česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2162  2163  2164  2165  2166  2167  2168  2169  2170  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1521    
nazdar...potrřebuju pomoc rozpůlit motor na babetě 207 a chcu se zeptat na nějaky rady! dělal jsem fichtla ale babetu nikdy tak nwm na co si mám dát pozor.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
zdar typci,co kdybych si zkusil udelat kapalinove chlazeni na fechtla?plisky by vedlynahore a dole na hlave a spojovala by to zelezna trubicka do ktere by se nasunula hadicka a ta by vedla z nakyho zasobovace vody.jen nevim jak by se kapalina vracela kdybych si udelal treba trilitrovej kanystr by bylna plechu u rizeni.jak si myslite ze by se ta kapalina vracela??jakej mate nazor na too??budu to zkouset takze vam pak tady asi tak za tyden poslu odkaz na obrazek s popiskem a jak to vali a pak muzte psat nazory ale ted predevsim by me zajmal vas nazor tak piste!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Jandy      E-mail:      IP: uživatel3959    
Mě napadlo namotat nějakou trubičku mezi žebra a čerpadlo napojit nějak na primární řetízek :-D expanzku schovat pod nádrž a chladič dát místo klaksonu (vim krav*na nejde tam tolik vzduchu ale vyřešit by se to dalo). Dobrej nápad ale kde sehnat trubičku která luxusně vede teplo, čerpadlo to by si člověk musel vyfrézovat sám (zubový mam na mysli ty maj tlak jak svi*) takhle mě to napadlo. Nevim jestli by to fachčilo ale přez zimu to budu zkoušet na náhradnim motoru tak informuju o zkušenostech ze sklepa a přiložim foto.
 
 
Datum: 01. září 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Fojta      E-mail:      IP: uživatel3555    
tak hosi vcera jsem zkousel samospadem tu vodu z chladice a nepujde to me setrojit takze leda ze byste me poradily kde oupit naky maly cerpadylko bo mozna by i fakala takovy to udelatko jak je do akvarka,to ja dela ten vzduch.ale spis to nesestrojim nez jo tak smula:-(
 
 
Datum: 21. července 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
To Snickers16 - Poslední auto v čechách s Tebou zmíněným chlazením, a to vás pánové potěší, bylo Aero Minor (1946-1951), což byla ve skutečnosti Jawa :-). V dobových prospektech se tomuto způsobu chlazení bez čerpadla říká themosifonové :-). Funguje to.. Jen to musí mít velký zásobník chladící kapaliny (větší chladič) a chladič musí být výš než motor :-)
 
 
Datum: 20. července 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: rider      E-mail:      IP: uživatel3548    
Sharker : ak najdes tu foto posli mi ju prosim na mail.sk dakujem
 
 
Datum: 20. července 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: rider      E-mail:      IP: uživatel3548    
Sharker : ak najdes tu foto posli mi ju prosim na mail.sk dakujem
 
 
Datum: 20. července 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3543    
pokud poradne vycistis zebra na valci a na hlave tak to bude chladit dobre a bude to mozna ucinejsi a snazsi nez tyyhle hovadiny
 
 
Datum: 20. července 2008 1:58
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
tomino prosim te posli mi take fotky na mail: axel121292@azet.sk ...dik moc cuzz
 
 
Datum: 19. července 2008 23:17
 
 
 
 
Jméno: stanon      E-mail:      IP: uživatel1648    
tomino: poslal bys mi prosím fotky na mail? dík
 
 
Datum: 19. července 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: tomino      E-mail:      IP: uživatel3542    
hm jo ono to pujde staci ti cerpadilko jaky koliv s nahonem a trochu odolny teplotam provrtas vicko das lozisko na vyko to cely smaltujes sklo textilem potom udelas z klikovy hridele nahon nasadis vyko pripalis si to cerpadlo hlinikem treba normalni obloukovkou a hlinikovyma elektrodama provrtas zebra na valci aby ta voda proudila jakoby do spiraly a uchladila ti pekne celej motor potom kolem tech zeber natahnes hlinikovej plech sem tam trochu privaris za tesnis a to samy udelas s hlavo propojis hadicky do chladice a do cerpadla a bude ti to krasne fungovat jako me:-D
 
 
Datum: 19. července 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Ono je možný,že ta kapalina bude proudit sama,když se ohřeje. Začne se rozpínat a mohla by proudit. Mívali to takhle hodně starý veteráni auta a evidentně to fungovalo. Prostě tam žádný čerpadlo nebylo a šlo to taky. A když by jsi měl nějaký fotky atd.,tak mi je klidně zašli na mail,je to docela dobrej nápad a průběh tvojí práce by mě docela zajímal. Tak hodně zdaru.
 
 
Datum: 19. července 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker      IP: uživatel3540    
Vodou chlazenýho fichtla jsem už viděl na fichtlcupu ve Lhote u Mladosovic. Chladic byl prisroubovanej na brejlich spolecne s expanzkou, cerpadlo bylo pohaneny prodlouzenou klikovkou na strane u spojky. Jak to bylo zavedeny u valce uz si nevzpominam, ale nekde mam fotku tak az budu u kompu najdu to.
 
 
Datum: 19. července 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: Michal J21      IP: uživatel1711    
Mě to taky napadlo protože jezdim na naitromethan a jak zastavim po 25 kilakach tak se mi cmoudi s valce :-D vypada to smešně ale můj problém byl yřesšen hvězdicovou hlavou
 
 
Datum: 19. července 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Na tohle je fichtl moc malej.
 
 
Datum: 19. července 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vidím že máš stejny myšlenky ják já ;-)... no ale musel bys tam mít nějaky čerpadlo, který by ti tu chladící kapalinu pohánělo a taky by jsi musel mít někde chladič!!! stači nějakej menší, ale musí byt dobře větranej! a bylo by taky dobry, aby na tom byl nějakej malej vetráček, páč když už budeš stát na místě, tak by to asi nedělalo moc dobře!no a ktomu by se právě mohlo využít to čerpadlo, z keryho by vedla nějaka tyčka s kolečkem ven a na chladiči by bya další tyčka, na kere by bylo kolčeko s větráček no a pak by se to spojilo řemenem a čerpadlo by fngovalo jak pohaneč kapaliny tak i jako ventilátor! spíš by mě ale zajímalo, jak to uděláš třeba se svíčkou sáním a výfukem, páč si myslim, že bys to musel navaři rovnou na válec a hlavu a kolem míst, kde jsou tyhlety potřeby jako svicka sani... tak bys to tam nechal volno kolem toho to přivařil akorat by jsis udělal třeba delší sání a nejakou prodlužoivací trubku na vefuk... se svičkou bych si asi nechal udělat nějakou dlouho fajfku... no určitou představu jsem měl v noci když nemužu usnout tak mě napadaj takovy kraviny.. možny to je ale je to moc složity a nejspiš by to možná chtělo i baterku,, třeba taky ne páč by možná zapalování dokázalo roztočit to čerpadlo!jinak ten chladič bych dal třeba víc vpravo, nebo bych si na něj vyrobil nějaky přívody vzduchu... páč třeba moje 555 má strašně velkej blatník a tam si myslim že moc vdzuchu nechodí a tím se špatně vlastně chladí motor tak bycho to prostě dla někde trocha vedle! no a třeba na řiditkách jak ty řikáš bych si udělal vyvaovací bandasku s kapalinou... páč se to musí nekam dostat když se to zahřeje a bude to pote vřít... jo nápad je to dobrej dal by se udělat aj by me to bavilo ale je to narocny.... i když možná největší problém bude prostě udělat tu komoru na válci a hlavě, kde by procházela kapalina... toť vše ;-)
 
 
Datum: 19. července 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
Čau, napadla mě taková blbost.... myslíte že by fungovalo, kdyby se dal do karteru nad magneto ten snímač na tacháč od kola, tak by to mohlo fungovat jako otáčkoměr ne? akorát mě napadlo jestli by tam na tom tacháči bylo dost místa na ty čísílka... pište pls vaše názory, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Jen tak to nepujde. A navíc aby to nerušil ten magnet zapalování-je docela silnej. A navíc ten tachometr z kola má převodník pro rychlost(obvodovou rychlost magnetu na drátech kola) a ne pro otáčky čehosi.
 
 
Datum: 19. července 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hehe no chlapec, na to musí být určity měřič kery by ho nerušil velky magnet a musí být v něm soft, kerej proste dokáže vypočítat kolikrát se to za minutu otočí!! takhle by ti to meřilo akoraat rychlost toho magneta jak se točí, a to si myslim že ani ne páč potřebuješ vědět přesný rozměry! dívej se, když se ti na otáčkoměru ukáže 1000 RP/M tak si to musí nějak spočítat když je to digitál protože v tu chvili ten motor udělá třeba jen nevim 16 otáček za sekundu no a to se musí vynásobit 60 a vyjde ti 1000 otáček!!! a když to máš třeba na náhon, tak musíš mít akorát vytipovanej převod a dobře udělanej otáčkoměr, aby ti to dobře měřilo... neni to tak jednuchy jak mysliš
 
 
Datum: 19. července 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tam a mám po ježdění, při výměně kolečka z 13 na 12 jsem povolil zadní sřoub na kole povolil řetaz, vsadil 12 kolco, utáhl řetaz, a asi sem nějak špatně dotáhl vzadu tu velkou matku vzadu.. jedu chci zabrzdit jo zabrzi, ale nevraci se páčka si rikam co je a ani to enchce jet, tak dojíždím domu na jedna jedu z kopce lidi kolem se divi kdyz pak zmacknu spojku proc mi to z kopce nejede... přijedu dom, hodinu koukam co se stalo, matka byla povolena levá strana kde je chycený lanko tak vyklouzlo z toho kolíku na rámu myslím ten buben no a vubec cely je to dojebany... eště na levo není napínák (teda je ale jen ta část, která je na sroubu, ta druhá co se drží matkami v rámu se někdě stratila tak už jezdim rok, celkem o hubu bych řekl) no a jelikož se neprodává napínák takovej co je na 555 tak se musi vyrobit, a když už se bude vyrábět levej tak i praveej... a to bude zase cekání... jinak jen tak pro zajimavost jedu na kole z prudkyho kopce a najednou buch zasyceni a přední pneu mi praskla, mel jsem co delat abych to uřidil... co už hlavně že jsem zdravej a doma... ale ten fichtl... ten me teda stve chjo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 10:11
 
 
 
 
Jméno: akrij      IP: uživatel2656    
No a co?? co to má znamenat?
 
 
Datum: 20. července 2008 10:11
 
 
 
 
Jméno: LOS      IP: uživatel600    
cau... dneska si to zenu s kamosem ve dvouch na mim fikovi... 1 plnej parada 2plnej parada 3 plnej parada tak 5sec a pak to zacalo uplne brzdit!! tak jsme tam dal spatky za 2 plnej a sel krasne a dal jsem tam zase za 3 plnej a taky 5 sec a zase to zacalo brzdit a na 3 to jelo jenom pri nizkych otackach:-( newite pls co stim muze byt¨?, nikdymi to nedelalo moc dik za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
mas pravdu davam tam 95:-)
 
 
Datum: 20. července 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: Misha      IP: uživatel3515    
nestíhá si to brát benzít, se vsadim že jezdíš na naturál 95 a na to neni fichtl stavěnej, lej tam 91 a budeš spokojenej, nevymáčkneš zněj maximum, ale pojede to, nebude tak výkoný jak z 95.
 
 
Datum: 19. července 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: LOS      IP: uživatel600    
nn gumicka je nova:-) jsme presvecenej ze to hladina neni!! ve dvouch na 3 na plnej to zacalo brzdit jako by mi nekdo ,,mackal na brzdu¨ tak jsme musel ubrat a jel zase!! kdyby to byla hladina tak to aspon cuka nebo ale fakt normalne to jelo a zniceho nic kdyby se na fika povesilo 300kg a nechtelo to jet... newim vzivote se mi tohle nestalo!
 
 
Datum: 19. července 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
v kohoutu je černá gumička,kámošovi to dělalo taky protože je rozložená stářim jak na nmi působí to béňo
 
 
Datum: 19. července 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no mozna hladina, páč když při nízkých otáčkách přidáš plyn tak ti to chípá no a to je když je hladina vysoká.. ale to asi nebude tvuj problem pac by ti to neslo dobre i na ostatnich stupních
 
 
Datum: 19. července 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
no to mě dělalo taky no, ale proč, na to sem nepřišel.. ale docela by mě to zajímalo no...
 
 
Datum: 19. července 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: svobodazdrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
MÁTE NĚKDO ZKUŠENOSTI Z TÍMTO SEDLEMhttp://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_611.html?CHTĚL BYCH TO HODIT NA BABETTU 207 ALE NENÍ TU UVEDENÁ JAKO VHODNÝ TYP???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: Lug      IP: uživatel3536    
zdar chci se vás zeptat jak mám vyčistit výfuk na fíkovi, dělám to tak ,že naleju benzin do výfuku a pak to zapalím ( předtím ho samozdřejmě vymontuju ) ale zdá se mě že ta usazenina ve výfuku je pořád ( je jí tam mín ale pořád je..) a tak se ptám máte nekdo nejaký lepší způsob čistění výfuku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Já tam normálně nalil ředidlo,rukama zadělal obě strany,prolil jsem to celym vejfukem,postavil jsem ho skoro kolmo k zemi a odspod zapálil. Počkal jsem prostě až to vyhoří a vevnitř mi zůstal akorát takovej tenkej černej povlak. Ten ani tak nevadí a navíc výkon fichtla se vyditelně zlepšil. Za 2 mě vytáh tam,kde jsem předtím jel za 1. Jo aještě jsem kouskem plechu oškrábal tlumič a rovněž jsem ho polil ředidlem a zapálil. A když ten vejfuk vypaluješ,vyndej tlumič-to jen tak na okraj,ale to jistě víš,to ti nemusím říkat.
 
 
Datum: 19. července 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: milantc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co to je to LUHU ??
 
 
Datum: 19. července 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
No da sa aj takto ako vy vravite, ale poskodi si chrom ,ja som vecer namocil vyfuk do prostriedku LUHU ,a rano bol vyfuk ako novy vsetko to zislo dolu sadza,carbon olej proste vsetko ,a netreba nic palit a crom ostane neposkodeny ,odporucam :-)
 
 
Datum: 19. července 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: drako      IP: uživatel3499    
De to taky dobře autogenem, dyš ho máš.... ale nesmíš to přehánět aby nezmodral.....
 
 
Datum: 19. července 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já to dělal hořákem.Ale de to i tak,že namočíš hard do benzinu,nacpeš ho do vejfuku,vejfuk postavíš aby stál kolmo a zapálíš.Nelekni se,bude to hodně kouřit(takovej černej dým) a smrdět.Až to přestane kouřit tak je vypálenej,pak to jenom vyklepeš a máš ho čistej
 
 
Datum: 19. července 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
jestli budeš mít v plánu celý výfuk znova lakovat nebo chromovat tak ho můžeš hodit do ohně, a pak to jenom vytřepeš
 
 
Datum: 19. července 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: gizi      IP: uživatel3517    
zdarec hosi mohli by ste mi rict co je to na tom motore proc se to daava na kliku a proc ma zadelanou karbecovou diru http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/motor3.jpg diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 13:12
 
 
 
 
Jméno: Janec      IP: uživatel3531    
na te motorce toho z fichtla moc nezustalo...upraveny ram motor a nadrz tim to asi konci
 
 
Datum: 20. července 2008 13:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel1696    
stejsky je hold borec má tam jazíčkovou klapku z nákyho skůtr protže když to máš nad klikovkou a píst by se vracel tak by mu šla směs spátky přes filtr a má ají dost dobrou kostru http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/jawa50speed-3.jpg
 
 
Datum: 20. července 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
má tam MIKUNI
 
 
Datum: 19. července 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale je to nádhera, motor jak novej, prostě skvělý, zajímalo by mě, kolik to motoru přidá
 
 
Datum: 19. července 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3539    
myslim ze to ma tak spravene pre to aby zvacsil/zefektivnil nasavanie...predsa len je tam vacsia diera cez ktoru sa sype ta zmes z binnga...ale aj tak neviem ci to neni karbec mikuni
 
 
Datum: 19. července 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
právě! kurna zrovna vsici co sem pisete tak skoro o všech vecich sem neska přemýšlel! tam, kde má být původní karbec tam má teď tyčku kerá je přivařená na rám, náhradní držák páč si všimni, že tam, kde je domeček pro klapku je málo místa a taky se tam nedá přidělat původní držák! no a podle mě je toi olepší v tom, že se nejspíš možná líp maže klikovka a takyse líp potom zmllhovatí směs a nemusí putovat cestu přes sací kanál bo jak to tam je
 
 
Datum: 19. července 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: Janec      IP: uživatel3531    
ma tam klapku primo do kliky melo by to min lepsi zaber odspoda a celkove lepsi plneni atd... teoreticky by tam sel udelat treti kanal pres misto kde byl karbec... po techto slozitych upravach motoru se ale musi upravit i ram a nebo motor pustit niz ku zemi
 
 
Datum: 19. července 2008 15:23
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
tu díru na karbec má zadělanou proto, protože to co je na tom motoru nad klikou je sání z karburátoru BING. upřímně- nevim proč to má daný přímo ke klikový skříni, ale já toho ještě nevim spoustu, tak se zkus zeptat samotnýho stejskyho
 
 
Datum: 19. července 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: HEHE      E-mail:      IP: uživatel1093    
Jednoduse toe mrte borec a ma tam na tom docela peknej tuniing... a dost mu to asi poleti
 
 
Datum: 19. července 2008 14:12
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevite pls kolik je nejmenci vejškavzirku na fikovi?? ja myslim žr 3mm ale nwm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 8:01
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
mopedy minimálně 1 mm, všechny ostatní minimálně 1,6..
 
 
Datum: 20. července 2008 8:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3543    
nerad bych se mylil,ale autoskolu uz mam 4x za sebou,papiry mam na vsechno mozny a mimojine i na A-MAX a fichtl spada do kategorie malych motocyklu cu musej mit dezen aspon 1mm
 
 
Datum: 20. července 2008 2:04
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pouze mopedy maj minimální hloubku dezénu 1mm,fichtl už musí mít 1,6mm
 
 
Datum: 19. července 2008 15:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
auta 1,6 a motorky 1,0
 
 
Datum: 19. července 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3537    
myslim ze na malejch motocyklejch je nejmensi povolena hloubka dezenu 1mm,u velkych moto je to 1,6mm....
 
 
Datum: 19. července 2008 14:50
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sorry překlep vejška vzorrku
 
 
Datum: 19. července 2008 14:07
 
 
 
 
Jméno: Tomy.7      IP: uživatel2907    
Cus.Nevite cim to muze byt, ze kdyz nekde jedu, tak jak se my trosku zahreje motor nechce to chytit na nakopnuti.normalne za studena chytne na prvni sup bez plynu ale jak se zahreje tak vubec.Musim roztlacit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je zajimavy :-D mě fichtl teda jawa 555 nestartuje zatepla proto, že mi občas proklouzne spojka!!! za studen a mi ttam zas nejde dobře směs a musim dycky hodinu nakopavat! zattepla nastartuje vždycky, teda když neprokluzuje spojka
 
 
Datum: 19. července 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3537    
myslel sem studenej.....sorry
 
 
Datum: 19. července 2008 14:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3537    
to je normalni. mas studenou svicku,ale vetsina fichtlu nechyta kdyz sou teply,s tim nic nenadelas,kdyz tam das teplou svicku tak zase nechyti teplej...
 
 
Datum: 19. července 2008 14:52
 
 
 
 
Jméno: Tomy.7      IP: uživatel2907    
Cus.Chci se zeptat jestli nevite cim to muze byt, ze nekdy kdyz pridam plyn na plne na pionyrovi, motor se zacne nahle dusit a ztraci otacky a zpomaluje. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
bo mas v riti predstih bo odtrh
 
 
Datum: 19. července 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
neseřízený karbec
 
 
Datum: 19. července 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3537    
bordel v karburatoru nebo si bere falesnej luft v guferu...
 
 
Datum: 19. července 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel2409    
čááu draci...heledte vymejšlím jak zlepšit chlazení fíka a jak sem tak koukal po dílně, mám pár hlav s vytočeným závitem prakticky kničemu...napadlo mě co takhle po obou stranách hlavy navařit pod úhlem na strany další dvě hlavy? na vedlejší hlavy by se přenášelo teplo z té prostřední a díky větší ploše proudění vzduchu by bylo lepší chlazení...co si otom myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Svar to jednoduse autogenem, (plamenem)
 
 
Datum: 19. července 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
taky sem nad tim jednou přemejšlel, ale nemam to čim vařit(hliník) tak sem se na to pak vybod.....šroubovat to nechci a vařit nemam čim no....
 
