|
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 17:46
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5107
 Přesně jak řekl Standa,není co dodat.Ale pokud už kompletně upravuješ motor,tak tě tyhle drobnosti už nevytrhnou a uděláš je
Datum: 19. ledna 2010 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel8494
 podle me by chvili vydrzel... ale tak ty zaslepky nejsou extra nutný.....ty se hlavne davaj do upravenejch válců aby tam nedochazelo k prufuku smesi.....samo o sobe ti to na vykonu neprida......neco jako podkova v seriovym motoru.....
Datum: 19. ledna 2010 10:42
 A co kdyby se tam použil korek? vydržel by tu teplotu?
Datum: 19. ledna 2010 1:21
Jméno: standa
IP: uživatel3337
 nejčastěji dvě víčka....musi se nalisovat na vysokopevnostni loctite,ale nesmi mit velky presah jinak se čep skroutí a nepujde do pistu......
Datum: 18. ledna 2010 22:35
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 dík za odpověď a ještě ta ucpávka to je jakoby ještě jeden menší čep nebo sou to dvě víčka?
Datum: 18. ledna 2010 21:32
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5107
 Je to lepší v tom,že zase zvýšíš spodní kompresi.Tak jako podkovou.
Datum: 18. ledna 2010 21:27
|



|