|
|
|
| |
 Ahoj draci
Jak se vám líbí moje mašina?
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=812&muid=40330
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 8:57
 Pardón za to že je to to třikrát nějak sem to podělal...
Datum: 17. srpna 2009 8:57
 Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez.
Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
Datum: 17. srpna 2009 8:55
 Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez.
Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
Datum: 17. srpna 2009 8:55
 Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez.
Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
Datum: 17. srpna 2009 8:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 Neskutečně nádhernej a povedenej kousek!!! co dodat? zavidim ti to a rad bych se na tom povozil!!!!!! at slouží!
Datum: 16. srpna 2009 23:56
 "Vzhled veterána s tunerským motorem", buď originál, nebo tuning, hybridy se mi nelíbí.
Datum: 16. srpna 2009 23:28
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 tak 125 možna tak jawu, ale sportku 125/476 by nedal, jestli to jede těch 110 tak ten motor jde zachvily do kytiček, jinak je to dost povedený a pěkný  ,by mne zajimalo kolik jsi do toho prskoleta vrazil peněz
Datum: 16. srpna 2009 23:16
 je to velmi krasny a ako vydim aj dobry stroj! je to pekná uprava gratulujem
Datum: 16. srpna 2009 22:20
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 krásná,zajímavá kombinace. Vzhled veterána s tunerským motorem. FAKT SUPER  kolik si do toho investval (pokud to není tajné
Datum: 16. srpna 2009 21:59
 Fakt luxus a ten lak je taky mrtě
Datum: 16. srpna 2009 21:54
 tyvo.e to je mašina! já dám s 555 70 a to s dobrym větrem... motor neni nijak upraven krom hlavy z fichtla a jehl. ložiskem. ale.. už přemyslim nad úpravou.. 90 stačit bude.. 110 tyvado s tim bys rozmetal aj 125! hoď video
Datum: 16. srpna 2009 21:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 No pekna je poklona...jak si delal ty zebra na valci?
Datum: 16. srpna 2009 21:47
 vypada fakt perfektne, krasna barva, motor vytunenej. Vypada to skoro jako kolo, ale jede o "trochu lip". Uz jsem tohodle pareza videl na motodatabazi, a strasne se mi libil.
Datum: 16. srpna 2009 21:27
|



|