Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Nazdar, mám motor za Jawa 356, je baterka pro nastartování životně důležitá nebo to pojede i bez ní? Používá se tam nějaké to relátko? Nejde to napojit stejně jako pincek tedy z přerušovače přímo na cívku? Motor jde na krosku takže baterku bych tam nerad měl. Nemá to ani světla nic takže podle mě baterku nepotřebuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:20
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Dobroš tak baterku ano, je tam ještě neco? V el. schématu jsem žádný relátko nebo tyristor neviděl.
Datum: 19. července 2010 22:20
 Co si tím pomůžu, kromě klepání a otřesů? Takhle, já mám dva stroje. 175, tam se hýbe ampérmetr až při přidání plného plynu a to jde velmi ochotně až za hranici plus8A. Pak mám 250, tam se nehýbe vůbec, ani regulátor ovšem nevykazuje žádné známky pohybu při zvýšení otáček. Rád bych zachoval originalitu, ale když se do toho bude hrabat, koupím dvoucívky.
Datum: 19. července 2010 17:42
 mám dvoucívku...původně už z výroby!... pokud máš jednocívku tak ji přestěhuj mimo dynamo....
Datum: 19. července 2010 17:08
 A asi nemáš původní regulátor, ty budeš mít dvoucívku, že..
Datum: 19. července 2010 15:30
 Rád se něčěmu přiučím..... Příručka píše toto. Já jsem seřídil vzdálenosti kontaktů a ampérmetr se začne hýbat až při skoro maximálních otáčkách, to je divné, jinak mrzne na nule. S čím bych měl teda hýbat?
Datum: 19. července 2010 15:29
 ondro to je tak jen u té tvé herky...mě to dobíjí i na volnoběh..... za běhu na volnoběh odpojím baterku a motorka buble dál..... to musíš umět seřídit regulátor
Datum: 19. července 2010 15:08
 Je to tak, nicméně musí být nabuzený dynamo a musej se držet vysoké otáčky, aby to nechcíplo. A ejstli tě baví při startování s tím běhat(když je to kroska tak s tím asi po poli běhat moc nebude) tak prosím, za mě je to blbost, stejně je nemožný ty otáčky udržet, volnoběh na 3000otáček(tuším, nejsem si jistej) prostě nemůžeš mít.
Datum: 19. července 2010 14:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud ne nemýlím (možná se pletu a je to na jiném tipu) tak jak je na nádrži ten přepínač, tak ten je myslím 5-ti polohový. Tak v té úplně krajní v pravo, se dá jet bez baterky (nesvítí světla, klakson tak nefunguje) ale motor myslím běží.
Datum: 19. července 2010 13:54
 Musíš tam narvat celý zapalování z fichtla. Rotor, stator, mezikus si musíš vyrobit. Bude to blbě startovat. To origo zapalování(pokud je v dobrém stavu, což nebývá téměř nikdy) se udrží v chodu od nějakého vysokého počtu otáček, na volnoběh nepřípustné.
Datum: 19. července 2010 13:24
|



|