Jméno: honza
IP: uživatel12545
 ahoj Seso napadla mě taková věc skusit dát na kejvačku 356, kotoučovou brzdu nevíš o někom kdo na to něco dělá nebo něco tomu podobního nebo ty by jsi něco nesehnal ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:20
Datum: 16. října 2012 9:20
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 co maš za motorku to bude asi dělo co  nevedel by jsi jesli mi na tem motor 175/356 pujde nákej válec z vývodem pro jeden výfuk ?
Datum: 15. října 2012 21:34
 Popřemýšlej popřemýšlej...a nauč se používat přední brzdu čoveče, na větší mašině se bez toho neobejdeš  Na předek jde 70% účinku, třeba já mam na motorce vepředu dva 30cm kotouče se čtyřpístkovejma třmenama, vzadu jenom jeden 24cm s obyč dvoupístkem... z toho je docela jasně vidět jak jsou při brždění rozložené síly...
Datum: 15. října 2012 19:27
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 aha no já videl upravu toho krabecu i přírubu sem sehnal tak sme problém nevidel jen ten jesli by se vešel do toho vířezu pro karburac na 356,a to zápalko z pionýra sme chtel abych nemusel vozit baterku, no jinak o tom popřemejšlím , já pionýrovi vždicky brzdil zadní přední sem snat vůbec nepoužíval
Datum: 15. října 2012 18:54
 Karbec z třindy má difuzor 28mm, takže bys musel upravit sací kanál, a i tak si nejsem jist přínosem. Zápalko z fichtla se mi zdá jako krok zpět...prostě celkově se mi ten motor nezdá vhodný k úpravám. Je dělaný jako nízkootáčkový, se slušnou spotřebou, životností atd. Popřemýšlej jestli není lepší si nechat kývačku jako veterána, a k tomu si koupit třeba 175/477, která už v základu jede velice slušně, má lepší podvozek, líp se na to sháněji věci...jinak na motorce je hlavní brzda ta přední
Datum: 15. října 2012 16:33
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 časem na ten motor chci dát karbec z jawi 350/640 pozmenit řetezoví kolečko a možná i vetší výbrus zápalko z pionýra a možná odlechčit kliku ale to nevim, ješte tak pro zajímavost správne by se mela jako hl.brzda používat přední nebo zadní brzda ?
Datum: 15. října 2012 16:27
 Misky podle mě budou stejný, možná se to bude lišit délkou krku...stále mi ale uniká smysl té úpravy...nepřijde mi že by to mělo takový výkon abys to musel krotit přední kotoučovkou. Podvozek stejně nedovoluje žádnou ostrou jízdu, stejně tak jako motor...na 356 si naprosto bez problémů vystačím s dobře seřízenou bubnovou brzdou...
Datum: 15. října 2012 16:00
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 aha a ta komplet vidle z 639,640 nebo ty čz 180 to tam bude pasovat bez problému nebo bude potřeba utočit na soustruhu noví misky nebo i něco jiního ?
Datum: 15. října 2012 15:05
 fuha,, bylo by to maso,,, jedine celej predek s 639,,,
Datum: 15. října 2012 5:41
 Akorát mi trochu uniká smysl tohoto opatření...
Datum: 14. října 2012 22:50
 dej přední vidlici z čízy 180/487 a nebo za 639 nebo 640
Datum: 14. října 2012 22:38
|



|