Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Luďa
IP: uživatel730
 Jak se na babettě 210 sundává takové to ozubené kolečko(cvrček) u zadního kola??? Jen na to potřeba nějaký stahovák?? Potřebuji vybít ložiska  ... předem Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 15:11
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
bozinku vyloupni prachovky vyndej segerovky a loziska vybij nic jineho sundavat nemusis
Datum: 21. července 2008 15:11
nel bys ho mit,,ale nekdy staci tam strcit nejaky jekl aby se zasekl v drazce,,,a proti smeru slapani retezu to ve sveraku povolit,,, jinak stahovak nevedu,,
Datum: 20. července 2008 19:12
Jméno: Luďa
IP: uživatel730
Díky.. Budu na to potřebovat speciální stahovák??
Datum: 20. července 2008 19:02
Ahoj,,je tam levý závit,takže jako by jsi to chtěl utahovat,měj se.
Datum: 20. července 2008 17:02
Jméno: fery
IP: uživatel1089
 čau chci se zeptat jak správně zajet tu sadu na fichtla s tím posledním výfukem a tak trošku více do podrobna bych to chtěl vtak prosím porat tě
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 23:25
Jméno: Standa
IP: uživatel3550
Mazat nejakym lepsim olejem,ne M2T,v pomeru 1:25 az 1:20. Zpruvu pouze nastartovat,nechat chvili bezet a chcipnout. nechat vychladnout,jet treba 100 metrzu hodne volne tak na ctvrt plynu a netocit to. opet chcipnout a nechat vychladnot. Pak postupne prodluzovat vdalenost,ale netocit to a at se to moc neprehriva!!!! Tyhlety postupy udelaji nejvice pri zajizdeni. pak klasika po dobu 3 nadrzi vice mazat a netocit. Tuhle radu sem dostal od starejch mazaku a svuj 8.vybrus sem takto zajel. Ma ted uplne ukrutnou kompresi. Je dulezity aby si to na sebe zvyklo a moc se to nehralo. cim vyssi teplota motoru,tim vic se rozsireji krouzky a tim vic se pri zabehu ojedou. Dej si zalezet,9.vybrus tu SESA nema (-:
Datum: 20. července 2008 23:25
Jméno: JAP
IP: uživatel111
tak vic mazat , dat nejvetsi primarni kolecko co mas doma aby to moc nevytačelo , a jezdit pomalu
Datum: 20. července 2008 14:50
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Zdravim draci, chtel bych se zeptat jaky predstih je spise na tah(kopce atd), 1,6 bo 1,9mm? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 18:07
Nevim kdo je salis ale řekl to obráceně...předstih 1,9 ti přidá kroutící moment...směs je dříve zapálena a hoří déle ale ve vysokých nestíhá dohořet...kdežto s předstihem 1,6 zle dosáhnout vyšších obrátek....na úkor krouťáku...! A pak že předstih neni důležitej....
Datum: 20. července 2008 18:07
Ahoj,ideální je 1,6.
Datum: 20. července 2008 17:03
Jméno: salis
IP: uživatel2576
1,6 do tahu, 1,9 spíš do rychlosti, ale nejlepší je to seřídit tak aby ten motor prostě jel, takže nejlíp za chodu motoru....
Datum: 20. července 2008 13:50
 zdar fichtlaři potřeboval bych poradit .Dam tam jedničku a za chvili dvojku a jak tam davam troju tak to ubere plyn a ve vyššich otačkach ta rychlost vyskočí.diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 11:14
Mne to taky delalo tak sem sešteloval spojku a uz pekne dlouho mi to neudelalo....
Datum: 21. července 2008 11:14
Ahoj,musíš to rozdělat,vidlička,automat,omletá kola,měj se.
Datum: 20. července 2008 17:05
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
rozpulto a podivej se na automat
Datum: 20. července 2008 12:25
 SESO,prosimtě kdy bude to bezkontaktní zapalko na fichtla??Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 15:12
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
jeste mail M.petros@seznam.cz
Datum: 21. července 2008 15:12
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
jestli chces tak ti prodam z motorove pily ta 1500 ale nepudou ti svetla muselo by se to vykutit
Datum: 21. července 2008 14:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
toti reknu hned podle mne nebude jinak si priprav tak 5táců
Datum: 20. července 2008 12:23
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 Zdar chlapi, potrebuju poradit ci by sa nedala necim nahradim tato blbustka http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_329.html nemozu ji nikde v okoli koupit, tak sem rozmyslal ze bich trebas prevrtal normalny sroubek a vrazil to tam namisto tohoto, a co je v tom vlastne ???? vazelina???.....dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 14:05
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
blik
Datum: 20. července 2008 14:05
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
takze jestli sem to dobre pochopil tak staci do nahonu tachometru dat vazelinu a diru zadelat nejakym srobkem ne?
Datum: 20. července 2008 12:31
V tom neni nic.To našroubuješ do díry kde to potřebuješ promazat(např.  řední vydlice,náhon tachomentru,atd).Na to pak napojíš maznici na napumpuješ tam vazelínu
Datum: 20. července 2008 12:12
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
 Seso prosimte udelej tu nekde stranku s ridicskyma prukazama a od kolikati jsou a take me uz unavujou ty otazky v kolikati muzu jezdit na pionirovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 19:13
ok,,udelam,,,ale at se nikdo dobre rozepise a posle mi to na mail,,ja to sem usadim,,,, jinak nechtej te to po me,,sorac
Datum: 20. července 2008 19:13
No takov ásekce s názvem F.A.Q. To by se tu uživilo
Datum: 20. července 2008 17:02
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
jn a aj co se jim može stat když tlačej s teplým motorem a tak ....
Datum: 20. července 2008 14:52
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
von se neptal, von uváděl tu votázku, kerou sem pořád píšou..
Datum: 20. července 2008 13:13
Jméno: jawaman
IP: uživatel3546
16
Datum: 20. července 2008 12:20
Jméno: polacek david
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel3544
 hele oni rikali ze tu mz 150 muzu ridit prej zalezi na vykonu a ne na obsahu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 11:37
Jméno: barwis
IP: uživatel1121
Vetsine poldu je to jedno ti dou hlavne po kw kamarada brali nemel technicak motorka nebyla jeho jel jen asi 400m zaplatit dluh do hospody a haluzi ho vzali a videly nalepku etz150 a uz valili ze na tom nemuze a kamos upe v klidu jim rek ze je to takovy sporny je to sice 150tka ale ma to jen 8,6 kw a oni tak to jo a reklimu jen ze at priste ma technicak nebo to bude za 2tis
Datum: 20. července 2008 11:37
reknu ti to asi takhle... proste se to nemuze. v tomhle statě stoji všechno za hovno!!! vymýšlí to nějakej magor s doktorátem kerej nikdy neseděl na žádný motorce!!! fakt já bych je všechny nakopal v tomhle tate proste nikdo nechce za neco bojovat, teda chce ale bojime se... ve vsem sou jenom penize ve vsem!
Datum: 20. července 2008 11:16
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Prostě jí řídit nemůžeš, záleží na výkonu i na objemu
Datum: 20. července 2008 11:13
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Projdi si stara temata a nezasirej to tu. Uz se to resilo mockrat.
Datum: 20. července 2008 10:35
Jméno: polacek david
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel3544
 ahoj kluci mam mz 150 etz ma jen 9,5 kv muzu ji ridit od 16,protoze od 16 ti to je do 11 kv dik draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 12:57
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Podle zakona je A1 motorka o obsahu maximalne 125ccm a zaroven s maximalnim vykonem 11kw, takze nemuzes... samozrejme zalezi na policajtovy
Datum: 20. července 2008 12:57
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ne musis plnit obe varianty
Datum: 20. července 2008 12:21
Jméno: polacek david
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel3544
fakt ne jo oni rikali ze jo mozno ridit od 16 ti prej nejvic zalezi na vykonu
Datum: 20. července 2008 10:25
od 16 je to do 125ccm a 11kW.Takže nemůžeš
Datum: 20. července 2008 10:15
Jméno: jirka
IP: uživatel2409
 čuus draci...poraďte prosím... na jawě20 když jedu do kopce, zkopce i po rovině, vůbec nechce jít do otáček, jakmile přidám víc plynu tak se začně dusit...ale ikdyž zmáčknu spojku nebo mám neutrál tak kotlí co to jde...nevíte co je špatně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 12:42
Jméno: pepa
IP: uživatel1696
muže to být i ottrhem kladívka
Datum: 20. července 2008 12:42
Jméno: jay26
IP: uživatel1326
ja bych rekl ze bude ucpana hlavni tryska
Datum: 20. července 2008 10:07
prefukaj si karbes.
Datum: 20. července 2008 9:34
Jméno: bubak
IP: uživatel2656
 Ahoj, jak jou v malým TP na druhý straně po obvodu ty číslice tak co to znamená když mám dvě čísla procvaklý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 17:20
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
KingDavos: Nekecej nesmysly
Datum: 28. července 2008 17:20
ja mam doma přihlášenou 175 to procvakli je konec technickej datum kdy zkončí a musi se udelat znovu
Datum: 26. července 2008 17:56
Jméno: salis
IP: uživatel2576
přesně jak říkal: Johnyppe, někdo jí odhlásil, tak ti to procvakli, budto ji ještě nemáš přihlášenou na sebe, nebo si ho neposlal novýmu majiteli..
Datum: 20. července 2008 13:07
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
S technickou to nema nic spolecneho. Nejspis to bude datum, kdy technicak prestal platit - takze pokud nekdo napr. prodaval motorku, odevzdal maly TP a oni ho na urade procvakli, takze skoncila jeho platnost. Me to taky takhle procvakli.
Datum: 20. července 2008 10:41
uff tak to ja nemam... ale asi to bude datum, kdy mas jit zas na technickou... rimsky cislice jsou měsice a ostati jsou dny... aspon tak to tam mam ja
Datum: 20. července 2008 10:26
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
 Čest draci, jaký nový obutí by jste mi doporučili na Jawu 05?? A pls napište odkaz kde se dají ty pláště sehnat. Dík moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 9:11
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_513.html
Datum: 20. července 2008 9:11
 Zdar lidi, jak tady měl sesa tu sadu 8 výbrus, utáhlo by to 14-ti zubý kolečko????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 1:53
Jméno: standa
IP: uživatel3543
Pokud ho dobre zajedes tak ho bez problemu utahne,ja si tu sadu koupil,zajel a zjistil sem ze origo 13z rozeta je na to moc silna a premejslim taky o 14z...
Datum: 20. července 2008 1:53
Jméno: PPP
IP: uživatel3442
 zdar chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jestli se dělaj kolena výfukoví aby mělo 28 mm průměr ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 19:29
www.moto-prodejna.cz
Datum: 20. července 2008 17:06
 čau
kou¨pil sem novou hlavu,,nový píst,,nový válec dal sem to tam a jak to nastartuju přidám plyn pustim plyn tak to děláš jako bych ten plyn držel...a jak to takhle řve tak přidám plyn a už to jde zas normal....dělá to jen proto že to neni zajetý??????díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2008 13:10
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
tak sem na to koukal bylo to soupem..vyměnil sem ho..a už to jede jak drak dík ....
Datum: 21. července 2008 13:10
Jméno: Jay26
IP: uživatel1326
taky je mozny ze se ti zasekava soupatko v karburatoru a nebo je to tim lankem skus to skouknout necim to urcite bude
Datum: 20. července 2008 10:11
Zůstává ti vyset lanko od plynu.Namaž ho a když to nepomůže tak dej nový
Datum: 19. července 2008 22:03
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
skus nastavit karbec
Datum: 19. července 2008 21:15
 mám jawu 05 a kdyžý ji natočim tak jede tak 2sekundy a zdechne pak 10krát šlápnu a nic a potom naskočí a zase jede chvilu a nic nevíte čím to muže být karburátor už jsem vymněnil protože tam byl jakejsi jinej s vejikým sáním a s tím to taky nejelo nevítě čím to může být dík za odpovjed
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 17:08
indukční cívka
Datum: 20. července 2008 17:08
Jméno: ondra
IP: uživatel3545
dík skusim to poštelovat
Datum: 20. července 2008 11:04
Jméno: Mišák
IP: uživatel3515
zkus poladit odtrh na kladívku
Datum: 19. července 2008 22:15
Jméno: Mišák
IP: uživatel3515
zkus poladit odtrh na kladívku
Datum: 19. července 2008 22:15
 nevíte jestli má být na mustangoj těsnění pod hlavou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 17:10
Ne,hlava to utěsní,jinak to jde opatrně zabrousit jemnou brusnou pastou s olejem,měj se.
Datum: 20. července 2008 17:10
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
ja tam mam hermetix
Datum: 19. července 2008 23:23
No-origo tam něco byl,něco jako fíbr,ale tohle zabroučení je taky docela dobrý. Vživotě bych neřek,že takhle dobře může těsnit jenom kov na kov-i když je to hliník.
Datum: 19. července 2008 20:35
Jméno: dzufz
IP: uživatel1834
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
Datum: 19. července 2008 20:35
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
Ne,na mustangovi netreba tesnenie pod hlavu,staci hlavu dobre zabrusit o valec,Postup:Zoberes si silichrom pastu ,trochu vytlacis na hlavu(tu hranu co dopada na valec taky kruzok ako keby)a potom len brusis hlavu o valec pokym nebude zarovno sa vlacom ,nemalo by ti to tahat falosny vzduch,ak ano skusaj znova ,a nech ti to jazdi
Datum: 19. července 2008 20:03
Jméno: Drako
IP: uživatel3499
 Zdar chlapi, prosimvás nevíte někdo jak vyměnit těsnění co je u náhonu dole jak de náhon z levýho výka...? ČZ 175/487 ..teče mi tamtudy oil...  díkes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 19:18
Jméno: martin
IP: uživatel1521
 nazdar...potrřebuju pomoc rozpůlit motor na babetě 207 a chcu se zeptat na nějaky rady! dělal jsem fichtla ale babetu nikdy tak nwm na co si mám dát pozor..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 18:04
 zdar typci,co kdybych si zkusil udelat kapalinove chlazeni na fechtla?plisky by vedlynahore a dole na hlave a spojovala by to zelezna trubicka do ktere by se nasunula hadicka a ta by vedla z nakyho zasobovace vody.jen nevim jak by se kapalina vracela kdybych si udelal treba trilitrovej kanystr by bylna plechu u rizeni.jak si myslite ze by se ta kapalina vracela??jakej mate nazor na too??budu to zkouset takze vam pak tady asi tak za tyden poslu odkaz na obrazek s popiskem a jak to vali a pak muzte psat nazory ale ted predevsim by me zajmal vas nazor tak piste!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:54
Mě napadlo namotat nějakou trubičku mezi žebra a čerpadlo napojit nějak na primární řetízek  expanzku schovat pod nádrž a chladič dát místo klaksonu (vim krav*na nejde tam tolik vzduchu ale vyřešit by se to dalo). Dobrej nápad ale kde sehnat trubičku která luxusně vede teplo, čerpadlo to by si člověk musel vyfrézovat sám (zubový mam na mysli ty maj tlak jak svi*) takhle mě to napadlo. Nevim jestli by to fachčilo ale přez zimu to budu zkoušet na náhradnim motoru tak informuju o zkušenostech ze sklepa a přiložim foto.
Datum: 01. září 2008 13:54
tak hosi vcera jsem zkousel samospadem tu vodu z chladice a nepujde to me setrojit takze leda ze byste me poradily kde oupit naky maly cerpadylko bo mozna by i fakala takovy to udelatko jak je do akvarka,to ja dela ten vzduch.ale spis to nesestrojim nez jo tak smula
Datum: 21. července 2008 15:39
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
To Snickers16 - Poslední auto v čechách s Tebou zmíněným chlazením, a to vás pánové potěší, bylo Aero Minor (1946-1951), což byla ve skutečnosti Jawa  . V dobových prospektech se tomuto způsobu chlazení bez čerpadla říká themosifonové  . Funguje to.. Jen to musí mít velký zásobník chladící kapaliny (větší chladič) a chladič musí být výš než motor
Datum: 20. července 2008 20:20
Sharker : ak najdes tu foto posli mi ju prosim na mail.sk dakujem
Datum: 20. července 2008 18:18
Sharker : ak najdes tu foto posli mi ju prosim na mail.sk dakujem
Datum: 20. července 2008 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel3543
pokud poradne vycistis zebra na valci a na hlave tak to bude chladit dobre a bude to mozna ucinejsi a snazsi nez tyyhle hovadiny
Datum: 20. července 2008 1:58
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
tomino prosim te posli mi take fotky na mail: axel121292@azet.sk ...dik moc cuzz
Datum: 19. července 2008 23:17
tomino: poslal bys mi prosím fotky na mail? dík
Datum: 19. července 2008 22:00
hm jo ono to pujde staci ti cerpadilko jaky koliv s nahonem a trochu odolny teplotam provrtas vicko das lozisko na vyko to cely smaltujes sklo textilem potom udelas z klikovy hridele nahon nasadis vyko pripalis si to cerpadlo hlinikem treba normalni obloukovkou a hlinikovyma elektrodama provrtas zebra na valci aby ta voda proudila jakoby do spiraly a uchladila ti pekne celej motor potom kolem tech zeber natahnes hlinikovej plech sem tam trochu privaris za tesnis a to samy udelas s hlavo propojis hadicky do chladice a do cerpadla a bude ti to krasne fungovat jako me
Datum: 19. července 2008 21:52
Ono je možný,že ta kapalina bude proudit sama,když se ohřeje. Začne se rozpínat a mohla by proudit. Mívali to takhle hodně starý veteráni auta a evidentně to fungovalo. Prostě tam žádný čerpadlo nebylo a šlo to taky. A když by jsi měl nějaký fotky atd.,tak mi je klidně zašli na mail,je to docela dobrej nápad a průběh tvojí práce by mě docela zajímal. Tak hodně zdaru.
Datum: 19. července 2008 20:40
Jméno: Sharker
IP: uživatel3540
Vodou chlazenýho fichtla jsem už viděl na fichtlcupu ve Lhote u Mladosovic. Chladic byl prisroubovanej na brejlich spolecne s expanzkou, cerpadlo bylo pohaneny prodlouzenou klikovkou na strane u spojky. Jak to bylo zavedeny u valce uz si nevzpominam, ale nekde mam fotku tak az budu u kompu najdu to.
Datum: 19. července 2008 19:11
Jméno: Michal J21
IP: uživatel1711
Mě to taky napadlo protože jezdim na naitromethan a jak zastavim po 25 kilakach tak se mi cmoudi s valce  vypada to smešně ale můj problém byl yřesšen hvězdicovou hlavou
Datum: 19. července 2008 18:22
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Na tohle je fichtl moc malej.
Datum: 19. července 2008 18:02
vidím že máš stejny myšlenky ják já  ... no ale musel bys tam mít nějaky čerpadlo, který by ti tu chladící kapalinu pohánělo a taky by jsi musel mít někde chladič!!! stači nějakej menší, ale musí byt dobře větranej! a bylo by taky dobry, aby na tom byl nějakej malej vetráček, páč když už budeš stát na místě, tak by to asi nedělalo moc dobře!no a ktomu by se právě mohlo využít to čerpadlo, z keryho by vedla nějaka tyčka s kolečkem ven a na chladiči by bya další tyčka, na kere by bylo kolčeko s větráček no a pak by se to spojilo řemenem a čerpadlo by fngovalo jak pohaneč kapaliny tak i jako ventilátor! spíš by mě ale zajímalo, jak to uděláš třeba se svíčkou sáním a výfukem, páč si myslim, že bys to musel navaři rovnou na válec a hlavu a kolem míst, kde jsou tyhlety potřeby jako svicka sani... tak bys to tam nechal volno kolem toho to přivařil akorat by jsis udělal třeba delší sání a nejakou prodlužoivací trubku na vefuk... se svičkou bych si asi nechal udělat nějakou dlouho fajfku... no určitou představu jsem měl v noci když nemužu usnout tak mě napadaj takovy kraviny.. možny to je ale je to moc složity a nejspiš by to možná chtělo i baterku,, třeba taky ne páč by možná zapalování dokázalo roztočit to čerpadlo!jinak ten chladič bych dal třeba víc vpravo, nebo bych si na něj vyrobil nějaky přívody vzduchu... páč třeba moje 555 má strašně velkej blatník a tam si myslim že moc vdzuchu nechodí a tím se špatně vlastně chladí motor tak bycho to prostě dla někde trocha vedle! no a třeba na řiditkách jak ty řikáš bych si udělal vyvaovací bandasku s kapalinou... páč se to musí nekam dostat když se to zahřeje a bude to pote vřít... jo nápad je to dobrej dal by se udělat aj by me to bavilo ale je to narocny.... i když možná největší problém bude prostě udělat tu komoru na válci a hlavě, kde by procházela kapalina... toť vše
Datum: 19. července 2008 17:49
|



|