česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2444  2445  2446  2447  2448  2449  2450  2451  2452  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel109    
zdarek draci.. kedysi som uz kdesi nasiel schemu na vyrobenie tyristoroveho zapalovania..nemaniekto tu sranku?bo som to hladal a nic... ale uz schemu kde je taka novsia schema za vyrobu toho zapalovania a mozem to potom zapojit ako na babette? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2007 17:30
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel154    
takto sa spytam este...ked si kupim tu krabicku ciernu co je v babette.stoji kolo 200skk a zapojim elektriku tak ako na babette tak to bude fungovat?
 
 
Datum: 07. listopadu 2007 17:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
http://www.jawa.xf.cz/
 
 
Datum: 07. listopadu 2007 15:50
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1159    
ket ju najdeš tak miju prosimta pošli na lukawe555zavinač azet.sk pls
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 20:42
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel820    
Peace draci hele newí někdo co všechno potřebuju na to abych mohl dat ůplně novů elelktroniku a kolik káblů dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 18:44
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Potrebujes draty,schemu,nieco na ocistenie koncov kablov,zasuvky,nastrcky a mozno nejake buzirky.To je asi vetko.A vsetky tieto veci mas tu http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/elektroinstalace .Tych dratov je len par(na fichtlovy),takze zadna veda.
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 18:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel209    
ja jsem potreboval na 175 17metrů drátu. a jinak potrebujes schéma a ber to drát po drátu. jestli to ale budes delat na fichtlovi tak tam to neni nic těžkýho tam je par drátů.
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 7:56
 
 
 
 
Jméno: pankutil      E-mail:      IP: uživatel656    
čau všichni potřeboval bych na fichtlu vyměnit ojniční ložisko a tudíš i vycetrovat klikovku prostě celková repase kliky.nevíte kdo by to udělal a kolik by to tak stálo dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 20:48
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
V Chrudimi jsem platil 700,-
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 20:48
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel966    
nebo například ahra HK, jinak původní pouzdro je bronzové, ojnice s jehlami nahoře je čínskej šmejd, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 12:53
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
zanes to do mototechny tam ti to udelaji daji ti novou ojnici obe loziska a to futro ti tam nedaji daji ti tam jehlickove lozisko coz je hodne lepsi nez to mosazne a vyvazeni klik taky cena by nemela presahnou 1200 aspon me to tak stalo presne 1198kc.
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 7:16
 
 
 
 
Jméno: Woozie      E-mail:      IP: uživatel1379    
Nazdar lidi. Ked mam mustanga iba s povodnym dokladom o kupe (bez TP) mozem to bez problemov dat na znacky? (Mam aj plnu moc a kupnu smluvu) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ani nahodou.
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Zdar hoši.Vim že to sem nepatří,ale nevim si rady.Nevíte někdo který dráty se maj spojit aby auto (v mém případě favorit) chytil bez klíčů??Už sem fakt v koncích.Dík moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 18:04
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel174    
hele fíku, zítra se kouknu v eškole, kterým drátem se to dělá, vím že se to káblík na poloze 30 a ty další dva(nebo kolik) to z hlav ynevim. pisni mi na mail jurasek.patrik@centrum.cz
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 18:04
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Js: máš moje slovo.Kámoš má favorita ale je bez klíčů,a chce s tim jezdit.
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 15:54
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Když mi dáš slovo, že to nepoužiješ ke kradení, tak ti to možná zjistím.
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 15:13
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Ne že bych kradl..to ne xD Ale na škodárně sem to spojil do kříže, páč tam vedly 4 dráty a jelo to..
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 15:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel209    
uz je to dlouho ale myslim ze u naší škodovky jsme to dělali tak ze se spojit prvni drát z posledním drátem a kdyz to začlo škytat tak se knim přidal ten co vede do stredu.
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 8:01
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
To nevim,ale dá se to nějak udělat,to vim.Ale nevim jak to nastartovat.Hlavně který dráty spojit.
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 21:42
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Stále by mě zajímalo jak jsi vyřešil to že když pootočí volantem bez klíčku tak se ti zablokuje volant
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 21:37
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Odemikám to normálně drátem,ale pořád nevim jak to nahodit.
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 21:27
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Tady se někdo dal na kasařinu, no fakáč se dá vodemknout provázkem bo drátem, jinak jak jsi vyřešl blokování volantu? no co jinýho zkoušej drátky, ve filmech to bejvá červenej se zelenym :-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 21:09
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Na co to potřebuješ? Jak to odemykáš?
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 20:26
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Na co to potřebuješ? Jak to odemykáš?
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 20:26
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Zas taková elita to neni.Ale odemknout to je hračka,ale nastartovat je problém.
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 20:09
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ty vol tady nekdo dela do autaku,,,,, u mecho embecka to de samo,,,, ale favo,,to uz je pro elitu,,sesa
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 20:03
 
