubna 2009 14:08
 pro standa: jo, tak to mě taky na natural nehce chytat na našlápnutí, ale když ho roztlačim a chytne, tak se mi zdá, že jede o malinko líp
Datum: 28. dubna 2009 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel5920
 udajne je to jedno a na natural by to melo jet malinko líp,ale moje skusenost je opacna.....mam takovýho naladovýho fichtla....na special chytá na první slapnuti a na natural nekdy az na roztlačení a este peknou chvilku nechce jet....ale to jen moje zkusenost
Datum: 28. dubna 2009 11:45
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar mezi specialem 91 a naturalem 95 nevidim na originalnim motoru rozdil.spis se mi zda ze na 91 vali lepe je takovej klidnejsi chod,ale muj nazor
Datum: 28. dubna 2009 8:39
 jezdi na natural 95, je lepší než speciál a dneska už se dá říct, že stojí i stejně jako speciál
Datum: 28. dubna 2009 7:21
Jméno: chosee
IP: uživatel1201
 to je nějakej pičus  prej mustang po upravach pojede na natural..ten tu jede khamo..asi nějaky ožralý.sem se zasmal
Datum: 28. dubna 2009 7:17
 martin: ještě na to salám a bude to super
Datum: 27. dubna 2009 20:46
Datum: 27. dubna 2009 20:45
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Pro mirka - natural 95 je nejlepší na mustoše
pro JAWA_ceZetak - lepší je chleba se sýrem
Datum: 27. dubna 2009 20:43
 je lepší chleba s máslem, nebo chleba se sýrem?
Datum: 27. dubna 2009 20:37
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti z ferodovou spojou v netuněnim fíku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:30
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 je to v poho mam to v upravenym motoru a zatim dobry rozhodne lepsi nez korky ferodo muzu jenom doporucit
Datum: 28. dubna 2009 18:30
 Ferodo můžu taky doporučit, někdo měl docela dobrej nápad....  A to mám fíka potuňěnýho a 10-12 tis otáček vydrží taky....!
Datum: 28. dubna 2009 11:15
 ferodo lamely jsou skvělá věc, už bych za korky neměnil
Datum: 28. dubna 2009 7:16
 jel sem s tim na pio a připadá mi to stejné, jinak ferodo mám ve svojí číze 476 a to už víc jak 5 let a j epořád jak nová
Datum: 27. dubna 2009 20:39
Jméno: mirakx
IP: uživatel5910
 čau u babetty mi jde pozde zařadit dvojka to budou asi v prdeli převodové čelisti že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 20:29
 možná j ejen málo vytočený motor a proto to trvá..... to rozdělej a uvidíš.
Datum: 27. dubna 2009 20:29
 cus draci hele mam doma karbos z pily myslite zy by to slo na fichtla a jak by se to na tom chovalo ? a pak jeste bych chtel poradit chtel bych predni vydlice se simsona nevite jetli by tam sly a jeslti je nekdo nema tak tak posle foto kdyztak  nebo esi by je neprodal diky moc a jeste tachpmetr taky na fika  dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 8:43
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 vetsina tehle karbcu ma nahovno prubeh  dyt motorovka toci bud 10 000 a nebo volnobeh tak zalezi jak to pujde,ale mozny to urcite je  vydle ze simaka sezen na aukru,bud udelat redukci mysek,nebo proste sifonacky mysky omotas paskou natres barvou a zarazis je do fikovskejch mysek,je to ochlup,ale vychazi to v pohode.spis si k tomu nezapomen sehnat sifonackej buben a drzak brzdy ze simaka.
Datum: 28. dubna 2009 8:43
 no záleží jak je velký difuzor ty troubo,když je větší jak 17mm tak ho tam můžeš dát
Datum: 27. dubna 2009 20:28
 ten karbec z pily myslim ze by to nic nepridalo mozna ze spis ubralo pac pila ma nekdy i pres 10 000otacek tzn. ze je to na vysokootackove motory.....nejlepsi je seriovej ale poradne serizeny
Datum: 27. dubna 2009 20:22
 Čus píši uživateli UMS jestli máš tu hlavu tak se určitě ozvi 775633168 zatim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 20:07
 Dobry den chcel by som sa spytat ako mam naladit odtrh na pioniera v hornej uvrati pistu moc dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:48
Jméno: Kubajs
IP: uživatel5927
 Já sem to vždicky dělal na cigaretovej papírek....mělo by to bejt ono
Datum: 28. dubna 2009 18:48
 a už j evečer a né den
Datum: 27. dubna 2009 20:30
 0,4mm
Datum: 27. dubna 2009 20:30
Jméno: Lasty
IP: uživatel5905
 Zdravim, jde nejakym zpusobem udelat z CZ 175 papirove 125? Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 20:12
Jméno: filas
IP: uživatel5993
 hej když máš 125 papiry tak stačí přerazit čísla a seš v klidu kamoš tak udělal z250 125
Datum: 04. května 2009 20:12
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 28. dubna 2009 8:48
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 nemozny  vsecko de.ted sem nasel 175 na 125 papirech,ten typek jen proste prerazil cisla na motoru a je to.pokud vim tak jedinej rozdilmezi 175 a 125valcem je ze 125 ma o 1 zebro min
Datum: 28. dubna 2009 8:47
 Běžně nemožný av dnešní době i se známýma dost nemožný....!
Datum: 27. dubna 2009 18:03
Jméno: Jarek
IP: uživatel4613
 No všechno jde když se chce... ale chtělo by to mít někoho známého na technické nebo tak.....
Datum: 27. dubna 2009 17:32
 caute chalani jaky ma vykon pionyr s priemer valca 41.50...a utahne to dobre 15 zubove kolecko???vopred dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 11:16
 15 ti zub je už až dost...ale vzhledem k vrtání. Mohlo by to fungovat.....
Datum: 28. dubna 2009 11:16
 motor to utáhne ale jestli tebe nu tom tak to nevim
Datum: 27. dubna 2009 19:08
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jo to je 60ccm to by mohlo poletis jak drak  tak jako ale 15zub utahne i normalni fik,ale kopec je smrt
Datum: 27. dubna 2009 16:55
 41.50???to se dela?  no nevim mozna by to mohlo mit tak o pul kone...mozna kone vic....15ti zub by to pokousat mohlo no....  ale nvm nvm
Datum: 27. dubna 2009 16:12
Jméno: Lasty
IP: uživatel5905
 Zdravim, je normalni ze mi u cezety 477 blikaj blinkry mnohem rychlejc nez ostatnim? V elektrice se nevyznam , tak mi kdyztak napiste co bych mel zkusit zpravit, jestli je to teda nejaka zavada, diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 15:39
Jméno: Sharky
IP: uživatel5906
 buď tam máš slabší žárovky než tam maj bejt nebo je to rozeštelovaný - dá se to seřídit šroubkem kterej je v dirce na spodu přerušovače blinkrů (na 477 bude asi v předním světle)
Datum: 27. dubna 2009 15:39
Jméno: rex
IP: uživatel2079
 zdarec lidi he uchlastava se mi porad fichtl newitw nekdo cim by to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 19:36
 cus hele rex hele jak mas karborator a v nem plovak a tu jehlu tak nad tim je vicko ktere muzes sundat jspu tam dva srouby a v tom vicku asi prvavdepodobne budes mit v prdely takovej ten valecek s takovou tickou a ten se ti nebude vracet a proto to mas tak uchlastany to vymen otazka 100 kc maximalne a pak kdyztak zkus jeste dat filtr normal jak jse pres nej benzin a pak uz to bude ok .
Datum: 27. dubna 2009 19:36
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Přihni trochu plíšek v plov. komoře dolu.
Datum: 27. dubna 2009 15:34
Jméno: PAVEL
IP: uživatel5904
 VYPNI SI BENZ  nebo tam dej filtr na benz nebo vyměň sfiltřík na kohoutku v nádrži nebo si utahni trochu jehlu .
Datum: 27. dubna 2009 15:24
 Dobrý den,draci nevíte náhodou jestli díly z čz125/453 dou míchat z dílama z Jawa-čz 175/356 myslím že kdy bych použil rám z malá čezety jestli by se tam vešel motor blatníky a komplet všechny plechy z 175/356
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 20:33
 obojí je malá kývačka, tak by to mohlo sedět
Datum: 27. dubna 2009 20:33
 Custe borci  Vcera jsem jezdil na pincku, ujel jsem asi 4km na benzinku a v nadrzi sem mel natural 95. Tak jsem dojel a natankoval jsem si Natural 95,namichal olej a chtel jet domu, ale nemohl jsem to ani roztlacit, ani nakopnout nic, nekdy se to nakoplo,ale po chvilce zhaslo. Doma jsem nasel trosku olova rano,tak jsem si ho tam dal a sel do skoly,ale stejne si myslim ze to nepujde, tak zkousim napsat tady. Diky moc za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 21:44
 Tak ja rozebral cely karburator a uz to je v pohode, jen ted resim, ze to vubec nechce do otacek, nevite jak na to?
