česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahoj draci Jak se vám líbí moje mašina? http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=812&muid=40330 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 8:57
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Pardón za to že je to to třikrát nějak sem to podělal...
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez. Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez. Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez. Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7089    
Neskutečně nádhernej a povedenej kousek!!! co dodat? zavidim ti to a rad bych se na tom povozil!!!!!! at slouží!
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:56
 
 
 
 
Jméno: orlando1      E-mail:      IP: uživatel7033    
"Vzhled veterána s tunerským motorem", buď originál, nebo tuning, hybridy se mi nelíbí.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
tak 125 možna tak jawu, ale sportku 125/476 by nedal, jestli to jede těch 110 tak ten motor jde zachvily do kytiček, jinak je to dost povedený a pěkný:-),by mne zajimalo kolik jsi do toho prskoleta vrazil peněz
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to velmi krasny a ako vydim aj dobry stroj! je to pekná uprava gratulujem :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
krásná,zajímavá kombinace. Vzhled veterána s tunerským motorem. FAKT SUPER :-) kolik si do toho investval (pokud to není tajné :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt luxus a ten lak je taky mrtě
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyvo.e to je mašina! já dám s 555 70 a to s dobrym větrem... motor neni nijak upraven krom hlavy z fichtla a jehl. ložiskem. ale.. už přemyslim nad úpravou.. 90 stačit bude.. 110 tyvado s tim bys rozmetal aj 125! hoď video :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
No pekna je poklona...jak si delal ty zebra na valci?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypada fakt perfektne, krasna barva, motor vytunenej. Vypada to skoro jako kolo, ale jede o "trochu lip". Uz jsem tohodle pareza videl na motodatabazi, a strasne se mi libil.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:27
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 22:09:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu