Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: RadekD
IP: uživatel15748
 Zdar Draci,
mám dotaz ohledně volby svíčky do pionýra. Všechno mám přetěsněný, novou kliku, kroužky. Zapalování i karburátor seštelovaný. Jde mi o to, že studenej jede jak vítr (kolečko na sekundáru 10 zubů, rozeta originál). Po zahřátí zvadne, ale pokud ho ženu v otáčkách, tak jede slušně. Pokud zastavím, tak zdechne. Bezproblému jde roztlačit. Svíčka je cihlová. Svíčku mám BRISK N14C. Jde mi o to jestli by to nechtělo ještě studenější svíčku. Chystáme se na terénní závod, kde to pojede furt v točkách a jediné co mě napadá je, že se ta svíčka prostě přehřeje. Když dám jinou, nebo když tahle vystydne, tak zase valí. Jakou svíčku by jste mi poradili... Díky za kždý podnět...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:32
Jméno: RadekD
IP: uživatel15755
 No ono jsou otáčky a otáčky. Tady to dostává dost na zadek a díky desetizubému kolečku to jede furt na plnej knedlík a nedosahuje se takových rychlostí, takže válec se moc nechladí. Že by se to přidíralo dojem nemám. Protože když se to motá, tak to nezdechne. Ale kdybych to chtěl nechat na volnoběh, tak chcípne. Roztlačit jde a pak zase v otáčkách jede. Když je vychladlá svíčka, tak hází pěknou tlustou jasně morou jiskru. Když je zahřátá, tak je jiskra znatelně slabší skoro do červena.
Datum: 30. června 2013 19:32
Jméno: Cagi
IP: uživatel15654
 Osobně jsem vždycky použival N15C a nikdy sem neměl problem s žádným přehřívaním a to sem to držel ve vysokých otačkach snad pořád
Datum: 30. června 2013 14:47
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 Zdar lidi, myslíte že narvu fichtla 05 ku do kufru Peugeota 306 kombi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 15:12
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 díky kluci
Datum: 30. června 2013 15:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15747
 nakládat ve 2 a trošku odstrojit a pohoda...
Datum: 30. června 2013 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Narveš. Max sundat přední kolo+ poklopit zadní sedačky. Vez sem mustanga v citroenu ax a skoro sem zavřel i kufr.
Datum: 30. června 2013 12:47
Jméno: fekál
IP: uživatel15690
 zdar hoši, ví někdo, jak seštelovat správně bohatost na jednorychlostní babetě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 17:58
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 tak za 1. - je to ten šroubek druhý z hora, první shora je volběh - tedy zvedá šoupátko, a já to zkou šim tak že podle toho jak hodně jde do otáček, a pk zkusim jakou má sílu, případně pootočim zpátky o kousek, chceto vychytat a zkoušet nic jinýho ti neporadim, snad by ti pomohlo ještě toto video http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw něco málo tam je
Datum: 30. června 2013 17:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15747
 no že třeba u fíka se to dělá plíškem na hladinu že... pul otáčky až celá od doraz ...ale prakticky to muže být víc dě lám to tak že skouším se na ní rozjet a vnímám jak velkou má sílu .... po nějake době vyjmu svíčku a kouknu zda nejni černá pokut ano holt musim výkon oželet a pustit tam víc vzduchu...
Datum: 30. června 2013 13:09
Jméno: fekál
IP: uživatel15690
 hej to vim taky, že se to nedělá šlapkama, ale nevim, kolik otáček mám na šroubu namotat
Datum: 30. června 2013 11:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15116
 šroubem bohatosti směsy ...vedle difuzoru je kanalek cca 2 mm a ten vede k šroubku a ten šroubek to je ono ...bývá to ten horní ale ted si nejsem jistej jednorychlostkou tak ti píšu že se ladí přídavný vzduch jakoby ze předu je na něj vytažená dirka myslím že horní šroub jde do tohoto kanalku a druhej je volonoběžný a končí pod šoupětem...
Datum: 30. června 2013 11:21
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zdarec, na fichtl krámku jsem si koupil nový kluzák do vidle a je v průměru o něco silnější jak original a nemůžu to tam dostat, musím tedy vysoustružit všechny futra ve vidlici na tento rozměr? Nebo jak to mám řešit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 11:30
 Výstružník si sežeň stavitelný nejlíp. Jsou tam v každém rameni dvě silonová futra, obě stejná. Takže kup 4ks futer.
Datum: 30. června 2013 11:30
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 No výstružník už asi za pár korun nebude, ale možná ho bude mít známý... Ještě bych se chtěl zeptat kolik je tam futer a z jakého materiálu? Dole jsou silony a nahoře jsou bud dvoje nebo jedny futra z mosaze? Nebo jsou všude ze silonu? Je to rok 1980.
Datum: 30. června 2013 11:24
 Nejrozumnější by bylo koupit za pár korun nová futra, a ta samozřejmě výstružníkem přizpůsobit novému kluzáku.
Datum: 30. června 2013 8:52
Jméno: krmeli
IP: uživatel13182
Posl.aktualizace: 30. června 2013 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Ten na foto má hezký šachty přefuků,tam by stačil opravit sací a vejfukovej kanál a pojede 65-70 jako stará ČSSR klasika. Jen se u těch válců občas vyskytuje jeden průser. Asi jak se zalejvá válec na vložku tak se tepelně degraduje vložka a drolí se....takže nepoužívat tvrdý kroužky...nejlépe úplně nejobyčejnější litina
Datum: 30. června 2013 12:54
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Dá se, ale není to jen tak. Zlý jazykové tvrdí, že vložka nejde vylisovat = nejdou slícovat kanály. Ale omyl, všechno jde, musí se ale ďábelsky zahřát a pak na spešl lisu pomalu dostat ven. Pak už není problém na fréze udělat úpravy v podobě slícování kanálů, popř. udělání nových (tuning). Pak je vhodné vložku galvanicky ošetřit mědí a opět nalisovat zpět. Podařilo se nám taky tenhle válec předělat výměnou vložky na 70ccm, je to těsně, ale jde to taky. Záleží ale kus od kusu jak jsou ty odlitky povedený. V tvým případě doporučuju za 300 někde sehnat starej válec a nechat ho přebrousit.
Datum: 30. června 2013 9:50
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 polský hajzl srát na něj kup si origo udělej vybrus slícuj kanaly a máš lepší vykon než tuhle mrdku..
Datum: 30. června 2013 2:07
 Zdar draci, jak seřídit přední světlo na fechtlu?? Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 10:12
 a pokud ho nemáš tak ho stahni a vytiskni a sesij kraje a máš stejnou knížečku ja sem to tak udělal
Datum: 30. června 2013 10:12
 Je to krásně popsané v návodu k obsluze. Myslim že ten návod by si měl přečíst každý, kdo chce jezdit na fichtlu, aspoň to tak bylo myšlené...
Datum: 30. června 2013 9:04
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:29
 Ahoj draci, dneska se mi stalo to co sem nečekal. Na Dell Ortu mi prasknul ten svár na tý redukci, má s tím někdo zkušenost a případně dá se reklamovat? Samozřejmě v tu reklamaci moc nevěřím, ale kdyby náhodou...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:09
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 zdar draci potrebuju poradit jak udelat nejjednodusi elektrickej obvod na čz 450 aby hazela pouze jiskru bez svetel apod. diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 22:22
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 tak uz sem sehnal i rele  kdybys byl tak hodny a nejak mi vysvetlil kam jakej dratek , nejlepsi by bylo v malovani nejakej jednoduchej nacrt , ale budu rad za vsechno ( patassedlacek@seznam.cz)
Datum: 30. června 2013 22:22
 Tak sežeň někde relátko a pak to pude bez problémů poskládat...
Datum: 30. června 2013 22:08
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 baterka ano relatko ne :-/
Datum: 30. června 2013 20:26
 Je k dispozici relátko dobíjení a baterka?
Datum: 30. června 2013 16:09
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 hosi potreboval bych to zjednodusene , je tam jen indukčka a zápalko ... zadna spinacka ani ty svetla , tak kdybyste mi to zjednodusene rekli co jak propojit aby hazela jiskru ( elektrika je pro me spanelska vesnica ... ) diky za avsi ochotu
Datum: 30. června 2013 15:46
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 Asi by to bylo nejlepší řešení 450 zrovna nějak moc kabeláže nemá
Datum: 30. června 2013 11:50
 Co to zapojit podle schématu a akorát vynechat světla?
Datum: 29. června 2013 18:49
Jméno: radej
IP: uživatel12656
 Jde dat zapalovani z babety na 21ku ? A co vsechno potrebuju ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 19:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 co z minibike??
Datum: 29. června 2013 19:58
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Aha no tak to vyjde docela draho kdyz to budu vsechno shanet  jeste sem videl ze se pouzije jen zapalovaci pol,indukcni snimac otacek a tyristor..ale to asi vyjde na stejno.. CHtel bych nejakej bezkontakt
Datum: 29. června 2013 17:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 ano na netu sem to vyděl ...samohřejmně potřebuješ zapalko a černou krabičku ..tyristor.... a měla by být ndučka 4 volty...
Datum: 29. června 2013 17:52
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 A ještě jeden dotaz mám prosím. Jak přesně je široká kliková hřídel z jawy 21. Díky moc za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 13:53
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdarec,chci se vás zeptat jestli můžu nahrát rotor ,jestli tím nahrátím se nějak nepoškodí, nejde mi sundat z kliky.Rotor má strhlí závit pro šroub ,který ho stahuje dolů z kliky,poraďte mi jak jinak by šel sundat,jestli tam mam nařezat nový větší závit.Zkoušel jsem ho zdělat i stahovákem, ale nešel dolů on na té klice drží jako by byl přivařený.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 8:15
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 presne udelej novej zavit nasroubuj tam sroub az ucejtis ze se oprel o kliku tak ho trosku pritahni este a prez hlavicku mu dej kladivem a zase pritahni sroub a zase klepni melo by to odskocit
Datum: 30. června 2013 8:15
 Rotor bych moc nenahříval, protože pokud si to pamatuju dobře, tak magnet vlivem tepla strácí své magnetické schopnosti, takže pokud to tak opravdu je, tak určitě nenahřívat a zkusit udělat např. novej závit na větší šroub
Datum: 29. června 2013 15:36
 zdravím draci,potřebuji zjistit,jestly něčemu vadí zlomený píst na vrchu.no prostě když sundám koleno od karrbeca tak vidím píst a nekompletní.kámoš říkal že nic tomu nevadí.jawa 50,20.a potom když to nechám klapat na volnoběch tak něco tam hrčí,když zmačknu spojku přestane to,a když jedu tak to jen slušně jezdí  prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:06
 děkuji za odpověd,nene spojkový kooš povolenej neni,a primar je novej.dnes sem zjistil že soused to blbě semnou poskládal.takže zase rozebreatt.nechcese mi
Datum: 29. června 2013 21:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 no nový je nový ale prakticky se s uštípanými písty potkávám a mám vykoušeno že pokut se to zapiluje aby se netrhal material dal tak to chodí taky.... dokonce dobová uprava na zavody doporučuje píst o cca 2 3mm zkrátit.... nemáš povolenej spojkovej koš anebo moc vytahanej primar?
Datum: 29. června 2013 16:08
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Zdravím. Potřebuju technickou radu. Jde na osu klikové hřídele z jawy 21 nasadit magneto z jawy 05 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 15:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 ano jde
Datum: 29. června 2013 15:35
 Zdarec, mám dotaz. Jak je to s mazáním zadních tlumičů u Mustanga? Mám právě příručku, která je na Mustanga,ale je celá o Jawa 21 a na konci je jen dodatek že je to stejné ale u Mustanga se jinak nastavuje světlo  . A Jawa 21 má jiný tlumiče tak nevím právě. Taky jsem nikde nevykoumal kudy by se tam ten olej měl lít. Díky moc zatím se mějte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 23:49
 pepa já nalil po výměne pouzder cca 0.5 deci do každý a ani kapka nevytekla
Datum: 01. července 2013 23:49
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 a joo ti myslíš přední bohuželv tom je fík trošu méněcený má jen tzv kluzáky a tlumiče to vlastně nejsou.... a mažou se jen vazelínou protože z principu to jsou jen 2 trubky co chodí v plastovom uložení a kmity pohlcuje pruzina.... u mustanga stačí vytočit šroub m 8 nahoře a stříkačkou tam nahrnout grafitku olel ty za mmt vyteče toto nejsou klasicke hydraulicke tlumiče...
Datum: 29. června 2013 8:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
Datum: 29. června 2013 8:08
Jméno: milan
IP: uživatel15467
 ACus chlapy mam takovej problem kdyz chci na svym simsonu zaradit 2 tak tam skoci neutral tak znova zaradim a furt neutral a az treba na po 3 tak skoci hned 3 takze musim podradit na 2 a pak teprve 3 ........a kdyz je tam neutral a vytocim to a vrati se to zpatky do volnobehu tak to zacne hrozne chcet a jakoby se tam neco mlatilo nevite co to muze bejt predem diky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 15:38
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 převodovka je v horším stavu.....bohužel bez pulení a odborne opravy se toho nezbavíš
Datum: 29. června 2013 15:38
 Ahoj mám problém na mojem fichtlu se na cívce utrhl drátek a čouhá z něj jen malička část jak tam ten drátek mám přidělat ? čokoláda se tam nevejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:24
 a to je problém ten drátek přiletovat a pak zalakovat?
Datum: 29. června 2013 21:24
 díky nějakou si seženu
Datum: 29. června 2013 9:43
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Pokud má 20w zápalko a stalo se mu to na 5w cívce, tak tu se mi nikde sehnat nepodařilo, ani sem ji nikde v nabídce neviděl.
Datum: 28. června 2013 22:34
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 dej raději novou cívku vyplatí se to
Datum: 28. června 2013 22:10
Posl.aktualizace: 28. června 2013 21:23
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 cau draci potreboval bych poradit jestli mizu dat praskly pist na pionyra
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 17:42
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 jak rikam prumer pistu je 38,00mm
Datum: 29. června 2013 17:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 haled radej si vem valec sebou do prodejny ...... což je taky řešení jen ho zabal at ti neupadne on občas i prodavač pooradí..
Datum: 28. června 2013 22:16
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 ja tu šupleru mam ale musim jit rano do garaze zatim se mnejte a dik
Datum: 28. června 2013 22:13
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Buď šuplera nebo si vezmi válec do prodejny, kde ti píst přímo vyzkouší i s kroužkama..
Datum: 28. června 2013 22:08
Jméno: marquee
IP: uživatel15745
 musíš to vzít šuplerou, ale pořádnou mě nějakou plastovou náhražkou, pravítko to je plus minus autobus, tady to není jako když stavíš barák.... centimetr žádná míra... musíš to změřit přesně. Písty jsou po 0,25milimetrech tedy po 25 setinách milimetru, pravítkem nemáš šanci.
Datum: 28. června 2013 21:58
 zajdi za dědou, a zeptej se ho na posuvku či šupleru nebo líp popros ho aby ti to změřil a podle toho kup píst  pravítkem nic nezměříš..
Datum: 28. června 2013 21:57
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Pravítkem to težko změříš přesně rači si sežeň šupleru.
Datum: 28. června 2013 21:56
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 pravitkem vzal jsem si valec a optiskl jsem ji modeliny
Datum: 28. června 2013 21:48
Jméno: marquee
IP: uživatel15745
 hmm a kolik je 3,8cm milimetrů???? jen aby tam nebylo ještě 25desetin k tomu
Datum: 28. června 2013 21:47
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 A čím si ten průměr měřil....nultý vybrus má vnitřní průmer vložky 38mm to znamená 3.8cm
Datum: 28. června 2013 21:47
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 vlastne 3.8cm
Datum: 28. června 2013 21:41
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 me vychazi 3.00cm
Datum: 28. června 2013 21:41
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Nemůžeš, pochopitelně, že  Vrtání je průměr vložky zevnitř tzn. vezmi šupléru a zaměř si! Bude to něco okolo 39.00mm a písty se prodávají od průměru 38.00, každý další výbrus + 0,25..
Datum: 28. června 2013 21:33
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 jak vrtani valce
Datum: 28. června 2013 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Změř vrtání válce
Datum: 28. června 2013 21:14
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 hele potreboval bych poradit jak mam koupit pist kdyz neznam cislo
Datum: 28. června 2013 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Jestli ten motor má jezdit tak ne.
Datum: 28. června 2013 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Zdar borci. Dotaz offtopic. Začíná sezona a láká mi to k moři. Určitě se mezi náma najde někdo,kdo už jel do chorvatska autem. Zajímá mi na kolik vyjdou poplatky na dálnicích ? Samozřejmně klasika Vídeň,Graz,Maribor,Split anebo spodem na Linz a Villach a jen nahoru na Istrii.... Co sem pátral po netu,tak sem se v poplatkách dostal dobře na litr za cestu tam a zpátky což je ranec... Ta Istrie teda v naftě i dálnicích teda vychází levnějš no,,,, je tu nějaká duše co jezdí ? Autobusem se mi to znova nechce riskovat,předloni jsem nevěřil že dojedem domu živý. Dík,Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 22:42
Jméno: lolek
IP: uživatel15390
 jojo do chorvatska bych jel taky zase po dlouhy dobe,tam je to moc hezky,me za necelej mesic ceka navsteva v kolumbii na dva tydny
Datum: 29. června 2013 22:42
 Čau stando jo jezdíme taky autem a v průměru za poplatky tam i zpátky zaplatíme cca 1500 -2000... je to ranec ale jednou jsme jeli mimo dálnice a placené useky a jeli jsme asi 17 hodin.. to už nikdy víc, je lepší si to zaplatit, jejich dálnice jsou krásné, né jako u nás, i za tu nehoráznou cenu to nakonec stojí za to!
Datum: 28. června 2013 22:14
|



|