Datum: 27. dubna 2009 21:44
Jméno: Froggyc
IP: uživatel2406
 skus se kouknout na kladivka a svicku ,...
Datum: 27. dubna 2009 20:29
 olovo tam leješ uplně zbytečně, není to 4T. a co třeb ase podívat jestli vůbec svíčk aháže jiskru
Datum: 27. dubna 2009 15:41
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5784
 Nazdar draci.... Mám problém s nastartováním... Svíčka jiskru háže a benzín se to válce dostáva ale nechce to chytnout.... Jednou se mi povedlo, že když jsem tlačil tak to dávalo zvuky zažehu, ale nejelo to. Předstih a odtrh by měl být dobrý....
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 16:34
 a jak mi teda vysvetlis ze to proste predcasne odchazi? podle me dva tydny neni zrovna extra dlouha doba, ta svicka ma drzet urcity pocet tisic km a ne po dvaceti odejit do vecnych lovist...newim jestli to flinkaj nebo to vyrabej nejak blbe (doufam ze ani jedno z toho neni pravda) ale pokud nasadim PALku ktera je stara asi jak ten fk tak ta neco vydrzi a zatim ani zadna neselhala a to uz ma kolik let a ta technologie uz je tez tak trochu prezitek...
Datum: 29. dubna 2009 16:34
Jméno: Horst
IP: uživatel5911
 Steve co to píšeš za BLUDY,že dnešní svíčky NEJSOU KONSTRUOVANÝ NA STYK S OLEJEM.Takovou blbost jsem dlouho neslyšel.Na jaké potom jezdí Traboš,Warťák,sekačky,pily,agregáty,motorky a pod.
Datum: 27. dubna 2009 20:44
 jo, to se casto stava ze ta svice pod tlakem nehazi, je proste spatna, treba ty dnesni svice nejsou konstruovany na styk s olejem a jelikoz je oil v benalu tak ty svice odchazej, jinak zkus sklepnout zdalenost elektrod (obvykle na ni byva 0,7mm) na 0,4-0,5mm, je to pry tloustka krabice od mlika, proste to trochu sklepni a uvidis nebo kup novou...
Datum: 27. dubna 2009 19:42
 Zkus jinou svíčku (některé ve válci nejiskří a venku ano) a zkontroluj nastavení karburátoru (hladina v plovák. komoře, jehla, ventil ve víčku) a také těsnost karburátor-koleno, koleno-válec, válec-hlava a válec-motor. bloky.
Datum: 27. dubna 2009 1:06
 nazdaar draci..mam problem\\r\\nmam babetu 228 a ani za pana nevem spravit elektriku...podla schemy to nejde...nema niekto obrazok ako tie dratky davaju na tranzimo? lebo podla setkeho e zapalovacia cievka na zlto zafarbena s malym jadorm a najvacsim mnozstvom zavitov a motana z tenkeho dratu.dokonca to dava aj do fajky elektriku ale nidky neda iskru.ako keby nebol dostatony prud.nemoze byt tranzimo zle?\\r\\na co je to to cidlo na tom nosici statoru? lebo aj to tam jea ja neviem dke to zapojit a co to robi.\\r\\nvelmo pekne dakujem za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 9:15
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ten zalitý snímač , vede z něho žlutý vodič , zapoj na č I .Ten snímá polohu klikového hřídele.Před ním je cívka ( červený vodič),
tu zapoj na G. Tato cívka napájí polovodičovou spínací jednotku .Na této svorce G je také vodič z chcípáku. Na svorku 15 dej vodič z
indukční cívky označený č. 15. Z č. 1 indukční cívky to zapoj na č. 1 jtz. Odtud jde ještě jeden vodič na stator .
Datum: 27. dubna 2009 9:15
 Pokud se nemýlím, tak ČIDLO je vzadu (směrem do motoru) na statoru a je to vlastně cívka, ve které vznikne impluz a v ten moment svíčka zajiskří. Když je čidlo porouchané, tak moto nepojede a je potřeba vyměnit stator. Z čidla by měl vést drát do té tyristorové krabičky.
Datum: 27. dubna 2009 1:10
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 ahoj víte náký weboví stránky s inzerátama kde je hodně fichtlů???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 22:02
Datum: 26. dubna 2009 22:02
|



|