 
Datum: 19. července 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
no já myslim, že by to mohlo fungovat, ale když už budeš v tom montování, tak nějak vyrejpej ten spalovací prostor, ať je to lehčí. ale budeš asi muset hodně zkoumat jakej ůhel je nejlepší, aby ti to nefoukalo třeba na převodovku páč tam je to docela zbytečný... ale musim uznat - nápad je to zajímavej!
 
 
Datum: 19. července 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: jorde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau seso, prosimtě mám doma Mustanga 23, na předních tlumičích mám staré měchy (gumové návleky). Chci od tebe koupit nové, ale jak je ten náhled toho návleku, připadá mi trochu uzší nahoře, ten můj je široký nahoře. A také dole zevnitř má takovou drášku která vleze do výstupku dole na tllumiči. Ta zabraňuje pohyb návleku po tlumiči dole. Připravuji ho na STK a potřeboval bych mít originál. Chtěl bych vědet jestli ještě lze sehnat a pokud ano kde je to možné nebo jestli pasuje třeba z ČZ nebo kýbačky. Předem moc děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jasne ty co mam jsou ok,,,
 
 
Datum: 20. července 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3537    
sice nejsem SESA ale odpovim ti. Ty prachovky co prodava SESA jsou origo a pasujou spravne. Mozna si tam mel drive prachovky z neceho jineho,ale tyhle jsou origo.
 
 
Datum: 19. července 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
borci, když mám teď 13 kolco ve předu a jedu do kopce tak, že jedu spíš na dvojku a když přeřadím za tři tak to chvilku jede a potom musim zase podřadit, tak esi by bylo lepší tam dát 12.. díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sak já mám 555 :-)=
 
 
Datum: 19. července 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3537    
pokud jezdis same kopce dej tam 12 z,pokud spis po rovine tak tam nech to 13z. Ono v tech koleckach neni az zas takovej rodil. Rozdil mezi temito kolecky bys poznal jedine u parezu 550 nebo 555 protoze ten je konsruovanej na 12z kolecko a kdyz mu das 13z tak pojede rychleji ale strasne rychle straci silu v kopcich. U klasickych fichtlu pocitis rozdil v sile az tak s 11z koleckem....zalezi to na tobe,ale me to prijde zbytecne...
 
 
Datum: 19. července 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
pokud jezdis po vetsich kopcích dej tam 12kolco,taky jsem ho mel a jelo to mozna jeste rychleji a urcite zivjeji nez s 13 kolcem,samotne pistni krouzky ti nepomuzou,zalezi na celkovem stavu motoru,mozna vybrus...ale pokud ti to jede tak ze po rovine trojka jede dobre tak si tam hod to 12 kolco a mas to..
 
 
Datum: 19. července 2008 13:27
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel1834    
tam nedávej menší to není kroska radší si kup nový pístní kroušky
 
 
Datum: 19. července 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
čau chcete někdo fotku toho kde máš být ta lákarnička na fikovy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chlapi jak to vidim svatej zavazadlovej prostor na 555 tam se vleze všechno!!! akorat mi chybí pumpička a dnesni lekarnicka je mensi nez ta stara... nařadí, hadr s monterpakou mám vpravo a vlevo je prazdno tam pride pumpicka,,, eště se mi tam vleze třeba i něco na lepení, i když chci vidět, jak budu rozdělávat zadní kolo z rámu apotom ho vysvlíkavat.. no fuj radsi antipich bo co to je!
 
 
Datum: 19. července 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3537    
starsi rady 20 a 21 meli na leve strane ramu takove 4 vidlicky do kterych se dalo uchytit naradi gumickou. Nova rada 20 a 21 s uzkou zadni vidlici a rameckem svetla jako ma mustang meli tekovej plechovej drzacek s mistickou. Stare rady 05 nemeli na leve strane vubec nic a posledni rady 05 uz meli ty 4 vidlicky. Co jsem ale videl,tak origo plechova lekarna se davala i se sadou zarovek za ram nad drzak prsicek a prsicka je primackava a nevypadlo to a do tech vidlicek se davalo naradi. Videl sem to na strasne moc fichtlech takle. Dnesni motolekarna je v hadrovem futralu a da se celkem lehce upnout i s naradim do vidlicek.
 
 
Datum: 19. července 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
to mam vepředu diody..ja mam nářadí a žárovky v tom igeltu hnědym bo co to je xD
 
 
Datum: 19. července 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: Tomy.7      IP: uživatel2907    
Mas to sice pekne,ale na tu lekarnicku tam ma byt jeste takovy kovovy drzak.Do nej se muze dat prippadne ii sada naradi a nahradni zarovky :-).A k cemu mas tu baterku nad lekarnickou nebo co to mas??
 
 
Datum: 19. července 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: fichtlář 21      E-mail:      IP: uživatel3535    
jo ja bychto chtěl vědět prosím řekneš mi to ? dík
 
 
Datum: 19. července 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
hele sry na meil mi to nejde poslat tak sem to dal na ulozto.cz http://uloz.to/590370/jj.rar
 
 
Datum: 19. července 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel373    
já ji taky chci,dík moc
 
 
Datum: 19. července 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: jiří      E-mail:      IP: uživatel1834    
dík moc
 
 
Datum: 19. července 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Proc to nekam neuploadnes a nehodis sem odkaz?
 
 
Datum: 19. července 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
u4g5@centrum.cz dík!
 
 
Datum: 19. července 2008 11:50
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Čau.Mužeš mi to poslat na horejs3@seznam.cz.dik
 
 
Datum: 19. července 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec hoši, neměl by z vás někdo nákresy membránového sání??? vyrobit to není problém, jen chybí nákres a nemohu je nikde najit... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chlapec, já myslel celou klapku, ne domeček pro ní, ale dik za snahu
 
 
Datum: 19. července 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
tady je to docela dobře nakreslený:http://www.jawa-cz.estranky.cz/fotoalbum/jawa-50/dokumentace-ke-klapce a tady je takovej návod k tomu výkresu:http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/upravy/uz-jsem-konecne-udelal-klapku-na-fichtlu
 
 
Datum: 19. července 2008 14:52
 
 
 
 
Jméno: MIchal J21      IP: uživatel1711    
naco vyrabet kddyz jsoou vyrobene :-D rovnou si da karbec z motorove pily
 
 
Datum: 19. července 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: tono      E-mail:      IP: uživatel3533    
nazdar . zhaním čep kliky ten dole na čz 175 typ 487 . pomozte nebo poradte kde neco takove sehnat .shanim a nevim si s tim rady sem ze slovenska a uz sem v koncich protoze mam noví ložisko ale čep který sem koupil je tenší o nekolik desetin milimetru . dejte tip kde takovi neco muzu sehnat . diki vopred a ospravedlnujem sa za moju slabu češtinu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 10:33
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak spojka už funguje dobře.Akorát nevim čim je to že:když je to studený tak to chytne ůplně v klidu,ale když někam jedu a tam to vystydne tak to už nenakopnu a ani neroztlačim.Potom musim vyměnit svíčku a zas jede jak drak.Fakt už nevim čim to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
To nebude svickou, to bude neco co tu svicku nici, smes, zapalovani...
 
 
Datum: 19. července 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
svickou xD
 
 
Datum: 19. července 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel1834    
zdar seso co mám dělat když mě nedošel od tebe ten E-mail dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 8:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
hoj nevite cim to je ze kdyxz nakopni pina jede dobre ale prudce pridam zadusi se ae hned se rozjede a pak vyleti do otacek ktere to chvilenku drzi a pak to vynechava na vys otacky jinak jede normalne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: peedor      IP: uživatel2039    
prostě tam de malo benalu nebo vzduchu vyčisti karbec, filtr a zkontroluj hladinu plováku .. nebo to může bejt předstih ..
 
 
Datum: 19. července 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: Chosé      IP: uživatel3524    
1:vičisti karburátor a filtr 2:jehlu v šoupátku o drášku níš nebo víš(má hodně vzduchu nebo benzínu) 3:ohřej motor a při plných otáčkách jemně hni se zapalovánim aby otáčky byly maximální(ale to nech profikovi) a kdyš ani jedno nezabere tak víbrus motoru a nebo na to kašli :-)
 
 
Datum: 19. července 2008 10:00
 
<  2162  2163  2164  2165  2166  2167  2168  2169  2170  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 19:00:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu