česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  283  284  285  286  287  288  289  290  291  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
jo mate prevdu byl rozbity automat razeni a ted bych potreboval poradit jak poznam cislo pistu diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Honzo prosím odpovídej sem a nezakládej stále nová témata. Jinak výbrusy jsou po 0,25mm. Osobně bych sundal hlavu, očistil píst a podíval se co je tam vyražené...
 
 
Datum: 27. června 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
písty jsou podle výbrusu po 0?2 mm čistej nulovej výbus je vždy 00 první výbrus je válec o pruměru o 0,2mm víc.... na nic jineho se dnes nehraje.... prostě změř valec hned pod hlavou a uvidíš....
 
 
Datum: 27. června 2013 15:43
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Ahoj. Mám takový dotaz ohledně kliky na pionýra. Když kliku chytnu za ojnici a pak do ruky, která drží ojnici, ze zhora bouchnu, tak klika zvoní. Můžu to brát jako signál, že se klika hlásí o repasi? A ještě související dotaz, jestli nevíte o někom, kdo slušně repasuje kliky, nejlépe na Jindřichohradecku :-) Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2013 23:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
v Ústí nad Labem stará pérovna tam to dělaj za 800
 
 
Datum: 28. června 2013 23:38
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel14613    
Když si to tak spočítám, není skoro lepší koupit tady na krámku rovnou novou klikovku a je pokoj? :-D
 
 
Datum: 27. června 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motokrámku přelisujou ojnici za 170kč http://www.motoservis-jakuba.cz/servis/
 
 
Datum: 27. června 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6705    
JJ,už je dost jetá. Kup ojnici,repas ti zařídim za 4 stovky. Jsem z Kladna. Není problém poslat poštou.
 
 
Datum: 27. června 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, kladu znovu otázku. Tentokrát našlapuju mustanga někdy i 20x. Svíčku mám novou (Brisk 15). Hladinu seřízenou, karbec vyčištěnej, vzducháč neni ucpanej. Předtim sem ho nahodil jen s čistou svíčkou, ale naskočil dříve. Teď nemusim čisti svíčku, ale ikdyž ji vyčistim tak mi to nepomůže. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13054    
Zdarec, zkusil bych vyměnit zapalovací cívku nebo fajfku nebo kabel, vyzkoušet co to bude dělat a kdyby problém přetrvával tak hledat jinde a postupně zkoušet součástky, vyměnit vyzkoušet a jít na další součástku, jedině tak přijdeš na to co může za tyto problémy.
 
 
Datum: 27. června 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel14588    
Ahoj, mám problém s předníma vidlicema na 175/477. Jsou tak o 3 cm položeně a blatník tlačí na plášt. Co byste mi poradili. Stačí dolít olej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
a zda se mi že jsou ko přední tlumiče je tam plno černeho mazutu kterej po čase uděla s prachem brusnou pastu a vybrousí ti futra co jsou v tlumičích a to muže být duvot proč ti jde přední kolo k motoru... dal bych se do repasu a přetěsnění přední vidlice vyměnil bych gufera a dal aspon replikove hliníkove futra.... futra jsou puvodně z bronzu dají se i bronzová pořídit ale trošku odrazuje cena která je dvojnásobná..je to na tobě pokut s motrkou jezdíš svátečně hliník stačí..... díli tě vyjdou na cca 500 ....
 
 
Datum: 27. června 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
chybí ti tam vzpěra ta vodorovná co jse do zadu má pokračovat i do předu
 
 
Datum: 27. června 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel14588    
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=84156
 
 
Datum: 27. června 2013 14:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že fotografie by to vysvětlila rychle, můžeš nějakou pořídit a hodit jí sem?
 
 
Datum: 27. června 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel14588    
Jsou prostě pokleslý, nejsou úplně nahoře, ale víc leží, nevím jak to líp vysvětlit :-)
 
 
Datum: 27. června 2013 13:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
nená blatník náhodou přidělanej na kluzákách a nepruží i s celým kolem?tzn že vzheledem ke kolu ne nehýbe?
 
 
Datum: 27. června 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co že s nima je?
 
 
Datum: 27. června 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel15070    
čau draci nevíte kde sehnat dva řadicí kolíky do řadicího automatu jako je na obrazku? i s pružinkami? chci je nove... http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/33/49/20/90/3349209085 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 12:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to uz se roky nedela,,kup si to co je v kramku vcetne pruzinek a bude to makat uplne stejne
 
 
Datum: 27. června 2013 12:58
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15735    
zdravim jaký je rozdíl v uchycení řidítek na staršim a novějšim typu vydlice u Babetty 210? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15737    
ale podle katalogu ND tam patří ještě nějakej kolík? (díl č. 30) Kde by se to dalo sehnat?
 
 
Datum: 27. června 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
starsi na sroubky a novejsi uz ma trmenykktery jsou taky na sroubky,,jen stasi ma navareni drzak riditek na riditka
 
 
Datum: 27. června 2013 16:08
 
 
 
 
Jméno: zelo      IP: uživatel13920    
čau, mám dost blbou otázku. Jak zjistim jiskru? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo jí vezmi do ruky a šlápni. občas je jiskra tak malá, že ani neni vidět, ale cejtit je ;-)
 
 
Datum: 27. června 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyšroubuješ svíčku, dáš jí zpět do fajfky, závitem jí opřeš o válec, šlápneš a buď uvidíš jiskru na svíčce nebo ne...
 
 
Datum: 27. června 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14110    
Zdravim nevěděl by někdo jaká je velikost rozpěrného kroužku přední vidlice který se vkládá do přední vidlice dolu kde prochází osa předního kola a zároveň slouží jako rozpěrka je to ta podelně rozříznutá trubička a potřeboval bych to pro JAWU Panelku on je delší než třeba u kejvačky a opírá se až o ložisko a tím dělá i rozpěrku diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel15646    
dobry den moc prosim o radu nestartuje my babeta210 ani tuk opravdu už nevim čim to muže byt všechno jsem dukladně zkontroloval vypada už tam všechno v pořadku a přesto to nejde nastartovat ani to trocha nenaskoči fakt už nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
ona venku z valce jiskru davat muže ale jak je tam to forový cdi tak pod tlakem už to směs nezapalí stěžejní je pak podlití... eliminuješ tím ze hry karburaci..a máš o třetinu mín starostí víš že ti na hledání zbyl jen motr a zaplko... zapalko na babetu se moc opravovat nedá jen měnit věci za odskoušene..... pokut zabředneš do elektra u babety je samostatná věc tyristor je drahý proto ti radím ho od někoho pujčit... pak klasika se jde od svíčky takže svíčka fajfka kabel indučka a nezapomenout skouknout kable a oleštit koncovky... no a pak motor ale pokut se to točí moc tomu být nemuže..... jsou tam jen trochu víc namahana gufera protože to pod spojkou nejni v oleji.... takže pod zapalkem je vyměněno za 10 minut a pod spojkou je potřeba mít stahovák...... o karburaci je zde odkaz na stranky o babetě a tam je to popsane docela dobře.... kdyžtak se na ně podívej ... napadá mě skoušel jsi to roztlačit??????
 
 
Datum: 27. června 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
zkontroluj jestli svička dava jiskru, a pak jak řika pepa střikni benal do valce a uvidiš
 
 
Datum: 27. června 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15123    
já bych si od nkoho pujčit tiristor je to věc navíc kde muže být problem...jinak klasika skusit štříknou beno do válce a pokut naskočí je to v palivový sostavě jestli neslíbí tak motor elektro..
 
 
Datum: 27. června 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci máte někdo návod na složení motoru čz 250/455 nebo 175/470 a 125/453? děkuju muže být video, fotky nebo něco podle dílenske přiručky a seznam nahr. dílů je to nic moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 23:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
O návodu přímo nevím, ale kdybys měl nějaký konkrétní dotaz tak napiš sem, nebo na muj mail...
 
 
Datum: 26. června 2013 23:53
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Zdar lidi , nevíte jak upravit sání vzduchu na babetě 210 ce ? chci aby měla sportovnější zvuk :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Válec mám koupenej od stejskyho http://www.ms50.cz/ ano bavíme se o 210 ce
 
 
Datum: 27. června 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
tak jestli to nepojede t hadici muže dát z 5 ne? jinak 80 valec z te frezy anebo převrtanej origoš? bavíme se o 210?
 
 
Datum: 26. června 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Skoušel jsem o sundat tu hadici ale pak to víc žralo a svíčky vydrželi cca. 30 km, už tědka mám vekou spotřebu pač mám tam 80 ccm válec :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u babety když sáhneš na vzduch tak už nepojede... je na to strašne háklivá
 
 
Datum: 26. června 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
vyhodit tu hadici mezi rámem a plastovým kusem a díru v plastu zaslepit punčochou a gumičkou ..ale výbrus ti vděčnej nebude...
 
 
Datum: 26. června 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zdravim mam takovy probem pulil jsem motor pro vycisteni a kdyz jsem ho dal do hromady tak chci tam dat jednicku tak nejde ale dvoujka jde nevite cim to muze byt? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
pokud máš 1 ku jako neutrál tak si otočil kolečko 18 z kamenama ke karteru
 
 
Datum: 26. června 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel15730    
Dobrý den, nejspíš bude špatný řadící automat.
 
 
Datum: 26. června 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: troll      IP: uživatel15727    
zdarec chlapi dá se nějakym způsobem vytunit jawa 175 aby jela rychleji? dík za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo Stando na mý 487 jsem třipade předjel i ve dvou :-D to byla zlatá mašina.. na zadek šla i bez spojky.. stýská se mi po ní :-) jestli znáš Michala Sojky z ČB měl jsem ji od něj
 
 
Datum: 27. června 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6705    
Kdysi jsem se podílel na úpravě jedný 478 (?) .... dodal mi na mail různé podklady,včetně výkresů origo válce.... něco sem si na papíru načmáral,spočítal,konfrontoval s realitou a něco jsme vymysleli...podklady jsem mu poslal na mail...on to udělal... na to že sem to nakonec střelil dost od boku,tak nová číza 190ccm předjela 350 na akceleraci i na rychlost... byl z toho hotovej... přitom jsme jen otevřeli sání a vejfuk .... takže u tý panelky to musí bejt mazec ...
 
 
Datum: 27. června 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dost dobře se dá upravit motor z panelky ;-) když to dáš někomu kdo ti udělá výbrus tak uděláš na ní obsah až 300ccm, stočit kliku, vychytat spojku a jedeš i víc jak 150.. měl jsem 487 která měla obsah 215ccm, píst vzor panelka, odebraný přefuky, přetryskovaná, upravená hlava, 19 zub sekundár a lítala i přes 130.. za 4 pořád kopec nekopec. Tyhle motory ale vyžadují fakt hodně peněz aby jsi z nich udělal závoďák.
 
 
Datum: 27. června 2013 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6705    
No asi nejlevnější nárůst výkonu by bylo dát do rámu motor z J250. Pokud začneš nějak smysluplně upravovat traktorovitej motor z j175 dvoulauf(to obecně platí asi pro všechny starý traktory),tak se dostaneš do astronomickejch částek.... to neni jako u fichtla,že každej druhej dělá lehčí kliku,upravenej válec,sníženou hlavu,vejfuk atd... navíc je válec litinovej a chlazení nicmoc,kolikrát se přikousne seriovka už při hrubějším zacházení,natožpak aby to točilo o 2000 RPM víc... udělat by se něco určitě dalo,ale rozmysli se dobře,neni to nic levnýho.... pokud bys uměl obstarat úpravu hlavy,tak válec mužu zkusit udělat.....ale nebude to letadlo,jen trochu rychlejší a silnější traktor....
 
 
Datum: 27. června 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S timhle motorem se podle mě nevyplatí nic dělat, je to takovej spolehlivej traktor. A navíc škoda ničit veterána.
 
 
Datum: 27. června 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: troll      IP: uživatel13724    
je tam menší zadní rozeta. jinak nic víc pokud vím :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 23:31
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Máš tam teď originální sekundární převod, nemáš menší sekundární kolečko ? pak tachometr kecá.... :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 23:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
jo má beztak kecá :-D
 
 
Datum: 26. června 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
110 je na 175 špičkovej víkon.... i daleko modernější 477 vo moc víc nejede.... dlabej na to a pokut toužíš po rychlejší vymen to za jinou motorku...... ps nejsem si jistej ale nemá 356 v techničáku top speed 80? a ti na nas že ti to prd jede.....
 
 
Datum: 26. června 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: troll      IP: uživatel13724    
ja se jen ptám. esi to má cenu :-D já to nechci za každou cenu vytáhnout do nejvyšší rychlosti. ja chci jen vědět jestli má cenu se v tom nějak hrabat kvůli rychlosti a nějakému tomu koníku nebo ne :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
troll: Kolik chceš , aby to jelo ? Mám Jawu 350/634 a maximálka tak 120-125 km/h.... Jezdím na pohodu do 100 km/h, kdybych chtěl jezdit rychle tak si koupim třeba H6.....
 
 
Datum: 26. června 2013 18:11
 
 
 
 
Jméno: troll      IP: uživatel8746    
teď okolo 100 až 110km/h po rovince
 
 
Datum: 26. června 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
kolik to jede ted? no na rychlost teoreticky větší rozeta na řetěz do motoru ale jde o to aby si s ní byl rychlejší než ted
 
 
Datum: 26. června 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: troll      IP: uživatel8746    
něco se tam určitě najde na poštelování :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ani veľa nie jawa 356 bola vždy pomalšia ako čz 450
 
 
Datum: 26. června 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel13163    
zdar draci,nevíte někdo kde koupit otáčkoměr na fechtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 7:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. června 2013 7:54
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. června 2013 15:04
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.baotianmotors.cz/409-otackomer-teplomer-motohodiny-hebo.html
 
 
Datum: 26. června 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: Kunik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw draci potreboval bych poradit s temito stojánky ma Čezetu 180 a nevím zda by tam šel některý z následujících stojanků budu rád za každou radu od vás... http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=2005 http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=4054 http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=4055 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: XX      E-mail:      IP: uživatel15724    
Čus všem.Prosím o radu.Jedná se o mustang.Nastartuji,běží,nechám ohřát a na volnoběh mírně nepravidelný běh,ale točí dobře.Na stojánku se zdá pří řazení a použití všech rychlostí výkon.O.K.Při samotné jízdě nejde vytočit a ztrácí výkon.Prostě to vůbec nejede,na plyn nechce moc přidávat.Musím mu pomoci přes spojku.Nová spojka,výbrus,píst a kroužky,ložiska,gufera,karbec,seřízený předstih,čištěná nádrž,jehla na druhém od vrchu.... Prostě už nevím.Případné odpov.prosím přednostně ně "amerova@cmail.cz"Děkuji,Jarin. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15728    
Zkus sundat víko filtrboxu,pokud to bude ok,tak je to moc uškrcený a přidělej nějaké díry do těla filtrboxu ... BTW: jaká je tryska? 68 ? 72? 72 je u seriovky moc na gumovej chobot mustanga.....
 
 
Datum: 26. června 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
vyčisti si výfuk....teš občas to dělá nedotejkající benzin z kohoutu teče ale ne dostatečne mnoštví aby ho měl motor dost a dal plný výkon... ale vzhledem k tomu že si něco řešil tak skus lauf
 
 
Datum: 25. června 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: SwobI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, možná se to tu řešilo-za to se omlouvám, ale zajímalo by mě, jestli se dá přihlásit motorka, která nemá papíry spz a ani techničák..popř. jak to udělat... Díky moc draci a štastnou jízdu bez nehod :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
karlos: právě bez TP to jde přihlásit na veteránskou značku. je to v česku naprosto standartní proces. 1. - klubová testace, 2. - krajská testace, 3. - přihlášení vozidla na úředě s vyšší působností. dělal jsem to několikrát na svých moto. nazdar
 
 
Datum: 26. června 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jedině sehnat někde papiry toho typu motorky co maš, nasadit štitek na ram,a udělat vymaz motoru a je to Ok
 
 
Datum: 25. června 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez TP nepřihlásíš moto ani jako veterána, absolutně bez techničáku máš prostě smůlu a nepůjde to.
 
 
Datum: 25. června 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jdi do nějakého veterán klubu a tam ti přesně řeknou, jak moto přihlásit jako veterána
 
 
Datum: 25. června 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: orlando      IP: uživatel15646    
dobry den mam takovy dotaz muže byt netěsny pist s vuli pul milimetru ve valci duvod proč my nejde nastartovat babeta210 a nebo když netěsni gufero na kliovce u rotoru za odpovědi předem děkuji přeju pěkny den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Jestli je vůle kolmo na osu čepu, tak to tolik nevadí. Pokud tam nějaký gufero ještě je, tak by motor měl nastartovat
 
 
Datum: 25. června 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
máš o výbrus menší píst ..co výbrus cca O2mm rozdíl od válce u tebe to jsou 2 výbrusy...ale slíbyt by to s ním mělo ... to fufero je jasny nemuže ti lítat směs z motoru ven.... za mě narzit nove gufero a raděj dát valec na výbrus....pokut máš peníze ....
 
 
Datum: 25. června 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Pre obydva dôvody to môže byť ....
 
 
Datum: 25. června 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak vylisovat vložku z válce ? všude je postup s trnem ale ten nemam možnost sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Tak ať se daří ;-)
 
 
Datum: 25. června 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. června 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Ne,ale musí se to fakt fest ohřát. Teplotní roztažnost je dostačující. Co jdeš páchat?
 
 
Datum: 25. června 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, takže žádný chlazení vložky nejni potřeba ?
 
 
Datum: 25. června 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Udělat si přípravek na vytlačení vložky z válce (v práci jsem složil ze šroubu,podložek,matice a trubky o lehce větším průměru než je vložka),ohřeješ válec až v něm pohneš vložkou bez násilí, utahuješ šroub a vložku vtáhneš z válce do "trubky" ... Je lepší konec co zezadu tahne vložku udělat na soustruhu .... Pěknej náčrt má Stejsky na stránkách...
 
 
Datum: 25. června 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: ouje      IP: uživatel12656    
Draci jak od sebe rozeznam automat na 550,555,05 a na 20,21,23 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
pokud potřebuješ automat na 550,555,05 tak mám doma jeden navíc, stav v pohodě pružiny téměř nové , rychlosti nevypadávají :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 22:44
 
<  283  284  285  286  287  288  289  290  291  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.11.2025 0:29:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu