|
 Zdar draci, stavim teď trochu dravější mustafu a nejsem si jistej úpravama motoru, ještě nemam dost zkušeností. Ale ve zkratce, chtěl bych silnej spodek a v maximu aspoň těch 7500/8000 ot/min. V plánu mám ojnici CKR, ložiska VLZ, primár 9, snížená hlava, Hikone, píst s 1 kroužkem. Chci se zeptat jestli du správnou cestou. Díky Bery
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 13:30
 Díky moc...
Datum: 10. června 2012 13:30
 Stránky nemá, vše jsme řešili přez mejl. standa.hrbek@seznam.cz Napiš mu a určitě se nějak dohodnete.
Datum: 10. června 2012 12:42
 Pošleš mi prosimtě odkaz na stránky?
Datum: 10. června 2012 11:54
 Nech si válec upravit od Standy, dělá pěkný válce za pěkný peníze. Sám od něj mám lehkou úpravu.
Datum: 10. června 2012 11:51
 Dobře, vezmu SKF, hlava od Stejskyho, Hikone si odladím venkovními testy (možná na brzdě). U válce sem zvažoval cestovní úpravu od Stejskyho, ale 2000,- je prostě moc, a já sám nevím jak ho upravit, Eddie mi psal něco o milimetrovém zvýšení horní hrany výfukového kanálu, ale nepochopil jsem přesně jak je to myšleno. :/
Datum: 10. června 2012 11:44
 Ojnice CKR v pořádku, ložiska pokud chceš mít jistotu tak jedině SKF, 9 ti zubý primár je nesmysl ale jezdí se prostě no..., snížená hlava...otázka je jak a kým, Hikone...záleží na odekvátní úpravě pro daný motor, píst jednokroužek ano...zae to má ale svá ale  A mimochodem...? Co válec?
Datum: 10. června 2012 11:33
|



|