Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 zdarec draci, jak Vám jede pionýr bez tlumiče ve výfuku ? mám na mysli že bych provrtal tu přepážku a dal distanční trubičku15-20 cm a o ní opřel jen to víčko bez toho tlumuče, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 11:44
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Ok,rozumíme si,ale tady když řeknu vrtni dvě díry,tak si to každej vyloží tak,že čim víc dir,tim víc "víkonu" ..... proto sem to napsal jak sem to napsal
Datum: 31. srpna 2012 11:44
 Stando ne uplně bych souhlasil, když, vezmeš vrták a rozum do hrsti tak se dá koncovka rozumně vylepšit a je znát že se i seriovce líp oddychuje, ale nejde vzít bezhlavě 10mm vrták a udělat z toho cedník
Datum: 29. srpna 2012 12:57
 Obecně každý zásah do origo výfuku má negativní vliv na výkon motoru. Ovšem lze ho přeladit,že v určitém úzkém pásmu naopak na výkonu přidá. Ovšem se nejedná o úpravu vrtákem a svářečkou a převložkování výfuku na rezonanční..... z vlastní zkušenosti mužu doporučit výfuk neupravovat,protože seriovka a lehce upravená seriovka jede nejlíp na origo vejfuk.....ač někteří Hikone placebáci tvrdí že jim "laděný hikone přydal" tak je to blbost..... jedna upravená sada mi jezdí na výfuku z mustanga 90km/h....tak proč ten vejfuk předělávat???
Datum: 29. srpna 2012 11:30
 kojot: s tím o 5km/h víc je totálni blbost
Datum: 28. srpna 2012 20:53
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 stim skušenosti nemám ale bude to víc řvát ale mohlo by to tak o 5km rychleji jezdit.
Datum: 28. srpna 2012 20:49
|



|