Jméno: Dawe
IP: uživatel8750
 Zdarec hoši budu si dělat řidičák na moto do 25Kw a koukam se po Jawe 350/640 nebo starsi, vite o ni neco jak jezdi jestli je spolehliva atd..  díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 11:14
 250 je daleko víc na pohodu, táhne od spoda a má příznivou spotřebu, 350 pokud chceš aby trochu jela a byla živější jak se tu píše tak ji musíš držet pod krkrm a točit to 4-5t ot. pak to taky pěkně žere,
Datum: 16. února 2010 11:14
Jméno: Dawe
IP: uživatel8750
 díky hoši za rady zatím sem jenom tak koukal a strašně se mi líbili mnoo ale 20 hadru mít asi nebudu a co takhle třeba něco levnějšího třeba jawku 250 nějaký typ by pro začatek stačil . Jinak výkonově je to znatelný rozdíl mezi 250 a 350 ? díkyy
Datum: 13. února 2010 13:38
 ctverka...co se tyce motoru tak mi pripada ze je prevodovka lip odstupnovana a ta spojka je lepsi, proto si ji taky davaly aj do novejsich typu nebo si tam davaly pruznou mezilamelu ale s tou zkusenosti nemam, pry to chvili funguje dobre a pak to zas skube, to se na ctverkovy spojce nestane...tech generaci ctverky je mnoho a je mezi nima velkej rozdil...takovej hybrid mezi nejnovejsimi typy a 634 je 632 - 638 zaklad s 634 motorem, pac udelali novej typ motoru na 638 a zistili ze to ma vibrace jak krava tak tam provizorne montovali ty ctverkovy...nutno podotknout e ty dvojky litaj do ted a hodne lidi je stale chce, nekteri vic nez ty nejnovejsi typy...jinak je ctverka celkove horsi, hlavne podvozek...
Datum: 13. února 2010 13:25
 taky shanim 350 ale bejt tebou tak koupim spis typ 634. Jasne neni tak pohodlnej a nebrzdi tak dobre jako 640, ale ten motor je lepsi, nez novejsi hlavne jde uz od nizsich otacek, narozdil od novejch, ktery tahnopu az ve vyssich otackach. triapule sou o dost zivejsi je to znat i pri presedlani z 250. kdyz nanich po koupi udelas udrzbu jako novou elektriku a GO tak mas na "chvili" vystarano a kdyz dokoupis to VAPE, tak je to z vetsi casti v podstate bezudrzbovej stroj. a na svuj vek umej taky docela upalovat
Datum: 13. února 2010 12:45
 no proste posledni triapule, gdo na ni nejel tak newi, je to proste specificky stroj...spolehliva je, pokud neni problem v eletrice bo v klice tak se da secko spravit za jizdy na kolene, ovsem tahat pak secku kabelaz ze ctyricitky ven bo repasovat kliku je zahul...co k ni jinak rict, "nejmodernejsi" a zaroven posledni z cele rady, o jizdnich vlastnostech se vyjadrovat nebudu, to si musis zazit, jak uz jsme rekl tak doma si udelas secko (sveho casu pred kazdou sezonou puleni motoru jsem provadel a nedelalo mi to problem), na serizeni je to taky jednoduchy a dily jsou levny a snadno dostupny, prece jen se jeste vyrabi (pro vyvoz na Kubu a jinejch rozvojovejch zemi) takze se soucastkama neni problem...gdybych mel tu moznost tak si ji poridim znova ovsem gdyz uz tak bych si tam poridil VAPEcko bo ten bezkontakt od Ducati, s tim zapalovanim (a dobijenim) byl dycky problem a takhlec se to da krasne elegantne obejit...jinak pokud vybiras od rady 638 tak bych ti doporucil spise 639, ma pohodlnejsi sedlo a za delsich jizd je to rozdil mezi 639 (638) a 640, a je taky velky rozdil pri rizeni 638 a 639, kotouc oproti tomu dvouklici uz umi pekne brzdit a ne jen zpomalovat...cenove se vejdes v pohode do 20 klacku s hooodne peknym strojem nebo se 640 s oilmasterem, mimochodem paradni vychytavka, jak vzhledem ke kouri tak zivotnosti motoru a o dost nizsi spotrebe oleje je to taky rozdil...koupis devitku, udelas si ji k obrazu svemu a pak uz si budes jen vrnet jakou masinu to mas (slovy klasika - na podobnem stroji se projizdel i tvuj deda pred 50 lety)  takze ber ji vsemi deseti a nerozmyslej se
Datum: 13. února 2010 12:14
 spolehliva pomerne je, jede jako kazda 350...
Datum: 13. února 2010 11:40
|



|