 zdar typci,co kdybych si zkusil udelat kapalinove chlazeni na fechtla?plisky by vedlynahore a dole na hlave a spojovala by to zelezna trubicka do ktere by se nasunula hadicka a ta by vedla z nakyho zasobovace vody.jen nevim jak by se kapalina vracela kdybych si udelal treba trilitrovej kanystr by bylna plechu u rizeni.jak si myslite ze by se ta kapalina vracela??jakej mate nazor na too??budu to zkouset takze vam pak tady asi tak za tyden poslu odkaz na obrazek s popiskem a jak to vali a pak muzte psat nazory ale ted predevsim by me zajmal vas nazor tak piste!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:54
Mě napadlo namotat nějakou trubičku mezi žebra a čerpadlo napojit nějak na primární řetízek  expanzku schovat pod nádrž a chladič dát místo klaksonu (vim krav*na nejde tam tolik vzduchu ale vyřešit by se to dalo). Dobrej nápad ale kde sehnat trubičku která luxusně vede teplo, čerpadlo to by si člověk musel vyfrézovat sám (zubový mam na mysli ty maj tlak jak svi*) takhle mě to napadlo. Nevim jestli by to fachčilo ale přez zimu to budu zkoušet na náhradnim motoru tak informuju o zkušenostech ze sklepa a přiložim foto.
Datum: 01. září 2008 13:54
tak hosi vcera jsem zkousel samospadem tu vodu z chladice a nepujde to me setrojit takze leda ze byste me poradily kde oupit naky maly cerpadylko bo mozna by i fakala takovy to udelatko jak je do akvarka,to ja dela ten vzduch.ale spis to nesestrojim nez jo tak smula
Datum: 21. července 2008 15:39
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
To Snickers16 - Poslední auto v čechách s Tebou zmíněným chlazením, a to vás pánové potěší, bylo Aero Minor (1946-1951), což byla ve skutečnosti Jawa  . V dobových prospektech se tomuto způsobu chlazení bez čerpadla říká themosifonové  . Funguje to.. Jen to musí mít velký zásobník chladící kapaliny (větší chladič) a chladič musí být výš než motor
Datum: 20. července 2008 20:20
Sharker : ak najdes tu foto posli mi ju prosim na mail.sk dakujem
Datum: 20. července 2008 18:18
Sharker : ak najdes tu foto posli mi ju prosim na mail.sk dakujem
Datum: 20. července 2008 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel3543
pokud poradne vycistis zebra na valci a na hlave tak to bude chladit dobre a bude to mozna ucinejsi a snazsi nez tyyhle hovadiny
Datum: 20. července 2008 1:58
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
tomino prosim te posli mi take fotky na mail: axel121292@azet.sk ...dik moc cuzz
Datum: 19. července 2008 23:17
tomino: poslal bys mi prosím fotky na mail? dík
Datum: 19. července 2008 22:00
hm jo ono to pujde staci ti cerpadilko jaky koliv s nahonem a trochu odolny teplotam provrtas vicko das lozisko na vyko to cely smaltujes sklo textilem potom udelas z klikovy hridele nahon nasadis vyko pripalis si to cerpadlo hlinikem treba normalni obloukovkou a hlinikovyma elektrodama provrtas zebra na valci aby ta voda proudila jakoby do spiraly a uchladila ti pekne celej motor potom kolem tech zeber natahnes hlinikovej plech sem tam trochu privaris za tesnis a to samy udelas s hlavo propojis hadicky do chladice a do cerpadla a bude ti to krasne fungovat jako me
Datum: 19. července 2008 21:52
Ono je možný,že ta kapalina bude proudit sama,když se ohřeje. Začne se rozpínat a mohla by proudit. Mívali to takhle hodně starý veteráni auta a evidentně to fungovalo. Prostě tam žádný čerpadlo nebylo a šlo to taky. A když by jsi měl nějaký fotky atd.,tak mi je klidně zašli na mail,je to docela dobrej nápad a průběh tvojí práce by mě docela zajímal. Tak hodně zdaru.
Datum: 19. července 2008 20:40
Jméno: Sharker
IP: uživatel3540
Vodou chlazenýho fichtla jsem už viděl na fichtlcupu ve Lhote u Mladosovic. Chladic byl prisroubovanej na brejlich spolecne s expanzkou, cerpadlo bylo pohaneny prodlouzenou klikovkou na strane u spojky. Jak to bylo zavedeny u valce uz si nevzpominam, ale nekde mam fotku tak az budu u kompu najdu to.
Datum: 19. července 2008 19:11
Jméno: Michal J21
IP: uživatel1711
Mě to taky napadlo protože jezdim na naitromethan a jak zastavim po 25 kilakach tak se mi cmoudi s valce  vypada to smešně ale můj problém byl yřesšen hvězdicovou hlavou
Datum: 19. července 2008 18:22
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Na tohle je fichtl moc malej.
Datum: 19. července 2008 18:02
vidím že máš stejny myšlenky ják já  ... no ale musel bys tam mít nějaky čerpadlo, který by ti tu chladící kapalinu pohánělo a taky by jsi musel mít někde chladič!!! stači nějakej menší, ale musí byt dobře větranej! a bylo by taky dobry, aby na tom byl nějakej malej vetráček, páč když už budeš stát na místě, tak by to asi nedělalo moc dobře!no a ktomu by se právě mohlo využít to čerpadlo, z keryho by vedla nějaka tyčka s kolečkem ven a na chladiči by bya další tyčka, na kere by bylo kolčeko s větráček no a pak by se to spojilo řemenem a čerpadlo by fngovalo jak pohaneč kapaliny tak i jako ventilátor! spíš by mě ale zajímalo, jak to uděláš třeba se svíčkou sáním a výfukem, páč si myslim, že bys to musel navaři rovnou na válec a hlavu a kolem míst, kde jsou tyhlety potřeby jako svicka sani... tak bys to tam nechal volno kolem toho to přivařil akorat by jsis udělal třeba delší sání a nejakou prodlužoivací trubku na vefuk... se svičkou bych si asi nechal udělat nějakou dlouho fajfku... no určitou představu jsem měl v noci když nemužu usnout tak mě napadaj takovy kraviny.. možny to je ale je to moc složity a nejspiš by to možná chtělo i baterku,, třeba taky ne páč by možná zapalování dokázalo roztočit to čerpadlo!jinak ten chladič bych dal třeba víc vpravo, nebo bych si na něj vyrobil nějaky přívody vzduchu... páč třeba moje 555 má strašně velkej blatník a tam si myslim že moc vdzuchu nechodí a tím se špatně vlastně chladí motor tak bycho to prostě dla někde trocha vedle! no a třeba na řiditkách jak ty řikáš bych si udělal vyvaovací bandasku s kapalinou... páč se to musí nekam dostat když se to zahřeje a bude to pote vřít... jo nápad je to dobrej dal by se udělat aj by me to bavilo ale je to narocny.... i když možná největší problém bude prostě udělat tu komoru na válci a hlavě, kde by procházela kapalina... toť vše
Datum: 19. července 2008 17:49
|



|