Jméno: patres
IP: uživatel8175
 caw draci...jak by mohl zapojit tyrystor na fychtla...a ako to pojde...pojde vice do otacek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 18:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 http://btelectronic.sweb.cz najdi si typ, kterej by ti vyhovoval. Ale hlavně, než se začneš dál ptát, tak si všechno pozorně pročti a zkus o tom i přemýšlet. Jinak co se týká CDI verze 1.1 nebo 2.0 chce to jisté zkušenosti a znalosti, plus měřákové vybavení. S nulovými znalostmi a dovednostmi to ani nezkoušej, nebo si sežeň někoho kdo už nějaké zkušenosti má. Ale co se týká LightCDI, to by měl dát kdokoli s trochou umu.
Datum: 10. prosince 2009 18:36
Jméno: patres
IP: uživatel8184
 ok teda a jak bych to mohl zapojit?
Datum: 10. prosince 2009 15:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Tyristor, nebo-li správně CDI má kvalitnější jiskru. V jehož důsledku se lépe zapálí nekvalitní směs, tedy chudá, ale i bohatá. Tím se zlepší běh v nízkých otáčkách, kdy vzniká nehomogenní směs. Vzpomínám si na větu kamaráda ,,takhle klidnej volnoběh jsem nezažil, nikdy mi nešel pořádně seřídit,,. A také nemá problém vyrobit jiskru i ve vysokých otáčkách (10tisíc a mnohem víc), takže neomezuje horní mez otáček. Má-li tedy motor tenedenci točit víc , tak narozdíl od indukčního zapalka ho neomezuje. Takže půjde víc do otáček. Ale jestli to má nějaký praktický význam ti neřeknu, hlavně proto že v přibývajících otáčkách výkon motoru už klesá.. tedy bavíme se o seriovém motoru
Datum: 10. prosince 2009 7:07
|



|