Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fichtel
IP: uživatel9637
 servus... Muze se dat pist o prumeru 38,00 mm misto puvodniho ktery ma prumer 37,96 ??
dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 23:20
Jméno: fichtel
IP: uživatel9637
 dik za informace
Datum: 28. října 2011 23:20
 Čau, můžeš ho tam dát... Oba jsou nultej výbrus.. Tohle je normální a nejspíš máš původní píst už trochu sjetej.
Datum: 28. října 2011 23:10
 zdarec nevíte někdo jak zvíšit na pionyru výkon dík za rady\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 22:48
 Vim
Datum: 28. října 2011 22:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jak píší ostatní, v první řadě go, pak třeba válec...
Datum: 28. října 2011 22:48
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 ty si tu poprvé nebo neumíš hledat?
Datum: 28. října 2011 21:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Většina lidí chce zvyšovat výkon u strojů, co jsou těsně před smrtí, kde se kola skoro netočí, řetěz po smrti, komprese nulová, filtr zasraný... Začni GO motoru, dej si do kupy tlumiče, ložiska v kolech, dopni/vyměň řetěz (popřípadě celou řetěz. sadu), vyčisti výfuk, dej nový vzduch. filtr, pořádně sešteluj karbec, zapalko. A až tohle všechno budeš mít a pionýr pojede opravdu tak jak má, tak začni s nějakým laděním. Do tý doby to nemá cenu.
Datum: 28. října 2011 21:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jestli "zvíšit", tak jedině samolepkou "NouFííír", vybrakovaným výfukem a hustokrutodémonským vzduchovým filtrem.
Datum: 28. října 2011 21:46
Jméno: pekáč
IP: uživatel12547
 vybrusem,klikou,vyfukem.karbecem,zapalovaním,hlavou,svícou
Datum: 28. října 2011 21:40
 Zdravím vás,mám jeden dotaz.Koupil jsem si Vape zapalování na sváho Pionýra,zajímalo by mě ,jestli ho někdo máte a jaký předstih jste zvolili,základní je 2,1mm před horní úvratí ale já nastavuju 1,6mm.Do ted jsem jezdil tiristorové zapalování a na šestikanálu co jezdím bylo super. Mám odzkoušeno,že nad 2mm předstihu se válec hřeje o 30¨C více. Za odpověd děkuji a pokud by měl někdo zájem o to tiristorove zapalko,tak je k mání. Díky Míra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 22:18
 Cena tiristorového zapalka je na inzertní sekci.Díky Míra.
Datum: 28. října 2011 22:18
 Tak to tě asi překvapilo právem,já si špatně přečetl návot na doseřízení předstihu!!!Ale ted jsem to naštudoval a zítra to jdu namontovat.
Datum: 28. října 2011 22:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Překvapuje mě, že někdo, kdo jezdí 6k válec si neumí správně nastavit zapalování... Testovaci kopec a postupně upravuj předstih, u VAPE to máš o to jednodušší.
Datum: 28. října 2011 21:50
 taky mám rysku na rysce a bez problému  aby se to hřálo to by jsi musel dát okolo 3,5 mm.... jinak podle návodu co jsi k tomu dostal se to dá nastavit i na 1,6 mm
Datum: 28. října 2011 21:41
 ale neinzeruj!
Datum: 28. října 2011 21:23
 ja to mám nastavené podla návodu a som spokojný
Datum: 28. října 2011 21:23
Jméno: AGsAE
IP: uživatel12547
 za kolik a z ceho je? z babety
Datum: 28. října 2011 21:18
 čus draci sou tu na kramku nekde katry na jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 21:12
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Použij vyhledávač pod logem fichtlkrámku retardátore
Datum: 28. října 2011 21:12
 čest chlapi.... Chci se zeptat .. mám trošku ohlý pední vidlice. Mám je sundaný z rámu, ale k brejlím sou přovařený.. no ale když jsem to chtěl narovnat tak mi to nejde... to je pevnný jak svině.. nemáte nakej tip jak to narovnat ?? a jěště kolik je cca. nepřesnej ten kulatej tachometr na fichtlovi.. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 22:24
 autogen, nahřát a vytvarovat
Datum: 28. října 2011 22:24
 http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=BM8b4Fexf38
je to hned na začátku
Datum: 28. října 2011 21:41
 taa se mi ohla
Datum: 28. října 2011 21:35
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nasaď si do toho pouzdra pořádnou tyč a tou to narovnáš
Datum: 28. října 2011 21:09
Jméno: venca
IP: uživatel289
 řiď se heslem: ''co nejde silou to de ještě větší silou" jinak je nesrovnáš
Datum: 28. října 2011 20:38
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Ahoj všem. Mám dotaz. Chci si koupit nový válec na pionýra, ale koukám, že ho tu v recenzi nikdo nedoporučuje (jaká je pravda?) je ten polský válec opravdu nekvalitní? Jaký s tím máte zkušenosti? V čem je to špatné? Diky všem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 13:27
 lepší je sehnat origo starej čsr a udelat výbrus a nedá se to porovnat
Datum: 29. října 2011 13:27
Jméno: libor1
IP: uživatel12682
 na jednoho fichtla sem si to koupil pěkne zaběhnul a nebyl problem, teď nedavno sem zaběhnutýho fichtla prodal klukovi z vesnice a ten na tom lítá furt, a bez problému tahá pěkně i s 13z. pastorkem, fakt to po záběhu jede dobře ( doufám že máš na mysli tu sadu i s pístem, kroužkama....,ten 8 výbrus)
Datum: 29. října 2011 9:32
Jméno: Jirka
IP: uživatel10807
 Ahoj mám dotaz.koupil jsem Mustanga od pána který je v TP vedený jako předběžný majitel,ale motocykl si asi 4 roky na sebe nepřihlásil (pojistku platil) Nyní jsme sepsali planou moc že už jej nebude provozovat a prodává ho mě.Chystám se ho na sebe přepsat a nevím jestli mi nebudou dělat na úřadě problémy.Co Vy na to.STK má platnou.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 1:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 určitě ano.
Datum: 30. října 2011 1:37
Jméno: jirkajenprozname
IP: uživatel12684
 mam i plnou moc a kupni smlouvu takze by to melo byt ok?
Datum: 29. října 2011 15:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 musíš si udělat pojistku a evidenční kontrolu na tvoje jméno, potom by neměl být problém to přepsat.
Datum: 29. října 2011 10:31
Jméno: pavel
IP: uživatel11260
 ahoj, máte někdo zkušenosti s vařením karteru na fichtla, konkrétně metodou Mig?...jaký maj ty kartery složení a jakej přesně na to používáte drát ?...musí se to vařit čistým argonem, nebo stačí corgon ? .... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 1:17
Jméno: pavel
IP: uživatel11260
 -> trubka...dík za normální odpověd ...
Datum: 30. října 2011 1:17
Jméno: trubka
IP: uživatel12686
 cezetak -žvaníš blbosti.Vaříš tak akorát brambory. S TIGem to musíš umět-což pochybuji a svár MMA pro korozi je překonaný.Pro pavla-Migem to jde dobře,použij drát Al-Mg a směsný plyn Ar,CO2
Datum: 29. října 2011 23:52
Jméno: pavel
IP: uživatel11260
 -> cezetak ....tys to tim migem někdy zkoušel? nebo proč to zavrhuješ? ...
Datum: 29. října 2011 20:20
 elektrodu na hliník ... stojí na naše 11 kč .... co sem vypozoroval tak se to ale moc nekroutilo.. byly to malé sváry... větší sváry by se už kroutily.
Datum: 28. října 2011 22:26
 Cezetáku prosím akú elektródu používaš? a keby som to nahrial? potom by to nemalo krútiť ne?
Datum: 28. října 2011 21:20
 migem to neuděláš ani kdyby ses na hlavu stavěl  ..... když už tak TIG a použít s argonem.... taky mám dobrou zkušenost s vařením hliníkovou elektrodou.. samosebou na staré usměrněné svářečce. sice se to tak jako tak pokroutí ale jde to
Datum: 28. října 2011 20:57
Jméno: dan20
IP: uživatel10444
 čau draci jakou zakladovku mam dat na fichtla kdyš chcu modtrou barvu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 20:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
Datum: 28. října 2011 20:30
Jméno: dan20
IP: uživatel10444
 a jaka je podle vas nejlepši značka povrchove barvi
Datum: 28. října 2011 17:54
 to je jedno, len aby nemala rovnakú barvu jako vrchná farba.. lebo ked má základná a vrchná rafba rovkú farbu blbo je vidiet ze kde si už striekal vrchnou a kde ne
Datum: 28. října 2011 17:37
 nejlepší základ je zelená základovka synorex, či jak se tomu teď říká. Je vhodná i na lehký kovy, dá se na ní tmelit, rychle schne a drží. Je poměrně netečná k dalším vrstvám (například různý plniče), což se o té červené verzi říct nedá.
Datum: 28. října 2011 17:22
 to je uplně jedno
Datum: 28. října 2011 16:59
Jméno: chosee 310
IP: uživatel12676
 čau.. Je tu někde na netu ten návod- hřebík yv zadním kole.. Nevíte kde to najdu? potřeboval bych na zimu to zrobit at to trochu táhne ty boby za mnou
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 15:55
 no každopádně to udělej na obou kolech, aby tě nepřekvapilo, že to nezatáčí až jak pojedeš v 50 km/h
Datum: 28. října 2011 15:55
 http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-pneumatik-pro-jizdu-po-snehu-a-lede.html Kdo hledá, najde.
Datum: 28. října 2011 13:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja mam v kolech ten nalevo : http://www.metalfix.cz/zvetsi_nav.php?nazev=Samořezný šroub TEX&cesta=product/6060.jpg&alt=Samořezný šroub TEX&jazyk=cz
A spokojenost. Je to šroub do plechu a spicku ma jako vrtak a je i kaleny takze to neco vydrzi -> prejezdy po silnici nema problem. Jezdim jen na lede a spokojenost,
Kamarad si to podle me delal a taky si nemuze vynachvalit lepsi nez kupovat pneu s hroty za 12000. vnitrek mam vystlanej kartonem a dusi z auta a pak mam az
normal dusi na pio. Kamarad ma jen dusi z auta a pak normal dusi a staci to ...
Datum: 28. října 2011 12:46
Jméno: lolek
IP: uživatel8731
 čus všichni mám na pinckovi na kole osmici.. neháže mi to zleva doprava, ale nahoru-dolů.. když jedu při vyšší rychlosti tak si připadám že mám msto řidítek vibrační pás.. půjde to vycentrovat ? popřípadě jak to mám doma udělat aby to míň házelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 20:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 A co takhle to zkusit znova přeplíst? Sis ho vyplétal sám? Jsem to taky několikrát řešil, pak jsem to přehletl a bylo to ok..
Datum: 28. října 2011 20:56
Jméno: lolek
IP: uživatel8731
 díky všem.. nene pneu jsou komplet nový.. když s tím kolem zatočím jde vidět jak se ten ráfek místy zvětší a zmenší..
Datum: 28. října 2011 19:12
 ja som mal stejný problém, ale ked som dal kolo do zadu cítil som to este viac... v zadu je to este horsie, ja som vymenil pneu.. môže to spôsobiť aj zlá pneumatika, aké máš pneu ešte ČSSR Barumky?
Datum: 28. října 2011 18:50
 říká se tomu vajíčko  jinak zkusit nechat vycentrovat pokud je ráfek novej...
Datum: 28. října 2011 18:33
Jméno: lolek
IP: uživatel8731
 Kámo vypadá to že špice jsou dotaženy, žádná není viditelně povolena.. jinak to je podle mě ráfek, ale dosti mě to sere.. mám novýho pincka a na nim je tento ráfek a je úplně nový takže krásnej chrom..  napadlo mě, že bych to vyměnil se zadním kolem.. co je lepší aby se mě třepaly řidítka ( ruce) nebo prdel?  a´t se to klidně třepe trochu ale ať možu řezat zatáčky s tímhle nemůžu vůbec když jedu vyšší rychlostí..
Datum: 28. října 2011 18:29
 no pak nemáš osmici, ale spíš šišoid. Otázkou je, zda máš navalenej ráfek, anebo je to povolený na špicích. Špice jsou utažený? Nebo jsou povolený?
Datum: 28. října 2011 17:18
Jméno: jenda
IP: uživatel12135
Posl.aktualizace: 29. října 2011 20:05
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 Dobře si to vyresil
Datum: 29. října 2011 20:05
 jenco: diky za fotky
Datum: 29. října 2011 13:29
 mám předchůdce téhle verze (tacho ukazuje do 300 km/h - určen právě pro moto) cca 9 let a pořád funuje bez problémů
Datum: 28. října 2011 22:22
Datum: 28. října 2011 21:09
 ja ti poslem foto ako som to vyriesil ja..
Datum: 28. října 2011 20:49
 origo tachometer zapojeny mam...no nejde o ukazovatel rychlosti...skor o ostatne udaje ako cas, priemerna rychlost a podobne, ktore tieto cyklopocitace vacsinou maju...inak mam cyklopocitac z Lidlu z akcie za 3,99e a funguje perfektne...az na to problemove uchytenie na vidlicu
Datum: 28. října 2011 20:34
 lebo origo tachometer je nepresný a dokonca kazdý do inej miery
Datum: 28. října 2011 19:47
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 a proč si nekoupíte normál lanko do tacháče co je na fichtlu origo..?
Datum: 28. října 2011 19:23
 presne s tym mam problem. mam to na prednej vidlici a ked narazim na vacsiu jamu, ze tlmice idu nadoraz, pohne sa to a prestane merat. Musim to nejak lepsie vymysliet
Datum: 28. října 2011 12:16
Datum: 28. října 2011 11:50
 ked je tu tato tema, tak sa spytam: Ako mate vyriesene upevnenie magnetu? nemyslim na koleso ale na vidlicu, popripade kde a ako to upevnite. Diky
Datum: 28. října 2011 9:47
 sigma trpí na vodiče.... jsou drátky od snímače až po přístroj tek ty se rychle prošoupou a nebo roztrhnou.... ale jinak je to super  a obvod kola musíš změřit ale u fichtl je to cca 1700 mm já na drapáku mám 1750....
Datum: 28. října 2011 9:23
Jméno: jenda
IP: uživatel12135
 Jo dik za radu a ten rozmer kola to je to císlo na tachometru ctyrmistny ze a kolo u pionyru je 16?
Datum: 28. října 2011 8:48
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Drátovou Sigmu používám na svém Peklostroji už dvě sezony a OK.
Datum: 28. října 2011 7:44
 jo sigma a drátovej ten je dobrej měl by ti ukazovat zprávně teda pokud tam zadáš zprávnej rozměr kola
Datum: 28. října 2011 0:49
Jméno: libor
IP: uživatel9637
 Kdy budu mít větší vykon na fichtlu ?
kdyz budu mit pist s jednim krouzkem nebo se dvema ??
predem dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 21:43
Jméno: DRAK
IP: uživatel12135
 já mám 2 kroužkovej píst a tahne dobře i ve vyšších otáčkách a i v nižších
Datum: 30. října 2011 21:43
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 a 2kroužkový v nizkých otáčkách táhne..?
Datum: 28. října 2011 19:25
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 Normálně vyndej píst! Nebude to mít žádný tření a pojede to jak drak  .....Hledej je to tu každý den
Datum: 28. října 2011 15:36
Datum: 28. října 2011 10:18
Jméno: fichtlar
IP: uživatel12364
 Řešilo se to tady 3 nebo 2 dny tomu. Tak zkus prosimte používat vyhledavač.
Datum: 28. října 2011 8:58
 vykon ti to teda nepřida pouze 2 kroužkový píst zlatá střední cesta větší tření tahne dobře ve středních otáčkách a 1koužkovej menší tření ale táhne až ve vyšších otáčkách
Datum: 28. října 2011 0:36
Jméno: mumlos
IP: uživatel12510
 čus draci stává se vám že většínou když za studena třeba po dni nastartujete motor a hned to ohulíte tak vám vypadne trojka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 23:29
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Tak těch 50km/h to není zas tak tolik on je zvyklej
Datum: 27. října 2011 23:29
 mě to dělalo když byl studenej motor, ani jsem tomu nemusel hulit stačilo pul plynu a a trojka vyskočila ale už jsem se toho zbavil ale nutno podotknout že to nebyl originální motor  jak jsem to udělal raději psát nebudu nebo by to všichni zkoušely a potom brečeli že jim to nejede vůbec...
Datum: 27. října 2011 23:29
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jinak s tou trojkou těžko říct se studeným motorem jsem ještě nejel ale spíš bych řekl že bude měkká pružina v řadícím automatu
Datum: 27. října 2011 23:25
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 To tě ten motor má asi hodně rád když ho ohulíš na studeno.
Datum: 27. října 2011 23:22
 Zdar, kolik má tak přibližně cenu originalní mustang z roku 79? Modrá barva, všecko původní, krásný chromy na kolech výfuku i řidítkách, pěkná barva, origo nářadí,...najeto pouze 7277,Fotky bohužel zatím nemám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 17:52
 Já teď kupoval mustanga z roku 82, lak pěknej, chromy všechny jako nový a hlavně originál, jede krásně, najeto má 13 500Km a stál mě 3 500,- akorát techničák se pořád vyžizuje a má propadlou technickou..
Datum: 28. října 2011 17:52
 techničák to má, a technickou už prošlou.
Datum: 28. října 2011 8:54
 kámoš má to stejný i chromový blatníky a koupil to před pár lety za 3500 plus díly...tento rok to prošlo technickou bez závady...
Datum: 27. října 2011 23:30
 tak záleží jestli má i TP nebo dokonce technickou
Datum: 27. října 2011 23:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, co je lepší... nechat karbon na vnitřní straně hlavy? nebo ho dát pryč.... když tam je, zvětší se kompresní poměr, ale když se dá pryč, tak se směs lépe plní... co myslíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 0:38
 JAWA_ceZetak plně souhlasím
Datum: 28. října 2011 0:38
Jméno: standa
IP: uživatel12674
 karbon sundat,hlavu vyleštit....+0,1HP
Datum: 28. října 2011 0:24
Jméno: elent
IP: uživatel2970
  zdar,kazdopadne dat pryc,motor se lepší vyplachuje...Myslim,že kompresi to zvýší tak nepatrně,že ty ztráty z vyplachování převládnou...
Datum: 27. října 2011 23:21
 některé dotazy kdyz si čtu tak mám pocit že spím a jen se mi to zdá
Datum: 27. října 2011 23:08
Jméno: Vlk01
IP: uživatel12530
 Zdar, po 7 letech jsem zrenovoval Jawu 50/21. Nemusel jsem nic štelovat a hned mohl vyrazit na cestu. První kilometr stroj krásně táhl a krásně šel do otáček(jel cca 50-60 km/h) , ale pak najednou výkon vadl, a tak jsem zastavil, jelikož jsem myslel, že je to jenom přehřátý. Bohužel ani po vychladnutí motor neměl žádný výkon, a tak jsem stěží dojel na jedničku domů asi rychlostí 15 km/h. Zítra bych se chtěl pustit do opravy, tak mě zajímá co to může způsobovat. Kouhoutek je čistý, takže palivo dotéká a trysky jsem čistil...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 20:14
Jméno: triska
IP: uživatel4071
 zdarec,stejný problém a vadná svíčka,vždy tak po 200km musím dávat novou.
Datum: 28. října 2011 20:14
Jméno: Vlk01
IP: uživatel12530
 Přidřený to určitě nebude....mažu 1:30...spíš bych to viděl na ty gufera....výfuk je čistý a filtr taky  .......ono to přestalo jed v jednom krátkym okamžiku...
Datum: 28. října 2011 12:20
 stando : taky u vejfuku  oleje bylo dost a určitě mnohonásobně lepší než většina lije do pincka  zřejmě mi nesedl novej pístní kroužek...
Datum: 28. října 2011 9:27
 ale pokud tam máš spravne množství olejev benálu tak nevím proč by si měl zadrřít nebo přidřít
Datum: 28. října 2011 0:41
 a vyčistil jsi po tech 7 letech vzduchovej filtr ? ale to asi nebude mít na to vliv
Datum: 28. října 2011 0:40
Jméno: standa
IP: uživatel12674
 já jednou přidřel v 10200ot/min.....chvíli to zdechlo,nechal sem to vyfoukat vzduchem(2 min z kopce),vrazil nazpatek trojku,už to jelo,ale jen 80,ale dojelo to......válec byl lízlej na vejfuku.....výkon to opravdu nemělo...trojka se sotva zbírala....
Datum: 28. října 2011 0:28
 takhle podobně jsem jel na speciálu najednou to začalo vadnout a musel jsem podřazovat nakonec to nechtělo jet ani na 1. ... hned mi bylo jasný že jsem přidřel/zadřel....
Datum: 27. října 2011 22:20
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to může být i kondíkem, cívkou, svíčkou, nebo netěsností mezi hlavou a válcem... víc bych se přikláněl k elektrice....
Datum: 27. října 2011 22:01
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jestli nemaš špatny gufera na klice
Datum: 27. října 2011 21:30
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Mam otazecku .. Kdyz si stoupnu k pionyru(jawa 21) ze predu, koleny pridrzim kolo a zahejbu s riditky tak to kolo ma vuli. Je to normalni u pionyra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 0:43
 ty ložiska do kol ma sesa přimo tady v obchode celi zakrytovany akorat musis pockat az shop pmete no
Datum: 28. října 2011 0:43
Jméno: Martin_17
IP: uživatel12647
 Yuri:Je pravda ze ty vidle by chteli z repasovat
Mumlos: kdyz jedu pod 50km/h tak uplne v pohode mi to nevadi to ani nemam strach, ale jak nad 50km/h tak to se modlim abych vubec dojel  ...
jony: ty uz jsou potreba taky no  akorat nekde musim z cekovat jakej typ ..
.. jak tak koukam tak zrenovuju celeho fika
Datum: 28. října 2011 0:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to jsou ložiska v kole...
Datum: 27. října 2011 22:02
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 To má skoro každej starší pionýr vzdyt přední vidle je jedna z jeho nejslabších stránek ale pokavaď to neovlívňuje za jízdy jak píše tady yuri tak to nevadí horší to je na technický kontrole tam jsi na to dávají bacha a kontrolují to..
Datum: 27. října 2011 21:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ee treba zreparovať vidlu ale pokiaľ to nejak bars nevadí pri jazde ale chcelo by to asi nové silonové futra
Datum: 27. října 2011 20:47
Jméno: viktor009
IP: uživatel12672
 Cau moc prosim o radu. Tento dotaz se sice netýká motorek, ale tyká se trabanta což je taky 2t  S kámošema stavíme pick up a máme menší problém asi z karburátorem. Strašně to dýmí a hodně žere, vidim to na rozštelovaný karbec, poradíte mi nekdo jak ho seřídím? Jo a nemá to moc tah. Díky moc a doufám že se nekdo najde kdo mi pomůže
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 18:48
Jméno: viktor009
IP: uživatel12678
 Stratil  jinak jelo to jen na jeden válec k vůli vadné faje a svíčce diky za rady
Datum: 28. října 2011 18:48
 šroubek je zvrchu.strč prsty mezi svod a karbec.možná jsi ho ztratil a to je celý problém
Datum: 28. října 2011 17:35
Jméno: viktor009
IP: uživatel12675
 Diky, karbec je se sytičem, šroubek bohatosti směsi jsem hledal, ale nenašel  . Motor to vybehaný nebude protože asi před měsícem jel v pořádku pak trabant chvíli stál a od té doby nechce jet.
Datum: 28. října 2011 9:52
 když je prdlé gufero nejde na volnoběh dobře,nebo jde na 1 válec.zkus wd stříknout pod řemenici a uvidíš
Datum: 28. října 2011 7:19
Jméno: standa
IP: uživatel12674
 trabantum nerozumim,ale napadlo mi to co píše postul.....gufero......spotřeba vzrostla tim,že to prd jede....
Datum: 28. října 2011 0:31
 gufero na klice u řemenice je celkem problém.zkus karbec,jak je na tom výfuk?životně důležitý je ten tlumič co je na svodu.
Datum: 27. října 2011 22:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nebo prasklé gufero... ale nevím
Datum: 27. října 2011 22:04
 jaký to má karbec?s přívěrou nebo sytičem?
Datum: 27. října 2011 21:41
 dymi a žere? to je vyběhaný motor... válce na výbrus a kliku na repas
Datum: 27. října 2011 21:30
Jméno: libor1
IP: uživatel12673
 zkus najít šroubek bohatosti směsi a směs trochu ubrat(ochudit), zřejmě bude moc bohatá
Datum: 27. října 2011 20:35
Jméno: Jarda
IP: uživatel12671
 Zdar mohu si dát na jawu 23 mustang blinkry, projdu s tím technickou nebo neřeknou mi na to něco policajti. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 22:06
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 pokud budou homologovaný, tak můžeš... ale stejně tu homologaci až tak neřeší  .... kámošovi nesvítili potkávací světla, jen dálkový a taky to ošulil  podvodník jeden
Datum: 27. října 2011 22:06
|



|