Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: prodej
IP: uživatel10072
 Zdarec když jsem koupil motorku s tp a nebyla prepsana ted bych ji potreboval prodat ale v tp jsem napsan ze se na me bude prepisoavat tak nevim jestli to jde nejak udelat abych to nemusel prihlasit a odhlasit prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 22:14
Jméno: prodej
IP: uživatel10072
 simson ted sem zdedil pincka tak uz simaka nechci
Datum: 17. dubna 2011 22:14
 ahoj napišeš pouze cestne prohlášení ze tuto motorku na sebe nehodlas prepisovat a prodal jsi ji dále. potom uz není na urade zadnej problém
P.S. na co to máš papíry?
Datum: 17. dubna 2011 22:00
 Zdravim zpravil jsem si mustanga a tet kdyz ho nastartuju tak nechce jit do otacek. Budu vdecny za kazdou radu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 13:34
Jméno: martnin
IP: uživatel11563
 hele prosim vas v kolikaty drazce ma byt podlozka na jehlev karburatoru na mustanga? Dik za odpoved.
Datum: 29. dubna 2011 13:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti a seřid karbec a očisti a sešteluj kladívka
Datum: 17. dubna 2011 21:45
 Ahgoj draci. Hele jak má u 21 jawy vyndat ze setrvačníků klikovky ten čep jak drží ojjnici? dik zatim cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 17:31
 Nemáš nejmenší šanci to rozlisovat, a jestli to budeš zkoušet je šance že porušíš geometrii hřídele a to tu kliku můžeš rovnou zahodit. Dej to profesionálovi
Datum: 18. dubna 2011 17:31
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 na 350 je potreba tlak 9-10t,,, na tohle bude o krapet mensi, nekdo to dela ve sveraku ale ty to radsi dej nekomu kdo tohle dela a rozumi tomu
Datum: 17. dubna 2011 22:25
 je to odborna cinnost....doma to neurobis ani keby mas lis, tak to ani neskusaj s niecim inym
Datum: 17. dubna 2011 22:17
 potřebuješ na to lis. Myslim, že 12t (jestli je ten údaj nepřesnej, tak mě pls opravte). Nedělej si iluze, že to doma vyklepeš kladívkem
Datum: 17. dubna 2011 21:56
 Promin ze sem se zeptal. Každej nemuže bejt chytrej jako ty víš?
Datum: 17. dubna 2011 21:50
 tak ty to doma neuděláš....
Datum: 17. dubna 2011 21:43
 čím jak??
Datum: 17. dubna 2011 21:41
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 vylisovat
Datum: 17. dubna 2011 21:36
 Čau draci prosím o rady třeba se nějaká ujme a už se to konečně podaří. 1) Co mám udělat aby mi to házelo větší jiskru je dost malá, ale mám tyristorové zapalování? 2) Mám nějakou chybu ve spojce, protože tam třeba dám jedničku a v pohodě to rukou roztlačim a na dvojku to je skoro jak na neutrál. Děkuji za každou radu a ať vám to dobře jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 21:32
 Dobře zatim dík
Datum: 17. dubna 2011 21:32
Datum: 17. dubna 2011 21:06
Jméno: Fík
IP: uživatel11562
 Zdravím draky! Jawa 350/638 mi nedrží volnoběh.. Simerinky nové, nové trysky, nový filtr, předstih 2.75 mm, prostě všechno.. Věc se má tak, že přitahuji šroubek volnoběhu (zvedám šoupě) a když už to začne otáčky držet, tak při mírném přidání vyletí zběsile nahoru a už nespadnou.. Když pak uberu na volnoběhu, tak zas otáčky klesají, až motor zhasne.. Má někdo nějaký nápad??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:52
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 cau ja sem mel podobnej problem a delal to falesnej vzduch mel sem tam spatny tesneni u karbce tak zkoukni vsechny tesneni
Datum: 18. dubna 2011 18:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na přírubu karbece jestli ti nesaje vzduch a pak ještě koukni na ten šroubek na karbecu z boku s pérkem a zkus ho poštelovat a samozřejmě vyčisti karbec a zkontroluj přívod paliva( kohoutek)
Datum: 17. dubna 2011 21:48
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 musis to taky serizovat na teplém motoru.
Datum: 17. dubna 2011 21:39
 Zdravim draci. Dneska jsem dával novou řetězovku a když jsem zkracoval řetaz podle staryho vytahanyho já blbec jsem ho skrátil o jeden článek víc tak jsem tam musel přidat ještě jeden tak se chci zeptat jestli mi ten nyt když už byl jednou odbroušenej aby z tama šel vytahnout jestli vydrží nebo jestli ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:12
Jméno: mysel
IP: uživatel11589
 to poznas kamo az pojedes
Datum: 21. dubna 2011 16:12
 Jo nezbyva nic jinyho než tam dat pulspojku nebo tam dat jednu spojku a hlavni članek navic  .
Datum: 17. dubna 2011 22:05
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 no podle mě nevydrzi...ale nesacilo by tam pridat o jednu spojku vic?
Datum: 17. dubna 2011 21:41
 čus draci mám Jawu 05 je jedno jakou indučku do fichtla tam dám? jestli 8 W nebo 6 W mám to novější zápalko ne jak u J 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 0:12
 wiku: čistě ze zajímavosti, jak se liší konstrukce? já jen že když se na to podívám logicky, řekl bych že při slabším zapalování bude lepší ta určená pro nižší jmenovité napětí..
Datum: 18. dubna 2011 0:12
 Ptří tam 8V. Ostatní můžou při slabým zapalování dělat problémy. Soudruzi věděli proč ji tam dali.
Datum: 18. dubna 2011 0:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 není to W ale V ale jinak je to jedno dej tam třeba 12V ze škodovky pojede to stejně
Datum: 17. dubna 2011 21:45
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:38
 mno tak to se dá přežít, horší je těch 300km co to pro ní mam  takže tim to asi padá. PS kdy budou asi novinky? (chystám se na obědnávku)
Datum: 17. dubna 2011 19:38
 Až na ten předek (světlo, budíky, přepínače, prachovky na vidlích, možná horní brýle a řídítka) je celkem v origo stavu, za tu cenu je to super kauf, a spolehlivosti bych se nebál, mam s nima pouze dobré zkušenosti
Datum: 17. dubna 2011 19:26
 Čest draci,dnes jsem šel poprvé projet mojí ČZ 250/455 a zjistil jsem, že mi sama přidává plyn.Nevíte náhodou co by to tak mohlo způsobovat??Motor byl kompletně rozebrán,vyčistěn a byla usazena nová ložiska, kroužky, gufera a speciálně upravený labirint u kterého je místo kovových břitů gufero. mám takové podezhření, že mi to někde bere vzduch ale nejsem si jistý.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 20:09
Jméno: Motofyl
IP: uživatel11041
 Projdi si postupně celý lanko od plynu od páčky až po jehlu, jestli ho nemáš někde přiskřípnutý.
Datum: 17. dubna 2011 20:09
 jestli se zvyšujou otáčky na neutrál, tak to nejspíš někde saje falešnej vzduch, pod dynamem, pod válcem nebo pod přírubou karbu
Datum: 17. dubna 2011 19:00
 čau,ještě se chci zeptat,na klice jak je gufero,tak má být ložisko,potom segrovka a nakonec to gufero a nebo ložisko,gufero a pak segrovka?díky za napsání,je to důležitý
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:07
 sice nevim jak to vypadá u 350, ale pokud vim, tak na segrovku bejvá zářez, takže neni moc na výběr kam ji dát jinam.. jinak ze zkušenosti co sem se setkal tak obvykle bejvá mezi ložiskem a guferem..
Datum: 17. dubna 2011 19:07
 Zdar, vadí když mám na světelné cívce u Pincka na jednom místě uplně sedřený ten lak? Může to mít za následek to, že mi to nejede, protože už jsem zkoušel všechno a furt nic tak se ptám jestli to nemůže být tím. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:08
 ne, světelná cívka nemá se zapalovací nic společnýho
Datum: 17. dubna 2011 19:08
 čau potřeboval bych vědět kolik milimetů ma kulička ve spojce u tyček.Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 17:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Ale prd, kolecko ma pravdu
Datum: 21. dubna 2011 17:04
Jméno: mysel
IP: uživatel11589
 4.8mm ale vesla by se 5mm
Datum: 21. dubna 2011 16:13
 Ne, tam je 6,35, a je pouze ve spojkovém poloautomatu, mezi tyčkama není
Datum: 17. dubna 2011 19:35
 dik i u 125/488 jeto všude stejný jo
Datum: 17. dubna 2011 19:28
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 5
Datum: 17. dubna 2011 18:43
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
 Zdarec.. co dělat, když přední tlumiče netlumí (ani se nehnou)? Jak to opravit a co na to všechno potřebuju? A případná prevence do budoucnosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 21:52
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
 díky moc
Datum: 17. dubna 2011 21:52
 Rozhejbat, pokud to nepude tak rozebrat za pomoci lehkéhu násilí a PB hořáku, pak vyčistit, dát nový futra, vystružit je, dát nové prachovky, pořádně namazat vazelínou, složit, stáhnout prachovky páskama a mělo by to vydržet...
Datum: 17. dubna 2011 21:21
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
 Jawa 05..
Datum: 17. dubna 2011 21:13
 A jakej stroj?
Datum: 17. dubna 2011 19:17
 Zdar draci, mam cezetu 175 jednovýfuk, a mam dve palice jednu na kratsi zavit a druhou na dlouhej (závit na svíčce), která je lepší? No o to by ani tak nešlo spíš když nakopovám tak mi dou šlehy jak prase pořád ze sitiče, předstih můžete štelovat jak chcete ale je z toho ho*no, moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 22:14
 jo a co stým sitičem když mě to střílí ze sitiče a né z výfuku a předstih mužu štelovat jak chci?
Datum: 17. dubna 2011 22:14
Jméno: sharker
IP: uživatel10371
 ohledne hlavy, neni nic snazsiho, nez to zkusit. Zavit svicky musi odpovidat zavitu hlavy, svicka nesmi precuhovat ani nesmi bejt videt zavit hlavy.
Datum: 17. dubna 2011 19:42
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 zdar borci, mam motor CZ 175 s dynamo starterem.Koupil jsem ho od jednoho pana zapojil jsem elktrinu dle schema ktrere sem nasel ale vsim sem si ze nejsou zapojeny uhliky.Nevite jak maji byt propojeny?? jsou tam myslim 4 2 na + a 2 na -.Potřeboval bych radu moc diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 16:12
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Tak na dynamostartéru samozřejmě jsou 4 uhlíky. Propojení se snad nedá změnit, je to hned vedle uhlíku.
Jestli ti jde o polaritu zapojení, tak klasicky je + na kostru. Ale může to být i přebuzený opačně.
Koukni třeba na http://www.skutrklub.cz tam ti určitě poradí.
Datum: 20. dubna 2011 16:12
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/opravy.php#oprava17 tam to najdes ale nezdase mi ze by ty uhliky byly 4
Datum: 18. dubna 2011 22:20
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Zdar draci dneska jsem sundal víko z mojí 477 a nestačil jsem se divit víko je zevnitř značně vybroušené od spojky a když se podívám na startovací segment tak zuby jsou ojeté jenom z půlky prostě jako by cela ta hřídel povyjela z motoru. Nevíte čim to muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 16:27
 Povolenej spojkovej koš...
Datum: 17. dubna 2011 16:27
Jméno: hanisek
IP: uživatel7949
 Čau, prosím jake jsou průměry rozet 60 a 65 z. Dejme tomu přeba od špisky zub po špičku. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 16:05
Jméno: jawaczrider
IP: uživatel11558
 Zdar borci,mám otázku,jaké gufero je pod řetězovým kolečkem u Jáwy 350 typu 640?Díky předem moc za napsání
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:59
 sharker: O díky
Datum: 17. dubna 2011 19:59
Jméno: sharker
IP: uživatel10371
 pukasek: nevadi, posledni cislo je sirka, jen muze byt problem pokud na gufero neco navazuje (napr u retezovyho kolecka), pak by to sirsi mohlo drhnout
Datum: 17. dubna 2011 19:49
 využiju tohohlé dotazu a zeptám se,našel sem v katalogu,že pod řetězovým kroužkem má být gufero 30x52x10 ale já tam mám 30x52x8 a na klice má být 25x52x7 ale já tam mám opět 30x52x8,vadí to něčemu?abych věděl co napsat do meilu tomu co mi dělal generálku,díky.
Datum: 17. dubna 2011 19:34
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 stáhni si katalog ND
Datum: 17. dubna 2011 17:12
Jméno: rtee
IP: uživatel10027
 Zdar draci, mám doma kývačku 250 a zasekl se mi jeden přední tlumič. Čím by to mohlo být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 14:24
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 čau mám problém nastavit předstih na 350 na pravým válci ho nastavím v pohodě ale když ho nastavuju na levým tak ať kroutím tou destičkou zapalování jak chci tak se nechce kladívko rozpojit musel sem trochu propilovat otvory pro šrouby aby to šlo trochu nastavit ale neni to ono myslel sem že je sjetej pertinax na kladívku tak jsem koupil nový ale stejně to nejde pořádně nastavit nevíte čim by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 20:35
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 měnil sem obě kladívko i ten druhej kontakt....no asi to pokroucený bude když sem nastavil předstih a dotah sem 1 šroub tak se to spojilo a když sem dotah druhej tak se to zas rozpojilo....
Datum: 17. dubna 2011 20:35
 Neni křivě usazená ta otočná destička s kladívkama na statoru? dělalo mi to přesně to samé.. Bylo to křivě usazený a pokroucený od toho jak do teho někdo mlel kladivem..
Datum: 17. dubna 2011 19:07
Jméno: luba
IP: uživatel11559
 Ahoj. Jestli jsi vyměnil jenom 1 kladívko tak je to špatně. Dej obě nové.
Datum: 17. dubna 2011 17:17
|



|