Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karosaj
IP: uživatel8773
 čuss draci mám problém s Mosquitem.Když ho chci nastartovat tak to nejde,dřív to vystřelilo do vejfuku, a když sundám koleno sání tak to normálně jde a když ho zase nandám tak to po chvilce chcípne,vyměnil jsem vejfuk,vyčistil karbec a trysky, sešteloval předstih atd.už nevím čím to může být,ale asi tim karbcem jinak newim.Pls poraďte.Dikec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:53
Jméno: Noname
IP: uživatel9955
 Budem trochu přemýšlet - proč dojde ke střelení do výfuku?\\\\r\\\\nNespálené /nedohořené palivo se dostane do výfukového potrubí kde se nakupí a pak vznítí (bouchne). Pokud nemáš někde přicpaný výfuk, tak je pravděpodobně potřeba opět seřídit předstih (ale správně), pokud je předstih dobrý, tak to může být příliš bohatá směs (velké množství benzínu a minimum vzduchu). Zkus povolit vzdušník (šroub regulující množství sání vzduchu do karburátoru). Množství vzduchu buď seřiď sluchem na běžícím motoru, nebo zjisti základní nastavení (např. povolení o 1 otočku) a následně eventuelně došteluj. Myslím si, že jsi při rozebírání / čištění karburátoru vyšruoboval i tento šroub a sprvně ho neseřídil, popř. tam zůstala dál nečistota, která přicpala sání.\\\\r\\\\nPracuj důsledně a bez chyb a není možné, aby jsi chybu nenašel a neodstranil! Vždy přemýšlej jakou funkci má ta, či která součást a motorka ti brzy pojede.
Datum: 20. července 2010 23:53
Jméno: Karosaj
IP: uživatel8773
 Filtr jsem vyndal bez něj to už nejelo vůbec a je new
Datum: 20. července 2010 23:38
 nebo hodně ucpanej vzduchovej filtr
Datum: 20. července 2010 23:22
 pravdepodobne mas ucpane koleno, vycisti ho
Datum: 20. července 2010 22:35
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čus draci mám problém mam jawu 250 a nastavvim presdtih odtrh a nastartuji na 1 pokus jede a ok vypnu motor a uz to nenastartuji vubec kamos me rozahoval a motor naskocil az za hodne dlouho ale kdyz sem pridal zacal prskat strilet do karbco do mohlo zdechlo a nejede vubec ale kdyz znovu nastsvim zapko zas jede co stim ze se to furt rozladuju ? díky chlapy
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 13:07
 mas to porad spatny,je mozny ze se ti to uleje a rika se,ze jakmile jednou svicku ulejes,muzes ji zahodit,protoze uz nebude mit spravnou jiskru,plati to zvlast u drazsich svicek,ulil jsem jednou NGK a od ty doby nehaze jiskru.Proto jak ty to nakopnes,pak zdechnes tak se ti to ulije a uz to nenakopnes..kup novou svicku,brisku n15 a zkus to,mozna mas jen moc bohatou smes..zkus dat jehlu o trosku niz (to znamena plisek na jehle vejs)
Datum: 21. července 2010 13:07
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Hej já to vše dělám doma celou 250 sem mel rozpulenou a slozil jsem ji ale svickou to neni skousel jsem jine říkám nastavím predsti a odth podle merěk no nastartuji jede vyborne zdechnu a konec predstih je uplne jiny a odtrh taky nevím proc to dela
Datum: 21. července 2010 9:49
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Rozjebal´s to stylem pokus omyl, protože o tom nevíš nic! Měl jsem na motorce studenou svíčku s číslem 8, zvuk to mělo perfektní - podobný 4-taktu, motorku jsem nastartoval, něchtěla jít příliš do výkonu a ve vyšších otáčkách to zdechlo a nenastartoval jsem ani za nic. Svíčka byla mokrá a motor nenastartoval. Byla to nová svíčka NGK BR8ES. Dal jsem svíčku teplou NGK BR5ES taky novou a problém je pryč. Zvuk je zas jako u 2 taktu. Jak málo stačí k tomu, aby stroj nepracoval správně. Nastuduj technickou příručku, udělej vše správně a zase budeš jezdit dál. Nečekej zázraky, že ti někdo střelí od boku na tvůj nesmyslně strohý popis přesnou diagnostiku tvojí závady. Chlavu máš na to, aby jsi do ní dostal třeba i nějaké technické informace, ne jen na helmu na motorku. Pokud máš palicu jen na blembák, tak budeš dutý pořád ..., smiř se s tím
Datum: 21. července 2010 0:08
Jméno: Blinkr
IP: uživatel5299
 Zdarec, hele myslíte, že půjde do těhle blinkrů žárofka pro v a né pro 12V?? Díky
http://www.aukro.cz/item1150714005.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 0:25
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 !NEKUPUJ TO! Jsou to vyhozené peníze!!!!!!!!!!!!! Ten prevít, co to prodává zapoměl napsat, že blinkry nejsou homologované pro provoz na český komunikacích. Každý díl blinkr, světlo který je homologovaný má v plastu vylisované písmeno a číslo např. (E9) a je to v kolečku. Až tě vyhodí od technické, tak budeš shánět další blinkry, které budou homologované. Blinkry které chceš koupit mám doma, měl jsem je na motorce, kterou jsem koupil a neprošel jsem přes STK. Navíc ty halogenové žárovičky mají velký odběr proudu, takže se ti lehce stane, že ti zůstanou přilepené kontakty v přerušovači na blinkry. Mimochodem tímto jednáním prodejce porušil smluvní podmínky spol. aukro článek 4.3.1 a 4.3.3, dále Občanský zákoník §616 odst.1 a odst.2. Takové blinkry lze použít tak ne dětské kolo, nebo na cestu mimo pozemní komunikace. Lidi, jako je tento prodávající, který vědomě prodává lacinné krámy z Polska, nebo Číny bych zmlátil za to vychcané zlodějské chování, dal citelnou pokutu v řádu 100 tis. Kč a přidal tak rok věřejně prospěšných prací. Aby i ty ostatní lidi ta zlodějina, která je vyloženě RYZÍ pro občany ČR se jednou konečně vymýtila!!!!!
Datum: 21. července 2010 0:25
Datum: 20. července 2010 22:47
 co je to "žárofka" ???
Datum: 20. července 2010 22:01
Jméno: Blinkr
IP: uživatel5299
 Sorry mnělo tam bejt pro 6V a né pro 12V
Datum: 20. července 2010 21:49
 Zdravím. chci se poradit prosímvás. Přecházím z pionýra na silnější kubatůru a to na jawu 350/638... Už mám vyhlídlou jednu pěknou. Dneska jsem se na ni byl podívat,motor šlape uplně nádherně,krásně táhne. prostě paráda ale co mě zarazilo tak je to že strašně těžko se tam kope dvojka. O tom že bych ji tam špičkou nohy cvrnkl jako u kývačky se mi může jenom zdát. Musím se za tu páku zapřít patou a zápasit s tím aby tam ta dvojka skočila. Projel jsem to po městě asi 5Km a ještě mě bolí noha jako prase a to s tím hodlám jezdit delší trasy Ještě nikdy jsem konkrétně na 638čce nejel tak nemám to s čím porovnat. ale jezdil jsem na 350 ce kývačce,panelce i 634. A všechny šly řadit krásně lehce. No spojku jsme ladili ale nemá to na to sebemenší vliv. Je to u těchto typů normální? asi ne že? Chtěl bych motorku koupit a jezdit a zrovna 2x se mi nechce ani nemám náladu na to půlit motor. Co myslíte mám ji vzít? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 16:32
Jméno: hsbakhfc
IP: uživatel7854
 hele ty poštule, samozřejmě že na pionýrech asi začínal každej čech a na značku Jawa bych nedal v životě dopustit ,ale na fichtlu se do nekonečna jezdit nedá a když se chce človek pořádně svézt tak se bohužel musí poohlédnout po zahraniční značce. Já jezdim už 5 letna 350ce panelce a už mě to docela sere. Do tý 638mičky bych ale nešel. Ty byli z těch novějších třistapadesátek snad nejhorší
Datum: 21. července 2010 16:32
 Normální to není, kvalty na těhle 350 jdou řadit dobře, alespoň u moji 639 s řazením problémy nemám. Jinak jestli je všechno ostatní v pořádku a je za solidní cenu tak ji klidně vem. Taky záleží na tobě jestli si myslíš že by si na tu dvojku zvykl, nebo jestli to časem rozpůlit a zpravit, to už nechám na tobě jak se rozhodneš...
Datum: 21. července 2010 12:00
 ale máš pravdu že 350 je asi krok zpět na cestování.kyvačku panelku asi jo ale tohle asi ne
Datum: 21. července 2010 8:26
 hele ty modroprde nesplet sis forum?až se ti tvoje honda posere tak uvidíš.do fichtlu se nenavážej protože na ničem jiném ses neučil jezdit.je to národní poklad stroj který povýšil mládež ze stavu cyklistického do stavu motocyklistického.dostaneš ban a můžeš si dopisovat tak rozsypaným čajem se soukmenovci
Datum: 21. července 2010 8:19
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Polož si pár otázek. Chce si ti to spravovat? Vrážet do toho další peníze a čas? Je ta cena opravdu tak výhodná? Proč to prodávající prodává? Co ti řekl, když si s ním řešil těžké zasouvání kvaltu? Bude tě jízda na takové motorce těšit, když tě ještě teď bolí noha? Zlepší se to samo? Opraví se to samo? Půjde to opravit vůbec? Proč zrovna tuto motorku kupovat? Chceš si stoupnout do nekonečné fronty majitelů Pionýrů, kterým se za jízdy pořád něco sere a vozí s sebou půl motorky náhradních dílů? Chceš spolehlivý stroj? Chceš jen opravovat, nebo konečně i jezdit? Podívej, roky jsem jezdil na Pionýrovi, znám všechny jeho trable, zažil jsem si s ním svoje, věčně se aspoň něco vydrncalo, když nic víc. Koupil jsem si HONDU, nastartuje pokaždé hned, za studena / za tepla, nic z ní nepadá, vždycky dojede ... a mám z takovéto jízdy mnohem lepší pocit, než z fechtla.
Datum: 21. července 2010 0:38
 to jsme skoušeli. Aby jsme vyloučili spojku tak jsme dali šroub uplně nadoraz co to šlo, a pořád to šlot ak těžko
Datum: 20. července 2010 22:30
 začal bych málo vypínající spojkou...to docela často způsobuje tenhle problém...
Datum: 20. července 2010 22:27
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 resim tu skoro stejnej problem mam cheese na stole a premejslim jestli ho snist ale k veci jel sem na tyhle motorce mela malo najeto a kvalty mi tam sli celekm ztuha z fechtlem se to neda srovnat
Datum: 20. července 2010 21:47
 Dobry! draci aké máte skusenosti s karburátorom dellorto na babettu (co predával aj SESO) dellorto SHA 14 http://forum.index.hu/Article/showArticle?go=89418117&t=9039109 potreboval by som to na ini ucel,,na krovinorez lebo mám pokazeni na tom origo karbec a novy stoji vyse 3500kc nieje to sranda?  tak som na to skusil dat z pionyra s tym funguje dobre ale je to na to velky,a keby som tam dal aj filter tak by uz bolo neprakticky velky,tak si chcem na to skusit dellorto,,a k tomu este jedna otazka ze jak funguje ten dellorto v nevodorovnom polohe? je to centralni karburator tak by to malo fungovat aj v nevodorovnom bez problémov zejo? prosim predovsetky tych ludi aby odpovedali ktory majú s tim skusenosti  diky vopred,,,sorry za sloch a za chybi v nom
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 21:02
 ale tož co ty viš ucpe se lauf - daš tam ladak snižiš hlavu jeste v tom dell ortu je normalni m5 tryska tak tam daš aspon 65 a uvidiš křovinak poleti
Datum: 21. července 2010 21:02
Datum: 21. července 2010 20:55
Datum: 21. července 2010 20:26
 ty jo jenco dobrý no malo kdo tuni krovinaky
Datum: 21. července 2010 20:13
Datum: 21. července 2010 20:04
 Tak uz om to dal do kopi  pekne slape s dellortom  lepsie ide do otácok a co je najlepsie este menej zere  barva sviecky je dobrá,,tu mám aj fotky http://bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp viem vypadá blbo tak ten krovinak ale aspon jede jak má  nádrz je z opela daseta (nadrz chladiacej kvapaliny
Datum: 21. července 2010 20:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jenco mám na své 207 bábě ten Sesův karbec. Bába šlape dobře. Výrazně se zvýšil tah a hlavně maximální otáčky. Vtáhnu z toho skoro 50 km/h, ale to už se na bábě sype skoro vše  Karbec z fichtla tam pasuje, ale musíš složitě upravit kolínko karbecu. Jediná nevýhoda je, že dělá velký rámus.
Datum: 21. července 2010 13:53
 m+m znam.3 závody s fiestou,3 x přetočené a potkané.3 xza sebou jsem dělal hlavu
Datum: 20. července 2010 23:52
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Datum: 20. července 2010 22:28
 nevim ja křovinakem vlastne jeste ani nesekl doma nic takoveho nemame ale jak piše postul chtelo by to nejakej na motoračku ten je na to stavěnej ( ale to asi vyde najsteno přimo ten na křovinak ) a jen tak pro zajmavast jak to sekalo stym karbecem s fika to musel byt docela pořez ne
Datum: 20. července 2010 21:59
 a pasuje to tam bez uprav,aj s fichtlarskym to slo akurát tam dostal vela benzinu
Datum: 20. července 2010 21:42
 No ten dellorto má difuzor 14mm a na krovinaku som mal taky 14mm
Datum: 20. července 2010 21:41
 raději z nějaké motorovky.tyhle karburátory mají jen volnoběh a plný plyn a plovákovku uzpúsobenou na velké výkyvy poloh.i když ten křovinák v podstatě jede v jedné poloze
Datum: 20. července 2010 21:37
 ty ale nebude mit malej difuzor ten karbec jako na babetu je ten karbec super krmitko ale na křovinak nevim a co bude delat jak stym budeš naklanet to bych musel skusit ted přemyšlim jestly tam je vubec nejakej přepad
Datum: 20. července 2010 21:32
 Zdravim mam 21čku.Chtel bych z ni vymacknout co nejvic vykonu bez vetsich uprav(Stejskyho atd...)poradte mi co mam udelat nebo koupit aby byl co nejzivejsi.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 0:51
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Pěkné nápady. Jen tě upozorním, že když uděláš jedinou věc z těch úprav motoru špatně, tak nebudeš jezdit ani tak, jak z továrního nastavení, pokud budeš jezdit vůbec. Jestli chceš létat, kup si rogalo. Chceš být rychlý? Začni sportovat. Chceš jezdit rychle na motorce? Nekupuj si malý motocykl s konstrukční rychlostí do 45km/h. Dobře vedený tuning ti trochu přidá, ale neček od fechtla zázraky. Pokud nepatříš mezi šílence, kteří si na motor dělají vodní chlazení, tak jsou to jen vyhozené peníze a ztracený čas tuzingem. Sám jsem si tím prošel a znám to. Nejlepší možný stav pro běžného motorkáře je, když Pionýr bude spolehlivě jezdit bez závad (nějak). Každé léto a pěkné počasí strávíš drbáním se s fechtlem a nakonec zjistíš, že jsi si za celý rok vlastně ani nezajezdil.
Datum: 21. července 2010 0:51
 Go motoru je základ. výbrus, dobře seřidit zapalování, zprávně naśponoat řetěz, a možná snížit hlavu....myslím že ten sportovní filtr nemá význam kupovat....
Datum: 20. července 2010 22:29
 GO motoru,namazat kola,dofouknout kola,potom už nechat upravit válec jinak bych vše nechal originál
Datum: 20. července 2010 22:26
 skus nějakej sportovní filtr a výfuk a k tomu větší trisku
Datum: 20. července 2010 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel9948
 zgenerálkuj motor,serid to,zajed to a pak dáme řeč.....
Datum: 20. července 2010 21:32
 hlavně seřidit předstih,odtr, možna novej vybrus ale kvalitně to zajet možná 13 zubej sekundár (do rychlosti) jinak asi ti už nic nepomuže....možna snižit hlavu věčí trysky...
Datum: 20. července 2010 21:28
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 cus draci  resim problem s fikem... kdyz je studenej... tak jede jak blazen!!! ALE 20 minut jizdy a konec.... to se coura.... a vubec to nejde.. a kdyz ho podrzim na 3 jede.. jede... a najednou zacne sam ubirat... a zase prida... a zase ubere.. a znova prida a takhle.. neudrzi.. se proste tocit...na plnej ceres.. myslite ze je to zrali na vybrus? dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 9:18
 Bud máš moc teplou svíčku a nebo máš válec chvíli po výbrusu ani o tom nevíš. Toto samé co tu popisuješ mi dělalo asi 5 fechtlů po výbrusu prvních 500Km a panelka prvních 1000Km
Datum: 21. července 2010 9:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vyjebkaný válec nebo se ti to tak hřeje že to jede jak hovno z prdele
Datum: 21. července 2010 7:52
 jakou barvu má svíčka? na jakym zářezu je jehla? a hlavně jak je na tom teplota motoru? jeví se to jako přehřejvání.. když k dotazu nic neuvedeš tak se nediv že ti nikdo nedokáže pořádně odpovědět..
Datum: 20. července 2010 23:28
  zase ty....  ne hele tohle nemá opravdu cenu...proč se semnou furt bavíš??
Datum: 20. července 2010 23:08
 Dal bych tu svíčku 14c, jinak myslím že tohle vypadá minimálně na nový pístní kroužky.
Datum: 20. července 2010 22:31
 jen vyměn svíčku za 14  ta se ti hned tak nepřehřeje a poje de to
Datum: 20. července 2010 21:32
 Ahoj draci, potřebuji poradit. Mám Maneta a odešlo mě dobíjecí relé. Dá se nějak zapojit relé třeba z osobáku aby to fungovalo? Děkuji Olda.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 13:57
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jo jo diky moc
Datum: 21. července 2010 13:57
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Další který neví nic ... Zjednodušeně - dobíjecí relé funguje tak : když automobil po nastartování začne vyrábět el. energii točením alternátoru a dosáhne nastavené hodnoty, obvykle okolo 13,4 - 13,6V, sepne se dobíjecí relé a začne dobíjet baterii. Dobíjecí relé např. pro vozy Škoda 105 - Škoda 135L se lišily podle alternátoru a byly v provedení snad čtyři typy. Těžko hádat jaké máš relé ty, z jakého osobáku a na jaké napětí palubní sítě (6V /12V)? Je takový problém sehnat do Maneta to, co tam patří?
Datum: 21. července 2010 1:02
 termix: ty si strašně otravný
Datum: 20. července 2010 22:55
 nechces mi ho vymenit za fichtli problem si nak vopravim  nebo nemas cizu ?
Datum: 20. července 2010 21:37
 cau mam problem s babetou 210 nechce tam skocit 2 kdys to drzim na plnej plyn tak to jede dlouho na 1 a pak zacne vkouzavat 2 oblozeni je ok vsechno sem vicistil us si nevim rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 22:16
 tak to je zajimavi ale presto dik za radu.
Datum: 20. července 2010 22:16
 no u nas je chlap co spravuje babety a jine stroje za težke prachy (se tim živi) a dkyž sme mu řek že sem to čistil ředidlem tak mi odpovědel že sme to uplně zničil bo on mi tvrdi že na to se se ensmi šahnou masnym prstem že to je pry strašne nachylna vec ona ta klafuna když to tam das tak to slouži jako lepidlo a ty čelsti přilnou ktemu bubnu
Datum: 20. července 2010 21:39
 tak redidlem sem to cistil.
Datum: 20. července 2010 21:27
 normalne vem třeba ředidlo a dej tam trochu kalafuny nech to rozpustit a na jedno misto v tom bubnu teho trochu kapni pokud tam toho daš mac nebo budeš v tom mit moc kalafuny tak ti to zase nebude chtet podřazovat ale to si věčinou sedne
Datum: 20. července 2010 21:22
 gufera sou novi olej netece unasece nejsou vymackany kdys jedu na pul plynu tak tam ta 2 vkouzne a jak pridam zacne prokluzovat a jetam 1 us nevim co dal...
Datum: 20. července 2010 21:15
 a měnil si gufera pod spojkama? Koukni jestli to někde nedře nebo nejsou vymačkaný unašeče.
Datum: 20. července 2010 21:07
 Caute všeci prodávám dílyna Pionýra : spojku(koš, 4lamely a 1 mezilamela, primar. řetěz, primární kolečko), hřídele z převodovky, startovací hřídel a pružinu, rotor a přední světlo z mustanga. Všechny díly jsou v dobrém stavu. Pokud byste měli zájem tak pište na e-mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 13:43
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 a co nabizis ?
Datum: 21. července 2010 13:43
 a odkud seš?
Datum: 20. července 2010 22:56
 termix: za co vymnenis ty fichtly ??
Datum: 20. července 2010 22:56
 nakej veteran  manet indian čiza robot v nouzi bych pridal i 90tku
Datum: 20. července 2010 21:51
 Odkud si..potřeboval bych zapalování
Datum: 20. července 2010 21:51
 termix: a za co bysi ty fichtli vyměnil?
Datum: 20. července 2010 21:41
 Ten rotor je v jakém stavu?
Datum: 20. července 2010 21:06
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 kdyz uz je tu bazarek tak se pridam  vymenim 4 fichtli 2 jsou s technicakem pridam ktomu motor vidle luxusni vejfuk a hromda dilu za čizu
Datum: 20. července 2010 20:57
 ahojte , mam dotaz kupil sem si na cz 125 / 476 trysku 42 a puvodni a origos je 88 jede to s ni normalne akorat jwe kotwel mensi dira v trysce , ale nevim jestli se motor nemoze zardrit ze by tam slo treba malo benzinu , jinak jehla na 2 zareru a vzdusnik mam sestelovany aby to jelo , prosim poradte nerad bych to nekde zadrel
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:34
 tak to asi nejsem "in" .)
Datum: 20. července 2010 23:34
 dneska je holt v modě psát jako negramot...
Datum: 20. července 2010 20:26
Datum: 20. července 2010 20:23
 fermez chtěl říct "bílá" svíčka
Datum: 20. července 2010 20:13
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 pokud neni byla svicka tak ne
Datum: 20. července 2010 20:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Promin seso za spam  ale schanim nutne nejakou jawku v okolo Neratovic, tišic, kostelce... kdyby nekdo o necem vedel tak prosim ozvete se... ZA ROZUMNOU CENU!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 20:58
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 presne trefa do me  ber to jako prdel  ja to taky tak beru
Datum: 20. července 2010 20:58
 Jenom čárky? Já sem ti jen slušně vyložil, že si to napsal tak , že sem to musel luštit, a to by si nebyl ty, kdyby sis hned nerejnul vid?
Datum: 20. července 2010 20:56
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 souhlas  admine
Datum: 20. července 2010 20:55
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 co se ti nelibi ? primysli si carky a mas to ?!
Datum: 20. července 2010 20:54
 Přízvukem??? No hele, podívej se, jak si to napsal, a pak mi něco povídej
Datum: 20. července 2010 20:53
 lorimu jen houpaciho osla
Datum: 20. července 2010 20:52
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 dachl21 : ty mi neco povidej stim prizvukem by si mel neco delat ... mozna porozumis az dospejes
Datum: 20. července 2010 20:50
 termix : ty píšeš tak hrozně, že z tej věty rozenam málokterý slovo.
Datum: 20. července 2010 20:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Ja tu sem kazdou chvily, jen ty na chatu nevnimas  ... ale tak zastejskalo se mi po motorce tak schanim neco na crossovou drahu/pole.
Jinac, zrus si tu ochranu proti spamu  ja nez to spocitam
Datum: 20. července 2010 20:44
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 von je vocas ves  dandy s pitbajkou helmou kostrou na vic motorem na vic a dalsima dila prodal za 7 000kč tak se nediv
Datum: 20. července 2010 20:41
 roky se neukazes lori,,, porad jsi ohrnoval nos,, ze dandy je lepsi.. a ted jeste tu porusujes zakony
Datum: 20. července 2010 20:33
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 az mi sezenes tu cizu vole tak ti ho dovezu az domu  pises si ted semnou na icq hlavo
Datum: 20. července 2010 20:00
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 az mi sezenes tu cizu vole tak ti ho dovezu az domu  pises si ted semnou na icq hlavo
Datum: 20. července 2010 20:00
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Pecka! muzu poprosit odkaz? kontakt nebo tak neco?
Datum: 20. července 2010 19:59
Jméno: your mother
IP: uživatel9431
 neratovice fichtl 21 za 500
Datum: 20. července 2010 19:55
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Muze bejt i nejaka CZtka nebo podobny moto, podminka je mala cena...
Datum: 20. července 2010 19:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 KOSTELEC NAD LABEM*
Datum: 20. července 2010 19:47
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 zdarec, mám otazku, kolik by mohl stát pionýr 20? Je v origo barve, chybí mu jen přední světlo (je rozbité) a zrcátko. Je s TP a SPZ,,,prostě vše původní. má najeto 3000 km. foto bohužel nemám, tak prosím jen o orientační cenu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 12:11
Jméno: Jan Kučera
IP: uživatel9857
 Člověče řek bych že tak kolem 2000-3000
Datum: 03. srpna 2010 12:11
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jo, a eště má pěkné chromy, nepoškozene
Datum: 20. července 2010 19:10
 prosím vás jak bylo originálně přidělané sání na mustangu ? to bylo nějakou sponou nebo jak? na obrázcíchh to není vidět.a eště k čemu jsou zespodu nádrže mustanga takové ty dva kolíčky na každé straně jeden? je to k tomu přichycení toho sání ..? jak to mám přidělat ? měl jsem to páskou ae nedrží.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 20:26
 Tak ten gumovej husi krk byl prichycenej ke karburatoru a k plastovymu airboxu takovym pruznym krouzkem, byl to vlastne rozrizli drat z perove oceli o prumeru tak 2mm. Mezi ty dva koliky na nadrzi mela byt natazena guma, ktera drzela komplet airbox. Na prichyceni airboxu muzes pouzit o krouzek vetsiho prumeru.
Datum: 20. července 2010 20:26
Jméno: dano
IP: uživatel7345
Datum: 20. července 2010 19:46
 Zdravim mam 21čku mel jsem tam upraveny vzduchovy filtr z 555ky a nejak to chcipalo ale kdyz jsem tam dal origo airbox tak to jde bez problemu cim to je???Jak mam nebo co mam udelat aby byl motor sviznejsi?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 1:06
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Sežrat kýbl fazolí a prdět na motorce.
Datum: 21. července 2010 1:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s tim sánim z 555 si obohatil směs?? zkoušel si zvýšit jehlu?
Datum: 20. července 2010 19:09
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 chtel bych se zeptat jestli můžu jezdit na jawa 20 nebo 21 když mám papíry na skupinu T
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:37
Datum: 20. července 2010 23:37
 ale mužeš to apson skusit
Datum: 20. července 2010 21:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ne
Datum: 20. července 2010 19:08
Jméno: petr
IP: uživatel7794
 zdravim draci jsem v koncich furt mi nechce fik jet jiskru hazi vse ok jen vzdycky poblafne sem tam streli z vyjfuku jak tam je uz moc ropy nespalene dneska sem delal od rana predstih jak debil skousel rizne hodnoty a nic nevim cim uzbyto mohlo byt diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 1:17
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 A nemůže být problém v tom, že o tom nic nevíš? Používal jsi při měření odtrhu spárové měrky, měřil jsi mrtvou polohu pístu mikrometrem? Seřizuješ to stylem pokus / omyl a výsledek je přesně takový - jede / nejede. Udělej to správně, nastuduj si technickou příručku, jdi krok za krokem a pojede to. Jak měříš vzdálenost kontaktů přerušovače? Okem? Šroubovákem? Dáváš tam papírek? Pokud jsi udělal vše správně, jak je možné, že ti to nejede? Protože jsi neudělal vše správně! Píšeš díky za každou radu. Podiv, každá rada je tady drahá a 98% rad z tadyma stojí za úplné hovno! Raděj se řiď příslovím: "Co si neudělám sám, to nemám," a taky :"Důvěřuj, ale prověřuj."
Datum: 21. července 2010 1:17
Jméno: petr
IP: uživatel7794
 jo a hosi nemuze byt problem treba v kondenzatoru??
Datum: 20. července 2010 21:35
 no, jestli ti to občas blafne, tak by ti to na roztlačení mělo chytit... skus dát svíčku Brisk N15C
Datum: 20. července 2010 21:13
Jméno: michal
IP: uživatel7031
 Zkus tam dát 15ku mě 05ka se 14kou nák nechtěla s 15kou je to lepší.
Datum: 20. července 2010 20:45
Jméno: petr
IP: uživatel7794
 na roztlaceni jsem to neskousel svicku mam utahlou vsecko tesni motor je pretesneny a vycisteny a jinak svicku mam 14cy nebo jak se to znaci
Datum: 20. července 2010 20:23
 těsní ti válec? nepodfukuje hlava? máš jí dost dotáhlou? máš dotáhlou svíčku atd.? Nechytí ani na roztlačení? Co máš za svíčku?
Datum: 20. července 2010 19:49
Jméno: čezet 175/487
IP: uživatel9949
 myslíte že na motor čz 175/487 bych mohl dat válec 125 kdybych dal i noví píst šlo by to? a pak šlo by přepsat obsah v tp aby bylo možno řídit zetku v 16 ?? díky za všechny rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 19:35
 musel by si vyměnit i hlavu a klikovku, ta je taky jiná...a jsem vážně zvědavej kdo ti to přepíše v dnešní době...z čezety mě odkázali na některý z autorizovaných servisů značky Cagiva, jakožto firmu, která převzala výrobu motocyklů ze strakonic...ale ani jeden autorizovaný servis se o tom se mnou nechtěl bavit, tak jsem se na to vykašlal a tři roky jezdil se 180ccm...
Datum: 20. července 2010 19:35
 Zdarec Draci... už sem fakt v koncích.... proste nechápu to ale když mám mustafla na stojanku všechno perfektně funguje.. a nastartuju to na poprvý.. ale jakmile ho sundám ze sstojanku chcipne a nehází jiskru..   už fakt nevím.. žadne draty tam nejsou kolem toho nevím co už..  nevíte někdo čím by to mohlo být? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 12:06
 postul - dobřee ty je to vubec možné
Datum: 21. července 2010 12:06
 Hej draci nevěřil sem tomu ale doopravdy sem jen pořádně dorval ty šrouby a frčí to....Postul moc dík....
Datum: 21. července 2010 11:45
 to by ses divil co dokáže volný motor v rámu
Datum: 20. července 2010 22:20
 no to asi ne když ten motor je ukostřenej přes nekolik věci řetez lanko od spojky od plynu je to docela zahada to je takova zavada na hovno a na zblazneni sem zažil podobne psycho nekde ti to proste musi skratovat nebo se přerušuje drat
Datum: 20. července 2010 21:28
 kostra.zkus přitáhnou motor v rámu
Datum: 20. července 2010 20:50
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravim kolegy draky  menší dotaz:z ničeho nic mě přestalo svítít zadní světlo,přední svítí uplně v pohodě dálkový i tlumený,žárovkou to není to už jsem se koukal,tak čim to může být?,díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 19:10
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Vyřešeno
Datum: 20. července 2010 19:10
 drátek od kostry?
Datum: 20. července 2010 17:04
|



|