 Zdar fichtlaři, chci si na tereňáka dopředu naplíst 19" ráfek ze stadiona. Řeším ale 2 věci. 1)Bude stadioňáckej ráfek dost pevnej a snese jízdu terénem, skoky, a podobný věci  2)Jestli to už někdo tady dělal,jak dlouhý špice budu potřebovat na napletení na fichtláckej buben? Díky moc za rady 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. června 2016 20:22
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18726        	  
	 
	
	 No a co teda rovnou použít ráfek z krosky ? 	   
	
	  
	  
		Datum: 29. června 2016 20:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ráfek z dvoukoláku už mi taky někdo radil, ale nikde se mi nepodařilo zjistit kde by se dal koupit novej. Jinak by měl pasovat. Údajně pevnostně stačí i ze stadiona. Teď ale spíš řeším jak dlouhý špice budu potřebovat. Nevěděl by teda někdo délku těch špic? Každopádně díky za názory 😉 	   
	
	  
	  
		Datum: 25. června 2016 20:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pedros	
	    
	 
	
	IP: uživatel16168        	  
	 
	
	 Možná to zní blbě , ale co zkusit ráfek ze starý káry?je to 19 a je širší a pevnější než u stadiona ,ovšem jestli vyjde s dírama to nevím
	   
	
	  
	  
		Datum: 25. června 2016 20:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Takhle to zní super, ale pravě ten 18" drapák je problém. Nikde jsem nenašel přední a zadní je nejužší 100mm. Měl jsem v úmyslu obout na to gumu co se dává na 80ky krosky a tam je ráfek 1,4". Na Stadiona 23 je 1,35" širokej takže celý by to mělo krásně pasovat. Jedině ta pevnost a tos mě moc nepotěšil. Ale díky za nápad.	   
	
	  
	  
		Datum: 24. června 2016 11:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18722        	  
	 
	
	 A co jít cestou nejmenšího odporu??? Ráfky 18" jako měla Jawa 90. Dráty jsou jasný (jawa 90),špice jsou jasný (jawa 90),výplet stejnýho typu,bubny stejný, nikde v ničem problém. Stadioňáckj ráfek mi přijde křehkej na krosku. Navíc ten ouzkej profil ? To asi ne. Gumy 18" snad problém nebudou....	   
	
	  
	  
		Datum: 24. června 2016 11:14
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |