Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kaja
IP: uživatel2997
 mate jiz nekdo podobnou skusenost?? mam pionyra 220 tzn cerny tachometr s bilou rucickou, jenze tachometr se chova opravdu divne, jeste pred 3 dny kdyz sem jel ze skoly tak byl jeste OK, rucicka chodila krasne plymule bez jedineho kmitu (lanko je tam nove, jde nejkratsi cestou bez ohybu a cele je promazane vazelinou, nahon byl rozlisovany vycisteny promazany a cepy na rozete dzi dobre to vse je delame pred tydnem) ale predevcirem zacal blbnout z niceho nic rucicka vystrelila od rychlosti kterou sem zrovna jel az na doraz, pritom intervaly tohoto blbnuti ze zmensovaly a to doslo do nepochopitelneho sadia, napr kdyz pionyra tlacim do predu rucicka jede do predu az se dotkne dorazu, jakmile zacnu couvat rucicka se vraci zastavise opet o doraz, jinak receno kdyz jedu a to jakoukoliv rychlosti rucicka je stale oprena o doraz jako kdybych jel pres 80km/h (neco kolem 100  ) coz je samozrejme nemozne predem dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 19:53
 no rozbrat a složit ten tachač je fakt težke
Datum: 12. prosince 2009 12:57
 v samotnem tachometru ti skrta magnet o unasec,resp se o nej opira,bud rozebrat a pokusit se to opravit(tomu nedavam moc nadeji),nebo si sehnat jinej tachac
Datum: 12. prosince 2009 8:18
 cau draci,newíte co by mohlo být za problém na mém FICHTLOVI?.Když se mi to podaří nastartovat, jede to pěkne, ale když to jenom tůruju na neutrál,nebo jenom volnoběh tak se to udusí.Musím to tůrovat hodně a rychle za sebou aby se mi to neudusilo.A zajímávý je že když to startuju, tak čím více přidám plynu tk se mi to nenastartuje.Svíčka je dobrá, jiskru to hází,cívka dobrá,trysky čisté a předstih mám taky dobrý.Pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 19:58
 Ae ja myslel jako na volnoběh, když to nechám běžet na volnoběh.
Datum: 14. prosince 2009 19:58
 já jsem vždycky za studena musel u 555 zakrít sání abych obohatil směs jinak bych to vůbec nenastartoval. Já si myslím že bys mohl mít bohato směs.
Datum: 12. prosince 2009 9:59
Jméno: standa
IP: uživatel8193
 a nebo je to prosze bohaty na volnobeh......a nebo nemas serizenej volnobeh
Datum: 12. prosince 2009 0:10
Jméno: petr
IP: uživatel5767
 špatný gufera na klice
Datum: 11. prosince 2009 22:06
 ZA studenýho startu se tuším nechává plyn úplně zavřený.
Datum: 11. prosince 2009 21:55
Jméno: IIo
IP: uživatel7844
 Dobrý den prosím vás jak poznám špatnou lamelu?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 13:21
Jméno: Standa
IP: uživatel8193
 Ja jezdil lamely až na kov......dokud tam furt jdou podlozky pod segrovku,a jde to zamacknout a dat segrovku,tak je nevyměnuju......kdyz uz sou tam 2 podlozky pod segrovkou a 2 perovky pod pruzinou,tak je to na vyhozeni......nesmis se toho bát......jen škoda že u parezů to takle nejde
Datum: 12. prosince 2009 13:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl jednou spojku tak dorasovanou že to ani nešlo nastartovat protože se to klouzalo ale když už se vám to povedlo nastartovat tak to jelo normálně..potom jsem jí sundal a ty zuby na lamelách byly fialový jak se pálili o sebe
Datum: 12. prosince 2009 13:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Když seřizuješ spojku, tak buďto prokluzuje, nebo při zařazení to strašně zachrčí převody. Dělalo mi to samé, výměna spojky a nic takového se nejděje!
Datum: 12. prosince 2009 8:17
 tak ta už byla sjetá fakt na železo xD
Datum: 11. prosince 2009 21:33
 Já měl jednou spojku, kde byl korek ve stejné rovině jak lamely.
Datum: 11. prosince 2009 21:33
 korek na ní má mít myslím 0.5 mm.jak má už 0.2 je špatná
Datum: 11. prosince 2009 21:32
 čwte draci,hale ted mám v předním světle 25w žárovku a vzadu 5 w,kdybych si dal dopředu 15w troubil by mi klakson?vím že je funkční ale ted netrubí.dík čest fichtlu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel8193
 skoro zadnej fichtl netroubi se svetlama,to je normalni......
Datum: 12. prosince 2009 13:22
 tk to tam raději slabší žárovku dávat nebudu
Datum: 12. prosince 2009 9:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 To zapalko je vyrobený tak, že při 30W spotřebičích dává 6V. Pokud tam dáš spotřebiče o menším příkonu, tak ti napětí automaticky stoupne.. řekněme např. na 8V. A co myslíš že tomu řeknou žárovky?  Takže ti odpovím.. jen aby jsis mohl sem tam zatroubit si neustále budeš díky slabší žárovce v předním světle pálit obě žárovky  Ale máš pravdu, bude to pak hezky troubit
Datum: 11. prosince 2009 23:04
 mě to taky dělá a když mám rožnuty světla tak se mi to zeslabí a netroubí to
Datum: 11. prosince 2009 21:29
 jo zápalko mám 30w cívky nespojený.ale ten klakson mi to jaksi neutáhne,jestli už není cívka v háji.kdyš zmáčknu to tlač. na trubení tak se mi stluměj světla ale nevydá to ani hlásku....
Datum: 11. prosince 2009 21:15
 zdarec.nevite jak se zbavit takovy ty hnusny spiny na motorce?pride mi to jako olej s prachem,bahnem,proste se vsim moznym..takej cernej povlak,mam ho na celym spodku motorky a nejde to dolu ani krumpacem..urcite vite o co de.cim to de prosim nejlip dolu?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 14:20
 ja vzal zednickou spachtlu a škrabal zbytek hadr a benzin a je vse ciste
Datum: 12. prosince 2009 14:20
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Já sem měl na žebrech hlavy válce olej s prachem. Bylo to tam 10 let a nešlo to dolů. Tak sem vzal šrubovák, něco sem horkotěžko odrýpal a zbytek sem dal pryč tak, že sem si namočil hadr do benzínu. Musíš s tím chvilku jezdit sem a tam, ale sleze to.
Datum: 12. prosince 2009 9:02
 arva alebo technicky benzin
Datum: 12. prosince 2009 8:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jedina vec ktera je na mim mustangovi opravdove cista je motor staci to po kazdy vzit hadrem nebo brusnou pastou
Datum: 11. prosince 2009 22:25
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 Kup si arvu nebo carlan -prodávaji v každý mototechně nebo benzínkách natřeš na nečistoty a potom opláchneš vodou
Datum: 11. prosince 2009 22:09
Datum: 11. prosince 2009 21:10
 čest,vem to brusnou pastou  ...néé prča zkus to vodou s jarem mě to teda pomáhá
Datum: 11. prosince 2009 21:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vem to dratenkou
Datum: 11. prosince 2009 20:54
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8191
 Ahoj, jak vám svítí pionýr s VAPE zapalováním? Může někdo provnat s klasickým? Ať už s 20 či 30W...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 20:19
 Čus, určitě je to mnohem lepší, svítí to o dost víc a hlavně mně to startuje na poprvý za každýho počasí (ať je léto nebo mráz)
Datum: 11. prosince 2009 20:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam vape a mam ve předu 25w žárovku, a hlavně svítí líp i v nižších otáčkách, na pionýru mi to v poho stačí, nehledě na spolehlivost, natáčení předstihu, super startování a jiných věcí....
Datum: 11. prosince 2009 20:19
Jméno: ja
IP: uživatel8190
 co hovorite vi tuneri na upravu valca zo SM 4kanal???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 16:55
Jméno: ja
IP: uživatel8199
 ja som cital ze je v ten uprava zle zakotovane niake parametra ! je to prevda?
Datum: 12. prosince 2009 16:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kup si radsi cestovni nebo zavodni upravu od Stejskyho
Datum: 12. prosince 2009 9:19
Jméno: pejky
IP: uživatel7686
 Není to jen o tom udělat válec, když, si nenaladíte sání, výfuk, směs, tak to nepojede, tuhle úpravu jsem měl a jelo to hodně dobře.
Datum: 11. prosince 2009 23:41
 ty si asi čert waffene  ..kdybys věděl tolik co já a už měl nějaké ty skušenosti tak teprv můžeš něco říkat  ty lamko
Datum: 11. prosince 2009 22:25
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 Ne? a pročpak ty lamko  ?? já sem tu úpravu úspěšně doma udělal, ale je uplně nahovno... sice to jede líp jak seriák, ale je to napíču a neni to tim že bych to zmrvil.... kdyby někdo chtěl prodám.
Datum: 11. prosince 2009 22:09
 nanic  a hlavně si to sám neuděláš
Datum: 11. prosince 2009 20:51
 dobrej chci se zeptat jestli mate nekdo skusenosti s jawa 125/810 choper dištak pošlete nebo napište něaký stránky na díly nikde sem nenasel diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 19:38
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ondragame, co to máš za skůtra na profilových fotkách? O těchto strojích moc nevím, není to náhodou Tatran nebo Manet? Docela by mě to zajímalo, je fakt pěkný. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 10:19
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 koukám jak na tom druhym videu cupuješ tu čz a divim se že nemáš díru v plováku
Datum: 12. prosince 2009 10:19
 Jako model je to pěkný, ale ten můj kus je hroznej.
Datum: 11. prosince 2009 20:05
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Fakt pěkný kousek!
Datum: 11. prosince 2009 19:56
Datum: 11. prosince 2009 19:31
 Líbí? Je to Tatran 125/03. Pěkný svezení.
Datum: 11. prosince 2009 19:29
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 19:57
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 http://www.aukro.cz/item843953363_motor_na_pionyr_21.html
Datum: 11. prosince 2009 19:57
 Přemýšlel bych o něm tak za 10eur. Jednou jsem viděl na inzerátu-pěkný motor na pionýra 4000Kč a hned další inzerát-prodám pionýra pojízdný v dobrém stavu s Tp za 2000Kč.
Datum: 11. prosince 2009 18:51
 a nebo jeste jedna velmi levna cesta (bez zaruky, musis na nem pak dost maknout a stejne dokoupit nejaky dily avsak ekonomicky jak uz sem rek nejlevnejsi) je naprosta klasika - srotak...
Datum: 11. prosince 2009 18:41
 co sem kupoval naposled motor (cervenec, od znameho) tak me vysel na kilo, jedina nevyhoda - dlouho stal a by lna nem bordel, po vycisteni a rozebrani sem zjistil ze valec neni jeste ani nejetej, mel nultej vybrus, origo tri kruhy na pistu, klikovka fungl nova, kvalty krasne cvakaly pri razeni, no proste klenot...motor na netu nekupuj (pokud nezavodis a nepoptavas se po nejakym nadupanejsim kousku nez je origo, pravda ze opravdu dobry zavodni motory se jednak neprodavaj, a gdyz uz tak se blbe shanej a za enormne velky prachy, jak jinak)...motor teda bud od nejakeho znameho nebo si slozit celej novej a vlastni (sezenes kartery a ostatek dokupujes, pokelne drahe a dnesni nektery dily jsou aj dosti nedomrdle) a nebo primo se strojem, u ktereho vys ze nema papiry a na nic jineho nez na ND se nehodi (paskvily, ala kross upravy a jine )...
Datum: 11. prosince 2009 18:39
 Já viděl motor na fichtla v hezčím stavu za 100Kč na veteran.cz Tomu, že jede skvěle bych nevěřil, obzvláště takhle zaprasenýmu.
Datum: 11. prosince 2009 17:41
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 7:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 A zapoměl jsem dopsat... za třetí budeš mít bezkontakt
Datum: 13. prosince 2009 7:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Ale ano, pak jsem si vzpoměl... existuje i třetí varianta. Nech tam dynamo a zapoj tohle http://btelectronic.sweb.cz/cdi2.htm na místě zapalování, (použiješ 6V verzi!). K tomu jako snímač polohy kliky připoj tohle http://www.imfsoft.cz/hardware/prislusenstvi/halluv-snimac-H01.asp. A výsledek bude takový že jednak budeš mít na motorce CDI, protože tohle co doporučuju je jedna z variant CDI, druhak ti zůstane na motorce 75W dynamo a za třetí dost ušetříš na zapalování, bo jak jsem psal tenhle tišťák žere průměrně 5W (měření ukázalo že 7,5W žere při 12.000ot/min). Takže energetická bilance bude vypadat následovně... 75W dynamo, minus 5W CDI, 5W zadní světlo, 5W dobíjení... a zbývá nám reálně na přední lampu 60W... to jde ne?  . Jinak pro hnidopichy, brzdové světlo a blikny, či kontrolky v palubce zanedbávám, takže výsledné počty jsou jen orientační. Když je krize s palubním odběrem, dá se v nejhorším ušetřit na zavedení LED kontrolek a LED zadního světla.
Datum: 13. prosince 2009 7:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Nojo to zdánlivě ano, ale pokud máš k dispozici 45W a nemusíš z nich živit zapalko, máš je pouze pro světelnej okruh... no a jestli správně počítám .. dopředu 35W, dozadu 5W a 5W stále zbývá i na nabíjení, pokud použiješ baterku. Těch tvých 75W totiž musí živit k tomu všemu i indukční cívku a ta si vezme poměrně dost...o tom by ti Wiku mohl vyprávět  . Dále také vzniká varinta kdy se na místě zapalka osadí elektronické CDI o kterém víme že žere průměrných 5W... s osazenými 4mi světelnými póly pak máme z magnetta 60W... a tak počítej se mnou... 60W minus 5W zapalko, 5W zadní lampa, řekněme 5W dobíjení ... a kolik nám to zbývá na přední světlo? Ano, ano rovných 45W... Ale řeknu to i jinak, pokud moc trváš na 75W, tak věř že za pár kaček neumím čarovat  Buď si kup Vape, nebo hledej kompromisy.. já ti nabídl kompromisy dva
Datum: 13. prosince 2009 1:00
 no ja ale potrebuju na svetla aspon puvodnich 75W protoze jinak bych si moc neposvitil, ale stejne dik
Datum: 12. prosince 2009 19:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Zrovna se vyrábí, je tedy přesněji řečeno ve vývoji, zapalování pionýra pro kejvačku, které jako zapalovací část bude mít tuhle konstrukci. Bude mít 4 snímací póly, jeden padne na nezávislé zapalko a tři padnou na světelný okruh. Až bude hotové tak půjde na web. Efektivně bude vyvíjené pro bezbateriový provoz, ale bateriový bude možný. Tudíž to bude dávat stabilizovanýc 12V 45W jen pro světelný okruh. Projektované to je pro kejvačku, ale myslím že by to mělo pasovat i pro 477ku. Dva, tři týdny a mělo by to být hotové. Momentálně čekám na výrobu statoru a úpravu rotoru. Takže sleduj můj web
Datum: 11. prosince 2009 22:57
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam dotaz jake mate skušenosti s alobalem na výfuku na těsnění musí to tam být čim ti pomužu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 17:22
Datum: 11. prosince 2009 17:22
 Já osobně používám asbestovou šňůru a keramickou pastu na výfuky. Zatím ani jeden problém...
Datum: 11. prosince 2009 17:20
 měl jsem tam tu nejslabši verzi alobalu co se prodává a vydržela denodením ježděním asi tak 14-16 dní.Víc se zahříval výfuk,a nikde mi nefoukal vzduch,měl jsem provrtaný od nějakýho manika koleno
Datum: 11. prosince 2009 16:36
 Mám pro vás anketu jak vám správně jezdí pincek
a)jede mi jen kdyš do něj mlátím kladivem dokud mi svíčka nehodí jiskru,a dokud nerostočím kolo za pomoci motorové pily
b)jede mi to protože vždy správně dofouknu rám,nastříkám duše,profouknu elektriku,zapojím karbec,namažu sedlo,zaklapnu řetěz.
c)jede mi to pořád 
d)nejede mi to ani za pomoci kladiva a kopačky
e)jede mi to jen kdyš do nádrže naliju močky z kočky,nebo heden shouders
Odpovídejte následujícím zúsobem : např: d)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 0:05
Jméno: Standa
IP: uživatel8193
 c)
Datum: 12. prosince 2009 0:05
  ...jn aukru sem ho viděl ted tam je myslim 355...já toho svýho brzo taky prodám  ...a já mám určitě za c) taky se mi neporuchová
Datum: 11. prosince 2009 21:02
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5107
 E) by nebylo?Ja ho musim 10 minut prosit,potom mu 5 minut nadavat a pak se s nim 2,5 minuty mazlit a slibovat mu hory doly aby jel.PS:jako zajimava anketka nooo...... Jeden takovej prodavam na aukru,mrknete na nej.Zelenej od 1 kč.Aukce končí v úterý v 18:05
Datum: 11. prosince 2009 20:54
 C) tiež sa pripájam bezporuchoví stroj aj ke´d mi asi rok trvalo kým som ho takto vyladil
Datum: 11. prosince 2009 18:30
 C) ať je zima, ať je mráz.....
Datum: 11. prosince 2009 17:23
Datum: 11. prosince 2009 17:05
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 no když dám do nádrže vodu a nesmí chybet m*dka z krtka  močky z kočky z toho nemužu
Datum: 11. prosince 2009 16:40
 to jen tak z nudy  ...nemám co dělat
Datum: 11. prosince 2009 16:17
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Jede mi jen kdyz je rozebranej do sroubku  moc zajimava anketa..tvy napady bych taky chtel mit
Datum: 11. prosince 2009 16:17
 cus nema nekdo navod k pouziti na yamaha dt80 uz jsem hledal vsude a nikde ho neprodavaj dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 17:15
 posli fotky yamahy ty hele a v cestine nikde asi neprodavaj vid dival jsem se vsude ale nikde nic
Datum: 11. prosince 2009 17:15
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Čau DT 80 mám taky, ale jedině jsem našel návody v němčině ve které jsou mi bohužel naprd
Datum: 11. prosince 2009 16:19
 no nevím jestli ho najdeš zrovna tady kdyš tu jsou samý fichtláci
Datum: 11. prosince 2009 16:15
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 hoy draci,kolik ma fichtl obsah při 7.výbrusu,neví náhodou někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 17:00
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 sorry některé děti které to zrovna probírate ve školea,ale ja už jsem deset let ze školy a nepamatuji si každou kravinu................Počkejte za par roku to pochopíte
Datum: 12. prosince 2009 17:00
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 čau tak pri semém výbrusu by to mělo mít 55ccm
Datum: 11. prosince 2009 18:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 já jsem blbec. Já tu machruju a sám nevím. Hoši já jsem se spletl!!!! Pardon!!!!
Datum: 11. prosince 2009 18:03
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 jo já sem v 8 tříde  dneska sme z toho psaly  pí je vždy 3,14  pí*r2*v ..... to je veda  ... anstaini
Datum: 11. prosince 2009 17:18
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 stačí vám k tomu přímá úměra orig válec 38,00mm............49,9ccm
válec po vábrusu třeba 4o,00mm............X atd
Datum: 11. prosince 2009 16:28
 To je nějaký nový vzorec na objem? pí*0,5r*v ? Já vždycky žil v domění, že je to pí*r na druhou krát v.
Datum: 11. prosince 2009 16:04
 ale třeba taky nemusí vědět kolik se ubírá u každého výbrusu!
Datum: 11. prosince 2009 16:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud jsi absoloval úspěšně osmou třídu, tak by jsi věděl, že objem obecně spočítáš jako podstavu krát výšku..... Takže ti z toho vypline obsah kruhu pí*0,5r*výška. Stačí MYSLET!
Datum: 11. prosince 2009 15:50
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 tak sorry že jsem se vubec zeptal.Nemužu znát všechno a než to hledat,tak mi přišlo rychlejší a jednodušší se optat tady.Jinak motorum trochu rozumím\r\n
Datum: 11. prosince 2009 13:37
 si to spocitej ne to je hrozne složitý vypocet! pí*r2*v... je to 54,6ccm
Datum: 11. prosince 2009 12:56
 čau draci, jsem teď po delší době vytáhl ČZ, celej natěšenej jak se projedu, no a když jsem chtěl nastartovat, tak ani prd... vyndal jsem svíčku, ta byla celá mokrá, ale přitom jiskru házela, vyčistil jsem pro jistotu karbec dal novou svíčku a pořád nic, nevíte čim by to mohlo být? předem dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 11:18
 uz vic nereknu ani neodpovim,,mam mraky prace,,jdu makat,, zbohem az v lednu  sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 3:16
 a co nějaký fajnový válce aby kluci nemuseli dávat po 500stech km nový výbrusy??????????
Datum: 14. prosince 2009 3:16
 Sekce kros bude mit jen jednu novinku,,super pisty odzkouseny mistrem ve fichtlarenim co patri do 5 nejlepsich zavodniku sveta ve fikach,,, bude jenokrouzkac, bude mit vis posazeny krouzek nez u toho co ted mam, a budou i chromove krouzky a samo sebou budou drazsi nez klasika,,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 20:44
 mé prosby Fichtlbůh vyslyšel! halelujáááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 11. prosince 2009 20:44
Datum: 11. prosince 2009 16:09
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Krasa, snad uz krouzky nebudou ubyvat pred ocima
Datum: 11. prosince 2009 9:27
Jméno: add_
IP: uživatel2971
 Zdarec zajima me s ceho se daji pouzit vidlice na pionyra(nechci vidle Simson).Spis me zajima jestli nemate s nejakymi vidlemi zkusenost napr,ze bryle meli vhodnou stredovou tyc apod.Aby to nebylo zbytecne komplikovane.S upravou misek pocitam!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 22:25
 No a kdyz uz jsem se do toho ponoril a vyclenil jsem na to 20 hodin se venovat osobnimu zivotu,, tak sem mu poridil i mustose,, jenze musel jsem jet pro nej s rodinou 140 km a 140 na zpet,,,, vse probyhalo ok,, nebloudili jsme lebo gps nefandime a tak mapa v ruce to jisti a kdyz nas mapa zklame, tak se aspon vzdy podivame kam by jsme se nepodivali  do cile jsme zdarne dojeli,,,, okamzite zacla demontaz mustose aby se tovse veslo do kufru,,, prodejce rika, ja mysle ze dame projizdku,, kouknu na rafiku a podivam se na prodejce a rikam,, tak na to fakt neni cas,, podepisu smlouvu,, prodejce ukazuje v technicaku ze cislo motoru je vymazano,, podivam se na motor a na stupu flexi s kotoucem co jse nekompromysne zakousl do karteru, spise do cisla motoru a rikam s usmevem, tak to by ani mistr propr nedokazl takto vycistit cislo na motoru. Ok sednem a jedem, jenze po 10 km jsem zacal cejtit benal v kabine, a vzpomel sem si na slova prodejce, ktery rikal ze prosakuje nadrz(zadni oko pod sedackou) rikam si toho si rafika nevsimne... za 5 min uz jsem to mel na triku,,, za dalsich 10 min zacalo dite rvat lebo rafika se do toho obule fastove a za dalsi 5 min sem byl nucenej zastavit na parkovisti kdy mi rafika s plasicim sesulkou vybehla ven za hluboke tmy a pozadovala abych ten kram vyhodil z auta.....ze to ve vnitr smrdi jak v komore,,coz mela pravdu,,jenze fichtlarky druhe ja mi septalo,,nebud blbej pokud to nechas v prikoput a zitra se pro nej se vratis, tak bude v cudu,,, a tak sem vzal 20 vlcenych ubrousku papmrs a zacal sem utesnouvat kazdou diru,,, poradne sem vyvetral a jelo se dal,,, byla to brutalne ticha jizda a brutalne zajizdka,,lebo sem si spltl chynice a chynovem,, a byl dasi pruser,, ale coz zivot jde dal,,, oba dva stoje jsou radne prihlaseni a maji stk na 4 roky,,,, co to vse obsahovalo to je na dalsi tri stranky  kazdopadne mi neco rika ze sesa 2 uz ma odpalenou žichovou barieru vuci benzinu,, pac to bylo jak u me kdysi v dilne,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 22:21
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Jak mam nadavala, kdyz mi vytekl olej na nove polozenou zamkovou dlazbu..
Datum: 11. prosince 2009 22:21
 nádherně jsem se zasmál!!!!! nemají to s námi ženský jednoduchý
Datum: 11. prosince 2009 20:41
 na zimni vecery idealni cteni, Seso tys byl minulej zivot publicista, jinak to nevidim  jinak preju klid a mir v rodine, radost Sesy 2 z fichtlů a tobe hodne straveneho casu v dilne a s rodinnou...
Datum: 11. prosince 2009 18:26
 moje mama by tatu zabyla kdybychom v autě měli fichtla a vůbec benzin. Mě se stalo něco podobného akorát ne v autě a netekl mi benzin z nádrže. Měl jsem plnou nádrž benzinu. Večer po projíždce jsem zaparkoval starou 555 do garáže, a odešel ale zapoměl zavřít benzin. Tenkrát jsem měl starý karburátor který vůbec netěsnil. Druhý den odpoledne jsem přišel že se projedu bo mám plnou nádrž benzinu. Otevřu dveře a vyvalí se na mě smrad ( spíše vůně ) benzinu. Kouknu se na zem a polovina nádrže byla díky karburátoru vylitá na zemi. Tak místo abych jezdil jsem větral a čistli garáž bo to zateklo i pod skříň díky křivé podlaze. Tak jsem se nasral a koupil nový naštěstí velmi levně díky kámošovi.
Datum: 11. prosince 2009 17:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nechceš napsat knihu jak Sesa 2 k motorce přišel?
Datum: 11. prosince 2009 15:48
Datum: 11. prosince 2009 14:06
Jméno: .
IP: uživatel7647
 krasny cteni
Datum: 11. prosince 2009 8:21
 nemam co dodat....
Datum: 11. prosince 2009 7:14
|



|