Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdar draci, žvejknul se mi šroub při půlení motoru. Půjde na to něco přivařit obyčejnou elektrodou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:37
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Vem vytahovak nato je to jak normalni vrtak ale zavrtaš ho na opačnou stranu a pak jen to vyšroubuješ a nic vrtat nemusiš
Datum: 19. dubna 2011 15:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty šrouby jsou po těch letech jak máslo , jdou krásně odvrtat
Datum: 18. dubna 2011 21:13
 určitě jo, ale osobně bych to raději zkusil odvrtat...
Datum: 18. dubna 2011 19:14
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Cau lidi potrebuji pomoct je mi 13 roku mam jawu 50/20 a potrebuji udelat predstih aby by byl pro me co nejjednodusi diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 22:38
Jméno: david
IP: uživatel18636
 postni sem pls ten návod, video není dostupné
Datum: 11. dubna 2016 22:38
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Jo staci uz to startuje dobre diky
Datum: 21. dubna 2011 14:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel10693
Datum: 20. dubna 2011 17:06
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 A jako jak musi pist vyjet to mam oddelat hlavua divat se jestli vyjel 1,6-1,9mm
Datum: 19. dubna 2011 15:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jediný co ti můžu poradit je aby sis nastavil odtrh ( mezeru mezi kladívkama přibližně na 0,4mm) a pak toč s motorem po směru hod. ručiček a až se ti začnou kladívka otevírat tak píst musí vyjet 1,6 - 1,9 mm a pak už s vrací dolů...a jestli to bude jinak tak různě natáčej stator s cívkama dokud nedosáhneš těchto hodnot..jestli nejsi jelito tak na to přijdeš sám
Datum: 18. dubna 2011 21:16
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 cau pridira se mi fichtl cim to muze byt? dnes jsem daval nové Těsnění pod hlavu ( tenký plechoví kroužek) mám sníženou hlavu jel jsem to projet a přidíra se to
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 9:40
 pokud jsi snižil hlavu a nesnižil si zaroveň i antidetonační štěrbinu(ledvinku) tak je to tím mužou tam vznikat detonace a samozápaly, štěrbina by měla být cca 1,7 mm
Datum: 21. dubna 2011 9:40
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau.. tak skus dat to těsněni pod hlavu pryč a projistotu skontroluj pistni čep, jestli neni něak uvolněn a a skus to projet. pokud by tou hlavou profukovalo tak bys ji musel zabrousit  jinak nevim co by s tim mohlo byt
Datum: 18. dubna 2011 19:41
 zdarec draci nevíte jak se vyměňuje hřídel na které je uložen spojkový koš u 250/559
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:49
 Rozpůlí se celý motor, pak je hřídel přístupná, jinak vyměnit nejde...jinak jmenuje se to hlavní hřídel
Datum: 18. dubna 2011 18:49
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 http://shop.bkp.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=24 čau draci mám nejspíš hloupý dotaz jen si nejsem jistej tímhle plničem jestli se nějak ředí nebo je rovnou na použití a popřípadě v jakým poměru se ředí díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:37
Jméno: jean
IP: uživatel11573
 Ak chceš mať dobrý výsledok pod plnič musí ísť základná farba, ak lakuješ dielec kovovo čistý. Ak máš pôvodný lak, ten zdrsni brusným papierom 200-300 pod jarovou vodou a ako dalšiu vrstvu použi plnič.
Datum: 18. dubna 2011 20:37
 Jo, plnič klidně na holej plech, ona je to svym způsobem taky základovka..ten první co jsi poslal tak by měl být OK..
Datum: 18. dubna 2011 19:30
Datum: 18. dubna 2011 19:22
 Jo brousit jde dobře, pod vodou smirkem hrubosti 800...
Datum: 18. dubna 2011 18:52
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 aha a jinak jde dobře brousit ??
Datum: 18. dubna 2011 18:35
 Já si ten plnič vždycky trochu naředim, přijde mi moc hustý...ředim to nitrem, a poměr musíš odhadnout...
Datum: 18. dubna 2011 18:29
 zdar vsetkym...mam problem s prevodovkou.nehadze rychlosti,ani neecvakne nic proste sa len stlaci paka nadoraz a nic sa nestane,motor sa chova ako keby bol zaradeni neutral a paka startovania sa da otocit o 330 stupnou aj volnou rukou...chcem sa spytat ze cim to moze byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:19
 na mustangovi sa mi to stalo...dam to spravit susedovi ja len zhruba aby som vedel co mu mam povedat
Datum: 18. dubna 2011 20:19
Jméno: Tomas
IP: uživatel10814
 no mohl jsi říct co je to za motorku. jestli u fichtla tak třeba mohlo prasknout péro na kulise-nebo prostě něco s kulisou. To s tou pákou je divné. Jediná možnost je asi půlení-něco prasklo, vyskočilo to je těžké.
