česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  281  282  283  284  285  286  287  288  289  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: RadekD      IP: uživatel15748    
Zdar Draci, mám dotaz ohledně volby svíčky do pionýra. Všechno mám přetěsněný, novou kliku, kroužky. Zapalování i karburátor seštelovaný. Jde mi o to, že studenej jede jak vítr (kolečko na sekundáru 10 zubů, rozeta originál). Po zahřátí zvadne, ale pokud ho ženu v otáčkách, tak jede slušně. Pokud zastavím, tak zdechne. Bezproblému jde roztlačit. Svíčka je cihlová. Svíčku mám BRISK N14C. Jde mi o to jestli by to nechtělo ještě studenější svíčku. Chystáme se na terénní závod, kde to pojede furt v točkách a jediné co mě napadá je, že se ta svíčka prostě přehřeje. Když dám jinou, nebo když tahle vystydne, tak zase valí. Jakou svíčku by jste mi poradili... Díky za kždý podnět... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: RadekD      IP: uživatel15755    
No ono jsou otáčky a otáčky. Tady to dostává dost na zadek a díky desetizubému kolečku to jede furt na plnej knedlík a nedosahuje se takových rychlostí, takže válec se moc nechladí. Že by se to přidíralo dojem nemám. Protože když se to motá, tak to nezdechne. Ale kdybych to chtěl nechat na volnoběh, tak chcípne. Roztlačit jde a pak zase v otáčkách jede. Když je vychladlá svíčka, tak hází pěknou tlustou jasně morou jiskru. Když je zahřátá, tak je jiskra znatelně slabší skoro do červena.
 
 
Datum: 30. června 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: Cagi      IP: uživatel15654    
Osobně jsem vždycky použival N15C a nikdy sem neměl problem s žádným přehřívaním a to sem to držel ve vysokých otačkach snad pořád :-D
 
 
Datum: 30. června 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
Zdar lidi, myslíte že narvu fichtla 05 ku do kufru Peugeota 306 kombi ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
díky kluci :-)
 
 
Datum: 30. června 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15747    
nakládat ve 2 a trošku odstrojit a pohoda...
 
 
Datum: 30. června 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15743    
Narveš. Max sundat přední kolo+ poklopit zadní sedačky. Vez sem mustanga v citroenu ax a skoro sem zavřel i kufr.
 
 
Datum: 30. června 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: fekál      IP: uživatel15690    
zdar hoši, ví někdo, jak seštelovat správně bohatost na jednorychlostní babetě ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
tak za 1. - je to ten šroubek druhý z hora, první shora je volběh - tedy zvedá šoupátko, a já to zkou šim tak že podle toho jak hodně jde do otáček, a pk zkusim jakou má sílu, případně pootočim zpátky o kousek, chceto vychytat a zkoušet nic jinýho ti neporadim, snad by ti pomohlo ještě toto video http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw něco málo tam je
 
 
Datum: 30. června 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15747    
no že třeba u fíka se to dělá plíškem na hladinu že... pul otáčky až celá od doraz ...ale prakticky to muže být víc dě lám to tak že skouším se na ní rozjet a vnímám jak velkou má sílu .... po nějake době vyjmu svíčku a kouknu zda nejni černá pokut ano holt musim výkon oželet a pustit tam víc vzduchu...
 
 
Datum: 30. června 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: fekál      IP: uživatel15690    
hej to vim taky, že se to nedělá šlapkama, ale nevim, kolik otáček mám na šroubu namotat
 
 
Datum: 30. června 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15116    
šroubem bohatosti směsy ...vedle difuzoru je kanalek cca 2 mm a ten vede k šroubku a ten šroubek to je ono ...bývá to ten horní ale ted si nejsem jistej jednorychlostkou tak ti píšu že se ladí přídavný vzduch jakoby ze předu je na něj vytažená dirka myslím že horní šroub jde do tohoto kanalku a druhej je volonoběžný a končí pod šoupětem...
 
 
Datum: 30. června 2013 11:21
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13054    
Zdarec, na fichtl krámku jsem si koupil nový kluzák do vidle a je v průměru o něco silnější jak original a nemůžu to tam dostat, musím tedy vysoustružit všechny futra ve vidlici na tento rozměr? Nebo jak to mám řešit? Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výstružník si sežeň stavitelný nejlíp. Jsou tam v každém rameni dvě silonová futra, obě stejná. Takže kup 4ks futer.
 
 
Datum: 30. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13054    
No výstružník už asi za pár korun nebude, ale možná ho bude mít známý... Ještě bych se chtěl zeptat kolik je tam futer a z jakého materiálu? Dole jsou silony a nahoře jsou bud dvoje nebo jedny futra z mosaze? Nebo jsou všude ze silonu? Je to rok 1980.
 
 
Datum: 30. června 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejrozumnější by bylo koupit za pár korun nová futra, a ta samozřejmě výstružníkem přizpůsobit novému kluzáku.
 
 
Datum: 30. června 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: krmeli      IP: uživatel13182    
zdar draci jake mate skusenosti s timto valcem: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/valec_vrtani_382.html za odpověď diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15743    
Ten na foto má hezký šachty přefuků,tam by stačil opravit sací a vejfukovej kanál a pojede 65-70 jako stará ČSSR klasika. Jen se u těch válců občas vyskytuje jeden průser. Asi jak se zalejvá válec na vložku tak se tepelně degraduje vložka a drolí se....takže nepoužívat tvrdý kroužky...nejlépe úplně nejobyčejnější litina
 
 
Datum: 30. června 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Dá se, ale není to jen tak. Zlý jazykové tvrdí, že vložka nejde vylisovat = nejdou slícovat kanály. Ale omyl, všechno jde, musí se ale ďábelsky zahřát a pak na spešl lisu pomalu dostat ven. Pak už není problém na fréze udělat úpravy v podobě slícování kanálů, popř. udělání nových (tuning). Pak je vhodné vložku galvanicky ošetřit mědí a opět nalisovat zpět. Podařilo se nám taky tenhle válec předělat výměnou vložky na 70ccm, je to těsně, ale jde to taky. Záleží ale kus od kusu jak jsou ty odlitky povedený. V tvým případě doporučuju za 300 někde sehnat starej válec a nechat ho přebrousit.
 
 
Datum: 30. června 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
polský hajzl srát na něj kup si origo udělej vybrus slícuj kanaly a máš lepší vykon než tuhle mrdku..
 
 
Datum: 30. června 2013 2:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jak seřídit přední světlo na fechtlu?? Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pokud ho nemáš tak ho stahni a vytiskni a sesij kraje a máš stejnou knížečku ja sem to tak udělal
 
 
Datum: 30. června 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to krásně popsané v návodu k obsluze. Myslim že ten návod by si měl přečíst každý, kdo chce jezdit na fichtlu, aspoň to tak bylo myšlené...
 
 
Datum: 30. června 2013 9:04
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel14899    
Tak jsem spáchal další video s přilby. Tentokrát je to pár minut ze čtyřhodinovky v Přelouči: http://www.youtube.com/watch?v=YcLACncIwhk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, dneska se mi stalo to co sem nečekal. Na Dell Ortu mi prasknul ten svár na tý redukci, má s tím někdo zkušenost a případně dá se reklamovat? Samozřejmě v tu reklamaci moc nevěřím, ale kdyby náhodou... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
zdar draci potrebuju poradit jak udelat nejjednodusi elektrickej obvod na čz 450 aby hazela pouze jiskru bez svetel apod. diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
tak uz sem sehnal i rele :-) kdybys byl tak hodny a nejak mi vysvetlil kam jakej dratek , nejlepsi by bylo v malovani nejakej jednoduchej nacrt , ale budu rad za vsechno ( patassedlacek@seznam.cz)
 
 
Datum: 30. června 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sežeň někde relátko a pak to pude bez problémů poskládat...
 
 
Datum: 30. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
baterka ano relatko ne :-/
 
 
Datum: 30. června 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je k dispozici relátko dobíjení a baterka?
 
 
Datum: 30. června 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
hosi potreboval bych to zjednodusene , je tam jen indukčka a zápalko ... zadna spinacka ani ty svetla , tak kdybyste mi to zjednodusene rekli co jak propojit aby hazela jiskru ( elektrika je pro me spanelska vesnica ... ) diky za avsi ochotu
 
 
Datum: 30. června 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
Asi by to bylo nejlepší řešení 450 zrovna nějak moc kabeláže nemá
 
 
Datum: 30. června 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co to zapojit podle schématu a akorát vynechat světla?
 
 
Datum: 29. června 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: radej      IP: uživatel12656    
Jde dat zapalovani z babety na 21ku ? A co vsechno potrebuju ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
co z minibike??
 
 
Datum: 29. června 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
Aha no tak to vyjde docela draho kdyz to budu vsechno shanet :-D jeste sem videl ze se pouzije jen zapalovaci pol,indukcni snimac otacek a tyristor..ale to asi vyjde na stejno.. CHtel bych nejakej bezkontakt
 
 
Datum: 29. června 2013 17:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
ano na netu sem to vyděl ...samohřejmně potřebuješ zapalko a černou krabičku ..tyristor.... a měla by být ndučka 4 volty...
 
 
Datum: 29. června 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
A ještě jeden dotaz mám prosím. Jak přesně je široká kliková hřídel z jawy 21. Díky moc za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 13:53
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdarec,chci se vás zeptat jestli můžu nahrát rotor ,jestli tím nahrátím se nějak nepoškodí, nejde mi sundat z kliky.Rotor má strhlí závit pro šroub ,který ho stahuje dolů z kliky,poraďte mi jak jinak by šel sundat,jestli tam mam nařezat nový větší závit.Zkoušel jsem ho zdělat i stahovákem, ale nešel dolů on na té klice drží jako by byl přivařený. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 8:15
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
presne udelej novej zavit nasroubuj tam sroub az ucejtis ze se oprel o kliku tak ho trosku pritahni este a prez hlavicku mu dej kladivem a zase pritahni sroub a zase klepni melo by to odskocit
 
 
Datum: 30. června 2013 8:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rotor bych moc nenahříval, protože pokud si to pamatuju dobře, tak magnet vlivem tepla strácí své magnetické schopnosti, takže pokud to tak opravdu je, tak určitě nenahřívat a zkusit udělat např. novej závit na větší šroub ;-)
 
 
Datum: 29. června 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: jardysek11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím draci,potřebuji zjistit,jestly něčemu vadí zlomený píst na vrchu.no prostě když sundám koleno od karrbeca tak vidím píst a nekompletní.kámoš říkal že nic tomu nevadí.jawa 50,20.a potom když to nechám klapat na volnoběch tak něco tam hrčí,když zmačknu spojku přestane to,a když jedu tak to jen slušně jezdí :-Dprosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: jardysek11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji za odpověd,nene spojkový kooš povolenej neni,a primar je novej.dnes sem zjistil že soused to blbě semnou poskládal.takže zase rozebreatt.nechcese mi :-(
 
 
Datum: 29. června 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
no nový je nový ale prakticky se s uštípanými písty potkávám a mám vykoušeno že pokut se to zapiluje aby se netrhal material dal tak to chodí taky.... dokonce dobová uprava na zavody doporučuje píst o cca 2 3mm zkrátit.... nemáš povolenej spojkovej koš anebo moc vytahanej primar?
 
 
Datum: 29. června 2013 16:08
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Zdravím. Potřebuju technickou radu. Jde na osu klikové hřídele z jawy 21 nasadit magneto z jawy 05 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
ano jde
 
 
Datum: 29. června 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: benda      E-mail:      IP: uživatel13107    
Zdarec, mám dotaz. Jak je to s mazáním zadních tlumičů u Mustanga? Mám právě příručku, která je na Mustanga,ale je celá o Jawa 21 a na konci je jen dodatek že je to stejné ale u Mustanga se jinak nastavuje světlo :-D. A Jawa 21 má jiný tlumiče tak nevím právě. Taky jsem nikde nevykoumal kudy by se tam ten olej měl lít. Díky moc zatím se mějte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 23:49
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepa já nalil po výměne pouzder cca 0.5 deci do každý a ani kapka nevytekla
 
 
Datum: 01. července 2013 23:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
a joo ti myslíš přední bohuželv tom je fík trošu méněcený má jen tzv kluzáky a tlumiče to vlastně nejsou.... a mažou se jen vazelínou protože z principu to jsou jen 2 trubky co chodí v plastovom uložení a kmity pohlcuje pruzina.... u mustanga stačí vytočit šroub m 8 nahoře a stříkačkou tam nahrnout grafitku olel ty za mmt vyteče toto nejsou klasicke hydraulicke tlumiče...
 
 
Datum: 29. června 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
vzhledem k tomu že bhají ve velice řídkem tlumičovem oleji tak se jen tzv přetsnují a ano 21 a 23 jsou princiialně stejné liší se jen tim že místo plechovýho krytu je mezi podložkami okrasná pružina.... olejová čast je identická anabo http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html
 
 
Datum: 29. června 2013 8:08
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel15467    
ACus chlapy mam takovej problem kdyz chci na svym simsonu zaradit 2 tak tam skoci neutral tak znova zaradim a furt neutral a az treba na po 3 tak skoci hned 3 takze musim podradit na 2 a pak teprve 3 ........a kdyz je tam neutral a vytocim to a vrati se to zpatky do volnobehu tak to zacne hrozne chcet a jakoby se tam neco mlatilo nevite co to muze bejt predem diky ! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
převodovka je v horším stavu.....bohužel bez pulení a odborne opravy se toho nezbavíš
 
 
Datum: 29. června 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám problém na mojem fichtlu se na cívce utrhl drátek a čouhá z něj jen malička část jak tam ten drátek mám přidělat ? čokoláda se tam nevejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to je problém ten drátek přiletovat a pak zalakovat?
 
 
Datum: 29. června 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky nějakou si seženu
 
 
Datum: 29. června 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Pokud má 20w zápalko a stalo se mu to na 5w cívce, tak tu se mi nikde sehnat nepodařilo, ani sem ji nikde v nabídce neviděl.
 
 
Datum: 28. června 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
dej raději novou cívku vyplatí se to :-)
 
 
Datum: 28. června 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
cau draci potreboval bych poradit jestli mizu dat praskly pist na pionyra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
jak rikam prumer pistu je 38,00mm
 
 
Datum: 29. června 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
haled radej si vem valec sebou do prodejny ...... což je taky řešení jen ho zabal at ti neupadne on občas i prodavač pooradí..
 
 
Datum: 28. června 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
ja tu šupleru mam ale musim jit rano do garaze zatim se mnejte a dik
 
 
Datum: 28. června 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Buď šuplera nebo si vezmi válec do prodejny, kde ti píst přímo vyzkouší i s kroužkama..
 
 
Datum: 28. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15745    
musíš to vzít šuplerou, ale pořádnou mě nějakou plastovou náhražkou, pravítko to je plus minus autobus, tady to není jako když stavíš barák.... centimetr žádná míra... musíš to změřit přesně. Písty jsou po 0,25milimetrech tedy po 25 setinách milimetru, pravítkem nemáš šanci.
 
 
Datum: 28. června 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajdi za dědou, a zeptej se ho na posuvku či šupleru nebo líp popros ho aby ti to změřil a podle toho kup píst :-) pravítkem nic nezměříš..
 
 
Datum: 28. června 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Pravítkem to težko změříš přesně rači si sežeň šupleru.
 
 
Datum: 28. června 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
pravitkem vzal jsem si valec a optiskl jsem ji modeliny
 
 
Datum: 28. června 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15745    
hmm a kolik je 3,8cm milimetrů???? jen aby tam nebylo ještě 25desetin k tomu:-)
 
 
Datum: 28. června 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
A čím si ten průměr měřil....nultý vybrus má vnitřní průmer vložky 38mm to znamená 3.8cm
 
 
Datum: 28. června 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
vlastne 3.8cm
 
 
Datum: 28. června 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
me vychazi 3.00cm
 
 
Datum: 28. června 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Nemůžeš, pochopitelně, že :-D Vrtání je průměr vložky zevnitř tzn. vezmi šupléru a zaměř si! Bude to něco okolo 39.00mm a písty se prodávají od průměru 38.00, každý další výbrus + 0,25..
 
 
Datum: 28. června 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
jak vrtani valce
 
 
Datum: 28. června 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15743    
Změř vrtání válce
 
 
Datum: 28. června 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
hele potreboval bych poradit jak mam koupit pist kdyz neznam cislo
 
 
Datum: 28. června 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15743    
Jestli ten motor má jezdit tak ne.
 
 
Datum: 28. června 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15743    
Zdar borci. Dotaz offtopic. Začíná sezona a láká mi to k moři. Určitě se mezi náma najde někdo,kdo už jel do chorvatska autem. Zajímá mi na kolik vyjdou poplatky na dálnicích ? Samozřejmně klasika Vídeň,Graz,Maribor,Split anebo spodem na Linz a Villach a jen nahoru na Istrii.... Co sem pátral po netu,tak sem se v poplatkách dostal dobře na litr za cestu tam a zpátky což je ranec... Ta Istrie teda v naftě i dálnicích teda vychází levnějš no,,,, je tu nějaká duše co jezdí ? Autobusem se mi to znova nechce riskovat,předloni jsem nevěřil že dojedem domu živý. Dík,Standa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel15390    
jojo do chorvatska bych jel taky zase po dlouhy dobe,tam je to moc hezky,me za necelej mesic ceka navsteva v kolumbii na dva tydny :-)
 
 
Datum: 29. června 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau stando jo jezdíme taky autem a v průměru za poplatky tam i zpátky zaplatíme cca 1500 -2000... je to ranec ale jednou jsme jeli mimo dálnice a placené useky a jeli jsme asi 17 hodin.. to už nikdy víc, je lepší si to zaplatit, jejich dálnice jsou krásné, né jako u nás, i za tu nehoráznou cenu to nakonec stojí za to! ;-)
 
 
Datum: 28. června 2013 22:14
 
<  281  282  283  284  285  286  287  288  289  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 20:42:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu