Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Posl.aktualizace: 09. března 2009 17:37
 1,35 je malo? je to prece v rozmezi 1,2 az 1,5...lital jsem i na 1,2 a proste na to sel, starty byly dobry to jo...tak fik se da seridit presne ale ne jednim predstihem serizovat secky, kazdej ma proste jinej ten predstih, kazdej je to jinej stroj, vlastne mas pravdu ale presne se seridit da, presne=tzn. kerej predstih mu nejlip vyhovuje a to se da udelat snad jen za pochodu...ale gdyz se proste trefis do toho vymezeni tak tim vubec nic nezkazis, ono taky zalezi na jaky otacky to chces, je jasny ze pri stejnym predstihu to pujde jinak od spodu a jinak ve spici (treba na 1,9 a neco byl proste problem se startovanim, to bud roztlacit nebo na to skakat stale dokola bez zastaveni nez see proste roztocil, na 1,2 zas startoval fakt dobre ale taky lital do nizsich otacek naz na ten velkej) takze pokud to radejc drzis v otackach tak dej vetsi, pokud koukas na spotrebu nebo si to jen tak vychutnavas a chces mit lepsi zatah od spodu tak das mensi...to taky zalezi jak si to nastelujes...naucil jsem se to nastelovat pres supleru na valci, pak to cely sesroubovat a za chodu pod 3/4 plynem to doladit do dokonalosti, pak krasne se nakopava a taky to dobre jede, na predstihu se da lecos ziskat, bohuzel ale i taky ztratit...jinak 1,35 mm je prumernej predstih, dobre to jede a taky to neni zadnej extrem...to si pak vyberes jestli ti pojede lip nizko nebo az ve spici, taky to zalezi na fichtlu jako takovem a na jeho stavu, neni to zadny markantni posun ale jak sem rekl, da se z toho tezit a rozdil tam je...obvykle staci gdyz to sestelujes abys to na startpace nakopl ale pokud chces aby to o malinko lip jelo tak si to proste sestelujes poradne...sou to jen me zkusenosti, treba se mi to za ty roky proste jen stale zda ale vyvodil jsem to ze zkusenosti...
Datum: 09. března 2009 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel5459
 a sme u toho.....jak vlastne nastavit spravnej predstih,kdyz nikdo nevi presne.....to pak nejde ani predstih nastavit presne..... hele me teda prijde 1.35 nejak málo....ale tak jestli to na to nekomu jezdi tak prosim......
Datum: 09. března 2009 12:05
 konkretni cislo? 1,35 mm pred HU (je to i psane v tej knizce JAWA 50 od Jiriho)...ale to je jedno pac kazdy fik ma jine proporce, proto je jasny ze jedno cislo nemuze nejlip vyhovet vsem fikum, proto se udava to rozpeti 1,2 az 1,5 (pac presne to tezko das a tak se mussis trefit aspon do toho rozpeti), jasny ze nejlepsi je pod 3/4 plynem za behu otacet magnetem ale ptal se na stelovani predstihu, proste normalni, tak sem mu poradil todlec, to je bezne odzkousene a litato, za behu to tezko bude delat gdyz to enumi ani normalne...jo jeto este na tu Jawu 21 aby nesteloval 1,35 negdo na parezovy...
Datum: 08. března 2009 20:00
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 no ono asi žadné konkrétní číslo není... na co to jede, to tam nastavim
Datum: 08. března 2009 19:47
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 Hele kdyz ste takovy borci......kolik je teda spravnej predstih na J 21 v Ok stavu?? na nejaky odkazy vam kašlu......a nejaky intervali 1.2-1.5 a nebo 1.6-1.9 mi nezajimaj......chci cislo....jedno cislo
Datum: 08. března 2009 19:03
 nejde otacet statorem? estli mas starsi zapalko (od pareza po 05) tak jen otacis tou destickou na kerem sou kladivka, pokud mas uz novejsi (treba mustaf bo 21) tak otacis celym tim statorem (to je ta konstrukce co nese civky, kladivko, kontakt, kondik atd), u starsich povolis sroubek na tom plisku a pootocis a u novejsiho jsou dva sroubky kousek od konce statoru a drzej takovy trojuhelnikovy plisky kery to drzi...tim pak muzes pootacet a vlastne i menit predstih, poku tim nemuzes pootocit (coz je blby pac tak tezko predstih sestelujes gdyby bude mit stale stejnou nevhodnou hodnotu)...jo a tobe se otaci s magnetem? no tak to je tim ze ti magnet na rotoru pritahl stator, dal si je moc blizko k sobe a negde zas budes mit fugu, proste celej ten stator vem, vyndej ho a zandaj tak aby ti negde nedrel o rotor a proste seel na tom svym miste, pak se ti rotor bude tocit a stator ti bude stat na miste a predstih budes ladit zmenou polohy (pootocenim) toho statoru...parada ne?
Datum: 08. března 2009 17:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
Datum: 08. března 2009 16:13
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Jak tam steve píše že se má pootáčet statorem...to mi právě nejde...mě se to točí i s magnetem   ..tak nevim.--
Datum: 08. března 2009 15:21
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 08. března 2009 15:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Mno tak ve FAQ sem nic nenašel...nic tam totiž neni..  .  ....tk nevim
Datum: 08. března 2009 15:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 hh...já?...a všeználek....   dobrej vtip..  ..a do FAQ kouknu..dik
Datum: 08. března 2009 15:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zrovna ty? takový všeználek?  jukni se do FAQ
Datum: 08. března 2009 14:22
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Hojte draci , prosim mohli by jste poradit jaky stojan kromně toho orginalu by šel na mustaga?Treba z nějakě jawy nebo čzety a aby to bylo bez uprav, popřipadě jen stojanu , dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 13:51
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 08. března 2009 13:51
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 zdar muže mě někdo poradit kde sehnat klapku sani na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 11:19
 třikrát sláva googlu
Datum: 08. března 2009 11:19
 Hoši....  Už to začíná bejt dost trapný....
Datum: 08. března 2009 10:45
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
Datum: 08. března 2009 9:01
Jméno: xborecx
IP: uživatel5446
 Ahoj chtěl jsem se zeptt jestli někdo neznáte nějakej fígl jak nastříkat nádrž na 250 panelku tak abych měl na bokách ten chrom jako jak udělat ten přechod mezi barvou a chromem aby to bylo hezky rovný. děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 18:37
Datum: 08. března 2009 18:37
 tak si sežeň krepovou... ono je to zvrchu jako krepový papír takže s tím můžeš všeljak kroutit ale pořád to bude rovné, a z druhé strany to má normální vrstvu lepidla
Datum: 08. března 2009 12:45
Jméno: xborecx
IP: uživatel5449
 No právě mám strach jestli ta páska dá nalepit tak rovně a nebude se krabatit a barva pod ní podtejkat.
Datum: 08. března 2009 12:42
Jméno: Tom
IP: uživatel5448
 Stačí použit krycí pásku, po zaschnutí barvy se odlepí, mělo by to být tak rovné, jak jsi ji tam nalepil.
Datum: 08. března 2009 10:54
Jméno: domino
IP: uživatel779
 adame to jsi ty?
Datum: 07. března 2009 23:58
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 papirova lepenka pomuze mozna
Datum: 07. března 2009 23:39
Jméno: lupo
IP: uživatel5445
 Dobrý deň!\\r\\n\\r\\nRenovujem Jawu 250/353. Prišiel som na to, že asi potrbujem do prevodovky nové súčiastky.\\r\\n\\r\\nJedná sa o predlohový a hlavný hriadeľ, presuvné koliečka 16zubové a 17zubové. Je mi jasné, že originál neopotrbované diely nezoženiem.\\r\\n\\r\\nPreto chcem kúpiť neopotrebované diely. Moja otázka teda znie: \\r\\n\\r\\nKto vyrába diely (predlohový a hlavný hriadeľ, presuvné koliečka 16zubové a 17zubové), ktoré ponúkate v e-shope?\\r\\n\\r\\nAká je kvalita týchto dielov?\\r\\n\\r\\nPodobné diely sa dajú zohnať na "motoren.sk" ale drahšie.\\r\\n\\r\\nAký je v tom rozdiel?\\r\\n\\r\\nZa skorú odpoveď vopred ďakujem.\\r\\n\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:53
Jméno: lupo
IP: uživatel5445
 Nerozumiem. Aké veci máš na mysli?
Datum: 08. března 2009 17:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 Ono obcas se veci zdají jinak........
Datum: 08. března 2009 11:05
 poviem ty iba toľko že motoren je poriadna kktina ! ,,Pán totálne neochotný ...
Datum: 08. března 2009 8:33
 Nevíte jak mam nastavit veětší bohatost smesi u jawa 250/353 ?? je to na karburatoru jenom přesne nvm co
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 10:24
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Pod tryskou běhu naprázdno je šroubek,kterým se seřizuje přídavný vzduch. Přitažením šroubku ,ubereš vzduch (bohatší směs).
Datum: 08. března 2009 10:24
 Čau draci.Neznáte nějakej šetrnej zoůsob na rozpůlení kártrů bez rozlisovače?Uvízlo mi to,drží mi to ložiska klikovky.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 11:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 do stran velmi malá a nahoru dolu žádná
Datum: 08. března 2009 11:45
 A jak má být velká vůle ojnice na klikovce nevíte?
Datum: 08. března 2009 11:10
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 08. března 2009 11:04
 Moly neni to stahovák ale vytlačovák...  ale jinak jo no....pásovina 2 díry a jeden závit...  (a potřebuješ 3 šrouby..  )
Datum: 08. března 2009 10:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 07. března 2009 23:08
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar draci,poraďte mi, kde mám sehnat schéma el. zapojení na Čz 150.Nemůžu to nikde sehnat.Díky!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2009 22:35
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649

http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html
Datum: 07. března 2009 22:35
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 Ahoj draci, nevíte kde by se dal sehant karburátor Bing 21? Je to na Dandynu 50. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2009 18:49
 Ahojte všichni, potřeboval bych radu. Mám jawu 350/364 a dělal jsem na ni elektriku dle schématu. Po seštelování předstihua odtrhu, jsem zjistil, že mi to vůbec nedává jiskru při prošlápnutí. Zkoušel jsem vytáhnout kabel z indučky (15) a při zapnutym klíčku se indučky dotknout a jiskru to hodilo, ale když jsem ho nasadil zpátky a prošlápl, tak zase nic. Podotýkám, že předstih a odtrh jsou fakt podle příručky.Trávím už nad tím 3 dny a nevím jestli jsou kondíky v háji, nebo co. Dával jsem tam věci, na kterých jsem loni jezdil bez problémů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 10:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jsou vodiče z cívky vedeny správně k přerušovačům ? Jestli vede z přerušovače pravého válce k cívce, která je funkční s pravým válcem ?
Datum: 08. března 2009 10:50
 Dobrý den,jak mam připravit řídítka z pionýra na chrom a kde se da na moravě okolo přerova bebo někde blízko nechat solidně
nachromovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 rozhodne bych nesetril a nechal je nachromovat......vydel sem ted v chotusicich nove nachromovany riditka z 21 a rikam je to bomba....nejaky novodobý náhražky stojej za nic a vetsinou sou nevkusný
Datum: 08. března 2009 16:16
 No ja potřebuju řídítka na jawu 20 ty klacáky.
Datum: 08. března 2009 14:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 No jo,ale kdyz proste budes chtit riditka origo na starou 21,tak ty se proste nedelaj a musis si je nechat nachromovat
Datum: 08. března 2009 11:19
 sak chromovany riditka ma tady Sesa, je to ale asi jen nejaky typ tech riditek (tusim s hrazdickou)...koukni a uvidis
Datum: 08. března 2009 10:44
 No tak nové bych koupil kdyby někde byly.
Datum: 08. března 2009 10:33
 kastan: Cenove se ti to neviplati, kup radsi nove. Jinak na co odkazuje Vojta je vyborna firma, sice trochu drahsi ale vysledek je 100-procentni.
Datum: 08. března 2009 7:26
Datum: 07. března 2009 18:23
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A nemáš lepší a levnější koupi nové???
Datum: 07. března 2009 17:22
 Zdar hoši,sry,že to sem cpu,ale potřeboval bych kdyby měl někdo z vás rám na pařeza,nebo 555 určený do šrotu,potřeboval bych z něj jenom uřezat doraz na říditka,protože se na něj uchycuje držák prsíček a mi se to nechce vyrábět.Teď tam mám navařenou takovou velkou kostku a nemám tam jak chytit ten držák.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2009 16:41
Jméno: falkons
IP: uživatel5053
 Nazdar,za půl roku se mi posrali už 2 šoupátka na mustangovi....prostě se mi strašně rychle prozře ta dírka ve které je upevněné lanko v šoupátku...nevíte co s tím???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2009 16:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5442
 dávas tam blbý lanka.......
Datum: 07. března 2009 16:41
 Bereš moc za plyn....
Datum: 07. března 2009 16:34
 mozna mas spatne vymezenou vuli lanka, priklad - lanko ma velkou vuli, jakoby velky shod pri otaceni plynu, otacis a dlouho jede jakoby naprazdno a az pak zadne zabirat za soupatko? to by pak mozna vysvetlovalo pac lanko ma vuli, konec v soupatku je dost dole (cili koncovka je negde vespod a lanko je v dirce) a pri kazdym otocenim plynu dre lanko o diru jak se pohybuje (tim ji zvetsi, poskodi) a az pak gdyz tam vleze koncovka tak teprv pak zacne tahat za soupatko a tim se zacne regulovat otevreni soupatka atd atd...mozna je to tim, mozna se delaji uz spatna soupatka, o tech ti moc nepovim pac shanim uz rok nove a stale tady v mototechne neni k mani...
Datum: 07. března 2009 16:13
Jméno: falkons
IP: uživatel5053
 sry prodře...
Datum: 07. března 2009 16:02
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 Zdravim prosimvas potreboval bych sehnat nejakou zachovalou kostru na mustala nevite nekde o necem? dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:07
Jméno: palka333
IP: uživatel5463
 muj mail tunda21@seznam.cz
Datum: 09. března 2009 19:07
Jméno: palka333
IP: uživatel5463
 mam jednoho komplet mustala na cene bysme se domluvili jestli mas zajem pisni na mail
Datum: 09. března 2009 19:07
 Mam jeden kompletni
Datum: 08. března 2009 13:38
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 ja bych potreboval prave celou
Datum: 08. března 2009 8:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mam jednu pěknou doma, ale je komplet odstrojená a neni na ní předek-tlumiče, brejle
Datum: 07. března 2009 19:45
 Zdravím všechny draky a dračice! Mám DOTAZ !!! Chchi si teď na jaro koupit nové GUMY na FICHTLA, chtěl bych SILNIČNÍ, takové s tím vzorkem, jak na velkých motorkách, víte co myslím. Tak se chchi zeptat jestli si je mám pořídit, nebo jestli třeba nesou na houby, prostě chci vědět Vaše NÁZORY. Moc díky za Váš čas ! Zdraví motorkář ze SLEZSKA
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2009 21:22
 ty na houby asi nebudou ty budou na silnici....
Datum: 07. března 2009 21:22
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 kdys si koupis poradny pneu tak te podrzi v zatackach ze budes koukat jinak mekky? na fichtlovi vubec se nebude ani stracet pokud stim nebudes gumovat
Datum: 07. března 2009 18:06
Jméno: Standa
IP: uživatel5442
 no jsou hodne levny a co sem slysel tak sou i dost mekky a dost se sjizdeji,ale zase to na nich dobre sedí......
Datum: 07. března 2009 14:40
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
 Zasekává se mi nakopávačka u fichtla, ale když povotočim převodovkou tak je to už v pohodě. Mám vyměnit start. mechanismus, nebo ty ozubená kolečka, nebo se to řeší jinak.
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 23:00
 Trochu sjetý zuby na startovacím segmentu.Prostě najedou zuby proti sobě.Dělá to i když má segment první zub ohlodanej.
Datum: 08. března 2009 23:00
 to m2 to d2la taky nic tomu nevadi jedemi porad dobre
Datum: 08. března 2009 18:19
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 jestli se ti to zasekava obcas a jestli pomuze kdyz trochu popojedes s pinckem a pak uz to jide, tak je to v poradku. Jedna se o to , ze si v prevodovce musi sednout startovaci segment do zubu.
Datum: 08. března 2009 14:07
 Mě někdo říkal že to takhle dělá každej fichtl až je to údajně ,,normálné''...nevim, ale jestli myslíš to zasekávání jako já, tak jsem ještě neviděl fichtla co by to nedělal
Datum: 08. března 2009 12:05
 Čau chlapci, tak sem se rozhodl, že si dám podkovu mezi setrvačníky... no vyrobit není problém, ale! já furt nechápu, jak jí tam mám dostat.. Když ám motor rozpůlený tak, že část karteru, ve kterém bývá zápalko, je klikovka. Jde vidět i mezera mezi setrvačníky.. No tak když ten motor skládat, jak tu podkovu tam mám dát? Tak, že když budu už k sobě dávat kartery, tak tu podkovu jako kdyby zmáčknu, nasadím druhej karter povolim podkovu a už tam bude držet jo?? nechápu prostě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 12:59
 normálne to dáš mezi ty setrvačníky, zmáčkneš a kliku zamáčkneš do toho kartenu tak aby tam ta podkova držela a pak uz motor slozis jako vzdycky (snad si to pochopil)
Datum: 08. března 2009 12:59
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec kdyz shodim hlavu a chci merit predstih tak jak to mam ?Od kraje nebo od stredu(nvm jak od stredu) Duvod pist je vypukly!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 8:05
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To frikulin: Mylsle jsem že jinak než stroboskopem bezkontakt nastavit nejde... jak přesně tedy měříš předstih tím úchylkoměrem?
Datum: 09. března 2009 8:05
 to jo taky sem tak nastavoval předstih když sem byl mladej a blbej.....  Ale pokud si o předstihu něco zjistíš a zjistíš si co dělá špatnej předstih budeš mi věnovat pozornost a budeš ho nastavovat jako já přesně úchylkoměrem....  (jdou tak nastavit samozřejmě i kladívka.....já tak ale nastavuju bezkontakty....  kladívka jsou pro ty co maj peníze na jejich výměnu..  Kupoval sem do ČZ a zhrozil sem se když po mě chtěly 60kč...  Dlouho sem je nekupoval no......)
Datum: 08. března 2009 10:50
Jméno: Standa
IP: uživatel5447
 no to ses asi kur..a borec...!!!takle to nedavam ani já   ja to delam podle vačky......je to spolehlivejsi......
Datum: 08. března 2009 0:46
Jméno: malcz
IP: uživatel4298
 na co shazovat hlavu?? ja dycky vyndam svičku najedu tam kde je hú tam a dam to kousek před... a jede to dycky skvěle a chyta to na první nakopnutí
Datum: 07. března 2009 18:12
 vezmes to dole o hranu vlozky a zmeris jak daleko od tej vlozky je hrana pistu, ta vzdalenost od vlozky po pist je pak ta vzdalenost predstihu a ma pro kazdy typ jiny hodnoty...treba pro 21 ma byt hodnota 1,2-1,5 mm, cili pist pri preskoceni jiskry na kladivkach ma byt pred hranou vlozky vzdalen prave v tomto rozmezi tech 1,2-1,5 mm
Datum: 07. března 2009 15:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to máš jedno odkud to bereš, hlavně aby si to měl o ty cca 2mm před hú..... at to bereš odkud koli na pístu, tak to bude 2mm před uplnym vysunutim pístu
Datum: 07. března 2009 13:40
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 Cus draci, mam dotazek...rozebiram motor na 555ku no a skoro vsechno mam dole, uz bych pulil..jenze primarni kolecko se nechce pustit za zadnou cenu, at sthauju nahrivam dokonce i trochu boucham (nemam profi stahovak ale home -made , vohnul sem na tom 8mičky šrouby !!! a masivni L profil)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 21:03
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 ten stahovak co sem si vyrobil byl vlastne totez a udeal mi tiotez co na johnyho obrazcich..asi sem byl malo trpelivej a jakmile mi sklouzly šrouby sem se na to vy***. No uvidime jeste se pokusim
Datum: 08. března 2009 21:03
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 ja z prahy
Datum: 08. března 2009 20:56
 Musíš použít větší sílu, to že se při tom ohejbaj 8ky šrouby je celkem normální, jinak mam podobnej stahovák jako na odkazu od johnyho a zatim jsem s tim všechno rozdělal..
Datum: 08. března 2009 11:58
Jméno: johny
IP: uživatel2090
Datum: 07. března 2009 14:21
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 vodkaď seš já stahovák mám
Datum: 07. března 2009 12:51
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 Čau draci pulil sem motor a když sem ho dával do kupy tak jak je ta hřídelka na který je ten plíšek co zvedá obě kolečka tak ta špička co je na ní mi provalila karter, protože nebyla dobře daná. Nevíte jestli se to dá nejak spravit protože to je malá dírka. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2009 19:38
 Ne diky kartery mám kdyžtak se ozvu díky za ochotu
Datum: 07. března 2009 19:38
 Chceš kartery.? mam...za 200 sou tvoje! popř. i celej motor, jestli by si chtěl za 500. Kdyžtak mail...
Datum: 07. března 2009 13:01
 Chceš kartery.? mam...za 200 sou tvoje! popř. i celej motor, jestli by si chtěl za 500. Kdyžtak mail...
Datum: 07. března 2009 13:01
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 céočko argon hliníkovej drát 30ampér a jedeš nebo hliníkovy elektrody ale to musíš umět svářet
Datum: 07. března 2009 12:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Tekutej kov
Datum: 07. března 2009 10:09
|



|