Jméno: Přema
IP: uživatel13452
 Trošku blbý dotaz pro standu a okolí, jaká úprava je "lepší", přepoušťáky výfukových plynů přez okýnka pístu,zvětšení sání výfuk(o kolik a jak vím), nebo tříkanál, jde mi o to co si vybrat mám načtené a viděné ale kromě drobných úprav jsem z válcem nic nedělal tak jestli se pouštět do něčeho složitějšího než přibrat kanály.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2014 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel17270
 Hraj si...kdo nic nedělá nic nezkazí... kup si víc válců a zkoušej...já se na holý serii dostal na hezký hodnoty... jen upravenej seriovej válec na seriovejch přefukách... kdo ví co by z toho šlo vybrzdit s pořádnym vejfukem a karburátorem... a marquee by moh vyprávět jak jede seriovej vejfuk,seriovej karbec a muj válec
Datum: 03. června 2014 20:08
Jméno: Přema
IP: uživatel13452
 Představa je zvětšené sání, a kuchaný seriák z upravenou doutníkovou koncovkou.hlavně jsem řešil otázku těch kanálů.
Datum: 03. června 2014 18:54
 jeden kamarád to přesně vystihl, čím víc kanálů tím víc problémů, záleží co mě toho čekáš a na co to chceš používat. V každém případě pokud chceš zůstat u sériového výfuku jsou jakékoli úpravy nad dobrý dvoukanál zbytečné. U 2t ti nejvíc výkonu udělá právě výfuk, pokud zůstane výfuk sériový dá se 2k trochu optimalizovat, ale rozhodně nemá smysl měnit časování přefuků. To je dostatečné v pohodě skoro do
9500-10000otáček ale s takový motor se zas nedá používat na běžné ježdění
Datum: 02. června 2014 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel17264
 Vidno v tom nemáš moc jasno. Přepoušťáky přes píst určitě nepřepouští výfukové plyny. Co se týče výfuku samotného tak preferuju jeden velký namísto nějakých okýnek. Sací kanál taktéž - široký a zbytečně nepouštět do otáček . Do jistě míry jedou suprově origo přefuky. Všude zachovat rozumné rozměry a dodržet rádiusy. Udělej si rozumnej dvoukanál a časem dojdeš dál. Mě ty dvoukanály baví furt...
Datum: 02. června 2014 20:41
|



|