česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2161  2162  2163  2164  2165  2166  2167  2168  2169  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel730    
Jak se na babettě 210 sundává takové to ozubené kolečko(cvrček) u zadního kola??? Jen na to potřeba nějaký stahovák?? Potřebuji vybít ložiska :-)... předem Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
bozinku vyloupni prachovky vyndej segerovky a loziska vybij nic jineho sundavat nemusis
 
 
Datum: 21. července 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nel bys ho mit,,ale nekdy staci tam strcit nejaky jekl aby se zasekl v drazce,,,a proti smeru slapani retezu to ve sveraku povolit,,, jinak stahovak nevedu,,
 
 
Datum: 20. července 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel730    
Díky.. Budu na to potřebovat speciální stahovák??
 
 
Datum: 20. července 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      E-mail:      IP: uživatel3547    
Ahoj,,je tam levý závit,takže jako by jsi to chtěl utahovat,měj se.
 
 
Datum: 20. července 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: fery      IP: uživatel1089    
čau chci se zeptat jak správně zajet tu sadu na fichtla s tím posledním výfukem a tak trošku více do podrobna bych to chtěl vtak prosím porat tě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 23:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3550    
Mazat nejakym lepsim olejem,ne M2T,v pomeru 1:25 az 1:20. Zpruvu pouze nastartovat,nechat chvili bezet a chcipnout. nechat vychladnout,jet treba 100 metrzu hodne volne tak na ctvrt plynu a netocit to. opet chcipnout a nechat vychladnot. Pak postupne prodluzovat vdalenost,ale netocit to a at se to moc neprehriva!!!! Tyhlety postupy udelaji nejvice pri zajizdeni. pak klasika po dobu 3 nadrzi vice mazat a netocit. Tuhle radu sem dostal od starejch mazaku a svuj 8.vybrus sem takto zajel. Ma ted uplne ukrutnou kompresi. Je dulezity aby si to na sebe zvyklo a moc se to nehralo. cim vyssi teplota motoru,tim vic se rozsireji krouzky a tim vic se pri zabehu ojedou. Dej si zalezet,9.vybrus tu SESA nema (-:
 
 
Datum: 20. července 2008 23:25
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
tak vic mazat , dat nejvetsi primarni kolecko co mas doma aby to moc nevytačelo , a jezdit pomalu
 
 
Datum: 20. července 2008 14:50
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zdravim draci, chtel bych se zeptat jaky predstih je spise na tah(kopce atd), 1,6 bo 1,9mm? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevim kdo je salis ale řekl to obráceně...předstih 1,9 ti přidá kroutící moment...směs je dříve zapálena a hoří déle ale ve vysokých nestíhá dohořet...kdežto s předstihem 1,6 zle dosáhnout vyšších obrátek....na úkor krouťáku...! A pak že předstih neni důležitej....
 
 
Datum: 20. července 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      E-mail:      IP: uživatel3547    
Ahoj,ideální je 1,6.
 
 
Datum: 20. července 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
1,6 do tahu, 1,9 spíš do rychlosti, ale nejlepší je to seřídit tak aby ten motor prostě jel, takže nejlíp za chodu motoru....
 
 
Datum: 20. července 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: smajdi      E-mail:      IP: uživatel3379    
zdar fichtlaři potřeboval bych poradit .Dam tam jedničku a za chvili dvojku a jak tam davam troju tak to ubere plyn a ve vyššich otačkach ta rychlost vyskočí.diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: OzZy      E-mail:      IP: uživatel3144    
Mne to taky delalo tak sem sešteloval spojku a uz pekne dlouho mi to neudelalo....
 
 
Datum: 21. července 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      E-mail:      IP: uživatel3547    
Ahoj,musíš to rozdělat,vidlička,automat,omletá kola,měj se.
 
 
Datum: 20. července 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
rozpulto a podivej se na automat
 
 
Datum: 20. července 2008 12:25
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel373    
SESO,prosimtě kdy bude to bezkontaktní zapalko na fichtla??Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
jeste mail M.petros@seznam.cz
 
 
Datum: 21. července 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
jestli chces tak ti prodam z motorove pily ta 1500 ale nepudou ti svetla muselo by se to vykutit
 
 
Datum: 21. července 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
toti reknu hned podle mne nebude jinak si priprav tak 5táců
 
 
Datum: 20. července 2008 12:23
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
Zdar chlapi, potrebuju poradit ci by sa nedala necim nahradim tato blbustka http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_329.html nemozu ji nikde v okoli koupit, tak sem rozmyslal ze bich trebas prevrtal normalny sroubek a vrazil to tam namisto tohoto, a co je v tom vlastne ???? vazelina???.....dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
blik
 
 
Datum: 20. července 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
takze jestli sem to dobre pochopil tak staci do nahonu tachometru dat vazelinu a diru zadelat nejakym srobkem ne?
 
 
Datum: 20. července 2008 12:31
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
V tom neni nic.To našroubuješ do díry kde to potřebuješ promazat(např.:-Přední vydlice,náhon tachomentru,atd).Na to pak napojíš maznici na napumpuješ tam vazelínu
 
 
Datum: 20. července 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
Seso prosimte udelej tu nekde stranku s ridicskyma prukazama a od kolikati jsou a take me uz unavujou ty otazky v kolikati muzu jezdit na pionirovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok,,udelam,,,ale at se nikdo dobre rozepise a posle mi to na mail,,ja to sem usadim,,,, jinak nechtej te to po me,,sorac
 
 
Datum: 20. července 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No takov ásekce s názvem F.A.Q. To by se tu uživilo
 
 
Datum: 20. července 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
jn a aj co se jim može stat když tlačej s teplým motorem a tak ....
 
 
Datum: 20. července 2008 14:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
von se neptal, von uváděl tu votázku, kerou sem pořád píšou..:-D
 
 
Datum: 20. července 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel3546    
16
 
 
Datum: 20. července 2008 12:20
 
 
 
 
Jméno: polacek david      E-mail:      IP: uživatel3544    
hele oni rikali ze tu mz 150 muzu ridit prej zalezi na vykonu a ne na obsahu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1121    
Vetsine poldu je to jedno ti dou hlavne po kw kamarada brali nemel technicak motorka nebyla jeho jel jen asi 400m zaplatit dluh do hospody a haluzi ho vzali a videly nalepku etz150 a uz valili ze na tom nemuze a kamos upe v klidu jim rek ze je to takovy sporny je to sice 150tka ale ma to jen 8,6 kw a oni tak to jo a reklimu jen ze at priste ma technicak nebo to bude za 2tis
 
 
Datum: 20. července 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
reknu ti to asi takhle... proste se to nemuze. v tomhle statě stoji všechno za hovno!!! vymýšlí to nějakej magor s doktorátem kerej nikdy neseděl na žádný motorce!!! fakt já bych je všechny nakopal v tomhle tate proste nikdo nechce za neco bojovat, teda chce ale bojime se... ve vsem sou jenom penize ve vsem!
 
 
Datum: 20. července 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Prostě jí řídit nemůžeš, záleží na výkonu i na objemu
 
 
Datum: 20. července 2008 11:13
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Projdi si stara temata a nezasirej to tu. Uz se to resilo mockrat.
 
 
Datum: 20. července 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: polacek david      E-mail:      IP: uživatel3544    
ahoj kluci mam mz 150 etz ma jen 9,5 kv muzu ji ridit od 16,protoze od 16 ti to je do 11 kv dik draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Podle zakona je A1 motorka o obsahu maximalne 125ccm a zaroven s maximalnim vykonem 11kw, takze nemuzes... samozrejme zalezi na policajtovy
 
 
Datum: 20. července 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ne musis plnit obe varianty
 
 
Datum: 20. července 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: polacek david      E-mail:      IP: uživatel3544    
fakt ne jo oni rikali ze jo mozno ridit od 16 ti prej nejvic zalezi na vykonu
 
 
Datum: 20. července 2008 10:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
od 16 je to do 125ccm a 11kW.Takže nemůžeš
 
 
Datum: 20. července 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2409    
čuus draci...poraďte prosím... na jawě20 když jedu do kopce, zkopce i po rovině, vůbec nechce jít do otáček, jakmile přidám víc plynu tak se začně dusit...ale ikdyž zmáčknu spojku nebo mám neutrál tak kotlí co to jde...nevíte co je špatně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1696    
muže to být i ottrhem kladívka
 
 
Datum: 20. července 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: jay26      IP: uživatel1326    
ja bych rekl ze bude ucpana hlavni tryska
 
 
Datum: 20. července 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3431    
prefukaj si karbes.
 
 
Datum: 20. července 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: bubak      IP: uživatel2656    
Ahoj, jak jou v malým TP na druhý straně po obvodu ty číslice tak co to znamená když mám dvě čísla procvaklý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 17:20
 
 
 
 
Jméno: 3220      IP: uživatel2656    
KingDavos: Nekecej nesmysly
 
 
Datum: 28. července 2008 17:20
 
 
 
 
Jméno: KingDavos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mam doma přihlášenou 175 to procvakli je konec technickej datum kdy zkončí a musi se udelat znovu
 
 
Datum: 26. července 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
přesně jak říkal: Johnyppe, někdo jí odhlásil, tak ti to procvakli, budto ji ještě nemáš přihlášenou na sebe, nebo si ho neposlal novýmu majiteli..
 
 
Datum: 20. července 2008 13:07
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
S technickou to nema nic spolecneho. Nejspis to bude datum, kdy technicak prestal platit - takze pokud nekdo napr. prodaval motorku, odevzdal maly TP a oni ho na urade procvakli, takze skoncila jeho platnost. Me to taky takhle procvakli.
 
 
Datum: 20. července 2008 10:41
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
uff tak to ja nemam... ale asi to bude datum, kdy mas jit zas na technickou... rimsky cislice jsou měsice a ostati jsou dny... aspon tak to tam mam ja
 
 
Datum: 20. července 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: 3220      IP: uživatel2656    
Čest draci, jaký nový obutí by jste mi doporučili na Jawu 05?? A pls napište odkaz kde se dají ty pláště sehnat. Dík moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 9:11
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_513.html
 
 
Datum: 20. července 2008 9:11
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar lidi, jak tady měl sesa tu sadu 8 výbrus, utáhlo by to 14-ti zubý kolečko???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 1:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3543    
Pokud ho dobre zajedes tak ho bez problemu utahne,ja si tu sadu koupil,zajel a zjistil sem ze origo 13z rozeta je na to moc silna a premejslim taky o 14z...
 
 
Datum: 20. července 2008 1:53
 
 
 
 
Jméno: PPP      IP: uživatel3442    
zdar chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jestli se dělaj kolena výfukoví aby mělo 28 mm průměr ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      E-mail:      IP: uživatel3547    
www.moto-prodejna.cz
 
 
Datum: 20. července 2008 17:06
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      E-mail:      IP: uživatel1913    
čau kou¨pil sem novou hlavu,,nový píst,,nový válec dal sem to tam a jak to nastartuju přidám plyn pustim plyn tak to děláš jako bych ten plyn držel...a jak to takhle řve tak přidám plyn a už to jde zas normal....dělá to jen proto že to neni zajetý??????díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
tak sem na to koukal bylo to soupem..vyměnil sem ho..a už to jede jak drak dík ....
 
 
Datum: 21. července 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: Jay26      IP: uživatel1326    
taky je mozny ze se ti zasekava soupatko v karburatoru a nebo je to tim lankem skus to skouknout necim to urcite bude
 
 
Datum: 20. července 2008 10:11
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zůstává ti vyset lanko od plynu.Namaž ho a když to nepomůže tak dej nový
 
 
Datum: 19. července 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
skus nastavit karbec
 
 
Datum: 19. července 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel3541    
mám jawu 05 a kdyžý ji natočim tak jede tak 2sekundy a zdechne pak 10krát šlápnu a nic a potom naskočí a zase jede chvilu a nic nevíte čím to muže být karburátor už jsem vymněnil protože tam byl jakejsi jinej s vejikým sáním a s tím to taky nejelo nevítě čím to může být dík za odpovjed odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      E-mail:      IP: uživatel3547    
indukční cívka
 
 
Datum: 20. července 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3545    
dík skusim to poštelovat
 
 
Datum: 20. července 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: Mišák      IP: uživatel3515    
zkus poladit odtrh na kladívku
 
 
Datum: 19. července 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: Mišák      IP: uživatel3515    
zkus poladit odtrh na kladívku
 
 
Datum: 19. července 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: martin tlach      E-mail:      IP: uživatel2898    
nevíte jestli má být na mustangoj těsnění pod hlavou ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      E-mail:      IP: uživatel3547    
Ne,hlava to utěsní,jinak to jde opatrně zabrousit jemnou brusnou pastou s olejem,měj se.
 
 
Datum: 20. července 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
ja tam mam hermetix
 
 
Datum: 19. července 2008 23:23
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
No-origo tam něco byl,něco jako fíbr,ale tohle zabroučení je taky docela dobrý. Vživotě bych neřek,že takhle dobře může těsnit jenom kov na kov-i když je to hliník.
 
 
Datum: 19. července 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: dzufz      IP: uživatel1834    
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
 
 
Datum: 19. července 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Ne,na mustangovi netreba tesnenie pod hlavu,staci hlavu dobre zabrusit o valec,Postup:Zoberes si silichrom pastu ,trochu vytlacis na hlavu(tu hranu co dopada na valec taky kruzok ako keby)a potom len brusis hlavu o valec pokym nebude zarovno sa vlacom ,nemalo by ti to tahat falosny vzduch,ak ano skusaj znova ,a nech ti to jazdi :-)
 
 
Datum: 19. července 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Drako      IP: uživatel3499    
Zdar chlapi, prosimvás nevíte někdo jak vyměnit těsnění co je u náhonu dole jak de náhon z levýho výka...? ČZ 175/487 ..teče mi tamtudy oil...:-( díkes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1521    
nazdar...potrřebuju pomoc rozpůlit motor na babetě 207 a chcu se zeptat na nějaky rady! dělal jsem fichtla ale babetu nikdy tak nwm na co si mám dát pozor.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
zdar typci,co kdybych si zkusil udelat kapalinove chlazeni na fechtla?plisky by vedlynahore a dole na hlave a spojovala by to zelezna trubicka do ktere by se nasunula hadicka a ta by vedla z nakyho zasobovace vody.jen nevim jak by se kapalina vracela kdybych si udelal treba trilitrovej kanystr by bylna plechu u rizeni.jak si myslite ze by se ta kapalina vracela??jakej mate nazor na too??budu to zkouset takze vam pak tady asi tak za tyden poslu odkaz na obrazek s popiskem a jak to vali a pak muzte psat nazory ale ted predevsim by me zajmal vas nazor tak piste!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Jandy      E-mail:      IP: uživatel3959    
Mě napadlo namotat nějakou trubičku mezi žebra a čerpadlo napojit nějak na primární řetízek :-D expanzku schovat pod nádrž a chladič dát místo klaksonu (vim krav*na nejde tam tolik vzduchu ale vyřešit by se to dalo). Dobrej nápad ale kde sehnat trubičku která luxusně vede teplo, čerpadlo to by si člověk musel vyfrézovat sám (zubový mam na mysli ty maj tlak jak svi*) takhle mě to napadlo. Nevim jestli by to fachčilo ale přez zimu to budu zkoušet na náhradnim motoru tak informuju o zkušenostech ze sklepa a přiložim foto.
 
 
Datum: 01. září 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Fojta      E-mail:      IP: uživatel3555    
tak hosi vcera jsem zkousel samospadem tu vodu z chladice a nepujde to me setrojit takze leda ze byste me poradily kde oupit naky maly cerpadylko bo mozna by i fakala takovy to udelatko jak je do akvarka,to ja dela ten vzduch.ale spis to nesestrojim nez jo tak smula:-(
 
 
Datum: 21. července 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
To Snickers16 - Poslední auto v čechách s Tebou zmíněným chlazením, a to vás pánové potěší, bylo Aero Minor (1946-1951), což byla ve skutečnosti Jawa :-). V dobových prospektech se tomuto způsobu chlazení bez čerpadla říká themosifonové :-). Funguje to.. Jen to musí mít velký zásobník chladící kapaliny (větší chladič) a chladič musí být výš než motor :-)
 
 
Datum: 20. července 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: rider      E-mail:      IP: uživatel3548    
Sharker : ak najdes tu foto posli mi ju prosim na mail.sk dakujem
 
 
Datum: 20. července 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: rider      E-mail:      IP: uživatel3548    
Sharker : ak najdes tu foto posli mi ju prosim na mail.sk dakujem
 
 
Datum: 20. července 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3543    
pokud poradne vycistis zebra na valci a na hlave tak to bude chladit dobre a bude to mozna ucinejsi a snazsi nez tyyhle hovadiny
 
 
Datum: 20. července 2008 1:58
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
tomino prosim te posli mi take fotky na mail: axel121292@azet.sk ...dik moc cuzz
 
 
Datum: 19. července 2008 23:17
 
 
 
 
Jméno: stanon      E-mail:      IP: uživatel1648    
tomino: poslal bys mi prosím fotky na mail? dík
 
 
Datum: 19. července 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: tomino      E-mail:      IP: uživatel3542    
hm jo ono to pujde staci ti cerpadilko jaky koliv s nahonem a trochu odolny teplotam provrtas vicko das lozisko na vyko to cely smaltujes sklo textilem potom udelas z klikovy hridele nahon nasadis vyko pripalis si to cerpadlo hlinikem treba normalni obloukovkou a hlinikovyma elektrodama provrtas zebra na valci aby ta voda proudila jakoby do spiraly a uchladila ti pekne celej motor potom kolem tech zeber natahnes hlinikovej plech sem tam trochu privaris za tesnis a to samy udelas s hlavo propojis hadicky do chladice a do cerpadla a bude ti to krasne fungovat jako me:-D
 
 
Datum: 19. července 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Ono je možný,že ta kapalina bude proudit sama,když se ohřeje. Začne se rozpínat a mohla by proudit. Mívali to takhle hodně starý veteráni auta a evidentně to fungovalo. Prostě tam žádný čerpadlo nebylo a šlo to taky. A když by jsi měl nějaký fotky atd.,tak mi je klidně zašli na mail,je to docela dobrej nápad a průběh tvojí práce by mě docela zajímal. Tak hodně zdaru.
 
 
Datum: 19. července 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker      IP: uživatel3540    
Vodou chlazenýho fichtla jsem už viděl na fichtlcupu ve Lhote u Mladosovic. Chladic byl prisroubovanej na brejlich spolecne s expanzkou, cerpadlo bylo pohaneny prodlouzenou klikovkou na strane u spojky. Jak to bylo zavedeny u valce uz si nevzpominam, ale nekde mam fotku tak az budu u kompu najdu to.
 
 
Datum: 19. července 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: Michal J21      IP: uživatel1711    
Mě to taky napadlo protože jezdim na naitromethan a jak zastavim po 25 kilakach tak se mi cmoudi s valce :-D vypada to smešně ale můj problém byl yřesšen hvězdicovou hlavou
 
 
Datum: 19. července 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Na tohle je fichtl moc malej.
 
 
Datum: 19. července 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vidím že máš stejny myšlenky ják já ;-)... no ale musel bys tam mít nějaky čerpadlo, který by ti tu chladící kapalinu pohánělo a taky by jsi musel mít někde chladič!!! stači nějakej menší, ale musí byt dobře větranej! a bylo by taky dobry, aby na tom byl nějakej malej vetráček, páč když už budeš stát na místě, tak by to asi nedělalo moc dobře!no a ktomu by se právě mohlo využít to čerpadlo, z keryho by vedla nějaka tyčka s kolečkem ven a na chladiči by bya další tyčka, na kere by bylo kolčeko s větráček no a pak by se to spojilo řemenem a čerpadlo by fngovalo jak pohaneč kapaliny tak i jako ventilátor! spíš by mě ale zajímalo, jak to uděláš třeba se svíčkou sáním a výfukem, páč si myslim, že bys to musel navaři rovnou na válec a hlavu a kolem míst, kde jsou tyhlety potřeby jako svicka sani... tak bys to tam nechal volno kolem toho to přivařil akorat by jsis udělal třeba delší sání a nejakou prodlužoivací trubku na vefuk... se svičkou bych si asi nechal udělat nějakou dlouho fajfku... no určitou představu jsem měl v noci když nemužu usnout tak mě napadaj takovy kraviny.. možny to je ale je to moc složity a nejspiš by to možná chtělo i baterku,, třeba taky ne páč by možná zapalování dokázalo roztočit to čerpadlo!jinak ten chladič bych dal třeba víc vpravo, nebo bych si na něj vyrobil nějaky přívody vzduchu... páč třeba moje 555 má strašně velkej blatník a tam si myslim že moc vdzuchu nechodí a tím se špatně vlastně chladí motor tak bycho to prostě dla někde trocha vedle! no a třeba na řiditkách jak ty řikáš bych si udělal vyvaovací bandasku s kapalinou... páč se to musí nekam dostat když se to zahřeje a bude to pote vřít... jo nápad je to dobrej dal by se udělat aj by me to bavilo ale je to narocny.... i když možná největší problém bude prostě udělat tu komoru na válci a hlavě, kde by procházela kapalina... toť vše ;-)
 
 
Datum: 19. července 2008 17:49
 
<  2161  2162  2163  2164  2165  2166  2167  2168  2169  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 14:25:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu