Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zejtra vsichni oslavit !!!!!!!!!!! 23. ledna 1878 se narodil František Janeček,zakladatel světoznámé značky JAWA a zítra je to 130 let od jeho narození.Nebejt tohoto pána tak by sme nikdy taky nemusely jezdit na tom našem českym kultu jménej JAWA...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 20:45
Jméno: pauliecz
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1957
Dikess fanouši!! a hodně štěstí
Datum: 23. ledna 2008 20:45
Jméno: Js
IP: uživatel340
Škoda, že fichtla právě opravuju, jinak bych to oslavil pěknou projížďkou. Ať jedou Janáčkovy stroje zejména pařezy, pionýry, mustangy, Jawy 500 OHV, 175 Villiers, 350 SV, 350 OHV, 100 Robot, 175 Special, 250 Special, 250 Pérák. Snad jsem nezapoměl žádnej motocykl vyvíjenej za Janáčka.
Datum: 23. ledna 2008 18:36
keby ze neni tebe Franto tak sme všichni v prde... dík za dobré stroje značky jawa JAneček-WAnderer
Datum: 23. ledna 2008 18:29
Jméno: MM
IP: uživatel1847
Davam respek tobe Fando a memu fichtlu new gumy tal zdar
Datum: 23. ledna 2008 18:23
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Taky se přidávám ke gratulaci a hodně najetých kilometrů se značkou jawa
Datum: 23. ledna 2008 17:36
vsechno nejlepsi franto!!!!!!vymyslel si fakt dobry stroje!!!a vam hosi preju at vam to jezdi!!!
Datum: 23. ledna 2008 17:26
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
tak všechno nejlepší Franto a dík že si se narodil a vymyslel ty nej mašiny na světě
Datum: 23. ledna 2008 16:52
počkajte na mě,taky si mosím přiťuknůt!!
Datum: 23. ledna 2008 16:22
jo jo, přesně tak, a tobě Fando fšechno nejlepší!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 23. ledna 2008 15:29
Jméno: fred
IP: uživatel1089
jwě zdar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 23. ledna 2008 14:19
Jméno: Jurmen
IP: uživatel1904
jasná zpráva.pěkně si ožereme tlamičky aby jsme byli všichni zdraví a mohli jezdit na těch našich báječných strojích,co pro nás postavil pan František Janeček.tak hoši na zdraví a at´Vám jezdí ty Vaše stroje.Jawě zdar:o))
Datum: 22. ledna 2008 21:41
Jméno: blazen
IP: uživatel2006
Datum: 22. ledna 2008 21:36
Jméno: tunar
IP: uživatel1024
bude projižďka
Datum: 22. ledna 2008 21:31
Jméno: Crasty
IP: uživatel1830
To je jasný zejtra všichni povině pořádně ožrat a hlavně potom už nejezdit
Datum: 22. ledna 2008 21:26
tak tak
Datum: 22. ledna 2008 21:18
 Zdar draci mám problém.Mám Jawu 21 a když jí nastartuju studenou tak na volnobeh chcípá a když se rozjedu a dám plnej plyn tak se dusí ale jak se ohřeje tak už volnoběh drží a když se rozjedu tak už se nedusí...čím to může být????čistil sem karburátor ale bezvýsledně..dík za rady!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 15:50
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
omg skus vejfuk dnes jsem upravoval brisk n15cy chytlo hned taky to nechtelo chvili ject ale ja
mam sport.vejfuk tak ani nedivim
Datum: 23. ledna 2008 15:50
Jméno: jirka
IP: uživatel1123
to je uplne normalni musis chvili pockat nez se ohřeje.
Datum: 23. ledna 2008 15:41
Ja len,ci to je nejaka chyba u sesi,alebo ci ti to nechce zobrazit.
Datum: 23. ledna 2008 13:57
sorry ze uz to tu je potreti ale sekl se mi pocitac a nejak se to odeslalo trikrat...jeste jednou se omlouvam
Datum: 23. ledna 2008 12:50
Jméno: zeli
IP: uživatel1659
svicka..
Datum: 23. ledna 2008 12:08
Preco to tu je uz treti krat?
Datum: 22. ledna 2008 21:17
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
 čest píšu zas zas sem se zabýval problematikou ohledně svíček a kvality znacek. Tal Iridium na hovno je to to samy akorat cena je 10x vetsi. ZNacka best PAl Pak sem slyšel champione a pak brisk nevým co je na tom pravdy čital sem na stránkách o jawach a ylo tam napsané champine. Premýšlím o jejich koupi muze mi nekdo pordit ze skuseností pal mam ale to je skoda
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2008 7:51
Jméno: jawař
IP: uživatel1919
Tak se podivej na me ja mam BRISK a to je nejvic na HOVNO SVICKA TA JE UPLNE K NICEMU STOJI 30KČ ALE JE TO UPLNE K HOVNU UCHCIJES TO A KONEC
Datum: 25. ledna 2008 7:51
já nevim nechci tím nikoho ovlivnit ale mnel sem už dost brisek a nebil sem snima spokojný iba s tema starýma to jede v poho(mýslím staré brisky)ale nejlepší je Bosch a potom presluhující pal je to muj vlastni názor!!!
Datum: 23. ledna 2008 18:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Palky dosluhují nekolik krat sem je hazel pres hradbu protoze doslouzily uprav brisk ja udelam stranku o mejch upravach
Datum: 23. ledna 2008 15:53
Moc to riesis.Mna zatial Brisk nesklamal.A neviem,preco by malo byt tych Pal skoda.
Datum: 23. ledna 2008 14:00
Jméno: Vyspu
IP: uživatel252
Iridiový jsou do fichtla nevhodný, protože když tu svíčku uchlastáš tak se tim zničí..
Datum: 23. ledna 2008 11:44
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
sorry za chyby
Datum: 22. ledna 2008 21:12
 cawte od kolkich rokov mozem jazdit na čz 175 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 13:26
Můžes na tom jezdit od kolika chceš,to ti nikdo zakázat nemůže
Datum: 25. července 2008 13:26
Muze ti byt celkem jedno kolik ma kw.Nizsi sk. A1 je do 11kw ale taky do 125ccm.Musis splnovat obe hodnoty.Tvoje motorka nesplnuje ccm tak musis mit Ao a to je od 18 let veku.
Datum: 17. dubna 2008 11:39
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
model 477 a novejsi maji vsechny 9,5kw(nekde se doctes 11kw ale to je ze driv se to merilo jinym zpusobem,vykon je ale shodny)
Datum: 23. ledna 2008 20:51
a 175 ma kolko kW ?
Datum: 23. ledna 2008 18:24
presne tak
Datum: 22. ledna 2008 21:05
Jméno: ABC
IP: uživatel805
A do 25kW = 18let
Datum: 22. ledna 2008 21:00
 Zdar draci mám problém.Mám Jawu 21 a když jí nastartuju studenou tak na volnobeh chcípá a když se rozjedu a dám plnej plyn tak se dusí ale jak se ohřeje tak už volnoběh drží a když se rozjedu tak už se nedusí...čím to může být????čistil sem karburátor ale bezvýsledně..dík za rady!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 21:06
Za studena je to v podstate normalny jav.Teda na 2 fichtloch z 3 co som mal to robilo presne co popisujes.Proste som to nastartoval a udrzoval v otackach,kym sa to neohrialo.Ale mozes skusit teplejsiu sviecku.
Datum: 22. ledna 2008 21:06
Jméno: pavko
IP: uživatel430
motor je studeny tak se mu nechce pockej 5 minut a pak vyjed a nastav volnobeh
Datum: 22. ledna 2008 21:02
 Zdar draci mám problém.Mám Jawu 21 a když jí nastartuju studenou tak na volnobeh chcípá a když se rozjedu a dám plnej plyn tak se dusí ale jak se ohřeje tak už volnoběh drží a když se rozjedu tak už se nedusí...čím to může být????čistil sem karburátor ale bezvýsledně..dík za rady!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 17:44
Jméno: patas
IP: uživatel8098
 no tím že je studená!!  vždyť když jí naložíš za studena tak se přechlastá xD
Datum: 01. prosince 2009 17:44
Jméno: krizle
IP: uživatel80
 jaký má význam to tyristorový zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 17:21
Jméno: bobr
IP: uživatel14
Větší, sytější jiskra -> lepší zapálení směsi (kapku lepší akcelerace, menší spotřeba) + navíc se neopalují kladívka -> větší životnost
Datum: 23. ledna 2008 17:21
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 Zdarec seso,je dobrej olej M2T ? nebo myslíš,že bych tam měl nalít něco jinýho? dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 10:54
Jméno: Tommy
IP: uživatel2050
 čus ja si myslím že M2T je docela na nic radši utrat více peněz a investuj do kvalitního oleje např. STIHL, JOHNSRED .To sou kvalitni oleje ja mam Stihl a sem spokojený spaluje krásně
Datum: 14. srpna 2009 10:54
Jméno: kuba
IP: uživatel417
ja jezdim na m2t a nestezuju si kdyz je zima tak nejezdim a myslim si ze to je jedno ktery olej tam das a ze spis zalezi na benalu
Datum: 14. února 2008 23:18
nevím jaký olej myslíte ale my slováci máme Madit m2t ale ráz sem si koupil v hodoníne m2t ale ten bil fakt na hovno taký úplne hustý a černý ket sem dal 1:40 tak dýmil jak najatej taková plastoná flaša prúsvitná se žlutým nápisem inak dostupný a dobrý je olej STIHL a nejlepší je AGIP Kart 2t obsahuje ricín
Datum: 23. ledna 2008 18:45
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
U vzduchem chlazeného 2taktu jsou náké teploty u prdele.Zachvilku se zahřeje i v mrazu a maže se normálně.Na M2T od slovnaftu(madit)píšou,že je celoroční.Horší by to asi bylo u vodníka
Datum: 23. ledna 2008 15:11
A tyjazdis,aj ked je pod 10 stupnov?Ja som blbol na snehu,ale bezne pod minus 10 nejazdim.
Datum: 23. ledna 2008 14:03
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to nezadres ale ten olej je husty a tak hur maze ne ze nemaze a nemá portebnou teplotu k maximalnimu mazání pod 10stupnu to oleji nevhovue
Datum: 23. ledna 2008 11:00
To sa divim,ze som s m2t pri -5 nezadrel.
Datum: 23. ledna 2008 10:48
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to ze oleje do vysokotackyvých motoru to je blbost většinou naji tyhle oleje bod vzplanutí 100stupnu kazdy olej. oleje pro vyskootackové stroje mají nižzsí viskozitu a také pracuji pri nizších telpotách.oleje jako m2t maji viskozitu sae40 tak ze mazou ve venkovních telpotách od 10do50c za to vysokootackove oleje maji sae 30 takze mazou od -10do 35stupnu vekonvích teplot.takze ten olej se dobre spali.dulezitiy u oleje je bod vzplanutí a ne otacky a teplota
Datum: 23. ledna 2008 9:24
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Olej pro jawu naprosto dostačující(ale ne v poměru 1:50 apod,ale dle příručky),Za tu cenu je ok
Datum: 22. ledna 2008 22:10
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no nic proti ale ja jezdim na M2T po staru nasich dedu a de to,, pokud chci lepsi tak TSF mogul
Datum: 22. ledna 2008 21:42
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Ale zase nepoužívejte olej na vysoký otáčky ten se spaluje v jiných otáčkách a teplotách kterých pekáč nedosáhne
Datum: 22. ledna 2008 21:35
Jméno: tunar
IP: uživatel1024
jedine Castrol t2 racing specialne pro zavodni motorky s dvoudobim motorem nejlepsi oil v CR
Datum: 22. ledna 2008 21:13
Nie je zly,ale v dnesnej dobe su lepsie oleje za rozumnu cenu.
Datum: 22. ledna 2008 21:08
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
m2t leju do stadaka,pac uz ma stejne vylitanej motor a pude na GO,takze tam uz neni co skazit,jinak do cezety leju mogul tsf
Datum: 22. ledna 2008 20:41
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Dřív se to používalo ale proč používat něco překonanýho? Kup něco od shellu v ceně kolem 100-150 a uvidíš tu změnu
Datum: 22. ledna 2008 20:23
Jméno: pavko
IP: uživatel430
na NIC je to smed vyjety prevodak bud si kup shell nebo m2t super ja leju do motorek 100% syntetiku
Datum: 22. ledna 2008 20:22
Jméno: findour
IP: uživatel1519
 ahoj chtel bycgh se zeptat kdybych si postavl tyristorove zapalovani bude to mit nejaky kladny a zaporny vliv na chod motoru? popripadne jaky je rozdil nam otorce v tranzisotorovem a tyrystorovem zapalovani.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 17:26
Jméno: tobi
IP: uživatel14
To není tenhle případ, to tyristorový zapalování je totiž sepínaný přes původní kladívka...
Datum: 23. ledna 2008 17:26
Někde jsem četl že el. zapalování má mepravidelný chod při volnoběhu. Prý kvuli tomu, že při volnoběhu se klika neotáčí pravidelně. Co je na tom pravdy?
Datum: 22. ledna 2008 23:29
Jméno: pavko
IP: uživatel430
lepsi energie svicky motor je sviznejsí spotreba je prokázana o 10%-15% menší vetsí akcelerace a vetsí vykon o neco nebot ti presne se zapali v okmažiku kdy je pís v horní uvrati
Datum: 22. ledna 2008 21:05
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
výhoda je lépe se to startuje, jde lépe za plynem a nepotvrzeně o trochu menší spotřeba, rozdíl je v tom že na tranzistorový musíš mít myslím baterii na motu
Datum: 22. ledna 2008 20:22
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdar draci chcu se zeptat jak poznam jestli mam zapalovani 20W nebo 30W??? Sesa tady prodava zarovky do predniho svetla a kazdou na jiny zapalovani tak bych to rad vedel. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 21:37
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Aha, ja sem si kupoval novou svetelnou civku tu co ma drat na propojeni se druhou. Zapojil sem to a svetla svitili strasne slabe taxem je zapojil zvlast a tu druhou civku sem uzemnil a uz je to ok
Datum: 23. ledna 2008 21:37
A tiez to rozpoznas podla cievok.20W ma svetelnu cievku jednu velku a druhu malu a z obidvoch idu zvlast kable.30W ma svetelne cievky prepojene a ide z nich len jeden zeleny kabel na spinacku.
Datum: 22. ledna 2008 21:09
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
je to vyrazeny na statoru
Datum: 22. ledna 2008 20:16
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Čau Seso nedal by se nekde sehnat zámek na odklápěcí bříško i s pružinkou na Jawu 05 ten múj už byl vyběhaný a vysipal se dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 19:40
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku to ani nahodu nema sajn
Datum: 22. ledna 2008 19:40
 Nazdar draci, mám ukrutný problém. Potřebuju sehnat jehlu do karburátoru na Jawa 551, karburátor Jkov S-22. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 17:46
 4auwes chlapy.Viděl sem na netu obrázek mustanga jak mu z víčka nádrže šla hadička a ta vedla někam pod nádrž k čemu to slouží?Nemyslím ale tu jak jde od kohoutku,ale myslím z víčka.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 12:12
Jméno: zeli
IP: uživatel1659
na origo, vicku mas malinkou dirku aby te tam sel vzduch tak s tou hadickou tam de vic vzduchu nezvznika zadnej tlak
Datum: 23. ledna 2008 12:12
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Aby nevznikl v nadrzi podtlak
Datum: 22. ledna 2008 19:39
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
Jako odvětrání nádrže.
Datum: 22. ledna 2008 19:17
a k čemu to je?
Datum: 22. ledna 2008 17:51
to bývá na kroskách a tak.to odvádí ty výpery z benála...
Datum: 22. ledna 2008 17:48
 zdarte,potřebuju poradit.do chemie máme za ulohu zísti co vlastně znamená to oktanové číslo.tož bych potřeboval řéct co to znamená...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 20:30
Jméno: petr
IP: uživatel1279
taky to vyjadřuje množství izooktanu v N-heptanu.Jinak přírodní benzíny mají okt. číslo nižší.Kvalita benzínu záleží taky na tom , jestli bude motor klepat nebo ne.Směs musí být zažehnuta od svíčky a ne samovznícením.
Datum: 22. ledna 2008 20:30
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
jj na 95% je odolnej proti samozápalu jako oktan
Datum: 22. ledna 2008 18:48
no trochu asi.takže naturál 95 má 95%?
Datum: 22. ledna 2008 17:46
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Vyjadřuje odolnost paliva proti samozápalu, jsou to vlastně procenta, oktan je 100%, pokud je palivo odolnější proti samozápalu než oktan tak má oktanový číslo vyšší než 100. Doufám žes mě pochopil píšu to z hlavy
Datum: 22. ledna 2008 17:01
Jméno: tobi
IP: uživatel14
 Z jaké motorky nebo auta by se dal použít tachometr do fekála? Jen tak pro parádu, abych tam měl větší cifry...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 15:59
Čau. Mám známího, kterej ma tacháč ze škodovky... Můžeš to zkusit...
Datum: 22. ledna 2008 15:59
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
 Čus, měl by někdo zájem o teristorový zapalování?Mám jen jedno ale kdyby měl někdo zájem tak jich můžu udělat víc, kolik by jste daly za jedno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 16:50
Caw, mel bych zajem pokud s instalaci toho zapalka nejsou problemy a slo by dat i na 175(mam v ni ted zapalko z fika) a pokud by bylo urco funkcni, kolik by si tu cenu prectavoval dyztak napis na mail
Datum: 23. ledna 2008 16:50
Jméno: roxorg
IP: uživatel1893
A jste schopni udělat i do Stadionu S11?
Datum: 22. ledna 2008 19:07
ZA kolik? Mám sehnaný za dost peněz ale koliák to je to tady rozvádět nebudu. Pokud to bude do 500Kč tak beru.
Datum: 22. ledna 2008 16:51
Jméno: Goe
IP: uživatel1929
Spíš za kolik bys ho prodal. Já se taky chystám dělat a vyjde trochu přes 350Kč
Datum: 22. ledna 2008 15:51
 Nazdar SESO, potřeboval bych lamely na čezetu 150 a nemůžu je nikde sehnat, nemohl bys ses mi nekde prosimtě podívat? Dík!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 15:34
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ja vim,,ja zo to nemuzu,,jinak tam nejdu z zadne moto
Datum: 22. ledna 2008 15:34
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ja vim ale nikdo je nedela,,takze nemuzu prodavat
Datum: 22. ledna 2008 15:26
Jméno: Petr
IP: uživatel2007
 Ahojte, mam neco s elektrikou predni svetlo mi blika a zadni nesvití vubec. nevte co stm mam??? jde mi hlavne o to predni. tak 10sec. svit normalne a pak to zacne blikat. tak ci stim je??? diki za odpověd. cauky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 21:13
Skontroluj pripojenie kontaktu na svetelenj cievke.Mne tam sice ta koncovka drzala,ale bola vylietana a vyklala sa tam.Staci trochu stisnut s kombinackami.
Datum: 22. ledna 2008 21:13
Jméno: radim
IP: uživatel202
špatny kontakt,nejspiš máš někde poškozenou izolaci drátů,přejdi si to cele a uvidíš,případně zalep nebo nejlépe ty dráty vyměň
Datum: 22. ledna 2008 15:58
Jméno: Kopečák
IP: uživatel1740
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 7:27
máš pravdu seso.......
Datum: 23. ledna 2008 7:27
máš pravdu seso.......
Datum: 23. ledna 2008 7:25
Jméno: Crasty
IP: uživatel1830
Web je docela v poho ale ani se sesovi nedivim všechy nás to tady pěkně štve že tady dáváte pořád jedno a to samý možná by sesa víc pochopil kdyby ste sem jednou začas něco dali a pořád něco jínýho a né furt mlejt jedno a to samý vyserte se nato
Datum: 22. ledna 2008 21:11
ty vaše stránky sou fakt úbohé hlavne ten kros s motorem na malonaným na černo je to trapas proč si sem dáváte reklamu nikdo vám tam neleze a sesovi tu de nejvíc lidí ešte ten trapnej název MOTOKOKOTINY proste vyser se nato ale uš sem nepiš reklamu na ten trapnej web zdar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 22. ledna 2008 17:33
Nevadilo by mi,keby tu bolo 1-2 reklamy s vyzvou.Ale pravidelne si tu robit reklamu,vyzyvat na posielanie fotiek 2 mesiace je fakt na nervy.vyzvy a novinky si dajte na uvodnu stranu stranky a radsej si zabezpecujte reklamu ako ostatne weby.To znamena urobit banner a ziadat o umiestnenie na ine stranky.
Datum: 22. ledna 2008 17:08
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jj,, jsu na fichtlare dostacujici, ale dej uz pokoj,,,, dik
Datum: 22. ledna 2008 15:36
Jméno: pořadnej motorkář
IP: uživatel2008
správnej názor seso už jsem se snima kuli tomu hadal ale jsou to paka sorry ale jsem ze sesou !!!!
Datum: 22. ledna 2008 15:35
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
jo, a seso, jak se ti jinak líbí ty stránky?
Datum: 22. ledna 2008 15:16
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
tak aby někdo poslal fotky ne?  jinak chápu seso...
Datum: 22. ledna 2008 15:10
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draci nic prti vam ale jestli mi tu budete cpat porad a porad vase odkazy,,tak to zacnu mazat,,,, nic proi vaam ale nechci tu vasi nastenku,,sorac ,,ale leze mi to na nervy,,,jaky je nazor ostatnich???? pokud se milim,,,,
Datum: 22. ledna 2008 14:46
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2004
 Zdar lidi, chtel bych se zeptat, jestli nekdo newite, jak se daj vylestit kartery a kryty motoru?? Konkretne mam cz 180/487,4. Predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 21:04
kup rounový kotouč a máš to jak zrcadlo
Datum: 22. ledna 2008 21:04
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2004
jj, diky moc kluci
Datum: 22. ledna 2008 17:52
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
stačí vzít flanlový kotouč a lestit kamos to tak robil a ma to jak chrom bez past
Datum: 22. ledna 2008 12:47
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1664
potřebuješ hodně času. Vybrousit hliník do rovihy a pak si musíš sahnat leštící pastu a leštíčí kotouče. Sylichrom je jen na údržbu tim to nevylečtíš
Datum: 22. ledna 2008 9:40
|



|