Datum: 18. dubna 2011 18:33
Jméno: Download
IP: uživatel10827
 Ahojte ... chtěl bych se zeptat, jestli bych zničil motor, kdybych upiloval omezovač u bebaty... dííkyy..  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 19:15
 Může se zeptat jaký omezovač myslíš?
Datum: 18. dubna 2011 19:15
Jméno: Tomas
IP: uživatel10814
 upiloval? myslíš tu diodu nebo odpor nebo co to je?  Nezničil, ale nesměl bys jězdit na max. což je lepší ho tam nechat
Datum: 18. dubna 2011 18:35
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim potrebuju pomoc mam pionýra a simsona a u obou mam stejny problem kdyz nastartuju tak volnobeh jde ale dam riditka na levu stravu a motor skape a kdyz je dam doprava tak vylati otacky.Cim to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:41
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 maš kratke lanko
Datum: 19. dubna 2011 15:41
 A nebo moc utažený, měla by tam bejt malá vůle, aby se tohle nestávalo.
Datum: 18. dubna 2011 19:16
 zasekava sa, drhne
Datum: 18. dubna 2011 17:24
 určitě to bude plynovým lankem....
Datum: 18. dubna 2011 17:19
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 zdarec fechtlaři mam dotaz zajizdim svyho pincka je po celkove renovaci vsechno luxus novy vibrus ale to neni podstatny  ,chtel jsem se jen zeptat kdyz se zajizdi vibrus tak se dava jehla na trojku aby to mnelo vice paliva tak si to chcu ten plisek na treti stupen dat ale odkud se to na té jehle počítá odzhora nebo od zdola ty stupne ? Predem dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Omlouvám se, na 3 od zhora
Datum: 18. dubna 2011 20:21
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Třetí od vrchu,jak píše dachtl
Datum: 18. dubna 2011 19:47
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 Jj dik moc to ja vsechno vim ale ja mam na te jehly 4 drážky tak prave nwm kam to dat
Datum: 18. dubna 2011 17:33
 Tak to vem logicky. Čím více je plíšek nahoře, tak tím víc je jehla zasunutá a tím víc uzavírá průtok směsi. Při zajíždění je jehla na prvním zářezu odspodu, takže bude více směsi a tím více budeš mazat. Jinak maž příslušným olejem klidně i poměru 1:25, nebo 1:30 motor moc nevytáčej a při jízdě si dávej pauzy na vychladnutí motoru.
Datum: 18. dubna 2011 16:59
 Dej ho na 3 od zhora....
Datum: 18. dubna 2011 16:39
 čawec draci ted jsem dělal renovaci fichtla bratranek mi dělal GO motoru,ložiska,gufera atd..ale když se ted chci na jedničku rozjet začne to cukat,skoro to nejede a pak to spadne na neutrál....Kvůli tomuhle jsem to dával na generálku a pořád to dělá myslíte si že je možné aby to bylo třeba rozetou,řetezemnebo něčím takovým ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:44
Jméno: venca
IP: uživatel590
 no prostě zas to rozpul a vyměn segment
Datum: 19. dubna 2011 15:44
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 zdar,jestli ti vypadavaj kvalty tak mas spatnej automat razeni
Datum: 18. dubna 2011 16:37
 može se jet na fechtlovy ve 13 na moto sraz??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 15:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pouze jako spolujezdec
Datum: 18. dubna 2011 15:33
 Čau draci repasoval jsem motor na babetu 207 a sundal jsem zapalování a ted mi de jiskra jenom občas a nevim jak mám nastavit ty cívky kolem magnetu tak bych byl rád za rady a také jsem zprovoznoval jawu 555 de tam benzín a jiskra je dobrá ale jenom střílí a né a né chytnout tak kdyby jste někdo tušil čím to je tak bych byl rád předem dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:39
 zkus pořádně seřídit předstih teďka z hlavy nevim kolik to je ale tyhle problémy jsem měl i u 250 a po seřízení předstihu to klapalo
Datum: 18. dubna 2011 18:39
Jméno: cocva
IP: uživatel11512
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 23:21
 zdarec mám problém na jawě 21 když ji nastartují tak jde bez problému,ale tak 10sekund jede a pak zničeho nic chcípne nevíte čím to muže byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:06
 Je to málo pravděpodobné ale pokud ti nepomůže žádná z těchto rad zkus vyměnit kondenzátor na zapalování.
Datum: 18. dubna 2011 20:06
 Podívej se do nádrže, jestli není vyrezlá. Jakmile se ti na sítce kohoutku usadí rez, tak to dělá tyhle alotria...
Datum: 18. dubna 2011 17:03
 udělej to co říká liskjo.. taky to může být špatný plíšek na uzavírání ventilu ( někdo si s tím hrá a nastavil malou plovákovku). taky to může bejt zacpanej kohout ..
Datum: 18. dubna 2011 8:11
Jméno: liskjo
IP: uživatel11565
 Zkus, až to zase chcípne, "nacucat" plovákovou komoru, a když to pojede, vyměń plovák - vázne. Já tenhle problém měl taky u Stadiona a výměna to spravila .
Datum: 17. dubna 2011 23:20
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Nazdar draci, máte nějaké zkušenosti s prémiovými palivy, např. Verva, namísto Naturalu 95? Jede motorka líp, žere míň nebo rozdíl není poznat? A co se týče olejů, jaký bude rozdíl mezi polosyntetikou a syntetikou? Jezdím na 175/487.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 19:20
 Jezdím na OMV Carrera 95, aspoň cítím placebo efekt  U nás stojí skoro stejně jako Natural, asi o 0,50,-
Datum: 18. dubna 2011 19:20
 Rozdíl nepoznáš,na to musí být stavěná motorka...
Datum: 18. dubna 2011 7:57
 jedinej rozdíl, kterej prokazatelně poznáš, bude cena..
Datum: 18. dubna 2011 0:06
 kamarádův táta mi jednou zaplatil plnou nádrž Vervy, ale rozdíl jsem oproti 2 roky starýmu naturalu nezaznamenal
Datum: 17. dubna 2011 23:18
 Jakej to má účel lejt do motorky něco co tam nepatří???
Datum: 17. dubna 2011 23:03
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 zdravím vás všechny,chci vas poprosit ,jestli z vas nekdo nema zkusenost, zdali by rámu jawa čz 175/356 pasoval motor z jakekoliv jawky 250  diky všem,za každou odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:11
Jméno: mysel
IP: uživatel11589
 ne nebude
Datum: 21. dubna 2011 16:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mam pocit, že by do toho měl jít napasovat motor z ČZ 250/455, ale storpro jistej si nejsem
Datum: 18. dubna 2011 8:49
 nepasoval
Datum: 18. dubna 2011 0:07
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar DRACI, PASUJÍ PŘEDNÍ TLUMIČE A BLATNÍK Z JAWA 175 NA PANELKU 250ku? Moc díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:04
Jméno: 3nakoks
IP: uživatel12747
 mislim že ne ale jisti si nejsem
Datum: 13. listopadu 2011 23:04
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čau draci prosím o radu kde seženu na 555 ty gumové špalky do kola co mají tlumit nárazy od čepů rozety ? nebo je vyrobit s nějaké silné gumy ?
Moc děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 23:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 opravdu mockrat ti děkuji  a přeji hezký den
Datum: 18. dubna 2011 23:08
 http://www.motokramek.cz/dily-pionyr-guma%20rozety-pio%20555/
Datum: 18. dubna 2011 17:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 tak to sem rád ale mužeš mi prozradit kde ?
Datum: 18. dubna 2011 17:03
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 seženeš není pproblém.
Datum: 17. dubna 2011 22:44
Jméno: prodej
IP: uživatel10072
 Zdarec když jsem koupil motorku s tp a nebyla prepsana ted bych ji potreboval prodat ale v tp jsem napsan ze se na me bude prepisoavat tak nevim jestli to jde nejak udelat abych to nemusel prihlasit a odhlasit prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 22:14
Jméno: prodej
IP: uživatel10072
 simson ted sem zdedil pincka tak uz simaka nechci
Datum: 17. dubna 2011 22:14
 ahoj napišeš pouze cestne prohlášení ze tuto motorku na sebe nehodlas prepisovat a prodal jsi ji dále. potom uz není na urade zadnej problém
P.S. na co to máš papíry?
Datum: 17. dubna 2011 22:00
 Zdravim zpravil jsem si mustanga a tet kdyz ho nastartuju tak nechce jit do otacek. Budu vdecny za kazdou radu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 13:34
Jméno: martnin
IP: uživatel11563
 hele prosim vas v kolikaty drazce ma byt podlozka na jehlev karburatoru na mustanga? Dik za odpoved.
Datum: 29. dubna 2011 13:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti a seřid karbec a očisti a sešteluj kladívka
Datum: 17. dubna 2011 21:45
|



|