Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karel
IP: uživatel12041
 Jak je to teď od 19. ledna 2013 s řidičákem na traktor (skupina T)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně tak, slyšel jsem to už z dvou zdrojů, každopádně neřikam, že to tak určitě bude... až zjistim ofiko info od tetky za okýnkem registru řidičů, tak dám vědět....
Datum: 10. ledna 2013 17:56
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 lk: jak dopisovat T do ridicaku,jako tem co maj ted C+E(pod kterej spada T) to dopisou,nebo jak to myslis? diky
Datum: 09. ledna 2013 21:43
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 dej mi mail, mužu ti o tom něco přeposlat... udajně se prej bude Tčko dopisovat do ř.p. ale ještě to nemám ověřený, napíšu do čtrnásti dnů (budu mít cestu na úřad).... jinak na oprávnění se nic nemění, takže traktor s vlekem dál můžeš řídit (dle vyjádření z MDČR)
Datum: 09. ledna 2013 20:12
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Skupiny_%C5%99idi%C4%8Dsk%C3%BDch_opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%AD čti snad se něco dozvíš
Datum: 09. ledna 2013 18:13
Jméno: Karel
IP: uživatel12041
 Já jsem měl na mysli, jak to stím je ke skupině C a C+E?
Datum: 09. ledna 2013 17:40
 Kráva aspoň zabučí...jinak na Tčku samotném se nic nemění...
Datum: 09. ledna 2013 16:35
 Jak je to s řízením mustanga když mám v řidičáku jen B-čko???Můžu na něm jezdit už dávno nebo to bude platit ted po té změně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 14:39
 Je to tak jak píše Dannone. Ten harmonizační kod 150 označuje, že Bčko jsi získal ještě za podmínek, kdy se k Bčku dávala motorka do 50ccm, a né do 45km/h jako je tomu dnes...takže dopsat nelze, novela taky nic nezmění, jediné šance je tedy dodělat si papíry na motorku, případně sehnat fichtla s konstrukční rychlostí 45km/h, což ale není uplně jednoduché...
Datum: 09. ledna 2013 14:39
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 falkons: To je pro ty, kteří měli po starému M-ko myslím.. jen tak ti to tam nikdo nepřipíše
Datum: 08. ledna 2013 15:22
 Ještě teda dotaz ohledně toho kodu v řidičáku, když ho tam nemám, je nějaká možnost si ho tam nechat zapsat?nebo jakým způsobem ho tam zapisují?díky
Datum: 08. ledna 2013 14:55
 jenom dodám že jestli máš v tom řidičáku kód 150 tak je to vše do obsahu 50
Datum: 07. ledna 2013 19:24
Jméno: tom
IP: uživatel13971
 kolecko byl si rychlejsi
Datum: 07. ledna 2013 18:59
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Momentálně mustanga s řidičákem na auto řídit nemůžeš, protože má vyšší konstrukční rychlost než 45km/h. A po novym roce taky ne , protože se bude smět řídit motorka do obsahu 125ccm s automatickou převodovkou to znamená nějakej skůtr, protože mustang má manuální převodovku tak pro něj budou podmínky stejný jako těď. Zdar
Datum: 07. ledna 2013 18:55
 Pokud v řp nemáš u skupiny B připsán harmonizační kod 150, tak na mustangovi s Bčkem jezdit nemůžeš. Novela na tom vůbec nic nemění...
Datum: 07. ledna 2013 18:50
Jméno: Petr
IP: uživatel12041
 Když si udělám řidičák na C+E, tak můžu řídit taky traktor s neomezenou hmotností? ( jestli za ním můžu táhnout víc jak 750kg)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 14:00
 lk: Máš pravdu , napsal jsem to blbě........(platí pro C)....
Datum: 06. ledna 2013 14:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 haggar: to platí pro skupinu C ... skupina C+E opravňuje k řízení soupravy tažného vozidla nad 3,5t a přípoj. vozidla nad 750kg, žádná vyjímka traktorových souprav tam neni, to se objevuje právě až v novele vstupující v platnost 19.01.3013
Datum: 06. ledna 2013 12:03
Jméno: elent
IP: uživatel13305
Datum: 06. ledna 2013 0:32
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 pravdu ma lk. Mam taky C+E od roku 2009 a plati to na traktor i s privesem neomezeny vahy. ale fakt mi stve ze to nenapsali do ridicaku.jak je zmena 2013 nevim... ale tenkrat mi to potvrdili na inspektoratu i v autoskole...
Datum: 06. ledna 2013 0:25
 Jestli nemáš skupinu T tak nemůžeš..... ŘP získaný před datem 19.1.2013(C+E) ti dovoluje řídit traktor s přívěsem do 750 kg......(nad 750kg skupina T)......Je to na hovno, řídit kamión můžeš, ale traktor s přívěsem nad 750kg ne.....
Datum: 05. ledna 2013 22:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě upřeesnění... pokud máš C+E získaný do 19.1.2013 tak tě to opravnuje k řízení traktoru a vleku nad 750kg a to i po tomto datu... pokud budeš mít C+E po 19.1.2013, tak už s traktorem jezdit nemůžeš, je tam vyjímka... už bych to neměl pít
Datum: 05. ledna 2013 18:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 teda pozor, po 19.1. 2013 to už možný nebude!!
Datum: 05. ledna 2013 18:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo můžeš.. mám to takhle taky a na mailu vyjádření z MDČR ... mužu ti to přeposlat....
Datum: 05. ledna 2013 17:59
 Čautre draci,muže se řidičák na pionýra udělat už v 15.letech? Vím že řidičak na pionýra je platný od 16.let,tak se ptám jestli by nešel udělat už v 15 letech abych hned první den v 16.letech mohl vyjet
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 23:38
 Už to mám skoro za pár pane RADO !
Datum: 29. prosince 2012 23:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Asi napíše!Ach jo!To se mám ešče načekat!A mě se čekat nechce!
Datum: 29. prosince 2012 12:38
 Ano, kurz můžeš absolvovat už v 15 letech, závěrečky můžeš dělat ale až po 16. narozeninách. Pak ještě ze zákona 3 týdny na vystavení ŘP...
Datum: 29. prosince 2012 0:46
Jméno: Michal
IP: uživatel12041
 Jak to je s tím řidičákem od 19. ledna 2013? K řidičáku na auto můžu teda řídit motorku 125 s automatickou převodovkou. A to se počítá, až když začnu dělat řidičák na auto po 19. lednu 2013? Nebo když dělám řidičák na auto od září 2012 a budu ho mít hotovej třeba až v únoru 2013, tak můžu řídit motorku s automatickou převodovkou nebo s manuální převodovkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 17:19
Jméno: Michal
IP: uživatel12041
 Takže se mi to rozšířá na skupinu A1 s automatickou převodovkou. A ptal jsem se ještě na to-od kdy se počítá, až když začnu dělat řidičák na auto po 19. lednu 2013? Nebo když dělám řidičák na auto od září 2012 a budu ho mít hotovej třeba až v únoru 2013
Datum: 05. ledna 2013 17:19
 Rozšíří se ti to i na tu skupinu A1 s automatickou převodovkou...
Datum: 28. prosince 2012 19:43
Jméno: koumak
IP: uživatel13546
 Zdravim. Ma tu nekdo zkusenosti se ziskanim ŘO na C+E prostrednictvim rekvalifikace na ÚP? Chtel bych vedet nejake podrobnosti, co k tomu potrebuji a kam zajit. Díky za odpovědi a omlouvam se, že to neni k tématu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 18:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no nejlepší bude, když se na to zeptáš přímo na pracáku, každopádně teď všechno zkrouhávaj, tekže to nebude jen tak... chtěl sem tak dělat profesák, ale taky to nevyšlo... mě bylo řečeno, že se ty kurzy otvírad cca jednou ročně, když je tak dost uchazečů, ale neni jistý, jestli to vubec bude... na UP ti určitě přesně řeknou co a jak (příp. tam napiš mail)
Datum: 28. prosince 2012 18:18
 Cau draci. Pri sepsani darovci smlouvy ktera se tyka Jawa 50/05 s doklady by nemel byt zadny problem na urade s odlasenim a naslednym prepisem. Ze je to tak??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 19:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 odhlásit to na tebe musí původní majitel... darovací/kupní smlouvy pak většinou nikoho nezajímaj... pokud to na sebe chceš odhlásit sám, je pro tebe podstatný sepsat plnou moc pro odhlášení na tvoje iniciály... pokud chceš mít jistotu, sepiš plnou moc i darovací smlouvu a nebude to problém...
Datum: 26. prosince 2012 19:48
Jméno: Martin
IP: uživatel14886
 Zdravim,slyšel sem že by začátkem příštího roku měl bejt řidičák do 25 kW zvýšenej na 35 kW..je to pravda nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 19:36
 lk: Jenom sem to slyšel, takže to nemusí být na 100%........
Datum: 26. prosince 2012 19:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 haggar: no tak pro mě by to byla jenom výhoda, profesák totiž plánuju dělat až na jaře a zapsaný Tčko v řidičáku by se mi určitě líbilo  na to se teda musim zeptat...
Datum: 26. prosince 2012 19:26
 lk: Taky mám C+E a ještě T..... Jinak jsem na školení slyšel, že kdo nemá skupinu T a má jenom C nebo C+E tak mu na DI doplní skupinu T (zpětně po novele)..... Ale zase je to na hovno, protože máš v profesáku i na Digit. kartě řidiče číslo ŘP..... Jo a řidičák už nebude mít platnost 10 let, ale jenom 5 let..... Já jsu jenom rád, že jsem dělal papíry v roce 1994, protože v tom dělají pěkné bordel, které mě už nemusí zajímat......
Datum: 26. prosince 2012 1:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no právě, je v tom nehoráznej bordel... ja sem právě zase psal na MDČR s tim, že mam papíry C+E, tzn. mužu jezdit i s traktorama (skupinu T nemam), ale v novele je úprava, že C je vozidlo nad 3,5t s vyjímkou traktorů... odpověď sem dostal, že s traktorem dál můžu jezdit, že to neplatí zpětně, takže mi zůstavaj původní podmínky... jinak jsem rád, že kolem profesáků teda zatim nevymysleli další hovadiny
Datum: 25. prosince 2012 18:57
 A jo, to je fakt. A když se zeptáš v autoškole nebo na úřadě, aby sis to ujasnil, tak si taky nemusíš moc pomoct, protože každý ti řekne něco jiného.
Datum: 25. prosince 2012 17:25
 wafel: Mno je to celé na kokot  Ale fichtla bys mohl, je tamještě nějaká ta poznámka o rozsahu oprávnění, že pod A2 spadá A1 atd
Datum: 25. prosince 2012 16:20
 kolecko: Aha, s tou Suzuki je to asi jak říkáš, i když logicky je to divné, není to napsáno úplně jednoznačně, ale asi máš pravdu. Takže ti co mají teď A do 25kW můžou řídit nadále cokoliv co má v papírech max 25kW a když to vezmeme s nadsázkou, tak ti kteří získají nově skupinu A2 nebudou moci řídit ani pionýra pokud bude mít v papírech 1kW?  Tahle skupina není formulována úplně šťastně...
Datum: 25. prosince 2012 16:12
 wafel: Ti, co mají teď do 25kw, tak jim to tak zustane a budou moci jezdit jako za starých podmínek. A pozor, pokud si nově uděláš skupinu A2, tak tu naší Suzuki SV 650 seškrcenou na 25kw řídit nesmíš. Sice je to trochu na palici ale je to tak, motocykl prostě nesmí být seškrcen z více než dvojnásobného výkonu, takže pokud z 52kw seškrtíš na 25, tak to nesplňuje podmínky pro skupinu A2. Pokud by si seškrtil z 52kw na 35kw, tak už to řídit můžeš...je to trochu kokotina, ale úředník to nedomyslel...
Datum: 25. prosince 2012 15:24
 lk: Byl jsem na školení profesáku 15.12 2012 a nic se nemění.... Jenom musíš požádat o výměnu tak 3 týdny před ukončením platnosti a musíš mít v tom roce školení..... Jinak kdo má omezenou na 25kW tak mu zůstává....
Datum: 25. prosince 2012 14:12
Jméno: David
IP: uživatel9268
 Letos jsem dělal autoškolu (B,A18) a ano je to tak.
Datum: 25. prosince 2012 14:09
 *edit: ... 2 roky potom co získali A (omezené, nově nazýváno A2) ...
Datum: 25. prosince 2012 12:50
 Ano, novela je dobrá pro ty, kteří si chtějí udělat neomezené A co nejdřív, tzn. mohou ho mít ve 20 letech, 2 roky potom co získali A1 (A2). To SV by šlo protože ten dvojnásobek výkonu bude z těch 35kW (ne z 25), tzn. maximálně motorky upravené ze 70kW na 35 nebo méně.
Datum: 25. prosince 2012 12:46
 Pro mě to třeba výhra je, protože podle novely zákona budu moct mít neomezenou už teď na jaře, a né až v půlce sezony. Jinak s tim škrcenim z dvojnásobnýho výkonu je to taky dost nejasně podaný...co když máš plácnu...SV 650 seškrcenou na 25kw...můžeš s tim teda jezdit nebo ne? Otevřená má totiž 52kw, což je více než dvojnásobek. Je to sice na palici, ale myslim že jsem někde viděl prohlášení ministerstva, že to vlastně řídit nemůžeš...
Datum: 25. prosince 2012 12:30
 Já si taky myslím, že se to těm co mají teď do 25kW automaticky přesune na 35kW. Ovšem zase taková výhra to není jelikož skupina A2 je definována takto: "Motocykly s postranním vozíkem i bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem." To znamená že bude možno max řídit motorku, které byla zavřená z 70kW, kdežto teď bylo klidně možno řídit stroje vyráběné standardně s výkony přes 100kW, pokud byly upravené (papírově) na 25 kW. Už jsem viděl pár inzerátů kde prodávali různé R1 a podobné stroje, protože jsou upravovány z vysokých výkonů což novela nepovoluje.
Datum: 25. prosince 2012 12:19
 lk: Celej ten zákon ohledně skupiny A2 je takovej zmatenej a každej tvrdí něco jiného. Někomu poslali z ministerstva odpověď, že kdo má 25kw, tomu to i tak zustane. Já jsem volal na ministerstvo a úřednice mi řekla že se mi to automaticky přesune na 35kw, tak si vyber...
Datum: 25. prosince 2012 9:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když už je tady ten dotaz: platí to i zpětně, tzn. když mám do 25kW, budu moct jezdit na 35kW?? Nevíte, jestli se mění i něco kolem profesáků?? Nechce se mi to hledat...
Datum: 25. prosince 2012 7:49
 Jo...
Datum: 25. prosince 2012 0:01
Jméno: racer
IP: uživatel12689
 dobré játro, chcu se zeptat, jezdím fichtl cup za klasiky a zajímalo by mě jestli se v této kategorii bere za úpravu vykuchaný výfuk, snížená hlava a místo paraboly kus kartonu s číslem? dikes chlapi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 20:29
 na Moravě by byl problém s tou hlavou...
Datum: 05. prosince 2012 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel14804
 Je to o pořadatelích a o pravidlech.... Někde je třeba i pevně daná tolerance výfukovýho kanálu... Někde je podmínkou jen seriový vzhled a 3Q převodovka(neskutečně otevřené možnosti).... Takže rada...kontaktuj pořadatele a zeptej se...
Datum: 05. prosince 2012 15:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... mimojiné jeden z důvodů, proč jsem klasiky přestal jezdit - podvádí se tam. Nejradši mám "ořežplech" kategorie, kde je naprosto jasně napsáno, co se může. Většinou 16" kola, bubnové brzdy, motor a karbec vzhledově originál, samozřejmě origo zdvih a vrtání, maxim. 3 kvalty.
Datum: 05. prosince 2012 10:45
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo to u nás taky jezdím klasika jsou mězi klasiky i borci co předjížděj ty první speciáli ale maj klasika na první pohled mustnang bez upravi ale co motor to nikdo neví naštěstí udělali pro prvních 5 kontrolu
Datum: 04. prosince 2012 21:10
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 nekde se po závodě sundává válec ,a měří se kanálky, kontroluje klikovka, zapalování, hlava, to je asi tak nejspravidelnější, než nekde jezdit kde pustí utajené speciály
Datum: 04. prosince 2012 20:19
 Přesně jak píše pode mnou Bakoun.. já třeba jezdím originály s úplně převařeným rámem, jinejma tlumičema, jiný výfukem, i malinko upravené kanálky a 4,4ml hlavou... a i tak mě tam kolikrát předjíždí třeba i ti co jezdí originály s pomocnejma výfukovejma kanálama... ORIGINÁL je hodně podvodná kategorie  Ale v každém závodě je to jinak...
Datum: 04. prosince 2012 20:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak na kterém závodě... většinou to mají napsaný v pravidlech.
Datum: 04. prosince 2012 19:55
Jméno: pejsek
IP: uživatel14802
 zdar draci. bude mi tedka 15 a chci si udělat řidičák od 16. (A1) je možný ho začít dělat nějak dřív aby mi v 16 ho dali ?  moc se v tom nevyznám.. dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 23:25
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Píšeš že ti bude teď 15, z toho usuzuji, že máš narozeniny v prosinci, závěrečky můžeš dělat po dosažení 16 let, což bude v prosinci, a komisař pochybuju že by chtěl jezdit závěrečky na motorce v závějích. Takže kurz asi budeš moct jezdit třeba září říjen (tady si nejsem jistej, jak moc dopředu můžeš zahájit kurz), ale závěrečky až další rok na jaře
Datum: 04. prosince 2012 23:25
 Autoškolu můžeš odjezdit už dřív, ale zkoušky až po dosažení věku
Datum: 04. prosince 2012 17:02
 Zdar draci chci se zeptat jak je možné že na jawa 21 je konstrukční ryhlost 45 km/h přitom original měl 60 jak je to mozný a jak je to s přepisim nebo co na to na stk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 23:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pouze 550 má mít legálně rychlost 45km/h... zbytek jsou administr. chyby.
Datum: 03. prosince 2012 23:39
 550,555 a starší 05 měly v papírech od výroby 45kmh, novější typy mají potom 65kmh a myslím že v dnešní době to nejde udělat aby měl fichtl z 65 na 45kmh
Datum: 03. prosince 2012 19:40
 ja mam ještě jednu a tam je normal 60 a nevýš jak by se to dalo udelat ted
Datum: 03. prosince 2012 19:08
 Zdarec, přesně nevím proč, jak, za jakých okolností... ale prý je to registrační chyba, která se dříve dělala při přepisu starého velkého TP na nový... Mám jawu 05 a má taky v papírech 45... na STK ti nic říct nemůžou a s přepisem bylo všechno ok, akorát kdybys měl ještě starý TP tak by ti mohli napsat do papírů 60...
Datum: 03. prosince 2012 18:46
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 Čau draci... začlo sněžit a proto se ptám na vaše názory na jízdu ve shněhu na motorce?  jezdí někdo? popřípadě jak daleko? co policie?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 8:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Co můžou policajti? Zakázáno jezdit na mašině ve sněhu není...
Datum: 04. prosince 2012 8:44
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ja ted jezdim na babettě a da se to jenom to trochu podkluzuje dneska sem jel ze školy 5km a před barakem sem trochu podklouzl ale jinak si myslim že policajtum to muže byt jedno
Datum: 03. prosince 2012 17:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na sněhu je sranda... Dřív jsem si vždycky na louce vyhrabal takový okruh, kde jsem si udělal skokánky, zatloukl tyčky a jezdil jsem do zblbnutí na pinckovi.
Datum: 03. prosince 2012 9:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj 1254!Nevím čemu říkáš sníh?Já jezdil i když napadlo přes noc tolik snihu, že než ho silničáři odklidili, toš sem ho rozhrňal revma plechama na JAWĚ 250!A nemám dúvod si vymýšlet nebo se camrat!A včera a dnes sem ujel asi 370 km.Na Vysočině to byla paráda, silnice suchý a okolo bílo!Ale nejlepčí to bylo dyž sem ešče měl saidu!A naposledy pojedu letos 31.12. ve 23:30 se podívat nad dědinu jak o púlnoci budú v okolních dědinách střílat.A dyž už budu venku toš aš to skončí se ešče nekam projedu!A už nekolik rokú nás jezdí aj víc!Toš tak!A taky si to užij!!!
Datum: 02. prosince 2012 23:38
 na minibiku každoroční zimní zábava
Datum: 02. prosince 2012 22:56
Jméno: Tremer
IP: uživatel14753
 Čus draci mam mozna takovy blby dotaz když chci prihlásit fichtla tak platim jen za přepis nebo jako u aut i eko poplatek a jak to je s pojistkou když předchzí majtel platí pojistku tak do kdy na to musim udelat novou?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 19:26
 eko zlodějna se u motorek nepkatí.. pojistku si máš uzavřít hned jak to koupíš.
Datum: 25. listopadu 2012 19:26
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 čau chci se zeptat jestli může jezdit na simakoj s řp.B díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 0:12
 telda: Ne, přečetl sis to blbě. K Bčku se dává Am, což znamená že s Bčkem simsona řídit nemůžeš. Leda bys měl to Bčko ještě z dob, kdy se k tomu dával řidičák do 50ccm, pak by platilo to, co si napsal.
Datum: 25. listopadu 2012 0:12
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 tak už sem si to zjistil dá protože k bečku dostanete A1 s kodem 150 to znamená do 50ccm ale není omezena rychlosti ani kw ,protože kdyby jo spadala by do Am takže můžete řídít jakoukoli 50ccm simsona,fichtla, i nějaky novy padiny co maj v tp třeba rychlost 60 a 8kw + vlastně skutr s automatem a to je docela dobrý
Datum: 24. listopadu 2012 23:27
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Jedině, že by jsi dělal řidičák před mnoha lety, když se dával i řidičák na jakoukoliv padesátku. Musel by jsi mít v řidičáku zaškrtlou skupinu A1 a v poznámce číslo 150. To by jsi mohl řídit jakoukoliv padesátku.
Datum: 24. listopadu 2012 22:01
 Ne, protože k Béčku se dává AM a toje do 45 kmh (Babetta, skútry) Simák má asi 60 nebo víc, každopádně nemá konstrukční rychlost 45 kmh
Datum: 24. listopadu 2012 21:27
 Odpověď najdeš na stránkách vyhlášky.
Datum: 24. listopadu 2012 17:59
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zdravím všechny, chcu se zeptat ohledne STK. Je možné abych prošel STK s tím, že bych provedl nějaké úpravy (vzhledově) na jawa 50 ? mam na mysli mustanga, anebo by mel technik kecy. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 11:54
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 výfuk od stejskala jeste nemam, ale mam v planu ho hned po vanocich kupovat a mam v planu to přes zimu osadit na karbec z 90ky, vyfuk od stejskala, tvuj valec, jinak valec co mi prisel od te doby sem ho zajel a abych pravdu rek rovna se předchozim hodnotam, jinak moto stoji z duvodu delani maturity a vše kolem toho, tkže vždy po vecerech udelam kousek prace a tu 21ku na ktere byl motor osazen chcu dat do puv. stavu a postavit neco na styl http://jawaracing50.wbs.cz/racing05.jpg , akorat jeste nevím jk to cele poresim bo ste mi tk trochu prekazili plany s tou STK
Datum: 24. listopadu 2012 11:54
Jméno: standa
IP: uživatel14764
 Ty máš výfuk od Stejskala? A válec ode mě ještě máš?
Datum: 23. listopadu 2012 22:50
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 tzn, že i vyfuk od stejskala by neprosel pokud dobre chapu  , jinak nwm jak na to, chystam se na uplne stavbu od zakladu (rámu) a nechce se mi to prvne skladat do "origo" a pk dle mych predstav
Datum: 23. listopadu 2012 22:05
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Já bych si chtěl dát na čz 175/477 přední vidle z jiné motorky bude to taky vadit ? dík
Datum: 23. listopadu 2012 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel14763
 Tak to nemyslim. To byla reakce na jeho doma svařenej vejfuk,ten by na 100% neprošel jako Hikone,Laďák ze Simsona a podobně....
Datum: 23. listopadu 2012 13:24
Jméno: zabak8585
IP: uživatel4095
 Stando: to je nějaká podmínka s tím origo laufem?? mám toho číňana od sesy a před 4 rokama problém nebyl, tak aby mě nevyrazily  jo a děláš ještě válce?
Datum: 23. listopadu 2012 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel14763
 Na STK to vem v nějakym rozumně vypadajícim stavu,hlavně origo výfuk.... jestli není nijak předělávanej/nastavovanej/převařovanej rám,tak by to mělo být ok
Datum: 23. listopadu 2012 11:40
Jméno: strela
IP: uživatel13687
 To už je přestavba a změna rozměrů vozidla. Což pro problém bude.
Datum: 23. listopadu 2012 8:02
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 tk to jsem třeba nemel namysli, ale třeba jina maska, výfuk made in home, poupravovat (příp. vymenit ) blatniky, zadni svetlo, ...
Datum: 23. listopadu 2012 5:50
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Záleží jaký úpravy tam uděláš. Když uděláš novej lak atp. tak tím nic nezkazíš, ale když si tam nalepíš nůž na bok nádrže tak to už bude problém.... a velkej
Datum: 22. listopadu 2012 22:13
Jméno: pavel
IP: uživatel14559
 čau draci mám dotaz můžu jezdit od roku 2013 na pionýrovi sřidičským průkazem B
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 19:19
 Můžrš ale ne po pozemních komunikacích.Když se podíváš tak vyhláška od 1.1.2013 uvádí že řidič z řidičským oprávněním skupiny B může jet na motorovém vozidle které je 125ccm ALE musí to být automat tzn.skůtry větších obsahů.
Datum: 22. listopadu 2012 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Proč by ne,mužeš,já proti tomu nic nemám  Mužeš jezdit i na velký Jawě,to mi taky nevadí...
Datum: 21. listopadu 2012 20:32
 ne
Datum: 21. listopadu 2012 20:22
 zdar draci hele mam problem mam fika a v TP je 65km/h ale potřebuju 45km/h abych mohl jezdit od 15let díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 19:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No ať máš naději!Dyž mě zařídíš, že nemusím mět lékařskú prohlídku a korekci zraku pro řízení motorovýho vozidla, toš Ti na oplátku zařídím abys mohl jezdit s voidlem kerý má konstrukční rychlost 65 km/h.Dyž se Ti to nepovede, tak dej bacha až uslyšíš vrčet STALINCA esli v něm nesedím já.Pokud ano tak utěkej!!!Toš tak!
Datum: 21. listopadu 2012 19:52
 To byla sranda, to by ti tož neuznali nikde víš? Kolikrát se při přepisu ze starého do nového TP nějak překouknou nebo co, a napíšou tam 45km/h...ale žádnej oficiální postup na to asi nenaroubuješ...a v novele o tom nic neni...
Datum: 21. listopadu 2012 19:24
 to by asi na stk neuznaly
Datum: 21. listopadu 2012 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Kup si korekční pásku co prodávaj v papírnictví a umaž 6 a napiš 4 ....jaká otázka,taká odpověď
Datum: 21. listopadu 2012 19:19
 a nebo bude změna zákona ne myslim 13 ledna tam o tom nic nebude? a taky jsem se chtěl zeptat proč by o nešlo vydel jsem 05 s rychlosí 45 i 21 s rychlostí45km/h tak proč ne u 20
Datum: 21. listopadu 2012 19:18
 S tim v podstatě nepočítej...počkej si rok a pak jezdi...
Datum: 21. listopadu 2012 19:01
 to se mi nechce delat mě totiz napadlo ze by to slo na uřadě nějak přepsat ale nevim
Datum: 21. listopadu 2012 18:53
 Jiný papíry, nebo babettu...
Datum: 21. listopadu 2012 18:47
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Když dělám řidičák na osobní a nákladní automobil ( skupina B a C), tak na jakou skupinu se dělá u závěreček test?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 17:54
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 On to asi dělá přes školu. Ta má vyjímku.
Datum: 22. listopadu 2012 17:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jakto, že to děláš najednou? Já když sem před dvouma rokama dělal C, tak to bylo podmíněný, že už musim mít Bčko. Ani Ečko sem nemohl dělat s Cčkem, takže sem ho dělal hned po skončení Cčka...
Datum: 22. listopadu 2012 16:34
 C.... a u techniky je 5 otázek 2 na B a 3 na C
Datum: 22. listopadu 2012 10:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A nebude to na AM???
Datum: 21. listopadu 2012 19:57
 C
Datum: 21. listopadu 2012 19:23
 zdar vite nekdo kde je tady spodni poklop na fichtla (spod motoru) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 21:11
 tady má někdo fechtla předělanýho na 4t  poslední dobou se tu to takovýma hard úpravama jen hemží
Datum: 19. listopadu 2012 21:11
 Těch poklopů je zespodu motoru hodně, který přesně myslíš?
Datum: 19. listopadu 2012 21:08
Jméno: standa
IP: uživatel14742
 Hrabu se v tom zhruba 15 let a ještě jsem neměl motor se spodním poklopem. Mužeš to nějak přiblížit?
Datum: 19. listopadu 2012 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 bohužel mohu ti nabídnout maximálně poklop od kanálu bo můj poklopec z kalhot
Datum: 19. listopadu 2012 19:24
 Olejová vana?
Datum: 19. listopadu 2012 19:13
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Dobrej, chtěl bych se zeptat. Je možný aby motorka/auto bylo psaný na mě a povinný ručení na tátu? Nebo musí bejt všechno na něj a já uvedenej pouze jako provozovatel? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 17:53
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Sem to ale vůl..  Nechám si to napsat na SEBE
Datum: 18. listopadu 2012 17:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 napiš mě ale jako vlastníka, pak si pro to dojedu.
Datum: 18. listopadu 2012 17:39
 já jsem majitel, tata provozovatel a pojistitel.. v době když jsme přihlašovali pio tak jsem ještě neměl řidičák...
Datum: 18. listopadu 2012 17:36
Datum: 18. listopadu 2012 17:33
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Díky moc.. Takže si to necham napsat na Tebe a poviný ručení nechám na tátu.
Datum: 18. listopadu 2012 17:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vlastník může bejt jinej než provozovatel, taktéž pojistník může bejt kdokoliv - tzn. na jedno auto - 3 lidi
Datum: 18. listopadu 2012 17:26
|



|