|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 nevite někdo odkdy se eviduje to že ste nezaplatili pojistku? díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 18:58
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jj dík
Datum: 23. března 2013 18:58
 Od roku 2009...........(ČKP)........
Datum: 23. března 2013 18:22
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Zdarec Draci, chci začít dělat řidičák A1, zítra si jdu pro přihlášku, a než ho začnu dělat tak bych se vás chtěl zeptat na co bych si měl dávat pozor, nějaký rady atd. BUDU RÁD ZA KAŽDOU RADU . Takže díky moc a přeji úspěšnou sezonu. Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 21:58
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 kuba: smutný by bylo, kdyby ne...
Datum: 19. března 2013 21:58
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
  ničeho se nemusiš bát všechno ti vysvětlí instruktor, hlavně davej pozor na STOPky a přednost zprava,největší chyba u nas v okrese, jako mě to žadnej problem nedělá  ale jak nezastaviš na STOPce tak automaticky zavěrky dělaš znovu
Datum: 19. března 2013 20:19
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 to jsou otazky totok  myslis jako si dát pozor s výběrem autoskoly, anebo s chybama na silnici ? chyby na silnici ti řekne instruktor, pokud trefis na nejakeho v klidu co ti řekne a vysvetli  tkže není vlastně co radit  jinak dodržovat předpisy na to si dej bacha
Datum: 19. března 2013 18:30
Jméno: Mário
IP: uživatel12041
 Můžu na skupinu AM řídit pionýra Jawa 20?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 11:00
Jméno: Mario
IP: uživatel12041
 Ale skupina AM je do 45 km/h a nebo do 50 ccm.
Datum: 23. března 2013 11:00
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 20. března 2013 13:49
 Fichtla řídit nemůžeš, ale takové kombajn má konst. rychlost jenom 25km/h............
Datum: 19. března 2013 18:09
 Hejňa: 550, nikoli 555...
Datum: 19. března 2013 16:08
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Šlo by to, kdyby jsi měl 555. Ta má kostrukční rychlost 45 km/h. Má to taky pár 05, ale ta se moc často nevidí.
Datum: 19. března 2013 15:58
 mě příde jako by ty lidi ani nevěděly na co dělaj autoškolu, jako dá se řídi cokoliv,otázka je jak dlouho, s a nebo bez určitýho oprávnění
Datum: 19. března 2013 9:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Pokud budem na takový blbý dotaze reagovat, toš temu ani nebude konec!!!...A pro Mário: Možeš aj s autobusem!!!
Datum: 18. března 2013 21:14
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 NE a NE a NE !!!!!!!!!!!
Datum: 18. března 2013 19:35
Jméno: petan
IP: uživatel15207
 jo mužeš
Datum: 18. března 2013 19:33
 Ne...
Datum: 18. března 2013 19:32
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 ahoj vím že tnhle dotaz je tu po 15648415616  ale já sem slyšel od motorkářu že emzeta 150 má vyjímku při řízení s ŘP A1.A od instruktora v autoškole jsem to slyšel taky.Díky za reakce a sdílení vašich reakcí.Nechci tím naštvat všechny motorkáře co tu jsou.Děkujuu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 20:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No uš sem to negde psal!Já zas slyšel, že gdyž fúká silnej větr toš to prej mlátí s vratama od stodole!A při ešče silnějším ty vrata aj možú uletět!Nebo aj kus střechy tak jak fčerá a přeletěla celú budovu na druhú stranu!To je skutečnosť! A s tema vratama temu věřím! Ale s tú MZ 150 se mě to nezdá!!!
Datum: 18. března 2013 20:39
 Je to skutečně píčovina, oficiálně se to smí řídit až se skupinou A2 a vyšší...
Datum: 18. března 2013 19:13
 když budeš mít štěstí tak seženeš 150 s papíry na 125... pár takovejch už jsem na netu viděl...
Datum: 18. března 2013 19:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Přání otcem myšlenky...
Datum: 18. března 2013 18:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na mdcr.cz si najdi zákon a když v něm, v novelách nebo ve vyhláškách něco takovýho najdeš (ani to nezkoušej, nic takovýho tam nebude) tak potom jo, ale jinak nic takovýho pro MZ ani pro jinou motorku neplatí!!! S tim, že instruktoři v autoškolách občas kecaj kraviny se smiř, taky sem se s tim už setkal...
Datum: 18. března 2013 18:57
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Čau draci, v létě si budu dělat papíry pro 125ccm a váham mezi Jawou 125 travel nebo ČZ 180/487 s technickým průkazem pro 125ccm nebo i ČZ 125/488. Vyráběli se i s koutočem vepředu + 12V elektroinstalace, bezkontaktní zapalko a podobně  Četl jsem si že tyhle motorky dost trpí na vibrace..
Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 19:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 180 číza z toho srovnání leze asi tošku huř stalo by za to se svest ....ale travel je trošku modernější mašina o nějakých 40 let
Datum: 21. března 2013 19:50
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ahoj, čízu 180/487.3 i travela jsem lítal. Vibrace u obojího pocitově podobný s tim rozdílem, že na travelu se vibracema likvidovali žarovky, drnčeli plasty... číza je ostřejší hlavně na rozjezd, cestovka u obojiho podobna, maximalka lepsi u cizi kolem 120, travel daval 110. Spotřebou vede travel 3, při ostrej jizdě 4l. číza 4-6l + olej. na travela jsem kromě žarovek a výměny spotřebaku prakticky nešahnul 30 tis km... číza ty kladivka, vypalit vejfuk a po 15 tis vybrus... podvozkově lepší seděl travel, byl takovej hravěší a čitelnější. číza občas ulítávala při jízdě na doraz...
Datum: 19. března 2013 0:09
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Je to taková papírová válka.. a asi to za to nestojí podle mě.. uvidím třeba někdo bude prodávat papíry na ČZ 125/488 nebo kompletní ČZ 180/487.3+ s papíry na 125ccm už jsem takový inzerát zahlídl ale to je tak 2 roky zpět.. Jinak díky za info
Datum: 18. března 2013 20:04
 Musí se vyměnit klika ještě...jinak musíš si sehnat vyjádření od výrobce, a pak nějaká ta STK a běhání po úradech...
Datum: 18. března 2013 20:00
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Pokusím se optat na úřadě jestli je to možný ale asi bude potřeba evidenčka a zajet s tím na technickou dat tam válec,píst,hlavu na 125ccm aby si to třeba změřili nebo něco napsali to do protokolu a pak by to možná mohla na úřadě přepsat.. To je jedinej způsob jak na to a nebo koupit samotný papíry na ČZ 125/488
Datum: 18. března 2013 19:54
 Já ne, v době kdy jsem to potřeboval tak to prostě nešlo a teď s neomezenejma papírama to už nemá smysl...
Datum: 18. března 2013 19:49
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Máš s tím nějaký zkušenosti s tím přepisem nebo jestli nevíš kde bych se o tom dozvěděl víc.. Ale asi by to chtělo nějakou tu korunku navíc aby to přepsali.. ze 180 na 125
Datum: 18. března 2013 19:39
 Jo v techničáku to přepsat lze...
Datum: 18. března 2013 19:31
 Čerpadlo je tam japonské, od firmy Mikuni, ta dodává čerpadla na kde co...jinak to neni tak že by se to hned kouslo. Když už by to teda nějakou náhodou přestalo mazat, tak ten motor přestane táhnout, začne zvonit...nebál bych se toho...
Datum: 18. března 2013 19:31
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Nebo jestli by se v tom techničáku nějak dal přepsat ten obsah z těch 180ccm na 125ccm jestli je to možný..
Datum: 18. března 2013 19:23
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Kdyby se mi poštěstilo a nějakou tu Čízu dom dotáhnul tak mám ještě obavy z toho olejovýho čerpadla.. Jestli je spolehlivý během jízdy se to může pokazit a hnedka se to kousne..
Datum: 18. března 2013 19:21
 Jinak v TP mam psáno snad 9,5kw, nevim přesně...O víkend jsem se pustil do repase tohohle stroje, tak snad jí dam brzo zpět do provozu
Datum: 18. března 2013 19:20
 Já jsem jezdil na 180/487.4, tzn bez kotouče, s klasickym 6V rozvodem, akorát čerpadlo oleje jsem si tam dodělal...natočil jsem na tom několik desítek tisíc km, a můžu to jen chválit. Podvozkově je to super, brzdy po seštelování dostačující, podvozek se narozdíl od předchozích modelů daleko méně kroutí, už je to prostě vychytanější motorka. Vibrace se u mého stroje prostě nekonaly, asi nějaká výjimka
Datum: 18. března 2013 19:19
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 A jestli se nepletu tak ta 180ka by měla mít kolem 11kW ne?
Datum: 18. března 2013 19:18
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Na internetu sleduji inzeráty na ČZ 180/487.3+ s upraveným techničákem na 125ccm nebo ta stejná motorka jen se slabším motorem 125/488  Ale je jich málo no..
Datum: 18. března 2013 19:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ČZ 180/487.3+ ano dělaly se i verze s hliníkovou zadní kyvnou vidlicí, modernějšimi předními tlumiči a kotoučem, ale takovýhle "vymazlený" verze se špatně shánějí. Mám jednu na ježdění po vesnici a polňačkách. A jede docela pěkně, vibrace jsou znát. Ale pokud je vše dotažené, hlavně vzpěra od rámu k motoru, tak se to dá. Travelka je nudná jako každá 4t 125-ka...
Datum: 18. března 2013 19:03
Jméno: simson
IP: uživatel13393
 čau draci nevite jestli můžu jezdit na simsonovi s řidičíkem od15? že prý má simson v tp 65km/h a v patnácti můžu 45km/h vadí to ? předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 23:38
 kike: Až do tebe nedej bože někdo naboří nebo se něco stane, tak si užiješ pořádnou srandu
Datum: 07. března 2013 23:38
 Už se to tu řešilo tak milionkrát! Já osobně mám AM a jezdim s pionýremkpo Praze a ten má taky 65 km/h a nikomu to nevadí
Datum: 07. března 2013 20:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 můžeš, ale tak po svojí zahradě, ne po veřejnejch komunikacích...
Datum: 07. března 2013 20:12
 Ne, nevadí to... je to tam napsané jenom pro prdel...
Datum: 07. března 2013 18:33
 Co bys tak logicky řek? Je 65 méně než 45?
Datum: 07. března 2013 18:22
Jméno: martin
IP: uživatel13349
 Ahoj, když už mám více než rok řidičák na auto (B), můžu tedka řídit i moto 125ccm s aut. převodovkou nebo ro platí jen pro ty co maj řidičák na B až od ledna ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 21:33
 už ses tu na to ptal a bylo ti odpovezeno.. je to dokonce na této stránce.
Datum: 03. března 2013 17:14
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 jde to mužeš to řídit  třeba skutr 125
Datum: 03. března 2013 14:56
Jméno: Martin
IP: uživatel12041
 Když sem udělal závěrečky v autoškole na auto po 19. lednu 2013, tak můžu řídit motorku do 50 cm3? Nebo už jenom tu 125 cm3 s automatickou převodovkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2013 10:16
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Aj tak se to dá formulovat!HI!HI!
Datum: 03. března 2013 10:16
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 může ale nesměj ho chytit
Datum: 03. března 2013 9:05
 Můžeš skupinu Am a skupinu A1 s automatickou převodovkou...fichtla s tim stále řídit nelze...
Datum: 02. března 2013 20:06
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
Posl.aktualizace: 26. února 2013 8:34
 a jaká cena??odepiš na mail díks
Datum: 26. února 2013 8:34
 draku dej to do vzkazu k objednavce,, a ja ti ho tam prihodim,,sesa
Datum: 25. února 2013 20:06
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 zdravím draci potřeboval bych poradit nějaký online testy zdarma na ŘO sk. A1 za odpovědi moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 18:41
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 moc děkuji
Datum: 21. února 2013 18:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 20. února 2013 21:25
 Čau draci když chci dělat papíry třeba na AM tak prý si můžu udělat autoškolu asi měsíc nebo 2 dopředu ale papíry dostanu až mi bude 15.Co je na tom pravda?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 22:56
Jméno: ...
IP: uživatel14889
 Co kecáš maniaku? Samožřejmě že to jde... Já to tak dělal.. Můžeš dělat před 15 rokem a zkoušku děláš minimálně den po 15 letech ale potřebuješ k tomu občanku nebo pas na zkoušku jinak tě nevemou
Datum: 06. dubna 2013 22:56
 zdar bohuzel to nejde protoze pro zacatek delani papiru potrebujes obcanku,kterou dostanes az v 15 takze to bohuzel nejde
Datum: 17. února 2013 21:11
 Díky
Datum: 15. února 2013 9:35
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Nevím jestli víš, ale tady na stránkách ministerstva jsou e-testy - levý sloupec- Cvičná zkouška - A http://etesty.mdcr.cz/
Datum: 14. února 2013 21:38
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Super tak dikec
Datum: 14. února 2013 21:32
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Myslí, že maximálně můžeš kurz začít 24 měsíců před zkouškou, což třeba u Bčka znamená teoreticky v 16 letech, i když praktický uplatnění to asi nemá  . Kurz můžeš začít dřív, za ty dva- tři měsíce si odchodíš teorii, odjezdíš jízdy a nejdříve v den dovršení 16 let můžeš jít k závěrečné zkoušce.
Datum: 14. února 2013 21:31
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 A jak je to když mi je 15 a 16. narozky mám až za dva ,tři měsíce a chci si udělat na 125cc(11kw) ??
Datum: 14. února 2013 21:13
 Jde to, ale jak se píše dole, zkoušky až po 15. Ale kámoš to dělal autoškolu zaroveň se mnou AM a ještě mu nebylo 15, tak musel mít nějaký potvrzení snad ze socialky nb něco takovýho. někams tim museli běhat no.
Datum: 14. února 2013 18:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 závěrečky můžeš dělat den po patnáctejch narozeninách... autoškolu můžeš začít dělat dřív, ale jak moc dopředu už si nepamatuju...
Datum: 14. února 2013 17:10
Jméno: krocan
IP: uživatel12849
 čuste, chtěl jsem se zeptat, jak dlouho trvá než si udělám řidičak na AM ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 17:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 záleží na autoškole a na tom, jak se domluvíš s instruktorem... až pujdeš do autoškoly, řekni mu za jak dlouho to potřebuješ mít (reálnou dobu!) a když to nepujde, že pujdeš jinam...
Datum: 14. února 2013 17:13
 ja to měl za 3 tejdny a cekaci doba na papiry 14 dni... pocitej max 2 mesice kdyz bude pocasi avsecko bude ok
Datum: 14. února 2013 15:34
Jméno: krocan
IP: uživatel12849
 super, díky moc, snad to budu mít co nejrychleji , pak už jen koupit motorku, počkat až roztaje ten zasrany sníh a můžu vyrazit
Datum: 13. února 2013 19:24
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 přesně jak píše jakub, ja sem dělal řidičak 3 tydny na B,hodně to záleží na instruktorovi pokud ti to pude tak ti napiše zavěřečnou zkoušku třeba za tyden jeto všechno o domluvě teda u nás to tak chodí
Datum: 13. února 2013 19:19
Jméno: krocan
IP: uživatel12849
 jo jo to jsem měl v plánu, ale jezdím na brigádu , mam to 25 km takže sem domluveny že budu jezdit na motorce. někde jsem četl 4 týdne, někde 6 týdnu.
Datum: 13. února 2013 19:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zalezi na planovani jizd  a byt tebou tak se na to vykaslu a prsiti rok bych si zrobil A1
Datum: 13. února 2013 19:12
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Zdarec draci, mam takovy dotaz na co si muzu udelat ridicak na motorku v 16-ti, myslim do jakeho objemu? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 17:13
 Na internetu je o tom asi málo informací co?  Jinak od 16 je skupina A1, tzn 125ccm a 11kw
Datum: 10. února 2013 17:13
Jméno: Martin
IP: uživatel12041
 Jak teď byly 19. ledna 2013 změny v řidičákách, tak když udělám závěrečky na auto např: v březnu tak můžu za autem táhnout náklad do 750 kg nebo za autem nemůžu táhnout nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 9:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 staré podmínky platí - zákon nelze upltňovat zpětně
Datum: 02. února 2013 9:51
 Můžeš do 750kg, pokud celkové hmotnost soupravy nepřevyšuje 3500kg. Zákon je debilní paskvil, dřív si mohl táhnout i přes 750kg, ale o tom jsem v novém zákoně nenašel bohužel nic, musim si ještě zjistit jestli pro mě náhodou neplatí staré podmínky, ty pro mě byly výhodnější...
Datum: 02. února 2013 9:23
 je pravda že od roku 2013  latí povinnost používání reflexní vesty jak pro jezdce tak i spolujezdce na jednostopém vozidle (od 125 cm3). Reflexní plocha musí mít
minimálně 150 cm2.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 14:36
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Pokud píšeš z Francie, tak to pravda je
Datum: 31. ledna 2013 14:36
 Čoveče o tom jsem nějak neslyšel. Já teda vestu vozim dobrovolně, má to smysl
Datum: 26. ledna 2013 17:23
Jméno: Filip
IP: uživatel12041
 Kolik minut trvají u závěrečných zkoušek v autoškole jízdy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 16:12
 Cauwes ja sem na Bcko jel 15 min a stejne tak na Acko. Jak kde uvidis sam.
Datum: 26. ledna 2013 16:12
 Myslim že podle zákona je to 30 minut
Datum: 26. ledna 2013 15:48
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 V autě jsem jel přesně 30 minut, ale na moto jsem jel tak 10-15 minut.
Datum: 26. ledna 2013 15:35
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 30 minut cca trva v pruměru
Datum: 26. ledna 2013 15:28
 to je myslím dáno kolik má trvat zkušební jízda
Datum: 26. ledna 2013 14:54
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Jestli myslíš A1čku, tak já jezdil 45-50 minut
Datum: 26. ledna 2013 14:51
 záleží taky jak ti to jde.
Datum: 26. ledna 2013 14:29
 jak kde, jak na co... já jel A1 asi 10min....
Datum: 26. ledna 2013 14:27
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdar draci  Chci se zeptat když mám řidičák na auto,a chci řídit nějakou tu motorku nebo mopeda,spíž toho mopeda (stadiona nebo jawettu)...Tak jak poznám že mají max. nepřevyšující konstrukční rychlost 45km/h ?  děkuju za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2013 10:32
Jméno: fichtlman
IP: uživatel15067
 musí to mít napsané v techničáku a ad nového roku se to zvedlo na motocykly s max. oběmem 125 a automatickou převodovkou
Datum: 01. února 2013 10:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 i ten rakouskej puch je v pohodě,na pojištovně stejně nic nevěděj a pojistěj klidně i moto bez dokladů
Datum: 20. ledna 2013 21:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 tak tak proto se k mopedum prodávají že kartičky je to potvrzení o homologaci vlastně tím máš prokazovat že to je moped a ne samodomo...jinak se spíš hledí na povine ručení ....to uzavřeš jen na vyrobní číslo .... jinak na česke mopedy se dají kartičky stahnout z netu a vitisknou a výrobní čisla jsou psaná propiskou ..trochu horší to bude např s rakouským puchem...jen doufám že si doma nebudeš motorovat kolo?
Datum: 20. ledna 2013 16:10
 je to v papírech od motorky (mopeda) nebo na netu to najdeš...
Datum: 20. ledna 2013 10:11
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Zdar draci,chci se zeptat mám Simáče a na něm drapáky, nemáte někdo zkušenost s STK jestli jim to nevadilo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2013 20:35
 rozměr sedí s TP? jestli je homologace a sedí to tak nou problemo
Datum: 14. ledna 2013 20:35
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Ty kola jsou normálně homologovaný takže by neměl bejt problém....rn
Datum: 14. ledna 2013 20:15
 Vadit by to nemělo...
Datum: 14. ledna 2013 20:06
 Čau draci chci se zeptat. Když si udělám papíry na 125ccm mám tam automaticky i 50ccm? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2013 12:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
Datum: 14. ledna 2013 12:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 14. ledna 2013 10:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 14. ledna 2013 10:58
 Ty si děláš prdel ne... Tak to je asi jasný ne tvl  A jinak to neni do 50ccm ale do konst. rychlosti max. 45km/h. Tedy: Když budeš mít litrovou moto co pojede 45 můžeš na ní jezdit  Jednoduše rečeno...
Datum: 14. ledna 2013 7:22
 Zdravím všechny motorkáře  . Vím že tahle otázka sem moc nepatři ale přece jen bych se zeptal protože to určitě někdo z vás bude vědět. Od nového roku se od 18let dělá řidičák do 35kw. A mluvilo se o tom že motorka na které bude jezdec jezdit s timto prukazem nesmí být přiškrcená vic než o polovinu výkonu. Takže budu moct s timto řidičákem jezdit na CB600 f hornetu který má 70kw? Předem děkuji za jakoukoliv odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 23:02
 Ik: já to v ORV na Guzzinu nemam, je tam pouze těch max 25kw
Datum: 16. ledna 2013 23:02
 Ahoj, ahoj. Já v tom mam teda takovej guláš, že ani nevim jestli vůbec budu moc jezdit. 
A nějak nechápu to neomezení, je teda možný když mam už skoro 2roky do 25KW , že si budu moc udělat ve 20 plnou? ,nebo to platí jen pro novou skupinu do těch 35kW?
Datum: 16. ledna 2013 22:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě dotaz pro znalý, je příp. v ORV uvedeno z kolika kW byla motorka stažená? předpokládám, že ne ...
Datum: 16. ledna 2013 14:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 WiNC: jo to můžeš... jenom jsme poukazovali na paradox, že kdyby ta motorka byla seškrcená na 25kW tak jí řídit nemůžeš
Datum: 16. ledna 2013 12:23
Jméno: WiNC
IP: uživatel14985
 No však když budu mít A2 do 35kw tak motorku která měla puvodně 70KW řídit můžu ne? Mimochodem těch 35kw bude jen v TP  . Za rok až budu horneta kupovat tak stejně většina těch motorek na motoinzerci bude už v papirech mit 35kw .
Datum: 15. ledna 2013 20:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, s tou změnou názvu je to sporný no, ale s tim omezením, to by se v podstatě nerozšířilo vůbec nic, když se to tak vezme... těžko říct, jak to je, mě to každopádně netrápí
Datum: 14. ledna 2013 21:41
 lk: Zní to logicky, ale viděl bych tam hned dva háčky. Za prvé jedná se o skupiny se shodným označením, což námi zmiňované nejsou. A2 vzniká totiž jako nová skupina. A za druhé tam ještě píšou, že se ten rozsah rozšiřuje, pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění. 25kw podle mě omezení je...
Datum: 14. ledna 2013 11:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Čl. II
Přechodná ustanovení
Tady to je
1. Řidičská oprávnění jednotlivých skupin a podskupin udělená přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona zůstávají zachována v rozsahu, jaký měla podle zákona č. 361/2000 Sb., ve znění účinném do dne nabytí účinnosti tohoto zákona; tato řidičská oprávnění opravňují ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona rovněž k řízení motorových vozidel, která jsou do skupin vozidel se shodným označením nově
Datum: 14. ledna 2013 11:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, je to pěknej paskvil ta novela, když ti tu motorku upravěj na ještě nižší výkon než 35kW (pokkud je teda původně ze 70kW), tak jí paradoxně už nemůžeš řídit  ... jinak kolečko: někde sem četl (už nevim kde, musel bych to dohledávat), že těm co maji již řidičáky získaný před 19.01.2013 zůstavaj původní omezení skupin + se daná skupina rozšiřuje na nové znění - tzn. platí pro tebe původní podmínky a nebo i podmínky nové...
Datum: 14. ledna 2013 11:05
 Pokud ti to z 70kw seškrtí na 35kw tak jezdit můžeš. Pokud bys koupil seškrceného na 25kw tak s tim jezdit podle zákona nemůžeš...jinak řidičák na 35kw se vydává od 19,1,2013. Ti, kdo mají do 25kw tak jim to tak zustane a nic se jim na 35kw nezvyšuje...
Datum: 13. ledna 2013 14:27
|



|