 
 
 
Jméno: pito62      E-mail:      IP: uživatel1369    
caute fichtlaze nevie niekto rozmer struny a závesu na stojan na jawu 21? ak viete pomozte dikiiiii odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 19:35
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1370    
kolikrat se jeste budes ptat? kdyz to tu budes takhle netrpelivej tak se endockas, staci napsat jednou a cekat jestli nekdo napise, a nemusis tu prat jak debil kazdej den
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 19:35
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel203    
ahoj chtel bych se zeptat jak se steluje predstih a kolik ma byt dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 18:07
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
Zdar, musíš říct na čem. třeba u 550 a555 je to uplně jiný než třeba u 21 nebo mustafa.
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 18:07
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Ahoj seso....já vim je to masáž...ale neska sem rozebral závodní motor a z ložiska na pístnim čepu mám vypadlí dvě jehly...už se mi to nechce vracet...jak se výrobce ojnic AWINA staví k dodání náhradních ložisek...? Díky moc a nezlob se že tě uháním... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 21:11
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Nechci nikomu nic reklamovat....vim co to ložisko zažilo....ale potřebuju prostě nový...jako si deš koupit 6303 na kliku tak já potřebuju nahoru do oka....! Neska sem se o tom bavil s tvouma prodejcema a každej láme rukama a neví si rady....příde mi to v 21 století divní nesehnat ložisko..:-D Neútočim na tebe SESO.....jen to prostě řikám....:-) Člověk si koupí kde co ale ložisko ne..:-(
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 21:11
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
je to asi spatne,,ale kazdopadne kdyz vypadne jehla z klece tak to neni duvod reklamace,,,pac oni vypadnu i tak
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 15:40
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
O můj motor jde....:-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 21:57
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel966    
o jaký jde motor? stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 20:39
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
AWINA je ojnice tu z fihtl kramku? to lozisko mam porad objednane,,,budu volat dodavateli kdy to konecne bude?,,sesa
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 19:14
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel1407    
Chtěl bych se zeptat,mam mustanga startnu ho a nedrží otáčky tak nevím čím toje když dám plyn do plna tak to sice řve ale ne plně dycky to vynechává tak jestli by mi mohl někdo poradit prosím tak bych byl rád.. Zatím a měj te se dobře :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2007 16:00
 
 
 
 
Jméno: Kamil      E-mail:      IP: uživatel1038    
mě to tak dělá když je to studené ale jak se to zahřeje tak je to v klidu... asi ti tam jde špatně benál, a nebo to bude předstihem bo odtrhem
 
 
Datum: 07. listopadu 2007 16:00
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1364    
Ještě možná kladívka
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 17:58
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1363    
Mrkni se karbec nebo předstih
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 17:33
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1363    
Mrkni se karbec nebo předstih
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 17:31
 
 
 
 
Jméno: thecar      E-mail:      IP: uživatel770    
Nemáte někdo kříž na Jawu 21 nesvařovanej a s dobrejma závitama na stupačky?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 16:47
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
je v kramku tu v sekci stupačky
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 16:47
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
zdarte,chtěl bych se zeptat jesi nemá někdo zkušenosti s čz 125/516??ta že je závodní speciál a kámoš řikal že se musí dělat každých 100-200 km generálka motora!!je to pravda nebo kecá?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 21:07
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
mara: no jako srovnávat tady ČZetu a F1, hodně blbá úvaha.
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 21:07
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
:-D dobrej kec ze se to po 200km zadre to i F1 vydrzej vic a ze jsou hard s vykonem sezonu ti to vydrzi uplne v poho akorot to chce poradny polosyntetak a nelejt do toho redlo ci tak
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 17:15
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
a převodovka vydrží jak dlůho když stim budu normálně jezdit po poli??víte nechcu kůpit neco co se každý týden rosipe,tak se ptám!!
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 15:21
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
jako každů sezón dělat výbrus,to mě nezabije,ale to co hnětl kámoš že sa mosí dělat každých 100 km generálka to mě přišlo divné!!on spíš nechce abych si to kupoval....díky za radu
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 15:14
 
 
 
 
Jméno: tomáš      E-mail:      IP: uživatel1514    
stroj na blbnutí je to dost dobrý (má totiž veliky výkon )ale musáš se o to starat hlavně kupovat kvlitní oleje. a generálku delat nemusíš když koupíš kvalitní ložiska tak ti to vydrží klidně 4 sezony akorát je to horší s výbrusem ten se musí dělat každou sezonu ale jinak je to dobrý stroj
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 15:02
 
 
 
 
Jméno: Jawák      E-mail:      IP: uživatel1550    
Chci se zeptat jestli vadí že jezdím na PIONÝRU 80-90Km/h ale on bY jel ještě výce mam plyn na třičtvrtě a neřveto jel by klidně ještě více. PROSÍM ODPOVĚĎTE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 14:51
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1064    
65 myslím po rovince možná bych ho výtáh víc ale nač bych ho trápil. Mám tam 11 kolečko takže menších kopců ve dvouch za 3
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 14:51
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1064    
Mě to jede 60 max 65
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 14:48
 
 
 
 
Jméno: ggg      E-mail:      IP: uživatel1602    
musel by si mít sníženou hlavu válce přebroušený udělaný kanály vejfuk a větší karbec a když už bys to měl tak bys musel vyměnit ložiska a ojnici a udělat chlazení pač normální ojnice by se zdeformovala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 17. listopadu 2007 23:52
 
 
 
 
Jméno: Jiri      E-mail:      IP: uživatel1602    
Pěkně kecáš!!!!!kdyby ti to jelo 80 to beru ale 80-90 stoho by se zdeformovala ojnice.Tak nemachruj!!!!!!!!!
 
 
Datum: 17. listopadu 2007 23:47
 
 
 
 
Jméno: tomáš      E-mail:      IP: uživatel1580    
swš piča to te nemuže dat
 
 
Datum: 12. listopadu 2007 9:36
 
 
 
 
Jméno: PRD      E-mail:      IP: uživatel797    
To máš dobrýho fichtla těm ostatním ¨nevěř ti jedom kecají. obdivuji tě MÁŠ DOBRÉHO PIONEERA
 
 
Datum: 08. listopadu 2007 19:57
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Něco pamatuji, ale pokud máš takovýhleho fichtla tak ho dej do muzea a nejezdi na něm, protože je určitě jediný na světě.
 
 
Datum: 19. února 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
jo taky mi to tolik jede a když roztáhnu ruce, tak mi to normálně vzlétne!!!
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 21:13
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Seriovy fichtl ked je dobre nastaveny,precisteny a je akurat dobre zabehnuty po vybruse,da s 13zubovym sekundarom tachometrovych 80km/h(odskusane) pricom vazim dobry metrak.Ale 90 na seriovke,to je sci-fi.
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 17:42
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1363    
to mas 14 či 13 kolecko a hlavne malou rozetu že?
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 17:36
 
 
 
 
Jméno: Fochrider-VIX TEAM      IP: uživatel791    
80-90 na sériovym fichtlovy na tři čtvrtě plynu...:-D :-D :-D Dovol mi abych se zasmál....! Jel sem v sobotu závod...sice chcalo...ale z kopce na 14 ti zub sem jel max 95km/h....a to mám digitál a když lže tak maximálně o pár kiláků... Přepočítej si to... 95 na 14 ti zub u mě....je něco lehce k 9000 otáčkám....! Počkej spočítám to tobě....no vidiš.....8752 otáček za minutu....tak to seš kanec jestli nemáš hnutý s kanálama nemáš velkej karbec a pořádně udělanej vejfuk....:-) Já při 95 na 14 ti zub točim 8591 sem si to schválně přepočítal...! Takže točíš víc....:-) Gratuluju...:-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 17:12
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
bez uprav ti to vic jak 70 nepoleti!!!!!!!!!! a to ho musis vazne prosit aby se tak vysoko dostal. stou konstrukcni rychlosti bych se vubec nezabejval felcka 1,6 taky dela vic nez je konstrukcni rychlost jde spis vo to ze pak bych to chcelo mit vsechny veci ve spicovim stavu aby sis nenamlel
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 17:12
 
 
 
 
Jméno: vopeslik      IP: uživatel944    
jj je to blbost v konstrucni rychlosti ma 65 takze to musi byt nejak ilegalne upravene nebo de blbe tachac!!
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 17:03
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
:-D:-D Myslim, ze u fechtla v dobrem stavu je realnych tech 70 km/h, pokud jede nekomu vic tak ma v prdeli tachometr.
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 16:27
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1453    
cus fichtl udelá v poho 80 90km/h oni kecaí musí byt po go a da aj 90km/h
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 15:54
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Podle zákona nemůžeš překročit konstrukční rychlost. Z hlediska bezpečnosti je důležitý, aby ti dostatečně brzdil.
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 15:14
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Mno kámoš upravil fíka tak že po rovině lítal něco přes 110...ale moc dlouho to nevydrželo páč se mu rozervala ojnice...
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 14:31
 
 
 
 
Jméno: jetis      IP: uživatel1518    
tak to rikas odhadem, a jestli ne, taksi oprav tacjac
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 13:01
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
pochybuju ze ti jede 90 a vice!max je 80 si myslim
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 12:51
 
 
 
 
Jméno: pankutil      E-mail:      IP: uživatel656    
čau všichni máte někdo zkušenosti s n2o na fíka ,chtěl bych vědět jestli to fakt funguje a jestli to přidá na výkonu. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Jestli bych to dělal tak bych tam nalil snad jen volej :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
no pokud chces trochu srandy tak proc by ne ale nevidrzi to motor (respektive nejcastejc se pretrhne ojnice nebo to zadres) ale pokud je to spírou tak se neni ceho bat
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 17:08
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
snad si nenarazil na jedny zábavné stránky o něčem podobném...), o přeplňovaný dvoutaktní motor se už ale pár lidí pokoušelo, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 23:02
 
 
 
 
Jméno: jetis      E-mail:      IP: uživatel1313    
JE NA ho*nO....VYSERES SI PRACHY ZBYTECNE...TO MY JE RADSI DEJ, AT SI MUZU KOUIT KNECNE TU MOTOKÁRU
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 20:27
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
nefunguje a neprida
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 20:20
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Zdarec seso, když už seš v těch oroginálních samolepkách, nechtěl by si nechat vyrobit samolepky na kastlík na JAWu 90? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 7:42
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
Ok, co nejrychlejc to zistim, a pak se ozvu :-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 7:42
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
jasne,,, posli foto a rozmer,,teda pokud mas,,ja nemam
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: Smolar      IP: uživatel1519    
Ahoj kluci mam problem zasekava sem i ventilek v plovakove komore nemate tip jak ho opravit? nechce se mi kupovat novy prodoze by me to vyslo draho pac bych to musel posilat postou.za jakou koliv radu predem moc dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 21:12
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
Dr.fik: a jak si tím olejem jako pomůžeš?
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 21:12
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
ale de to teda dyš se chce větčinou to je tim žeje tam někde drobná nerovnost a tak ho rozdělej a chytni do vrtačky z jedný nebo druhý strany a obrus to šmirglema až to budeš mít tak si na tu špičku dej trochu brusný pasty a zabrus ji i s dosedací plohcou a pak už jenom pěkně proprat a dát do kupy a jet
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 14:04
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Vyšroubovat a přes noc ho nech v motorovým voleji.Pak to proper v benzinu a profoukni třeba kompresorem.
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 12:02
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
mno hele mě se to taky stávalo ale jednou jsem ho z toho vyšrouboval trochu pošťouchnul a nechal v benzínu, pak jsem ho tam dal, utáhnul aby se v tom netočil a už šlape
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 21:05
 
 
 
 
Jméno: JETIS      IP: uživatel1313    
ja dneska taky jedu a najednouto nejede. řikam co je, benal je zaplej.tak rikam projdu cestu.z hadičky to teče a pak jsem zjistil, ze do komory nic neteče. tak rikam,ze top musi byt ventilo, pac se mi zasekava. tak sem rikal, ze je to v pr**li, ze ho jentak nesezenu a postou je to drahy. ale kamos mi dl.....S TIM VUBEC NIC NEUDELAS
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 20:20
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
ked nepomoze,co pise noisemaker,tak len kupit novy.nic ine ti neostava.Ale co mam skusenosti,tak furt ked mi zacal zasekovat,tak som odtial nemohol ten bordel dostat a musel som ho vymenit.
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 20:20
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
vyšroubovat, proprat v benzínu a vyfoukat. nic lepšího s tím neuděláš
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 19:47
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
chtěl bych se zeptat co víte o čz 250/513?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 11:58
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Ja myslim, ze s tim vykonem to tak horke nebude.. :-) A tusim, ze CZ 125, ted nevim ktery typ mela kolem 30 koni a 6 kvaltu, kamos jednu takovou ma.. Takze spis prvni na 250ku a pak tu silnejsi 125 :-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 11:58
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
já sem četl že se často kazíja?!?je to pravda?
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 7:10
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
je to sekacka,,jede jak bestie bez ohledu na vek a hmotnost jezdce,,, motor superrrr,, tlumice nic moc ale pro amatara je to dobre,,ale nejdriv zacni 125 jinak se zabijes
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 20:56
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
chcu si ju kupovat tak chcu o ní neco zjistit!!
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 20:11
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
to je nějaký test nebo co vlastně potřebuješ?
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 19:48
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
cau seso, budou zase k mani kompletni packy na pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
budu ale az za mesic
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: thecar      E-mail:      IP: uživatel770    
Zdarec lidi mám dotaz ohledně motorů z jawa 20 a 21 slyšel jsem že je mezi nima rozdíl ve výkonu a jestli to tak je mohl by mi prosím vás někdo napsat v čem přesně???Jo a shánim kříž na Jawu 21 tak kdybyste někdo měl jeden navíc tak se ozvěte!!!Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 20:01
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel613    
cau motory jsou stejny
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 20:01
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Kromě zapalování v nich neni rozdíl... :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 19:32
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Motory 20,21,23 su uplne na vlas rovnake.Jediny rozdiel je akurat v tom,ze starsie motory mali 20W zapalko a novsie 30W.
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 15:40
 
 
 
 
Jméno: lubos olsina      E-mail:      IP: uživatel1571    
Prosim va chtel bych se zeptat jak nastavit predstih a odtrh na babettu210 Dekuji piste na email: olsinalubos@seznam.cz a nebo na icq: 396-535-878 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2007 13:45
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
odtrh nestelujes a predstih nastavis takto:na rotore aj na statore zapalka mas taky zarez.Podla toho to nastavujes a to tak,ze nastavis piest 1-1,5mm od okraja valca a vtedy a maju byt tie dva zarezy hned pri sebe.Ak nie su,tak povolis rotor a nastavis ho tak,aby pri sebe boli. http://www.sesa-moto.cz/minulost/data/babetta_50_typ_210/navod/16.jpg
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 13:45
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Na statoru je snímač odtrh se nenastavuje
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 13:31
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel1414    
čau mám takovou prosbu jak si mužu zvednout výfuk na pařezovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2007 18:03
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel302    
Zdravim, na pařezu se nehodí zvedat výfuk, je to škoda, bude lepší když si hio zachováš v originálnim stavu a pokud nechceš tak bych ho s tebou klidně vyměnil za klasickýho pionýra typ 21 (má lepší výkon) , tak kdybys chtěl dej mi vědět na email : jawa50typ550@seznam.cz
 
 
Datum: 09. listopadu 2007 18:03
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
omg, chudák pařez
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 21:16
 
 
 
 
Jméno: pepofichtl      IP: uživatel1367    
ale co by sa nedal.staci len trosku ohnut tam kde sa to ohyna ale POZOR NIE KED JE NAHODENY NA VALCI....
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 19:01
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Nijak
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 13:49
 
<  2444  2445  2446  2447  2448  2449  2450  2451  2452  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 9:22:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu