 Zdravim draky  tak sem uz fakt nevedel co s tou moji jawa 20 tak sem odpojil vsechny civky (protoze sem na nich mel ukrostrene svetla a klaxon, teda myslim si to protoze tam vedlo plno dratu  ) tak sem to udelal tak, aby to jelo. odpojim civky, zapojim jenom zapalovaci, z te sem vedl dratek ke kladivku, zapojim kondik a dratek ke kladivku, pak indukci civka, hodil sem drat z leva od kablu ke svicce na kostru a z prava ke kladivku no a ted by to melo hodit jisrku http://www.youtube.com/watch?v=SHTXA0iLfY4&feature=plcp&context=C3c36ce3UDOEgsToPDskLz0Hh5WwFSlvIHgqgOAKQL jako tomuhle borcovi  no slapu slapu a nic, ale kdyz sem dratek z te zapalovaci civky dal na magneto tak zacal jiskrit jak svina  nevim co s tim ja uz nevim proste. prosim poradte nebo chcipnu, depta me to jak to nejezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 21:46
 to co jsi mi napsal tam mam, akorat misto ocek tam mam takove ty nastrcne sracky jak to do toho zajede takze to byylo melo byt jedno, a este na te zapalovaci civce na tom dratku nemam ocko, ale to tam dam takze jinam to mam vse zpravne, ve ctvrtek zkusim
Datum: 07. února 2012 21:46
 Tak ten drátek připoj na šroub, kde máš i kondenzátor a ten šroub musí být odizolovaný od držáku kladívka (šroub - kladívkový plíšek - gumová hranatá podložka - gumová kolatá podložka se dá na šroub = prostrčíš šroub dírou od držáku kladívka, pak gumová hranatá podložka, pak kondenzátor(očko), pak zapalovací cívka(očko) , a vývod č.1 na indukční cívku(očko) a matka. http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-motor.html z tama pak ten vývod č.1 napojíš na indukční cívku pol 1 a 15 napojíš na kostru. Doporučuju vyšrubovat VN kábl a zkrátit na každém konci o centimetr a znova ho zašrubovat do indukčky a našrubovat tam fajku. U fajky zkontroluj jestli má vevnitř závlačku. Až to budeš mět zkus jiskru nebo vyšrubuj fajku a zkus jiskru drátem.
Datum: 07. února 2012 21:36
 normalne mi to jiskru nehaze na svicce, ale kdyz prilozim dratek ze zapalovaci civky, ktera je v zapalku, tak kdyz ho pripozim na magneto tak ten dratek zacne jiskrit, to je cele
Datum: 07. února 2012 17:34
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 buď neni co zapálit, nebo neni čim, víc v tom bejt nemůže. Zkus to popsat ještě jednou a srozumitelně.. nechápu kterej drátek háže jiskru, jestli ten co jde od zapalovacího pólu k VN cívce, a VN cívka jiskru nehází, pak je buď špatně zapojená, nebo špatná celá. Jestli háže jiskru i VN kabel od cívky, a v motoru ne, pak by mohla bejt chyba ve svíčce, v předstihu, nebo ve směsi, která je zas otázkou nastavení a čistoty karburátoru. postupuj vylučovací metodou a musíš na to přijít
Datum: 06. února 2012 23:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 debil určite nie si ale ak odpojiš od kladivka všetký kable aj cievku aj kondík tak ked rozpojiš kladivko tak by tam mal byť nulový odpor pokiaľ dačo vyhodi tak je potom na ňom zvod a ten ti robí problém a ano indučká ma dve kontakty pri jednom je 1 a pri druhom je 15 ked si všimneš
Datum: 06. února 2012 19:13
 co????  jak poznam esy je dobre odizolovane kladzivko a co s tema svorkama to nechapu  mozna sem debil ale aspon se to pokousim opravit no co uz
Datum: 06. února 2012 17:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 si zisti či máš dobre odizolované kladivko od kostry a ďalšia vec z kladivka chod na svorku 15 na indučke a z svorky 1 na kostru keď sa lepšie pozrieš tak to tam nájdeš
Datum: 06. února 2012 17:30
|



|