česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  831  832  833  834  835  836  837  838  839  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Zdar draci, žvejknul se mi šroub při půlení motoru. Půjde na to něco přivařit obyčejnou elektrodou? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Vem vytahovak nato je to jak normalni vrtak ale zavrtaš ho na opačnou stranu a pak jen to vyšroubuješ a nic vrtat nemusiš :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty šrouby jsou po těch letech jak máslo , jdou krásně odvrtat
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě jo, ale osobně bych to raději zkusil odvrtat...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Cau lidi potrebuji pomoct je mi 13 roku mam jawu 50/20 a potrebuji udelat predstih aby by byl pro me co nejjednodusi diky moc za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel18636    
postni sem pls ten návod, video není dostupné
 
 
Datum: 11. dubna 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Jo staci uz to startuje dobre diky
 
 
Datum: 21. dubna 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel10693    
 
 
Datum: 20. dubna 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
A jako jak musi pist vyjet to mam oddelat hlavua divat se jestli vyjel 1,6-1,9mm
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jediný co ti můžu poradit je aby sis nastavil odtrh ( mezeru mezi kladívkama přibližně na 0,4mm) a pak toč s motorem po směru hod. ručiček a až se ti začnou kladívka otevírat tak píst musí vyjet 1,6 - 1,9 mm a pak už s vrací dolů...a jestli to bude jinak tak různě natáčej stator s cívkama dokud nedosáhneš těchto hodnot..jestli nejsi jelito tak na to přijdeš sám
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
cau pridira se mi fichtl cim to muze byt? dnes jsem daval nové Těsnění pod hlavu ( tenký plechoví kroužek) mám sníženou hlavu jel jsem to projet a přidíra se to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi snižil hlavu a nesnižil si zaroveň i antidetonační štěrbinu(ledvinku) tak je to tím mužou tam vznikat detonace a samozápaly, štěrbina by měla být cca 1,7 mm
 
 
Datum: 21. dubna 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
čau.. tak skus dat to těsněni pod hlavu pryč a projistotu skontroluj pistni čep, jestli neni něak uvolněn a a skus to projet. pokud by tou hlavou profukovalo tak bys ji musel zabrousit :-) jinak nevim co by s tim mohlo byt
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Martin Jagerský      E-mail:      IP: uživatel7456    
zdarec draci nevíte jak se vyměňuje hřídel na které je uložen spojkový koš u 250/559 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozpůlí se celý motor, pak je hřídel přístupná, jinak vyměnit nejde...jinak jmenuje se to hlavní hřídel
 
 
Datum: 18. dubna 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
http://shop.bkp.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=24 čau draci mám nejspíš hloupý dotaz jen si nejsem jistej tímhle plničem jestli se nějak ředí nebo je rovnou na použití a popřípadě v jakým poměru se ředí díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: jean      IP: uživatel11573    
Ak chceš mať dobrý výsledok pod plnič musí ísť základná farba, ak lakuješ dielec kovovo čistý. Ak máš pôvodný lak, ten zdrsni brusným papierom 200-300 pod jarovou vodou a ako dalšiu vrstvu použi plnič.
 
 
Datum: 18. dubna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, plnič klidně na holej plech, ona je to svym způsobem taky základovka..ten první co jsi poslal tak by měl být OK..
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
privtieram sa: http://www.efarby.sk/kategoria/spreje/zakladne-farby/tradix-slovakia-cars-plnic---filler/ da sa tento plnic pouzit aj ako zaklad? myslim, na kov streknut ten plnic a nan vrchny lak. Mam to na drobny diel, nechcem kupovat celu plechovicu. Diky. Alebo co tento skodovacky? http://www.efarby.sk/kategoria/spreje/skoda-autospreje/tradix-slovakia-autosprej-skoda---plnic-v-spreji/
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo brousit jde dobře, pod vodou smirkem hrubosti 800...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
aha a jinak jde dobře brousit ??
 
 
Datum: 18. dubna 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si ten plnič vždycky trochu naředim, přijde mi moc hustý...ředim to nitrem, a poměr musíš odhadnout...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel11568    
zdar vsetkym...mam problem s prevodovkou.nehadze rychlosti,ani neecvakne nic proste sa len stlaci paka nadoraz a nic sa nestane,motor sa chova ako keby bol zaradeni neutral a paka startovania sa da otocit o 330 stupnou aj volnou rukou...chcem sa spytat ze cim to moze byt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel11568    
na mustangovi sa mi to stalo...dam to spravit susedovi ja len zhruba aby som vedel co mu mam povedat
 
 
Datum: 18. dubna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel10814    
no mohl jsi říct co je to za motorku. jestli u fichtla tak třeba mohlo prasknout péro na kulise-nebo prostě něco s kulisou. To s tou pákou je divné. Jediná možnost je asi půlení-něco prasklo, vyskočilo to je těžké.
 
 
Datum: 18. dubna 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: Download      IP: uživatel10827    
Ahojte ... chtěl bych se zeptat, jestli bych zničil motor, kdybych upiloval omezovač u bebaty... dííkyy..;-)) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může se zeptat jaký omezovač myslíš? :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel10814    
upiloval? myslíš tu diodu nebo odpor nebo co to je? :-D Nezničil, ale nesměl bys jězdit na max. což je lepší ho tam nechat :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim potrebuju pomoc mam pionýra a simsona a u obou mam stejny problem kdyz nastartuju tak volnobeh jde ale dam riditka na levu stravu a motor skape a kdyz je dam doprava tak vylati otacky.Cim to je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
maš kratke lanko
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo moc utažený, měla by tam bejt malá vůle, aby se tohle nestávalo.
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zasekava sa, drhne
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě to bude plynovým lankem....
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
zdarec fechtlaři mam dotaz zajizdim svyho pincka je po celkove renovaci vsechno luxus novy vibrus ale to neni podstatny :-),chtel jsem se jen zeptat kdyz se zajizdi vibrus tak se dava jehla na trojku aby to mnelo vice paliva tak si to chcu ten plisek na treti stupen dat ale odkud se to na té jehle počítá odzhora nebo od zdola ty stupne ? Predem dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Omlouvám se, na 3 od zhora
 
 
Datum: 18. dubna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Třetí od vrchu,jak píše dachtl
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
Jj dik moc to ja vsechno vim ale ja mam na te jehly 4 drážky tak prave nwm kam to dat
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to vem logicky. Čím více je plíšek nahoře, tak tím víc je jehla zasunutá a tím víc uzavírá průtok směsi. Při zajíždění je jehla na prvním zářezu odspodu, takže bude více směsi a tím více budeš mazat. Jinak maž příslušným olejem klidně i poměru 1:25, nebo 1:30 motor moc nevytáčej a při jízdě si dávej pauzy na vychladnutí motoru.
 
 
Datum: 18. dubna 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej ho na 3 od zhora....
 
 
Datum: 18. dubna 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jezda      E-mail:      IP: uživatel9528    
čawec draci ted jsem dělal renovaci fichtla bratranek mi dělal GO motoru,ložiska,gufera atd..ale když se ted chci na jedničku rozjet začne to cukat,skoro to nejede a pak to spadne na neutrál....Kvůli tomuhle jsem to dával na generálku a pořád to dělá myslíte si že je možné aby to bylo třeba rozetou,řetezemnebo něčím takovým ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
no prostě zas to rozpul a vyměn segment :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
zdar,jestli ti vypadavaj kvalty tak mas spatnej automat razeni
 
 
Datum: 18. dubna 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: jara      E-mail:      IP: uživatel11530    
može se jet na fechtlovy ve 13 na moto sraz?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Pouze jako spolujezdec
 
 
Datum: 18. dubna 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel11566    
Čau draci repasoval jsem motor na babetu 207 a sundal jsem zapalování a ted mi de jiskra jenom občas a nevim jak mám nastavit ty cívky kolem magnetu tak bych byl rád za rady a také jsem zprovoznoval jawu 555 de tam benzín a jiskra je dobrá ale jenom střílí a né a né chytnout tak kdyby jste někdo tušil čím to je tak bych byl rád předem dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Martin Jagerský      E-mail:      IP: uživatel7456    
zkus pořádně seřídit předstih teďka z hlavy nevim kolik to je ale tyhle problémy jsem měl i u 250 a po seřízení předstihu to klapalo
 
 
Datum: 18. dubna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: cocva      IP: uživatel11512    
Zdarec draci chcu se optat jestli mě bude pasovat zámek sedla http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zamek_sedla_panelka.html do ČZ 125/453, popřípadě kde bych ho sehnal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám problém na jawě 21 když ji nastartují tak jde bez problému,ale tak 10sekund jede a pak zničeho nic chcípne nevíte čím to muže byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Musty      E-mail:      IP: uživatel11572    
Je to málo pravděpodobné ale pokud ti nepomůže žádná z těchto rad zkus vyměnit kondenzátor na zapalování.
 
 
Datum: 18. dubna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se do nádrže, jestli není vyrezlá. Jakmile se ti na sítce kohoutku usadí rez, tak to dělá tyhle alotria...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
udělej to co říká liskjo.. taky to může být špatný plíšek na uzavírání ventilu ( někdo si s tím hrá a nastavil malou plovákovku). taky to může bejt zacpanej kohout ..
 
 
Datum: 18. dubna 2011 8:11
 
 
 
 
Jméno: liskjo      IP: uživatel11565    
Zkus, až to zase chcípne, "nacucat" plovákovou komoru, a když to pojede, vyměń plovák - vázne. Já tenhle problém měl taky u Stadiona a výměna to spravila .
 
 
Datum: 17. dubna 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Nazdar draci, máte nějaké zkušenosti s prémiovými palivy, např. Verva, namísto Naturalu 95? Jede motorka líp, žere míň nebo rozdíl není poznat? A co se týče olejů, jaký bude rozdíl mezi polosyntetikou a syntetikou? Jezdím na 175/487. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím na OMV Carrera 95, aspoň cítím placebo efekt :-D U nás stojí skoro stejně jako Natural, asi o 0,50,-
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl nepoznáš,na to musí být stavěná motorka...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedinej rozdíl, kterej prokazatelně poznáš, bude cena..
 
 
Datum: 18. dubna 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamarádův táta mi jednou zaplatil plnou nádrž Vervy, ale rozdíl jsem oproti 2 roky starýmu naturalu nezaznamenal ;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej to má účel lejt do motorky něco co tam nepatří???
 
 
Datum: 17. dubna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
zdravím vás všechny,chci vas poprosit ,jestli z vas nekdo nema zkusenost, zdali by rámu jawa čz 175/356 pasoval motor z jakekoliv jawky 250 :-) diky všem,za každou odpoveď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: mysel      IP: uživatel11589    
ne nebude
 
 
Datum: 21. dubna 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mam pocit, že by do toho měl jít napasovat motor z ČZ 250/455, ale storpro jistej si nejsem
 
 
Datum: 18. dubna 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepasoval
 
 
Datum: 18. dubna 2011 0:07
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar DRACI, PASUJÍ PŘEDNÍ TLUMIČE A BLATNÍK Z JAWA 175 NA PANELKU 250ku? Moc díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks      IP: uživatel12747    
mislim že ne ale jisti si nejsem
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
čau draci prosím o radu kde seženu na 555 ty gumové špalky do kola co mají tlumit nárazy od čepů rozety ? nebo je vyrobit s nějaké silné gumy ? Moc děkuji za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
opravdu mockrat ti děkuji :-) a přeji hezký den :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokramek.cz/dily-pionyr-guma%20rozety-pio%20555/
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
tak to sem rád ale mužeš mi prozradit kde ?
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
seženeš není pproblém.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: prodej      IP: uživatel10072    
Zdarec když jsem koupil motorku s tp a nebyla prepsana ted bych ji potreboval prodat ale v tp jsem napsan ze se na me bude prepisoavat tak nevim jestli to jde nejak udelat abych to nemusel prihlasit a odhlasit prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: prodej      IP: uživatel10072    
simson ted sem zdedil pincka tak uz simaka nechci
 
 
Datum: 17. dubna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel11564    
ahoj napišeš pouze cestne prohlášení ze tuto motorku na sebe nehodlas prepisovat a prodal jsi ji dále. potom uz není na urade zadnej problém P.S. na co to máš papíry?
 
 
Datum: 17. dubna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11563    
Zdravim zpravil jsem si mustanga a tet kdyz ho nastartuju tak nechce jit do otacek. Budu vdecny za kazdou radu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: martnin      IP: uživatel11563    
hele prosim vas v kolikaty drazce ma byt podlozka na jehlev karburatoru na mustanga? Dik za odpoved.
 
 
Datum: 29. dubna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyčisti a seřid karbec a očisti a sešteluj kladívka
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:45
 
<  831  832  833  834  835  836  837  838  839  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 13:39:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu