Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jo mate prevdu byl rozbity automat razeni a ted bych potreboval poradit jak poznam cislo pistu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 19:58
 Honzo prosím odpovídej sem a nezakládej stále nová témata. Jinak výbrusy jsou po 0,25mm. Osobně bych sundal hlavu, očistil píst a podíval se co je tam vyražené...
Datum: 27. června 2013 19:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 písty jsou podle výbrusu po 0?2 mm čistej nulovej výbus je vždy 00 první výbrus je válec o pruměru o 0,2mm víc.... na nic jineho se dnes nehraje.... prostě změř valec hned pod hlavou a uvidíš....
Datum: 27. června 2013 15:43
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Ahoj. Mám takový dotaz ohledně kliky na pionýra. Když kliku chytnu za ojnici a pak do ruky, která drží ojnici, ze zhora bouchnu, tak klika zvoní. Můžu to brát jako signál, že se klika hlásí o repasi? A ještě související dotaz, jestli nevíte o někom, kdo slušně repasuje kliky, nejlépe na Jindřichohradecku  Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 23:38
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 v Ústí nad Labem stará pérovna tam to dělaj za 800
Datum: 28. června 2013 23:38
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 Když si to tak spočítám, není skoro lepší koupit tady na krámku rovnou novou klikovku a je pokoj?
Datum: 27. června 2013 23:04
Datum: 27. června 2013 21:14
 JJ,už je dost jetá. Kup ojnici,repas ti zařídim za 4 stovky. Jsem z Kladna. Není problém poslat poštou.
Datum: 27. června 2013 15:02
 čau, kladu znovu otázku. Tentokrát našlapuju mustanga někdy i 20x. Svíčku mám novou (Brisk 15). Hladinu seřízenou, karbec vyčištěnej, vzducháč neni ucpanej. Předtim sem ho nahodil jen s čistou svíčkou, ale naskočil dříve. Teď nemusim čisti svíčku, ale ikdyž ji vyčistim tak mi to nepomůže. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zdarec, zkusil bych vyměnit zapalovací cívku nebo fajfku nebo kabel, vyzkoušet co to bude dělat a kdyby problém přetrvával tak hledat jinde a postupně zkoušet součástky, vyměnit vyzkoušet a jít na další součástku, jedině tak přijdeš na to co může za tyto problémy.
Datum: 27. června 2013 16:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel14588
 Ahoj, mám problém s předníma vidlicema na 175/477. Jsou tak o 3 cm položeně a blatník tlačí na plášt. Co byste mi poradili. Stačí dolít olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:06
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 a zda se mi že jsou ko přední tlumiče je tam plno černeho mazutu kterej po čase uděla s prachem brusnou pastu a vybrousí ti futra co jsou v tlumičích a to muže být duvot proč ti jde přední kolo k motoru... dal bych se do repasu a přetěsnění přední vidlice vyměnil bych gufera a dal aspon replikove hliníkove futra....
futra jsou puvodně z bronzu dají se i bronzová pořídit ale trošku odrazuje cena která je dvojnásobná..je to na tobě pokut s motrkou jezdíš svátečně hliník stačí..... díli tě vyjdou na cca 500 ....
Datum: 27. června 2013 16:06
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 chybí ti tam vzpěra ta vodorovná co jse do zadu má pokračovat i do předu
Datum: 27. června 2013 16:00
Jméno: Jirka
IP: uživatel14588
 http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=84156
Datum: 27. června 2013 14:00
 Myslim že fotografie by to vysvětlila rychle, můžeš nějakou pořídit a hodit jí sem?
Datum: 27. června 2013 13:47
Jméno: Jirka
IP: uživatel14588
 Jsou prostě pokleslý, nejsou úplně nahoře, ale víc leží, nevím jak to líp vysvětlit
Datum: 27. června 2013 13:05
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 nená blatník náhodou přidělanej na kluzákách a nepruží i s celým kolem?tzn že vzheledem ke kolu ne nehýbe?
Datum: 27. června 2013 13:03
 Co že s nima je?
Datum: 27. června 2013 12:59
Jméno: xxx
IP: uživatel15070
Posl.aktualizace: 27. června 2013 12:58
 to uz se roky nedela,,kup si to co je v kramku vcetne pruzinek a bude to makat uplne stejne
Datum: 27. června 2013 12:58
Jméno: karel
IP: uživatel15735
 zdravim jaký je rozdíl v uchycení řidítek na staršim a novějšim typu vydlice u Babetty 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:18
Jméno: karel
IP: uživatel15737
 ale podle katalogu ND tam patří ještě nějakej kolík? (díl č. 30) Kde by se to dalo sehnat?
Datum: 27. června 2013 16:18
 starsi na sroubky a novejsi uz ma trmenykktery jsou taky na sroubky,,jen stasi ma navareni drzak riditek na riditka
Datum: 27. června 2013 16:08
Jméno: zelo
IP: uživatel13920
 čau, mám dost blbou otázku. Jak zjistim jiskru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 11:49
 a nebo jí vezmi do ruky a šlápni. občas je jiskra tak malá, že ani neni vidět, ale cejtit je
Datum: 27. června 2013 11:49
 Vyšroubuješ svíčku, dáš jí zpět do fajfky, závitem jí opřeš o válec, šlápneš a buď uvidíš jiskru na svíčce nebo ne...
Datum: 27. června 2013 10:53
Jméno: Ondra
IP: uživatel14110
 Zdravim nevěděl by někdo jaká je velikost rozpěrného kroužku přední vidlice který se vkládá do přední vidlice dolu kde prochází osa předního kola a zároveň slouží jako rozpěrka je to ta podelně rozříznutá trubička a potřeboval bych to pro JAWU Panelku on je delší než třeba u kejvačky a opírá se až o ložisko a tím dělá i rozpěrku diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:03
Jméno: maro
IP: uživatel15646
 dobry den moc prosim o radu nestartuje my babeta210 ani tuk opravdu už nevim čim to muže byt všechno jsem dukladně zkontroloval vypada už tam všechno v pořadku a přesto to nejde nastartovat ani to trocha nenaskoči fakt už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 ona venku z valce jiskru davat muže ale jak je tam to forový cdi tak pod tlakem už to směs nezapalí stěžejní je pak podlití... eliminuješ tím ze hry karburaci..a máš o třetinu mín starostí víš že ti na hledání zbyl jen motr a zaplko... zapalko na babetu se moc opravovat nedá jen měnit věci za odskoušene.....
pokut zabředneš do elektra u babety je samostatná věc tyristor je drahý proto ti radím ho od někoho pujčit...
pak klasika se jde od svíčky takže svíčka fajfka kabel indučka a nezapomenout skouknout kable a oleštit koncovky...
no a pak motor ale pokut se to točí moc tomu být nemuže.....
jsou tam jen trochu víc namahana gufera protože to pod spojkou nejni v oleji....
takže pod zapalkem je vyměněno za 10 minut a pod spojkou je potřeba mít stahovák......
o karburaci je zde odkaz na stranky o babetě a tam je to popsane docela dobře....
kdyžtak se na ně podívej ...
napadá mě skoušel jsi to roztlačit??????
Datum: 27. června 2013 16:21
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 zkontroluj jestli svička dava jiskru, a pak jak řika pepa střikni benal do valce a uvidiš
Datum: 27. června 2013 14:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15123
 já bych si od nkoho pujčit tiristor je to věc navíc kde muže být problem...jinak klasika skusit štříknou beno do válce a pokut naskočí je to v palivový sostavě jestli neslíbí tak motor elektro..
Datum: 27. června 2013 7:35
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar draci máte někdo návod na složení motoru čz 250/455 nebo 175/470 a 125/453? děkuju muže být video, fotky nebo něco podle dílenske přiručky a seznam nahr. dílů je to nic moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 23:53
 O návodu přímo nevím, ale kdybys měl nějaký konkrétní dotaz tak napiš sem, nebo na muj mail...
Datum: 26. června 2013 23:53
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Zdar lidi , nevíte jak upravit sání vzduchu na babetě 210 ce ? chci aby měla sportovnější zvuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 14:56
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
Datum: 27. června 2013 14:56
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 tak jestli to nepojede t hadici muže dát z 5 ne? jinak 80 valec z te frezy anebo převrtanej origoš? bavíme se o 210?
Datum: 26. června 2013 23:14
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Skoušel jsem o sundat tu hadici ale pak to víc žralo a svíčky vydrželi cca. 30 km, už tědka mám vekou spotřebu pač mám tam 80 ccm válec
Datum: 26. června 2013 22:42
 u babety když sáhneš na vzduch tak už nepojede... je na to strašne háklivá
Datum: 26. června 2013 22:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 vyhodit tu hadici mezi rámem a plastovým kusem a díru v plastu zaslepit punčochou a gumičkou ..ale výbrus ti vděčnej nebude...
Datum: 26. června 2013 22:11
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim mam takovy probem pulil jsem motor pro vycisteni a kdyz jsem ho dal do hromady tak chci tam dat jednicku tak nejde ale dvoujka jde nevite cim to muze byt? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 21:22
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 pokud máš 1 ku jako neutrál tak si otočil kolečko 18 z kamenama ke karteru
Datum: 26. června 2013 21:22
Jméno: Jakub
IP: uživatel15730
 Dobrý den, nejspíš bude špatný řadící automat.
Datum: 26. června 2013 13:18
Jméno: troll
IP: uživatel15727
 zdarec chlapi dá se nějakym způsobem vytunit jawa 175 aby jela rychleji? dík za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 21:24
 Jojo Stando na mý 487 jsem třipade předjel i ve dvou  to byla zlatá mašina.. na zadek šla i bez spojky.. stýská se mi po ní  jestli znáš Michala Sojky z ČB měl jsem ji od něj
Datum: 27. června 2013 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel6705
 Kdysi jsem se podílel na úpravě jedný 478 (?) .... dodal mi na mail různé podklady,včetně výkresů origo válce.... něco sem si na papíru načmáral,spočítal,konfrontoval s realitou a něco jsme vymysleli...podklady jsem mu poslal na mail...on to udělal... na to že sem to nakonec střelil dost od boku,tak nová číza 190ccm předjela 350 na akceleraci i na rychlost... byl z toho hotovej... přitom jsme jen otevřeli sání a vejfuk .... takže u tý panelky to musí bejt mazec ...
Datum: 27. června 2013 13:48
 Dost dobře se dá upravit motor z panelky  když to dáš někomu kdo ti udělá výbrus tak uděláš na ní obsah až 300ccm, stočit kliku, vychytat spojku a jedeš i víc jak 150.. měl jsem 487 která měla obsah 215ccm, píst vzor panelka, odebraný přefuky, přetryskovaná, upravená hlava, 19 zub sekundár a lítala i přes 130.. za 4 pořád kopec nekopec. Tyhle motory ale vyžadují fakt hodně peněz aby jsi z nich udělal závoďák.
Datum: 27. června 2013 13:05
 No asi nejlevnější nárůst výkonu by bylo dát do rámu motor z J250. Pokud začneš nějak smysluplně upravovat traktorovitej motor z j175 dvoulauf(to obecně platí asi pro všechny starý traktory),tak se dostaneš do astronomickejch částek.... to neni jako u fichtla,že každej druhej dělá lehčí kliku,upravenej válec,sníženou hlavu,vejfuk atd... navíc je válec litinovej a chlazení nicmoc,kolikrát se přikousne seriovka už při hrubějším zacházení,natožpak aby to točilo o 2000 RPM víc... udělat by se něco určitě dalo,ale rozmysli se dobře,neni to nic levnýho.... pokud bys uměl obstarat úpravu hlavy,tak válec mužu zkusit udělat.....ale nebude to letadlo,jen trochu rychlejší a silnější traktor....
Datum: 27. června 2013 12:36
 S timhle motorem se podle mě nevyplatí nic dělat, je to takovej spolehlivej traktor. A navíc škoda ničit veterána.
Datum: 27. června 2013 8:52
Jméno: troll
IP: uživatel13724
 je tam menší zadní rozeta. jinak nic víc pokud vím
Datum: 26. června 2013 23:31
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Máš tam teď originální sekundární převod, nemáš menší sekundární kolečko ? pak tachometr kecá....
Datum: 26. června 2013 23:23
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 jo má beztak kecá
Datum: 26. června 2013 22:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 110 je na 175 špičkovej víkon.... i daleko modernější 477 vo moc víc nejede.... dlabej na to a pokut toužíš po rychlejší vymen to za jinou motorku...... ps nejsem si jistej ale nemá 356 v techničáku top speed 80? a ti na nas že ti to prd jede.....
Datum: 26. června 2013 22:23
Jméno: troll
IP: uživatel13724
 ja se jen ptám. esi to má cenu  já to nechci za každou cenu vytáhnout do nejvyšší rychlosti. ja chci jen vědět jestli má cenu se v tom nějak hrabat kvůli rychlosti a nějakému tomu koníku nebo ne
Datum: 26. června 2013 20:16
 troll: Kolik chceš , aby to jelo ? Mám Jawu 350/634 a maximálka tak 120-125 km/h.... Jezdím na pohodu do 100 km/h, kdybych chtěl jezdit rychle tak si koupim třeba H6.....
Datum: 26. června 2013 18:11
Jméno: troll
IP: uživatel8746
 teď okolo 100 až 110km/h po rovince
Datum: 26. června 2013 17:24
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 kolik to jede ted? no na rychlost teoreticky větší rozeta na řetěz do motoru ale jde o to aby si s ní byl rychlejší než ted
Datum: 26. června 2013 17:11
Jméno: troll
IP: uživatel8746
 něco se tam určitě najde na poštelování
Datum: 26. června 2013 16:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ani veľa nie jawa 356 bola vždy pomalšia ako čz 450
Datum: 26. června 2013 16:22
 zdar draci,nevíte někdo kde koupit otáčkoměr na fechtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 7:54
Datum: 27. června 2013 7:54
Datum: 26. června 2013 15:04
 http://www.baotianmotors.cz/409-otackomer-teplomer-motohodiny-hebo.html
Datum: 26. června 2013 12:56
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:37
 Čus všem.Prosím o radu.Jedná se o mustang.Nastartuji,běží,nechám ohřát a na volnoběh mírně nepravidelný běh,ale točí dobře.Na stojánku se zdá pří řazení a použití všech rychlostí výkon.O.K.Při samotné jízdě nejde vytočit a ztrácí výkon.Prostě to vůbec nejede,na plyn nechce moc přidávat.Musím mu pomoci přes spojku.Nová spojka,výbrus,píst a kroužky,ložiska,gufera,karbec,seřízený předstih,čištěná nádrž,jehla na druhém od vrchu.... Prostě už nevím.Případné odpov.prosím přednostně ně "amerova@cmail.cz"Děkuji,Jarin.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 12:26
Jméno: standa
IP: uživatel15728
 Zkus sundat víko filtrboxu,pokud to bude ok,tak je to moc uškrcený a přidělej nějaké díry do těla filtrboxu ... BTW: jaká je tryska? 68 ? 72? 72 je u seriovky moc na gumovej chobot mustanga.....
Datum: 26. června 2013 12:26
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 vyčisti si výfuk....teš občas to dělá nedotejkající benzin z kohoutu teče ale ne dostatečne mnoštví aby ho měl motor dost a dal plný výkon... ale vzhledem k tomu že si něco řešil tak skus lauf
Datum: 25. června 2013 22:02
 Ahoj Draci,
možná se to tu řešilo-za to se omlouvám, ale zajímalo by mě, jestli se dá přihlásit motorka, která nemá papíry spz a ani techničák..popř. jak to udělat...
Díky moc draci a štastnou jízdu bez nehod
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 21:06
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 karlos: právě bez TP to jde přihlásit na veteránskou značku. je to v česku naprosto standartní proces. 1. - klubová testace, 2. - krajská testace, 3. - přihlášení vozidla na úředě s vyšší působností. dělal jsem to několikrát na svých moto. nazdar
Datum: 26. června 2013 21:06
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jedině sehnat někde papiry toho typu motorky co maš, nasadit štitek na ram,a udělat vymaz motoru a je to Ok
Datum: 25. června 2013 22:37
 Bez TP nepřihlásíš moto ani jako veterána, absolutně bez techničáku máš prostě smůlu a nepůjde to.
Datum: 25. června 2013 20:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jdi do nějakého veterán klubu a tam ti přesně řeknou, jak moto přihlásit jako veterána
Datum: 25. června 2013 20:04
Jméno: orlando
IP: uživatel15646
 dobry den mam takovy dotaz muže byt netěsny pist s vuli pul milimetru ve valci duvod proč my nejde nastartovat babeta210 a nebo když netěsni gufero na kliovce u rotoru za odpovědi předem děkuji přeju pěkny den
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 23:22
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Jestli je vůle kolmo na osu čepu, tak to tolik nevadí. Pokud tam nějaký gufero ještě je, tak by motor měl nastartovat
Datum: 25. června 2013 23:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 máš o výbrus menší píst ..co výbrus cca O2mm rozdíl od válce u tebe to jsou 2 výbrusy...ale slíbyt by to s ním mělo ... to fufero je jasny nemuže ti lítat směs z motoru ven....
za mě narzit nove gufero a raděj dát valec na výbrus....pokut máš peníze ....
Datum: 25. června 2013 20:05
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Pre obydva dôvody to môže byť ....
Datum: 25. června 2013 19:06
 Jak vylisovat vložku z válce ? všude je postup s trnem ale ten nemam možnost sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:39
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Tak ať se daří
Datum: 25. června 2013 21:39
Datum: 25. června 2013 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Ne,ale musí se to fakt fest ohřát. Teplotní roztažnost je dostačující. Co jdeš páchat?
Datum: 25. června 2013 19:51
 ok, takže žádný chlazení vložky nejni potřeba ?
Datum: 25. června 2013 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Udělat si přípravek na vytlačení vložky z válce (v práci jsem složil ze šroubu,podložek,matice a trubky o lehce větším průměru než je vložka),ohřeješ válec až v něm pohneš vložkou bez násilí, utahuješ šroub a vložku vtáhneš z válce do "trubky" ... Je lepší konec co zezadu tahne vložku udělat na soustruhu .... Pěknej náčrt má Stejsky na stránkách...
Datum: 25. června 2013 19:05
Jméno: ouje
IP: uživatel12656
 Draci jak od sebe rozeznam automat na 550,555,05 a na 20,21,23 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 22:44
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 pokud potřebuješ automat na 550,555,05 tak mám doma jeden navíc, stav v pohodě pružiny téměř nové , rychlosti nevypadávají
Datum: 26. června 2013 22:44
|



|