|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec dneska sem si dovez čízu 175/478 zapojoval sem novou baterku a mám doma 250 panelku a ta má ukostření na kontaktu + (plus) je to tak i u tý čízy? nejsem si jistej u některejch stroju to byva naopak diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 21:17
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tam je ukostřenej - pol. A plus vede do té stříbrné škatulky na svorku ,,B´´
Datum: 22. ledna 2011 21:17
 zdarec mám jawu 21 ale mám menší problém nechtěl mi jet ale nakonec jsem tam dal novou svíčku a chitl tak jsem se jel projet ke kámošovi byl jsem tam tak půl hodky a najednou mi fichtl nechtěl chitnou tak jsem se koukl na svíčku a neházela jiskru byla ůplně černá nevíte co stim přemíšlel jsem jestli to neni fajvkou protože ona špatně drží na svíčce díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 20:09
 Akorád otevři vzduch. Starej filtr, nebo přicpaný díry na filtru. Máš to akorád bohatý
Datum: 22. ledna 2011 20:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 spatne serizena smes,predstih,a nedavas tam nahodu naky hydraulicky olej?
Datum: 22. ledna 2011 18:42
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čau draci čim to muže bit ze mě svíčka háze jiskru ale kladivko ne a nekdy dis hodi tak je velka ale enom občas hodi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 21:40
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 tak to je jina to chce sestelovat prestih upravit smes a hlavne mit v elektrice funkcni komponenty
Datum: 22. ledna 2011 21:40
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 ale nechce vubec chytit
Datum: 22. ledna 2011 20:45
 to je uplne normalni ze u kladivek nehaze jiskru taky by tam jiskru spravne nemela delat jenom obcas maximalne
Datum: 22. ledna 2011 19:40
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 to muze delat i kondenzator
Datum: 22. ledna 2011 12:01
 zdravím draci musím sa svami o tú radost podelit  pred nedávnom som tu písal o tom CDI na fichtla konečne som spojazdnil to bezkontaktné zapalovanie od Chonga zaťaženie snímacej cievky som vyriešil tým menným odporom neviem jak sa to volá tuším trimer nwm ale hlavne je že to konečne šlape
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 20:57
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Hlavně se soustřeď na testy chování motoru při vysokých otáčkách. Ideální by bylo to otestovat pomocí stroboskopu. Jde o to, že se vzrůstajícími otáčkami vzrůstá i naindukované napětí na snímací cívce, ale to nejen užitečného signálu z unašeče magnetu, ale také ze vzdálených magnetů rotoru. Začne se to projevovat tak, že začne pálit při vysokých otáčkách i ve chvíli kdy nemá a je to vidět stroboskopem. Zároveň se to projeví jako omezovač otáček, respektive začne jakoby slábnout tah ve vysokých otáčkách. Řešením je pak buď zmenšení hodnoty zatěžovacího odporu snímače (ale pozor nezatlumi zas moc, aby to šlo našlápnout!), nebo dodatečně odstínit zapalování od magnetockého pole rotoru, což se dá spáchat plechovým odstiňovacím kotoučem. Také je možné zmenšit vliv parazitního signálu tím, že se zvolí ještě silnější magnet unašeče, aby byl odstup užitečného a rušivého signálu co největší a může se ještě víc zatlumit snímač menším odporem. Tak zas napiš...
Datum: 23. ledna 2011 20:57
 no tak je to paráda štartuje to na prvý šlap neviem či sa mi to zdá ale motor ide lepšie do otáčok ale previest som sa natom nebol zima jak hovado  dal som si to do pivnice tam je fajín teplo zhodil som plechy a pod zadný blatnik som si prirobil taký plast nech mi nejde tá voda a blato od kolesa na nádrž testovat jazdu budem asi najskor ked sa oteplí  zatial bi som tam chcel dat ešte nejaký usmernovač a podsvietit si zapalovanie a tachometer
Datum: 22. ledna 2011 23:25
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Napiš mi jak dopadly testy, pokud budou nějaké potíže pomůžu Ti je odstranit. Já jsem to jenom tehdy LightCDI vyvinul, ale testy se omezily na jedno krátké projetí a nějaké to proměření, jakožto potvrzení funkčnosti realizace.
Datum: 22. ledna 2011 12:10
 Máš pravdu elektronika je sviňa  zdrojovú cievku som si zalakoval s volákim epoxidom ale budem muset zalakovat aj tú snímacú . Neská sa to chystám odladit nastavit predzápal a bude sa testovat
Datum: 22. ledna 2011 10:10
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Vibrace nepodceňuj  , už vůbec ne u jednoválcového motoru bez vyvyžovací hřídele  . Kamarád takhle raději zalejvá povrchově součástky do epoxydu. No já s CDI už najezdil pár tisích km, ale stejně si na dlouhý štreky beru rezervní s sebou  . U elektroniky nikdy nevíš ikdyž všecko maximálně předimenzuješ...
Datum: 22. ledna 2011 10:03
 aj nato som myslel nedal som ho na pevno na plošák ale nehal som ho na takých tvrdších drotoch takže sa na neho také velké vibrácije nedostávajú ale aj tak je to len dočasné riešenie potom tam dám ten pevný odpor jak hovoríš. ale prvé kilometr budem zo sebou aj tak nosit staré zapalovanie kebiže sa mi tam náhodov volačo do ...  abich nemusel tlačit  a ešte tam musím urobit poriadny ten unášač čo je na vačke lebo som ho spravil len tak provizorne skúsku hliníkového pliešku ale to asi dlhú životnosť mať nebude
Datum: 21. ledna 2011 23:18
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Tak to je super. Na ten trimr ale bacha, vibracema se ti prodře jezdcem odporová dráha a někde tě to akorát nechá na cestě. Doporučuji proto vyletovat trimr ven a změřit ohmmetrem jeho hodnotu a nahradit ho pevným odporem.
Datum: 21. ledna 2011 23:03
Jméno: pipa
IP: uživatel1026
 cau ide dat na fika otackomer ze škodovky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 22:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pipa: předpokládám že nám to jen oznamuješ když tam nevidim otazník..
Datum: 21. ledna 2011 22:50
Jméno: zdar
IP: uživatel9423
 všude sem to taky schaněl ale nikdo nic nevěděl tak sem musel zapojit hlavu. U dělal sem to nakonec tak , že sem omotal asi 20 - 25 závitů drátu kolem drátu na zapalovací svíčku (musí byt ale lakovaný nebo dál od sebe nesmí se dotýkat) jeden konec ukostřit a druhý na vstup signálu do otáčkoměru. Dale už pak jenom udělat stejnosměrný proud pomocí usměrnovače + na +kontakt - na - kontakt . ale bude to ukazovat jiné hodnoty Budto si přelep ciferník nebo to zkus poštelit vevnitř to sem ale radši nezkoušel. 100% FUNKČNOST!!
Datum: 21. ledna 2011 20:17
 Ahoj Draci mám dotaz kolik potřebuju proudu a napětí na to abych mohl nabít akumulátor o napětí 6v a 4,5Ahdík za rady čést
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 17:38
 Ok díky za radu
Datum: 21. ledna 2011 17:38
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 7.2V a nabíječka aby ti dávala okolo 500mA, nabíjení okolo 10 hodin. Až bude na akumulátoru 7.2V naprázdno tak je nabitý. Nezapomeň povolit čepičky aby mělo kam plynovat.
Datum: 21. ledna 2011 15:05
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 19:27
 to trafo co u toho má se mi zdá docela malý, bude se podlě mně docela dost zahřejvat
Datum: 21. ledna 2011 19:27
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Dik za upozorneni a z tohohle inzeratu co dal greadr uz nic dokupovat nemusim ??
Datum: 21. ledna 2011 15:06
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No tak milano, nenechej si namluvit že se to dá umístit do karteru... jednak tam na to není místo, ale ikdyby se tišťák upravil, aby se tam vešel, tak je jeden zcela zásadní problém proč to není dobrej nápad a to je citlivost kondenzátorů na teplo. Oni zkrátka vysychaj a rapidně jim pak klesá kapacita. Takže z životnostního hlediska je úplná kravina strkat jakejkoli kondenzátor do místa kde běžně vládnou teploty pod bodem varu... jasné?
Datum: 21. ledna 2011 7:06
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 hele psal jsem si s tim chlapem co to vyrabi a jde to dat i do karteru a i do svetla taky si to koupim
Datum: 20. ledna 2011 22:06
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 Zapojil bys to určitě, má to všecko popsané na lístečkách ale jestli se to vyplatí nevim.. 400 se mi zdá docela hodně. A tohle se nedává do karteru ale pod bříško u 20/21 a já to mám na mustangu pod sedlem...Jenom se přivedou do zapalování draty z toteho a je to. Jak sem psal, lepší startování (to je u fichtla věčný problém) a a trošku lepší průběh...
Datum: 20. ledna 2011 21:15
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 pisky myslíš že se to oplatí? zapojím to,já taky absolutní amatér v elektrice ? Vejde se to do karteru ?
Datum: 20. ledna 2011 20:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 súhasím štartuje to výborne a pekne ide na tom len to zhotovenie z inzeratu je pekne vyleptané len tak na krivo napajkované súčiastky WRRRR!
Datum: 20. ledna 2011 19:49
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 čau, řekl bych že je to tohle zapalování: http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove.html . Postavil sem si toto zapalování a paráda  Jak píše, silnější jiskra, takže lepší startování..za chladna za tepla vždycky chytne na startpáku. Ale hlavně je silnější jiskra v nízkých otáčkách takže se líp chytají kvalty...Ale nepočítej že to nějak brutálně zvedne výkon...Jde hlavně o startování a jiskru
Datum: 20. ledna 2011 19:34
 Zdravím draci..
mám takový problém s elektrikou na jawa 21, když chci nastartovat tak svíčka nehází jiskru, a když dám prst do fajky tak mě kopne (ale svíčkou to není, vyměnil jsem jich snad 10) není to indučkou? popřípadě jak zjistím jestli je dobrá
díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 1:25
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 K tý fajfce...Mne se cestou stalo, že mi začla vypadávat, ujel sem pár metrů a hned vypadla, ani nevím proč...Tak se to vyřešil na cestě tak, že sem oholil kabel k fajfce, vytáhl další kabel z batohu, oholil, svázal s kabelem od fajfky, slepil izolepou a na konec toho kabelu sem dal takový to očko, jak se jen kleštěma cvakne na kabel ...očko sem dal na Svíčku a přitáhl matkou..Fajfku tam nemam  Vozím batoh plnej nářadí, bez toho bych nevyjel  Do ted sem se neměl k tomu koupit fajfku a jezdim na tom takle uz pres půl roku téměř denně a žádnej problém s tím  ....Co tím chci říct? ...Chci tím říct, že než poběžíš koupit novou fajfku, tak můžeš takle zjistit jestli jí to fakt je  Dotýkala se svíčka dobře hlavy, když si nakopával? Zkoušel si s novejma či osvědčenejma v něčem jinym že ty svíčky fungujou? Já měl asi 8 starejch PALek použitejch, vypadali jak nový, ale prostě mi to s nima nejelo a s těma co jo ne moc daleko
Datum: 21. ledna 2011 1:25
 Zdar hej hod tam novou faju mněl sem uplně stejnej problem na mustangovi
Datum: 20. ledna 2011 22:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Toto se stává často. Řekl bych že to někde probíjí. Zkontroluj elektriku,musí být dobré ukostření, dobré kontakty
Datum: 20. ledna 2011 21:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud máš tu fajfku odrušenou, může bejt v háji odpor uvnitř
Datum: 20. ledna 2011 16:49
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podiv se jestli máš dobře odizolovaný kladívka a potom bych zkusil vysokonapěťovej kabel, nebo zkusit jiný odtrh někdy to docela pomůže.
Datum: 20. ledna 2011 15:09
 Mam problem na mustangu, zo zapalovanim nastelujem iskru, na dva kopy hodí iskru a na tretí nie po dalsich par kopoch zase obcas hodi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 18:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 presne jak pise standa , este chci dotat ze to muze delat civka co vyraby proud taky me to nedavno udelala. Hlavne skus jinou svicku v prvni rade!!
Datum: 19. ledna 2011 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 skrat,kondenzator,indukcni civka,izolace kladívka
Datum: 19. ledna 2011 0:32
 zdravíčko kluci a holky chci se zeptat stačila by na fichtla baterka 6v 4,2Ah jen na osvětlení předního světla.Žárovka ve předu má 6v 35w myslíte že by to zvládla baterka těch to hodnot.dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 21:29
 Ok rád napíšu ještě jednou dík kluci
Datum: 20. ledna 2011 21:29
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To jsem rád že všechno chápeš a dobře jsme ti poradili. Kdyby to náhodou nechodilo, napiš zase sem
Datum: 20. ledna 2011 14:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 musíš postavit REGULÁTOR, stabilizátor ti tam dlouho nevydrží a bude se enormně hřát..
Datum: 19. ledna 2011 23:23
 Tak mazec dík kluci za rady usměrnim napájení z magneta a přivedu ho přes stabilizátor do baterky a bude se dobíjet há
Datum: 19. ledna 2011 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel11020
 s dobíjením by stačila v pohodě....ja mam 12V/3.4Ah....
Datum: 19. ledna 2011 0:23
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 ahoj, pokud to budeš napájet jen z baterky tak to vydrží nějak svítit tak 30mint, pak bude svit klesat, protože baterka bude vybitá. H
Datum: 18. ledna 2011 20:51
Jméno: patrik
IP: uživatel10850
 mužu 6v baterku nabit pres normalni trafo? kolika voltama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 16:40
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10974
 jj sak jo  dik
Datum: 19. ledna 2011 16:40
 ale trafo musí biť usmernené ! baterku nemožeš nabíjať striedavím I
Datum: 18. ledna 2011 20:13
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 No není na škodu pozdravit a poděkovat...dá se to nabít trafem 6V o určitém výkonu...10Ah = 1A proud... Takže jestli máš baterku 8Ah tak použí trafo s výkonem 800mA...
Datum: 18. ledna 2011 16:59
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Zdarec když jsi chcu udělat na jawu 21 na digitální tachometr tak co musím udělat aby mě to nerušilo rychlost aby,to ukazavalo rychlost kterou jedu a nevíte kde je nějakéj navod dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2011 9:58
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Koupil jsem tachák v OBI za 120 kč a žádný problém s ním nemám a odrušenou fajfku taky nemám, s odrušenou fajfkou mi to špatně jezdí.
Datum: 17. ledna 2011 9:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Jura, to teda musíš, většinu tachometrů neodrušená cívka/fajfka ruší a ty pak ukazujou úplný kraviny...
Datum: 16. ledna 2011 22:51
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Yuri: nemusíš. Tachák na kolo, namontuj ho, zadej obvod kola dle návodu a je to. Nic složitího na tom nehledej.
Datum: 16. ledna 2011 22:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 musíš mať odrušenú fajku
Datum: 16. ledna 2011 20:39
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 čus potřebuju pomoct. chtěl bych se pokusit o výměnu kladívkovýho zápalka za bezkontaktní a vim vo tom h****. Víte někdo o nákym parádním zdroji informací ohledně bezkontaktního zapalování? případně jestli lze bezkontaktní sestrojit doma dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 19:34
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 tak děkuju kucí  mimochodem já s nima taky neměl problém páč mi to nikdy do vyšších rychlostí nešlo
Datum: 16. ledna 2011 19:34
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 16. ledna 2011 15:25
 přijde mi že u sériového motoru jsou kladívka naprosto dostačující...resp já s nima nikdy neměl problém...
Datum: 16. ledna 2011 15:07
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 hele nevim  právě proto potřebuju ty informace a pak se uvidí.... máš s tim nějáké zkušenosti? a je pravda že při vyšších rychlostech kladívkový moc nestíhá?
Datum: 16. ledna 2011 15:05
 Určitě potřebuješ bezkontaktní zápalko?
Datum: 16. ledna 2011 14:40
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR POSTAVIL JSEM SI LIGHT CDI ZAPALKO OD CHONGA NA TEN POPUD, ŽE SE TO TADY PROBÍRALO... http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html ... ŘEŠÍM PROBLÉM JAK TO OŽIVIT NA STOLE...! Na stole jsem si připojil do zásuvky trafo, které dává 6V a na ten výstup 6V jsem připojil trafo 6V / 230V a pak do svorek,...na svorkách je tedy jen asi 75V...když jsem připojil na výstup kondík a přes LEDKU na kostru tak sem párkrát proběhl magnetem kolem cívky, ale dioda ani nerožla...až při odpojování od zdroje napětí vždy jen problikne... Poradí někdo? Tyristor tam mám tic 126_Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 13:36
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Musíš si uvědomit že magnety rotoru vytvářejí také magnetické pole a to se indukuje ve snímací cívce. Pochopitelně tohle "rušení" musí být v co největším odstupu od užitečného signálu naindukovaného z magnetu unašeče. Pokud málo zatlumíš vstupní signál, tak se ti do snímací cívky naindukuje i signál z rotoru magneta a pak si to vesele pálí kdy se mu zamane. Ten signál z rotoru tam bude vždycky, jde ale o to, aby nebyl nikdy tak silný aby dokázal spustit tyristor. Proto doporučuji postup takový že se na výstup snímací cívky dá trimr a postupně se naladí takový odpor, kdy se musí hodně šlápnout do startáky, aby se pnul tyristor. Když dáš pracovní bod příliš málo zatlumený, tak se vzrůstajícími otáčkami vzrůstá i velikost naindukovaného rušivého signálu a může to fungovat jako omezovač otáček, protože od určitých otáček by mohlo být možné že to bude pálit podle magnetů rotoru. Je tedy hodně důležité mít sakra silný magnet unašeče, aby byl signál naindukovaný snímčem ve velikém poměru s rušivým signálem a taky není od věci odspodu snímač odstínit plechem od magnetického rušení odspodu od rotoru magneta. Pokud máš magnet unašeče chípáka co se sotva přicucne k plechu, tak ho koukej nahradit něčím co jde sundat z plechu hodně blbě  . Já už nevím jak to lépe popsat, ale u tohodle typu zapalka jde hodně o vhodné naladění pracovních bodů zapalovacího pólu (navinutí, nebo volba vhodného trafa) a pak nastavit vhodně pracovní bod buzení tyristoru včetně vhodného návrhu odstupu signálu buzení unašečem vůči magnetům rotoru a jejich případné odstínění.
Datum: 16. ledna 2011 13:36
 ja som tu nedávno o tom písal teraz už to mám na motorke už som to mal aj naštartované ale nemožem to odladiť netrafím predzápal alebo neviem prečo ked to nechce íst od volnobehu može to nestíhat ? ale nemám tam ten skratovací odpor 22ohm skúšal som použiť aj 100ohm ale stále málý prúd abi otvorilo tyristor ked tam nemám žiadny odpor tak to hádže iskru neviem tá budiaca cievka má asi malý výkon
Datum: 16. ledna 2011 8:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 aha, díky, vim jak funguje tyristor i tranzistor, jen sem myslel, že ten budící impuls stačí na dobu vybití kapacit a tudíž na zážeh, ale jak píšeš, asi jen ten impuls budící cívky kratší..
Datum: 15. ledna 2011 22:21
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 V současné době se tranzistor také používá, již jsou dostupné tranzistory co vydrží extremní podmínky CDI zapalka. Takové zapojení se pak jmenuje TCI (pokud si dobře pamatuju). Tyristor je lavinová součástka, tedy sepne na první impulz a je sepnutá dokud napětí mezi silovými svorkami neklesne na nulu, pak se zase uzavře a je připravená na další cyklus, tranzistor se musí po celou dobu zážehu aktivně budit aby byl otevřenej a ještě se musí budit tak aby byl otevřenej úplně, jinak se tepelně přetíží. Takže s tranzistorem je zapalování sice modernější ale vyžaduje složitější způsob buzení. OK?
Datum: 15. ledna 2011 22:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Chong: měl bych na tebe dotaz trošku mimo mísu, elektronice moc nerozumim ale vrtá mi to hlavou, proč se používá tyristor a ne tranzistor? Dík za osvětlení..
Datum: 15. ledna 2011 22:01
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Tak jak píšeš že se dvěma transformátorama to testuješ, to není dvakrát vhodný způsob testu. Asi se nevyhneš testu na motorce, protože nenasimuluješ chování zapalovacího pólu připojeného k trafu. Také doufám že Tvoje trafo má alespoň 10W, pokud má méně, tak nepřenese potřebný výkon a pokud má výrazně více, tak primár trafa tolik zatlumí zapalovací pól že nevyrobí dostatečné množství napětí pro CDI. Ideál je tak 10 až 15W. Moc nerozumím jak jsi to testoval přes LEDku, to asi budeš muset někam fláknout schema zapojení testu s LED, mě to fakt na rozum nejde  . Jinak TIC126 není dvakrát vhodná náhrada TIC106. Ano TIC106 je krapátek na hraně s nadimenzováním, ale má jednu valstnost kterou jen tak nějakej tyristor nemá a to že se dá vybudit o dva řády menším proudem než běžné tyristory. V katalogu má 200uA a no a ten tvůj ale má 20mA, to je 100x vyšší budící proud. Osobně jsem to netestoval a nejsem si úplně jistej zda budící pól je schopnej ten tyristor otevřít. Neříkám že ne, ale nepřekvapilo by mě pokud by ho otevřít (na zážeh) nedokázal.
Datum: 15. ledna 2011 21:52
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ten tyristor je přesně TIC126M ...Moc dík za každou radu
Datum: 15. ledna 2011 16:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ahoj, pasuje rotor z Vape na pionýra na peraka či panelku 250? jestli ano šlo by dát VAPE z pionýra na peraka, že ano. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 Na velkou Jawu/Cezetu se dá na burzách sehnat zapalování Ducati za poloviční cenu Vape
Datum: 16. ledna 2011 11:49
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Nepasuje, ale ikdybys ho upravil, tak jeho parametry nesahají ani po kotníky parametrům Vape pro velký Jawy a to při téměř srovnatelné ceně. Zkrátka by takové počínání nemělo logiku
Datum: 15. ledna 2011 22:14
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10974
 když se mi na jawe 175/356 vybila baterka a pri jizde nemuzu pustit svetla bo to zdechne tak mi to asi nedobiji ne? poznam to podle ampermetru jestli to dobiji? vysvetlite mi nekdo jak to ma byt u dynama zapojene podle schema to nejde mocc poznat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 12:32
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 Hoj, jojo, nejspíš ti to nedobíjí. Na ampermetru by měly být plusové hodnoty, pokud jdou pod nulu bere to z baterky. když
otočíš klíčkem uplně doprava tak by to mělo brát šťávu přímo z dynama,ale nepujdou ti světla. jestli to pojede, tak je dynamo dobře zapojené,
ale dobíjí málo, jestli ne tak špatně. čemu nerozumíš u schematu? svorkovnice jsou očíslované...snad jsem se v tom moc nezamotal
Datum: 16. ledna 2011 12:32
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci mam problem s prednym svetlom na fikovi. ked ho nastartujem a zapnem svetla tak ide aj predne aj zande ale ked na prepinaci prepnem na dlhe svetla tak mi obidve aj predne aj zadne zhasnu. neviem cim by to mohlo byt. musim ist na technicku a potrebujem to mat ok. za rady vopred dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 9:14
 já to mněl taky... mněl jsem tam přehozené dráty...
Datum: 16. ledna 2011 9:14
 nič iné len ten skrat skús pozret hlavne káble od prepínača na krátke dlhé po predné svetlo alebo skús tam dat druhú žiarovku
Datum: 16. ledna 2011 8:52
Jméno: Já
IP: uživatel6155
 Skontroluj dráty jestly někde nejspou na kostře
Datum: 16. ledna 2011 8:50
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 praveze ja mam komplet novu elektriku
Datum: 15. ledna 2011 21:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dakde je skrat najlepšie bude rozhodiť celúelektriku a nájsť závadu alebo urobiť komplet novú
Datum: 15. ledna 2011 14:04
 Zdar chlapy potřeboval bych poradit s osvětlením na fichtlu koupil sem si žárovku 6v 30W a nemůžu najít svět.cívku jsou tam dvě spojený drátama ty jsou zapalovací a je tam ještě jedna taková menší než zap.Tak sem k ní připojil přední světlo ale to se vubec nerozsvítilo tak sem to skoušel škrtnou o kostru a dává to malinkou jiskřičku tak že tam asi nejde moc štávy nevíte čím to je pleas o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 13:15
 díky moc kluci mrknu se na to když tak to vyřešim pomocí baterky 6 voltový kterou napojim jen na světla a potom vyvedu dráty z cívek usměrnim napětí a budu dobíjet baterku
Datum: 15. ledna 2011 13:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 antons: meleš blbosti. Pokud má dotyčnej 30W magneto, pak má jednu cívku zapalovací a dvě cívky světelné, spojené sériově (za sebou) a celkovém výkonu 30W. Pokud má 20W magneto, pak má jednu cívku zapalovací, jednu světelnou pro napájení předního A zadního světla o celkovém výkonu 20W a jednu malou pro napájení klaksonu.. Opírám se o vlastní zkušenosti, a hlavně, schéma http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg !!!
Datum: 15. ledna 2011 12:27
Jméno: antons
IP: uživatel590
 Mělo by to být tak že tu jednu cívku která není u tebe zapojená by měla být na zapalování tedy cívka zapalovací a ty dvě ostatní by měly být spojeny paralelně(vedle sebe) a měly by napájet světelný obvod + klakson.Ale každý to má podle mě jinak já to takhle taky nemám zapojené.
Datum: 15. ledna 2011 11:54
 a až máš na fichtly 20tkové zapalovanie tak určite ti to tá jedna svetelná cievka na predné sveto nerozsvieti a ked ano tak to bude svietit jak za dušičky  tam patrí 15W žiarovka a na tú menšiu cievku ide zadné svetlo 6V 15W
Datum: 15. ledna 2011 11:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 15. ledna 2011 10:44
 zdar.. jedna cívka je na světla, druhá na zapalování a třetí malá je na zadní světlo + klakson
Datum: 15. ledna 2011 10:00
 Zdar chlapi, mám dotaz ohledně baterky na mustanga. Krom tohože budu muset usměrnit civky magneta aby to fakčilo na baterku. Mám namysli, že bych nezapojoval světla do magneta na cívky, ale vedl světla a blinkry z baterky 6V 6Ah. Z usmsernenyho magneta do pres relatko aby se baterka dobijela a z baterky by jely svetla a blinkry. Bylo by to možné tahle udelat?.... ja si myslim ze jo, protoze si myslim ze kdyz z magneta oddelam svetla, bude vic proudu na dobijeni baterky. prosim o rady a nazory ... PS: zacinam s tim. predem dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 10:48
 magneto mám 30W... dyt je relatko, rele a regulator to samí ne?... n otoe jedno... dyt staci usmernit napeti, pres rele do baterky aby se dobijela a pak uz rozvest ma vsetlaa blinkry... ne?...
Datum: 23. ledna 2011 10:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 15. ledna 2011 12:34
 dobře, mám tam 3 cívky, jednu na světla, zapalovani a třetí malou na zadni světl oa klakson. Tudíš mám 30W magneto.. že?.... a jaký regulátor by jsi mi doporučil...?
Datum: 15. ledna 2011 11:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na dobijení baterky nepotřebuješ relé, ale regulátor, já vim že to zní podobně ale sou to docela rozdílný věci.. a navíc na to aby ti to baterku aspoň udržovalo potřebuješ 10W rezervu, tzn. by to šlo jen za předpokladu 30W alternátoru a 15+5W žárovkách..
Datum: 15. ledna 2011 10:49
 Dobrý den mám tatran manet 125 nevíte kolika Ah baterkie tam má být?díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 14:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som tam mal 9Ah Bugs počítaj že to má aj štarter
Datum: 15. ledna 2011 14:10
 Jo a kostra je +, ale to asi budeš vědět.
Datum: 15. ledna 2011 12:12
 Ahoj, akumulátor tam má být 12V, Ah udávají kapacitu akumulátoru, takže na nich až tolik nezáleží. 1 Ah znamená, že akumulátor zvládne při svém normálním napětí (v tomto případě 12V) dodávat do zátěže proud 1A po dobu jedné hodiny. Myslím že takový akumulátor 12V 3Ah by mohl být dostatečný.
Datum: 15. ledna 2011 12:09
|



|