Jméno: 23mustang
IP: uživatel1058
 Ahoj draci,prosím o pomoc. Mám vadné gufero na klice asi ze strany zapalování. Nevím jak demontovat rotor (magneto) abych se ke guferu dostal... Vím že tam je dvojí závit(jeden na vačku- M9 a druhý nevim na co-M8). Dík za odpovědi a doufám že jste mi rozuměli
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 8:13
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No hlavně bych se zamyslel proč to gufero odešlo... ono to obvykle není jen opotřebením, ale proto že je vylítané ložisko kliky. To potom výměnou ložiska postupuješ jako doktor co dává transfuzí krev, ale nezašije díru v tepně  . Zkrátka musíš odstranit i příčinu závady a ne jen slepě měnit poškozené díly  PS a proč ejevlastně dotaz na gufer zařazené v kolonce "elektrika" ?
Datum: 27. října 2011 8:13
Jméno: 23mustang
IP: uživatel1058
 tak jo,je venku,díky moc za rady, byly užitečné a omlouvám se za to M8 a M9.myslel sem že je to d hlavy,teď už vim že to tak neni, čest draci
Datum: 26. října 2011 19:28
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Hele u ČZ či jawiny, je rotor upevněn šroubkem držící zároveň i vačku. Ten šroub se šroubuje do kliky. Vyšroubuj šroub, sundej opatrně vačku. Poznáš kde končí vačka a začíná rotor.. Já to opatrně vydloubnu šroubovákem. A pak můžeš to udělat tak, jak to tu bylo psaný, s tím jedním dlouhým šroubem, nebo když doma nemáš tak dlouhej jake by byl potřeba, ták zkus můj postup. Změř si průměr toho šroubu, kterej ti držel rotor s vačkou a sežeň si nějakej se stejným průměrem, aby měl na dýlku tak dva tři centimetry. Uřízni od něj hlavičku tak, abys měl co nejdelší závit - tudíž těsně na hranici hlavičky a závitu, v tom místě kdes uřízl hlavičku si udělej v šroubu drážku, aby se ti tam vešel šroubovák.Potom tendle uřízlej kousek vem, nasuň ho do rotoru a dovnitř ho našroubuj tím šroubovákem, měl by se ti našroubovat do kliky.. Udělej tak 5 otáček šroubovákem . Pak si vem klasickou M8 ( na 13ku klíč) našroubuj ho do rotoru a šroubuj dál. Až se o sebe opřou, chychtni hodně pevně rotor ( nejlíp v rukavici) a otáčej dál.. Rotor se ti potom povolí a sundáš ho rukou.
Datum: 26. října 2011 18:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně jak píše kolega pode mnou, jen bych dodal, abys použil nějakej novej pevnostní šroub M8, strhnout ho tam nějakej sežvejkanej neni nic hezkýho..
Datum: 26. října 2011 14:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 odšroubuješ šroub M5 na vačce, sundáš vačku... v rotoru je závit M8, do něj šroubuješ šroub aspoň 6cm dlouhej... šroubuješ, šroubuješ až se šroub opře o kliku, potom rotor odpadne..... vyměníš gufero, nasadíš rotor na klínek, nasadíš vačku, dotáhneš šroub M5...
Datum: 26. října 2011 14:11
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ja myslim že to je nejaka M5 kterej drži vačku skrz magneto do ojnice a ta M8 by mela stahovat magneto s vačky tak jen šroubuj a mel bys to stahnout
Datum: 26. října 2011 14:03
|



|