|
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 zdravim,co je na tom pravdy,že když snížím hlavu,tak jdou na motor větší tlaky a pak se muže dojebat?Tak pokud to je pravda,proč to někdo ještě snižuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 21:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vlastne bude prakticky mit pac bude mit vetsi silu a tak se vic vytoci sejo?
Datum: 21. listopadu 2008 21:26
 Otáčky se při zvýšené kompresy snížují.....(nepatrně....) takže to že to víc točí neni pravda...! S kompresí 10-11:1 se dá vytočit 12 000....!
Datum: 21. listopadu 2008 16:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 slysel sem o 10,5 to je tak optimal, taky bych vic jak 1:12 nesel pak uz to hure chladi (zvlaste na seriovy hlave je to horsi k uchlazeni) a ma to vetsi tlaky s vetsim rizikem...jinak snizuje se o 1mm jak vnitrni dosedaci kruh tak i antidetonacni sterbina, samozrejme i vnitrek (u hlav od 20,21,23) gde je ledvinkova spalovaci plocha tak tam se ten hrbol taky musi ubrat aby i po snížení hlavy byla mezera mezi ledvinkou hlavy a pístu v horní úvrati nejméně 0,7 mm a nejvíce 1,2 mm (dela se to podle prilozeni a stlaceni plasteliny) jinak samozrejme to je plus pro vykon, ma vetsi kompresi, vetsi tlaky, tvrdsi chod, lepe se splynuji kapicky smesi a taky se mene usazuje karbon, ma lepsi vyplach valce...
Datum: 21. listopadu 2008 14:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel4609
 ja to mnel znizene na jawe 20 a nabehal sem na nej 5000km a nic a jezdi mi dal mam to totiz s papirama ale ked si to ces znizit max by sem znizil o 1mm viac by som nesiel bo budu vysie otacky na plny hrozi utrhnutie ojnice
Datum: 21. listopadu 2008 13:45
 Motor má větší tlaky po snížení hlavy.Určitě i menší životnost,ale snížení hlavy má příznivej vliv na výkon.Je rozumný najít určitou hranici snížení.Já osobně bych nešel přes kompresní poměr 12:1.Sníženim hlavy namáháš o dost víc klikovej mechanismus takže z nějakou starou klikou bych to nedělal...
Datum: 21. listopadu 2008 7:37
|



|