slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  672  673  674  675  676  677  678  679  680  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fichtel      IP: uživatel9637    
servus... Muze se dat pist o prumeru 38,00 mm misto puvodniho ktery ma prumer 37,96 ?? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: fichtel      IP: uživatel9637    
dik za informace
 
 
Datum: 28. října 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, můžeš ho tam dát... Oba jsou nultej výbrus.. Tohle je normální a nejspíš máš původní píst už trochu sjetej. :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      E-mail:      IP: uživatel12135    
zdarec nevíte někdo jak zvíšit na pionyru výkon dík za rady\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12680    
Vim:-D
 
 
Datum: 28. října 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jak píší ostatní, v první řadě go, pak třeba válec...
 
 
Datum: 28. října 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
ty si tu poprvé nebo neumíš hledat?
 
 
Datum: 28. října 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Většina lidí chce zvyšovat výkon u strojů, co jsou těsně před smrtí, kde se kola skoro netočí, řetěz po smrti, komprese nulová, filtr zasraný... Začni GO motoru, dej si do kupy tlumiče, ložiska v kolech, dopni/vyměň řetěz (popřípadě celou řetěz. sadu), vyčisti výfuk, dej nový vzduch. filtr, pořádně sešteluj karbec, zapalko. A až tohle všechno budeš mít a pionýr pojede opravdu tak jak má, tak začni s nějakým laděním. Do tý doby to nemá cenu.
 
 
Datum: 28. října 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jestli "zvíšit", tak jedině samolepkou "NouFííír", vybrakovaným výfukem a hustokrutodémonským vzduchovým filtrem.
 
 
Datum: 28. října 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: pekáč      IP: uživatel12547    
vybrusem,klikou,vyfukem.karbecem,zapalovaním,hlavou,svícou
 
 
Datum: 28. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Míra Jeřábek      E-mail:      IP: uživatel7445    
Zdravím vás,mám jeden dotaz.Koupil jsem si Vape zapalování na sváho Pionýra,zajímalo by mě ,jestli ho někdo máte a jaký předstih jste zvolili,základní je 2,1mm před horní úvratí ale já nastavuju 1,6mm.Do ted jsem jezdil tiristorové zapalování a na šestikanálu co jezdím bylo super. Mám odzkoušeno,že nad 2mm předstihu se válec hřeje o 30¨C více. Za odpověd děkuji a pokud by měl někdo zájem o to tiristorove zapalko,tak je k mání. Díky Míra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Míra Jeřábek      E-mail:      IP: uživatel7445    
Cena tiristorového zapalka je na inzertní sekci.Díky Míra.
 
 
Datum: 28. října 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Míra Jeřábek      E-mail:      IP: uživatel7445    
Tak to tě asi překvapilo právem,já si špatně přečetl návot na doseřízení předstihu!!!Ale ted jsem to naštudoval a zítra to jdu namontovat.
 
 
Datum: 28. října 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Překvapuje mě, že někdo, kdo jezdí 6k válec si neumí správně nastavit zapalování... Testovaci kopec a postupně upravuj předstih, u VAPE to máš o to jednodušší.
 
 
Datum: 28. října 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mám rysku na rysce a bez problému ;-) aby se to hřálo to by jsi musel dát okolo 3,5 mm.... jinak podle návodu co jsi k tomu dostal se to dá nastavit i na 1,6 mm :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale neinzeruj!
 
 
Datum: 28. října 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to mám nastavené podla návodu a som spokojný
 
 
Datum: 28. října 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: AGsAE      IP: uživatel12547    
za kolik a z ceho je? z babety
 
 
Datum: 28. října 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čus draci sou tu na kramku nekde katry na jawu 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Použij vyhledávač pod logem fichtlkrámku retardátore :-D
 
 
Datum: 28. října 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
čest chlapi.... Chci se zeptat .. mám trošku ohlý pední vidlice. Mám je sundaný z rámu, ale k brejlím sou přovařený.. no ale když jsem to chtěl narovnat tak mi to nejde... to je pevnný jak svině.. nemáte nakej tip jak to narovnat ?? a jěště kolik je cca. nepřesnej ten kulatej tachometr na fichtlovi.. dík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
autogen, nahřát a vytvarovat
 
 
Datum: 28. října 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=BM8b4Fexf38 je to hned na začátku :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
taa se mi ohla
 
 
Datum: 28. října 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Nasaď si do toho pouzdra pořádnou tyč a tou to narovnáš
 
 
Datum: 28. října 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel289    
řiď se heslem: ''co nejde silou to de ještě větší silou" jinak je nesrovnáš :-D
 
 
Datum: 28. října 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Ahoj všem. Mám dotaz. Chci si koupit nový válec na pionýra, ale koukám, že ho tu v recenzi nikdo nedoporučuje (jaká je pravda?) je ten polský válec opravdu nekvalitní? Jaký s tím máte zkušenosti? V čem je to špatné? Diky všem za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je sehnat origo starej čsr a udelat výbrus a nedá se to porovnat
 
 
Datum: 29. října 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12682    
na jednoho fichtla sem si to koupil pěkne zaběhnul a nebyl problem, teď nedavno sem zaběhnutýho fichtla prodal klukovi z vesnice a ten na tom lítá furt, a bez problému tahá pěkně i s 13z. pastorkem, fakt to po záběhu jede dobře ( doufám že máš na mysli tu sadu i s pístem, kroužkama....,ten 8 výbrus)
 
 
Datum: 29. října 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel10807    
Ahoj mám dotaz.koupil jsem Mustanga od pána který je v TP vedený jako předběžný majitel,ale motocykl si asi 4 roky na sebe nepřihlásil (pojistku platil) Nyní jsme sepsali planou moc že už jej nebude provozovat a prodává ho mě.Chystám se ho na sebe přepsat a nevím jestli mi nebudou dělat na úřadě problémy.Co Vy na to.STK má platnou.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 1:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
určitě ano.
 
 
Datum: 30. října 2011 1:37
 
 
 
 
Jméno: jirkajenprozname      IP: uživatel12684    
mam i plnou moc a kupni smlouvu takze by to melo byt ok?
 
 
Datum: 29. října 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
musíš si udělat pojistku a evidenční kontrolu na tvoje jméno, potom by neměl být problém to přepsat.
 
 
Datum: 29. října 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel11260    
ahoj, máte někdo zkušenosti s vařením karteru na fichtla, konkrétně metodou Mig?...jaký maj ty kartery složení a jakej přesně na to používáte drát ?...musí se to vařit čistým argonem, nebo stačí corgon ? .... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 1:17
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel11260    
-> trubka...dík za normální odpověd ...:-)
 
 
Datum: 30. října 2011 1:17
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12686    
cezetak -žvaníš blbosti.Vaříš tak akorát brambory. S TIGem to musíš umět-což pochybuji a svár MMA pro korozi je překonaný.Pro pavla-Migem to jde dobře,použij drát Al-Mg a směsný plyn Ar,CO2
 
 
Datum: 29. října 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel11260    
-> cezetak ....tys to tim migem někdy zkoušel? nebo proč to zavrhuješ? ...
 
 
Datum: 29. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
elektrodu na hliník ... stojí na naše 11 kč .... co sem vypozoroval tak se to ale moc nekroutilo.. byly to malé sváry... větší sváry by se už kroutily.
 
 
Datum: 28. října 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cezetáku prosím akú elektródu používaš? a keby som to nahrial? potom by to nemalo krútiť ne?
 
 
Datum: 28. října 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
migem to neuděláš ani kdyby ses na hlavu stavěl :-D ..... když už tak TIG a použít s argonem.... taky mám dobrou zkušenost s vařením hliníkovou elektrodou.. samosebou na staré usměrněné svářečce. sice se to tak jako tak pokroutí ale jde to
 
 
Datum: 28. října 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: dan20      IP: uživatel10444    
čau draci jakou zakladovku mam dat na fichtla kdyš chcu modtrou barvu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Tohle doporučuju já a mnoho jiných: http://shop.bkp.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=24 nastříkat plnič ve 2 vrstvách, dle potřeby a pak na to cáknout svrchní lak! http://lorilama.rajce.idnes.cz/Lakovani_uzivatele_JAWA05/
 
 
Datum: 28. října 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: dan20      IP: uživatel10444    
a jaka je podle vas nejlepši značka povrchove barvi
 
 
Datum: 28. října 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jedno, len aby nemala rovnakú barvu jako vrchná farba.. lebo ked má základná a vrchná rafba rovkú farbu blbo je vidiet ze kde si už striekal vrchnou a kde ne
 
 
Datum: 28. října 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší základ je zelená základovka synorex, či jak se tomu teď říká. Je vhodná i na lehký kovy, dá se na ní tmelit, rychle schne a drží. Je poměrně netečná k dalším vrstvám (například různý plniče), což se o té červené verzi říct nedá.
 
 
Datum: 28. října 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je uplně jedno
 
 
Datum: 28. října 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: chosee 310      IP: uživatel12676    
čau.. Je tu někde na netu ten návod- hřebík yv zadním kole.. Nevíte kde to najdu? potřeboval bych na zimu to zrobit at to trochu táhne ty boby za mnou :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no každopádně to udělej na obou kolech, aby tě nepřekvapilo, že to nezatáčí až jak pojedeš v 50 km/h
 
 
Datum: 28. října 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-pneumatik-pro-jizdu-po-snehu-a-lede.html Kdo hledá, najde.
 
 
Datum: 28. října 2011 13:31
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ja mam v kolech ten nalevo : http://www.metalfix.cz/zvetsi_nav.php?nazev=Samořezný šroub TEX&cesta=product/6060.jpg&alt=Samořezný šroub TEX&jazyk=cz A spokojenost. Je to šroub do plechu a spicku ma jako vrtak a je i kaleny takze to neco vydrzi -> prejezdy po silnici nema problem. Jezdim jen na lede a spokojenost, Kamarad si to podle me delal a taky si nemuze vynachvalit lepsi nez kupovat pneu s hroty za 12000. vnitrek mam vystlanej kartonem a dusi z auta a pak mam az normal dusi na pio. Kamarad ma jen dusi z auta a pak normal dusi a staci to ...
 
 
Datum: 28. října 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel8731    
čus všichni mám na pinckovi na kole osmici.. neháže mi to zleva doprava, ale nahoru-dolů.. když jedu při vyšší rychlosti tak si připadám že mám msto řidítek vibrační pás.. půjde to vycentrovat ? popřípadě jak to mám doma udělat aby to míň házelo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
A co takhle to zkusit znova přeplíst? Sis ho vyplétal sám? Jsem to taky několikrát řešil, pak jsem to přehletl a bylo to ok..;-)
 
 
Datum: 28. října 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel8731    
díky všem.. nene pneu jsou komplet nový.. když s tím kolem zatočím jde vidět jak se ten ráfek místy zvětší a zmenší..
 
 
Datum: 28. října 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som mal stejný problém, ale ked som dal kolo do zadu cítil som to este viac... v zadu je to este horsie, ja som vymenil pneu.. môže to spôsobiť aj zlá pneumatika, aké máš pneu ešte ČSSR Barumky?
 
 
Datum: 28. října 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
říká se tomu vajíčko :-D jinak zkusit nechat vycentrovat pokud je ráfek novej...
 
 
Datum: 28. října 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel8731    
Kámo vypadá to že špice jsou dotaženy, žádná není viditelně povolena.. jinak to je podle mě ráfek, ale dosti mě to sere.. mám novýho pincka a na nim je tento ráfek a je úplně nový takže krásnej chrom.. :-( napadlo mě, že bych to vyměnil se zadním kolem.. co je lepší aby se mě třepaly řidítka ( ruce) nebo prdel? :-D a´t se to klidně třepe trochu ale ať možu řezat zatáčky s tímhle nemůžu vůbec když jedu vyšší rychlostí..
 
 
Datum: 28. října 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pak nemáš osmici, ale spíš šišoid. Otázkou je, zda máš navalenej ráfek, anebo je to povolený na špicích. Špice jsou utažený? Nebo jsou povolený?
 
 
Datum: 28. října 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel12135    
Zdarec chlapi chtěl sem se zeptat nemáte někdo na pionyru tachometr z kola aby vám dobře ukazoval dik za rady chtěl bych si koupit tenhle http://moto-doplnky.eu/budiky-c609/moto-tachometr-digitalni-sigma-sport-mc-8-i818/ tak prosím poradte jesstli bude ukazovat spravně dík\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      IP: uživatel12135    
Dobře si to vyresil
 
 
Datum: 29. října 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: diky za fotky
 
 
Datum: 29. října 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám předchůdce téhle verze (tacho ukazuje do 300 km/h - určen právě pro moto) cca 9 let a pořád funuje bez problémů
 
 
Datum: 28. října 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. října 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ti poslem foto ako som to vyriesil ja..
 
 
Datum: 28. října 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo tachometer zapojeny mam...no nejde o ukazovatel rychlosti...skor o ostatne udaje ako cas, priemerna rychlost a podobne, ktore tieto cyklopocitace vacsinou maju...inak mam cyklopocitac z Lidlu z akcie za 3,99e a funguje perfektne...az na to problemove uchytenie na vidlicu
 
 
Datum: 28. října 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lebo origo tachometer je nepresný a dokonca kazdý do inej miery
 
 
Datum: 28. října 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
a proč si nekoupíte normál lanko do tacháče co je na fichtlu origo..?
 
 
Datum: 28. října 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne s tym mam problem. mam to na prednej vidlici a ked narazim na vacsiu jamu, ze tlmice idu nadoraz, pohne sa to a prestane merat. Musim to nejak lepsie vymysliet
 
 
Datum: 28. října 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na klasických vidlicích je to problém... zkoušel jsem to dát úplně až ke konci manžety a magnet co nejblíže ráfku, ale nefungovalo to když se jelo po hrbolech atd... protože to pružilo a dělala se tam mezera... další způsob kterej dobře fungoval byla hliníková pásovina kterou jsem přišrouboval pod matku osky a trčela jako kdyby k motoru do zadu ale blatníku se nedotýkala a zase magnet upevněnej až u ráfku a na tu pásovina jsem dal čidlo a fungovalo to pořád ;-) :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked je tu tato tema, tak sa spytam: Ako mate vyriesene upevnenie magnetu? nemyslim na koleso ale na vidlicu, popripade kde a ako to upevnite. Diky
 
 
Datum: 28. října 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sigma trpí na vodiče.... jsou drátky od snímače až po přístroj tek ty se rychle prošoupou a nebo roztrhnou.... ale jinak je to super :-) a obvod kola musíš změřit ale u fichtl je to cca 1700 mm já na drapáku mám 1750....
 
 
Datum: 28. října 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel12135    
Jo dik za radu a ten rozmer kola to je to císlo na tachometru ctyrmistny ze a kolo u pionyru je 16?
 
 
Datum: 28. října 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Drátovou Sigmu používám na svém Peklostroji už dvě sezony a OK.
 
 
Datum: 28. října 2011 7:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo sigma a drátovej ten je dobrej měl by ti ukazovat zprávně teda pokud tam zadáš zprávnej rozměr kola
 
 
Datum: 28. října 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9637    
Kdy budu mít větší vykon na fichtlu ? kdyz budu mit pist s jednim krouzkem nebo se dvema ?? predem dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: DRAK      IP: uživatel12135    
já mám 2 kroužkovej píst a tahne dobře i ve vyšších otáčkách a i v nižších
 
 
Datum: 30. října 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
a 2kroužkový v nizkých otáčkách táhne..?
 
 
Datum: 28. října 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel10340    
Normálně vyndej píst! Nebude to mít žádný tření a pojede to jak drak :-D .....Hledej je to tu každý den :-D
 
 
Datum: 28. října 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Čim mín kruhu tim lepší výkon :-D jestly chceš mýt závodáka vyndej kruhy uplně ! :-D:-D
 
 
Datum: 28. října 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel12364    
Řešilo se to tady 3 nebo 2 dny tomu. Tak zkus prosimte používat vyhledavač.
 
 
Datum: 28. října 2011 8:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykon ti to teda nepřida pouze 2 kroužkový píst zlatá střední cesta větší tření tahne dobře ve středních otáčkách a 1koužkovej menší tření ale táhne až ve vyšších otáčkách
 
 
Datum: 28. října 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: mumlos      IP: uživatel12510    
čus draci stává se vám že většínou když za studena třeba po dni nastartujete motor a hned to ohulíte tak vám vypadne trojka ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Tak těch 50km/h to není zas tak tolik on je zvyklej :-D
 
 
Datum: 27. října 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělalo když byl studenej motor, ani jsem tomu nemusel hulit stačilo pul plynu a a trojka vyskočila ale už jsem se toho zbavil ale nutno podotknout že to nebyl originální motor :-D jak jsem to udělal raději psát nebudu nebo by to všichni zkoušely a potom brečeli že jim to nejede vůbec...
 
 
Datum: 27. října 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jinak s tou trojkou těžko říct se studeným motorem jsem ještě nejel ale spíš bych řekl že bude měkká pružina v řadícím automatu
 
 
Datum: 27. října 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
To tě ten motor má asi hodně rád když ho ohulíš na studeno.
 
 
Datum: 27. října 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, kolik má tak přibližně cenu originalní mustang z roku 79? Modrá barva, všecko původní, krásný chromy na kolech výfuku i řidítkách, pěkná barva, origo nářadí,...najeto pouze 7277,Fotky bohužel zatím nemám. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teď kupoval mustanga z roku 82, lak pěknej, chromy všechny jako nový a hlavně originál, jede krásně, najeto má 13 500Km a stál mě 3 500,- akorát techničák se pořád vyžizuje a má propadlou technickou..
 
 
Datum: 28. října 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
techničák to má, a technickou už prošlou.
 
 
Datum: 28. října 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámoš má to stejný i chromový blatníky a koupil to před pár lety za 3500 plus díly...tento rok to prošlo technickou bez závady...
 
 
Datum: 27. října 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak záleží jestli má i TP nebo dokonce technickou
 
 
Datum: 27. října 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, co je lepší... nechat karbon na vnitřní straně hlavy? nebo ho dát pryč.... když tam je, zvětší se kompresní poměr, ale když se dá pryč, tak se směs lépe plní... co myslíte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak plně souhlasím :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12674    
karbon sundat,hlavu vyleštit....+0,1HP
 
 
Datum: 28. října 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
:-D zdar,kazdopadne dat pryc,motor se lepší vyplachuje...Myslim,že kompresi to zvýší tak nepatrně,že ty ztráty z vyplachování převládnou...
 
 
Datum: 27. října 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
některé dotazy kdyz si čtu tak mám pocit že spím a jen se mi to zdá :-D
 
 
Datum: 27. října 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel12530    
Zdar, po 7 letech jsem zrenovoval Jawu 50/21. Nemusel jsem nic štelovat a hned mohl vyrazit na cestu. První kilometr stroj krásně táhl a krásně šel do otáček(jel cca 50-60 km/h) , ale pak najednou výkon vadl, a tak jsem zastavil, jelikož jsem myslel, že je to jenom přehřátý. Bohužel ani po vychladnutí motor neměl žádný výkon, a tak jsem stěží dojel na jedničku domů asi rychlostí 15 km/h. Zítra bych se chtěl pustit do opravy, tak mě zajímá co to může způsobovat. Kouhoutek je čistý, takže palivo dotéká a trysky jsem čistil...Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: triska      IP: uživatel4071    
zdarec,stejný problém a vadná svíčka,vždy tak po 200km musím dávat novou.
 
 
Datum: 28. října 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel12530    
Přidřený to určitě nebude....mažu 1:30...spíš bych to viděl na ty gufera....výfuk je čistý a filtr taky :-) .......ono to přestalo jed v jednom krátkym okamžiku...
 
 
Datum: 28. října 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando : taky u vejfuku :-D oleje bylo dost a určitě mnohonásobně lepší než většina lije do pincka :-) zřejmě mi nesedl novej pístní kroužek...
 
 
Datum: 28. října 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pokud tam máš spravne množství olejev benálu tak nevím proč by si měl zadrřít nebo přidřít
 
 
Datum: 28. října 2011 0:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a vyčistil jsi po tech 7 letech vzduchovej filtr ? ale to asi nebude mít na to vliv
 
 
Datum: 28. října 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12674    
já jednou přidřel v 10200ot/min.....chvíli to zdechlo,nechal sem to vyfoukat vzduchem(2 min z kopce),vrazil nazpatek trojku,už to jelo,ale jen 80,ale dojelo to......válec byl lízlej na vejfuku.....výkon to opravdu nemělo...trojka se sotva zbírala....
 
 
Datum: 28. října 2011 0:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takhle podobně jsem jel na speciálu najednou to začalo vadnout a musel jsem podřazovat nakonec to nechtělo jet ani na 1. ... hned mi bylo jasný že jsem přidřel/zadřel....
 
 
Datum: 27. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to může být i kondíkem, cívkou, svíčkou, nebo netěsností mezi hlavou a válcem... víc bych se přikláněl k elektrice....
 
 
Datum: 27. října 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
jestli nemaš špatny gufera na klice
 
 
Datum: 27. října 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12647    
Mam otazecku .. Kdyz si stoupnu k pionyru(jawa 21) ze predu, koleny pridrzim kolo a zahejbu s riditky tak to kolo ma vuli. Je to normalni u pionyra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty ložiska do kol ma sesa přimo tady v obchode celi zakrytovany akorat musis pockat az shop pmete no
 
 
Datum: 28. října 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: Martin_17      IP: uživatel12647    
Yuri:Je pravda ze ty vidle by chteli z repasovat Mumlos: kdyz jedu pod 50km/h tak uplne v pohode mi to nevadi to ani nemam strach, ale jak nad 50km/h tak to se modlim abych vubec dojel :-D ... jony: ty uz jsou potreba taky no :-) akorat nekde musim z cekovat jakej typ .. .. jak tak koukam tak zrenovuju celeho fika :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to jsou ložiska v kole...
 
 
Datum: 27. října 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
To má skoro každej starší pionýr vzdyt přední vidle je jedna z jeho nejslabších stránek ale pokavaď to neovlívňuje za jízdy jak píše tady yuri tak to nevadí horší to je na technický kontrole tam jsi na to dávají bacha a kontrolují to.. :-)
 
 
Datum: 27. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ee treba zreparovať vidlu ale pokiaľ to nejak bars nevadí pri jazde ale chcelo by to asi nové silonové futra
 
 
Datum: 27. října 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel12672    
Cau moc prosim o radu. Tento dotaz se sice netýká motorek, ale tyká se trabanta což je taky 2t:-) S kámošema stavíme pick up a máme menší problém asi z karburátorem. Strašně to dýmí a hodně žere, vidim to na rozštelovaný karbec, poradíte mi nekdo jak ho seřídím? Jo a nemá to moc tah. Díky moc a doufám že se nekdo najde kdo mi pomůže:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel12678    
Stratil:-D jinak jelo to jen na jeden válec k vůli vadné faje a svíčce diky za rady:-)
 
 
Datum: 28. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroubek je zvrchu.strč prsty mezi svod a karbec.možná jsi ho ztratil a to je celý problém
 
 
Datum: 28. října 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel12675    
Diky, karbec je se sytičem, šroubek bohatosti směsi jsem hledal, ale nenašel:-(. Motor to vybehaný nebude protože asi před měsícem jel v pořádku pak trabant chvíli stál a od té doby nechce jet.
 
 
Datum: 28. října 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je prdlé gufero nejde na volnoběh dobře,nebo jde na 1 válec.zkus wd stříknout pod řemenici a uvidíš
 
 
Datum: 28. října 2011 7:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12674    
trabantum nerozumim,ale napadlo mi to co píše postul.....gufero......spotřeba vzrostla tim,že to prd jede....
 
 
Datum: 28. října 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufero na klice u řemenice je celkem problém.zkus karbec,jak je na tom výfuk?životně důležitý je ten tlumič co je na svodu.
 
 
Datum: 27. října 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
nebo prasklé gufero... ale nevím
 
 
Datum: 27. října 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký to má karbec?s přívěrou nebo sytičem?
 
 
Datum: 27. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dymi a žere? to je vyběhaný motor... válce na výbrus a kliku na repas
 
 
Datum: 27. října 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12673    
zkus najít šroubek bohatosti směsi a směs trochu ubrat(ochudit), zřejmě bude moc bohatá
 
 
Datum: 27. října 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12671    
Zdar mohu si dát na jawu 23 mustang blinkry, projdu s tím technickou nebo neřeknou mi na to něco policajti. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
pokud budou homologovaný, tak můžeš... ale stejně tu homologaci až tak neřeší :-D .... kámošovi nesvítili potkávací světla, jen dálkový a taky to ošulil :-D podvodník jeden
 
 
Datum: 27. října 2011 22:06
 
<  672  673  674  675  676  677  678  679  680  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:37:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu