Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 mam dotaz jestli je potreba baterka na ČZ 150 protoze ji chci dat do motokari a motor je bez baterky a zadní kabeli co bi meli vest k baterce tam nejsou ??? us sem hotak sehnal. A vadí ze je tam jen cívka zapalovací co zní de ten kabel ke svičce dík za otpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2007 18:48
nemusis ja mam taky motokaru ze 150cz a slape bez baterky
Datum: 27. února 2007 18:48
Jméno: Dawid
IP: uživatel247
zapalovací cívka je přímo v motoru,baterka není potřeba,motor má magneto a vyrábí si napětí sám
Datum: 13. února 2007 19:08
CZ150C a este nejake ine typy baterku nemali.
Datum: 13. února 2007 17:57
 Sháním odkapovou misku pod karburátor na JAWA 550 PAŘEZ, je trochu jiná než na 20,21, DÍKY!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2007 14:24
Dam za ni i dvě stovky i za starší ale musí to být ta správna na 550 PAŘEZA! Jestli bude tak se ozvi na tel 739 593 370 a domluvíme se DÍKY!
Datum: 15. února 2007 14:24
čus draku my tady v okoli mame prodejnu tak se tam můžu zeptat... a kolik bys za ni dal?? ale musíš počítat i s poštovným a to by mohlo bejt 68,- tak pokud máš zajem tak napiš... ja ji na mustanga kupoval za 80,-
Datum: 14. února 2007 22:44
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
 Hele, seso, potřeboval bych prosím poradit. Jak je to s papírama na motorku (mam Jawu 21). Tenhle fichtl už byl dávno odhlášenej a nevlastnim ani doklady o koupi, ani techničák, prostě na něj nemám vůbec nic. Jaká je šance ho znovu přihlásit a co k tomu všechno potřebuju???? Prosím poraď a jestli někdo vo tom něco ví, tak ať mi písne. DÍKY MOC spoléhám na VÁS
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 22:40
mam stitek i doklady + vyrazim ti cisla ... pis na mail mrfernet@seznam.cz
Datum: 13. března 2007 22:40
Jméno: jawar
IP: uživatel510
aj ja som kupil od kamosa fichtla bez papyrov. kupil som si cisty stitek papiere si musis zohnata dalej nevem... aj ja by som to chcel rozfachat.. newit jak je to na sr?
Datum: 15. února 2007 8:41
Jedině koupit papíry, přihlásit už to nejde.Koupíš papíry,spz,štítek,nebo koupíš čistej vyrazíš na něj čísla. Uděláš stk, zaplatíš pojistku a dojdeš přehlásit. Pokud tě zajímá víc, napiš
Datum: 13. února 2007 22:03
Jméno: Dawid
IP: uživatel247
měl sem ten samý problém fichtla bez papírů,koupil sem od kámoše papíry se štítkem kterej je na krku řízení,nanejtoval sem štítek na svího fichtla,došli sme na úřad,musíš tam jít ty a původní majitel těch papírů,za 250kč ti to přepíšou na tebe
Datum: 13. února 2007 19:14
Jméno: Hux
IP: uživatel270
musis si nejak obstarat papiry, spz, koupit cistej stitek a na nej vyrazit cisla, vyrazit novy cislo motoru..... je toho hodne - nejsem odbornik...
Datum: 13. února 2007 16:21
Jméno: richard
IP: uživatel452
 mam dotaz: cim to moze byt ze vynechava motor (u mustanga): diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2007 23:05
vymnen si svičku,po připade kondenzator.čao
Datum: 15. února 2007 23:05
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
špatnej kondenrátor poznáš podle toho že kladívka jiskří a když ho vyndáš jiskří stejně, trysky profoukni, kohoutek vyšroubuj a koukni se na sýtko jestli neni špinavý, dále vyšroubj svíčku a očisti jí no a pak se uvidí
Datum: 14. února 2007 12:31
Mustang mi vynechaval,ked som mal zlu indukcnu cievku a potom mi odisiel kondenzator(tiez to zacalo vynechavat).Ale najprv vycisti karbec.
Datum: 13. února 2007 17:59
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
kondíkem,ucpanej kohoutek,trisky.......taky mam takovejhle problem a musim to nejak vosefovat u me je to nejspis kondíkprotoze vsechno ostatni sem uz opravil
Datum: 13. února 2007 17:04
 zdar nevim cim to je mam 250 a nejde me nakopnut ani nekope jen sem ji dneska roytlacil a chytla ale kdzy sem tam mel 1 tak nejalo skoro vubec a na 2 jak kdyby tam bzl neutral tam sem posteloval inducku a posteloval sem spojku a vubec nic porad stejne poradteme moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2007 13:25
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Baterka
Datum: 15. února 2007 13:25
Jméno: Mustang23
IP: uživatel507
Jestli nekope tak maš špatnou baterku ja mam čz 175 a dela mi to to same kdyz mam slabou baterku.Skus ji nabit,ono to bez baterky jede ale spatne ,jak rikas ty tak to skus s tou baterkou.
Datum: 15. února 2007 0:04
Jméno: ses
IP: uživatel501
Zdar draku,,,, sorac nebyl cas,,,,,hele mas stavu v baterce? je svicky pri tlaceni mokra?,,, odepis
Datum: 13. února 2007 11:39
Jméno: papája
IP: uživatel409
Posl.aktualizace: 13. února 2007 9:16
Jméno: sesa
IP: uživatel500
Zdar blazne,,,doufam ze mas fechtla,,,,pac jinak nevis o cem to
Datum: 13. února 2007 9:16
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Taky zdravim
Datum: 12. února 2007 21:39
Jméno: Los
IP: uživatel43
 Jen hloupý dotaz: bude tu něco na new pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2007 15:47
Jsou to normální díly které podle mě seženeš jelikož třeba ty motory maj úplně všechny čínské stroje
Datum: 12. února 2007 15:47
Jméno: sesa
IP: uživatel499
A je to tu,,, Ja to tusil ze to pride,,,kazdopadne budu se co nejvice snazit abych jel v jedne stope
Datum: 12. února 2007 14:49
Jméno: fichtler
IP: uživatel497
 Hele potřebuju poradit. Když jedu do kopce tak mi to najednou začne cukat. Chvíli to jede a chvíli zase ne. Střídá se to asi v 5sekundovejch intervalech. Prostě jedu do kopce nebo i porovině, plyn mám na plno a chvilku mi to zabírá a chvíli zase ne. Takže mám celkem dost velkej problém s vyjetím menšího kopce nebo i když jedu po rovině. PROSÍM POZTE!!! dííííkes!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2007 19:12
To mě dělalo taky, když ti nepomůže nic z toho co tady je napsanýho, tak zkus vyměnit kondík, tím by to taky mohlo bejt.
Datum: 12. února 2007 19:12
Vycisti karbec a skontroluj hladinu v plavakovej komore.
Datum: 12. února 2007 17:23
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Taky mi to dělalo a stejnej postup vše sem vypucoval oškrábal černý ze svíčky vyleštil kladívka proufoukal karbec a vše bylo ok
Datum: 12. února 2007 15:48
Zdary draku me delal dachl to sami a vycistil sem karbec, svicku a vycistil sem kladivka. No a pak uz mi to slo dobre tak to muzes zkusit  Ale myslim ze to dela ten karburator,ze ti tam nestiha natect benz, taky muzes zkusit hnout s jehlou mozna ze to pomuze .....
Datum: 12. února 2007 15:44
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
 Hele potřeboval bych poradit. Muj pioner mi špatně startuje. Jenom kdyz je studenej tak mi chytne asi na 6 našlápnutí. Ale stačí abych ujel ani ne 1km a zastavil. Když ho chci znova nastartovat musim ho jedině roztlačit a nebo našlapovat jak vůl půl hodiny, aby mi chytnul. Když mi zrovna chytne na našlápnutí mám svátek, jinak ho musim roztlačit z kopce, kterej má asi 10% spád. Vůbec nevim co s tim je. Prosííím poraďte. Moc dík!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2007 20:16
Jméno: Barron
IP: uživatel503
PREDSTIH !!! Musis si ho nastavit podle merek skus se podivat na net
Datum: 13. února 2007 20:16
Nastav si poriadne zapalko a vycisti karbec!
Datum: 12. února 2007 17:26
řekl bych předstih
Datum: 12. února 2007 15:49
 Nazdar ogaři. Kde se dá koupit vzduchoví filtr. Nemyslím jenom vložku,ale komplet filtr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2007 8:52
hej ja zrovna mám ale sem z opavy mam doma 3 komplety v klidu stavu co s tím už je na tobě
Datum: 02. března 2007 8:52
A co je to ten přímej filtr. V životě jsem nic takového neslyšel.
Datum: 12. února 2007 17:09
nebo si kup filtr přímej a je to
Datum: 12. února 2007 15:50
Jméno: sesa
IP: uživatel499
Jedine burza, inzeraty,,,novou nikdo nedela,,
Datum: 12. února 2007 13:04
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
 Zdar chaláni!! Hele, potřeboval bych poradit. Už nevim jak dál. Moje Jawa 21 mi pořád nechce běžet na volnoběh. Když to nastartuju musim přidávat plyn jinak mi to chcípne. Předem dík a hodně najetých km bez nehod!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2007 19:26
Nebo mas v prdeli šoupátko
Datum: 17. března 2007 19:26
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
Ne to vážně nejsem, a jak si na to přišel??????
Datum: 12. února 2007 20:23
Jméno: Hux
IP: uživatel270
Stoupa nejses nahodou z Jablonce nad Nisou?
Datum: 12. února 2007 19:35
Jméno: OVERdriver
IP: uživatel43
To mi dělal vostrostoj taky.
1) Při vypnutym motoru otoč plynem na max (abys nezničil šoupátko) a zašroubuj prostřední šroubek (šroub volnoběhu) s pružinou co nejvíc dovnitř a nastartuj J21. Pokud chytne vysoký otáčky, tak ten šroubek zase vyšroubuj tak aby to nechcípalo ale zas nemělo moc vysoký otáčky (žralo by to), pokud i tak nebude držet, tak:
2) Odšroubuj víčko karburátoru a na šoupátku bude v místě, kde je šroub volnoběhu, vykrojená díra (já jí tam měl). Jsou 2 řešení:
1. sehnat nový šoupátko a řídit se 1), jak jsem udělal já. Nebo:
2. Navrtat do díry malou díru a zašroubovat tam vhodný šroub, který to bude držet navěky (až se to zas podělá, tak to tak udělám).
Datum: 11. února 2007 23:01
Jméno: penál
IP: uživatel397
nebo máš ucpanej karbec a sítko...
Datum: 11. února 2007 21:50
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
našteluj to volnoběhem, je mezi tryskama pokud to zašroubuješ zvednes šoupátko a tim i otáčky
Datum: 11. února 2007 21:35
Jméno: iša
IP: uživatel286
 zdarec chlapíci mohu se optak kolik Watů má zapalování neo jak se to dá zjistit
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2007 21:36
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Maylim že to má 20w a novější mustang měl 30
Datum: 11. února 2007 21:36
Jméno: borec115
IP: uživatel464
 Cavte kamosi nevitekde by sa dalo zehnat len SPZ bez dokladu staci len tabulka. diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2007 16:36
Ak si staru stratil,amaluj si novu.Alebo nastriekaj.
Datum: 11. února 2007 16:36
 cau lidi potrebuju poradit jakou brusnou pastu mam pouzit na snizeni hlavy!!pisnete mi na mail diky veldy
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2007 23:38
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
NEŠLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snižuje se to na soustruhu tak o 0,5 až 1 mm(max). Brusná pasta se používá k
dotěsnění ploch. Jinak se ale hlava špatně upíná, musí být připravek,pokud hovoříme o pionýru.
Datum: 12. února 2007 23:38
Jméno: veldy
IP: uživatel495
no jasdny no ale tou pastou by to slo zbrosit tak o 2 milimetry ne?
Datum: 12. února 2007 17:18
Jméno: sesa
IP: uživatel499
ne brusna pasta je jen k doladeni,,,to kdyz ti decentne profukuje pod hlavou ale kdyz chces snizit, tak jedine na soustruchu
Datum: 12. února 2007 13:09
Jméno: veldy
IP: uživatel495
no ale ja sem slysel ze to se kdyz si vezmes neco rovnyho treba tabulku skal a na to des nakou tu brusnou pastu a na tom tu hlavu zbrousis prej to taky de!
Datum: 11. února 2007 22:22
Jméno: penál
IP: uživatel397
hlavu snížíš jen sfrézováním...ale víš že si tak zničíš motor???...
Datum: 11. února 2007 21:52
Jméno: borec115
IP: uživatel464
 Cavte chalani nemate nejake alebo nejaky veb pro pařezú?? prosím napiste otec sa mna pytal chcel by lamele a ujo klukovku prosim napiste diki moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2007 17:01
klikovku bych měl,možná i lamelu musím kouknout v garáži.Jestli máš zájem napiš na e-mail a pošlu fotku.
Datum: 11. února 2007 17:01
 Ahoj kluci, neznáte nějakej obchúdek, nebo webovku, kde se prodává řetěz na fichtla v metráži?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2007 19:57
Jméno: pařez
IP: uživatel8
v Pardubicích je firma která se specializuje jen na všechny druhy řetězů.Tam bys určitě uspěl
Datum: 12. února 2007 19:57
 pomuze na fechtlu vybrus?kdiz mi to ted nejede nebo to chce novy motor poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2007 23:12
stačí vybrus a zgeneralkovat kliku a dobry olej_ motuj 510 antusmoking.je levny a vyborne naže
Datum: 15. února 2007 23:12
no jako on jede ale jak posrany nechce to tahnou t uz moc nakopnout a tak roztacit de ale netahne to byli tam praskle pistni kolca tak sem tam dal nake starsi tak nevim si mysli ze vybrus to chce ale nevim jeste napiste
Datum: 11. února 2007 18:35
nejdriv se koukni jestli na tom nemas posranou nakou prkotinu jako treba jestli mas v pohode zapalovani atd. a jestli je vse ok a stejne ti to nejde tak dej udelat ten vybrus!!
Datum: 11. února 2007 16:44
Mne to tiez nejelo.A tiez som chcel dat na vybrus.Aj som dal,ale kym bol valec na vybruse,hodil som iny valec aj piest.Jazdilo to stale zle.Potom to zacalo vynechavat,nemohol som to nakopnut a tazko sa to roztlacalo.Tak som vymenil indukcnu cievku a motor zacal jazdit jak predtym.Netusim,ci to bolo fakt kvoli tej cievke.Po asi 20km jazdy mi odisiel kondenzator.Zas to zacalo vynechavat a neslo to.Po vymene kondenzatora bez problemov.Urcite si vycisti karbec,nastav predstih a odtrh,skontroluj palivovy kohut,sviecku,elektroinstalciu a ked nic nepomoze,tak ho urob GO.
Datum: 11. února 2007 16:15
Podle toho co myslíš slovem nejede.Možná by mu prospělo ho seštelovat
Datum: 11. února 2007 14:31
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
C co ti na tom nejde?
Datum: 11. února 2007 13:14
Jméno: majkl
IP: uživatel492
 nabizím štítky (jawa, čz, pav a jine) - levně (jeste jich je dost) + i doklady
mrfernet@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2007 21:13
ja bych od tebe koupil stitek s dokladama na jawu 21 kolik by to asi stalo dik
Datum: 15. února 2007 21:13
Jméno: majkl
IP: uživatel492
PISTE JEN NA MAIL !!! nechodim sem casto ... zatim ..takze na mail !!!
Datum: 11. února 2007 12:44
 Čau draci.Neznáte náhodou nějakou stránku s tuningem jawy 21???????dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2007 10:54
http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 12. února 2007 10:54
 Zdravim všechny ,jen takova otazka pro upřesneni ,když spojujete kartery ,davate mezi ne papirovy tesneni i tmel nebo jenom ,tmel pez papíru ,dik za odpoved .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2007 16:56
papír a tmel nedávej,obojí je špatné. Buď jedno nebo druhé.Ale tmel je dle zkušeností lepší.Přece jen ty kartery po těch letecch nejsou tak rovné a papír nemusí stačit.tmel vytěsní vše.
Datum: 11. února 2007 16:56
Nejdřív si zkus složit kartery k sobě.Dej do nich všechno kromě klikovky a smontuje je na sucho bez jakýhokoli těsnění a stáhni šroubama.Jestli se ti bude převodovka lehce otáčet stačí ti jen tmel,jestli půjde stuha doporučil bych tmel + papír aby byla kartery dál od sebe a hřídele s evolně otáčely.
Datum: 11. února 2007 14:33
Jméno: sesa
IP: uživatel469
Draku,,je to jedno co tam das, jestli papir, nebo tmel,,,,jen tam neco musi byt aby olej neprosakoval
Datum: 11. února 2007 0:53
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
No papírový těsnění tam bejt musí když to složíš bez něj pak by to vevnitř o sebe dřelo ale jestli i tmel to je na tobě
Datum: 10. února 2007 23:13
|



|