Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: aron
IP: uživatel6631
 Ahoj celkem dost mně zajímá z čeho se dá nejlépé přizbusobit válce na fichtla? viděl jsem na závodech fichtly z válcema jako ze simsona díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 21:19
Jméno: Jakub Müller
IP: uživatel12987
 na terenich zavodech se objevujou občas různý válce... simson dost často s převařenejma žebrama, potom válce z KTM taky s převařenejma žebrama, a různý další a občas se objeví i vodník
z buhvi ceho, taky válce z babety nebo z koráda ....je jich dost
Datum: 12. února 2012 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Nn,tohle sem nemyslel,řikam z Pucha
Datum: 10. února 2012 16:35
Datum: 10. února 2012 14:33
Jméno: standa
IP: uživatel13189
 Nooo nechci nabádat....ale jednou tu někdu ukazoval fichtla s 6 kanálovym válcem Mallossi 70ccm snad z Pucha. Kanály to má kupodivu přijatelné a rozteč šteftů stejnou. Měl to podložené distanční podložkou o výšce 1,5-2 cm. Fungovalo to,ale nešlo mu to odladit.
Datum: 09. února 2012 21:18
 ironií je že simson či čz má stojatej válec, tudíž k tomu uzpůsobená žebra a představ si, že to dáš na fichtla kterej je ležatej... jak se to asi bude chladit...
Datum: 09. února 2012 16:50
Jméno: aron
IP: uživatel6631
 ne viděl jsem přímo válec vypadalo to jako z čz 175 ten kulatý a další mněli i vodní chalzení
Datum: 09. února 2012 16:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na pár závodech jsem viděl naroubovaný vodou chlazený válce z kdovíčeho. Ale na většině závodů je to zakázaný...
Datum: 09. února 2012 7:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 překvapivě na fichtla, nejlíp uzpůsobíš válec z fichlta!! to co si viděl byly možná válce s navařenými žebry, hlavami z babetty atp...
Datum: 08. února 2012 23:21
Jméno: maňas
IP: uživatel12849
 čest.... jake sou všechny rozdily mezi 20 a 21 ?  některe vim tak jestli jsem na něco nezapoměl
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 14:34
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Myslim že Jawa 20 má ještě páčky brzdy a spojky bez kuliček na konci, 21tka má s kuličkama
Datum: 09. února 2012 14:34
 to feris : doutníky byli na 20, a 21 stejný ne?
Datum: 08. února 2012 22:02
 bríško, kryt bríška, ridítká, kríž so stupačkami, ASI aj výfukové koleno na zaciatku výroby,
Datum: 08. února 2012 21:09
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Vyfuk a ještě kryt řetězu.
Datum: 08. února 2012 20:28
 Myšleno - Jawa 20 - řídítka rovné , Jawa 21 - řídítka buď s hrazdou nebo bez hrazdy
Datum: 08. února 2012 20:17
 Ještě jiné řídítka (vlaštovky buď s hrazdou nebo bez)
Datum: 08. února 2012 20:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Kryt na břicho
Datum: 08. února 2012 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 šusplechy,stupačkový kříž,zadní brzda
Datum: 08. února 2012 19:33
 Tě bůh típci, netýká se to pionýru ale mám i jinou moto a mám na karbcu šroubek na štelování směsi chápu to dobře že když ho povolim tak se pootevře otvor a poteče tam víc benzínu nebo je to jinak ? mám moc chudou směs a jehlu už sem dal vejš plovák ok poradíte prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 23:44
 tak jo tak utáhnul o čtvrt otáčky tak uvidim zejtra  díky samozřejmě karbec vyčištěnej mám ho tu na stole položenej
Datum: 08. února 2012 23:44
Jméno: weep
IP: uživatel13045
 Základ je vyčištěný karburátor..
Datum: 08. února 2012 18:45
 pokud vím dobře je to tzv. vzdušník takže je to od vzduchu...čím víc povolíš tím víc vzduchu... jinak nespočívá tvůj problém v malé trysce?
Datum: 08. února 2012 18:10
 většinou je to naopak, čim víc povolíš, tim víc vzduchu, ale taky se tim šteluje volnoběžná směs, tzn volnoběžné a mírně zvýšené otáčky...
Datum: 08. února 2012 18:04
Jméno: jirka
IP: uživatel13184
 ahoj,neví někdo kolik dává 6v dinamo wattů?dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:45
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Buď v klidu ZdenekK, 1500 za hodinu platíš majiteli firmy, k mechanikovi prokape o mnohem méně peněz  , zkrátka akorát tolik aby neměl sílu založit firmu vlastní.. a dost možná jen tolik aby nechcípl hladem
Datum: 10. února 2012 14:45
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 když vidim rady některých zdejších autoelektrikářů, tak bych tomu i věřil..
Datum: 10. února 2012 10:13
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 jenco: a takoví potom dělají v autorizovaným servisu a ty jim platíš za práci 1500Kč/hod....
Datum: 09. února 2012 20:31
 niektoré ludia nevedia že čo je to dynamo ani po ukoncení strendej technickej školy, odbor automechanik.... a nevedia ti ukazať že kde sa nachádza alternator pod kapotou....
Datum: 08. února 2012 21:13
 A z jake masiny je presne to dynamo?
Datum: 08. února 2012 21:01
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 A na co ti to bude dobrý vědět kyž nevíš že ve slově dinamo, má být správně "y"
Datum: 08. února 2012 18:34
 To ti nikdo neřekne, k tomu potřebuješ znát třeba ještě proud...jinak na fichtlovy žádné dynamo není a jestli jsi dával na základní škole při fyzice pozor, tak by ses na to ani ptát nemusel
Datum: 08. února 2012 18:06
 na pionýr jsou 2 tipy 20w a 30w pokud máš mustanga měl bys tam mít 30w
Datum: 08. února 2012 17:58
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, jaký by jste mi doporučily drapák dopředu i dozadu pro originální rávky na pio. Děkuji za vaše reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:04
 utrhne se ti to uplne normalne ...kdyz to vic jede a motor ti nekde zaberet ak se to proste protoci musi tam na to mit takovy klinky aby se netocila guma
-nebo staci na tý dosedací ploše u toho ráfku párkrát dokola prsknout svářečkou a točit se ti to taky už nebude jinak ja mam tyhle guimy a nemuzu si to vynachvalit
http://www.motodrive.cz/e-shop/pneu-maxxis-m-7305-zadni-2.html
http://www.motodrive.cz/e-shop/pneu-maxxis-m-7304-predni.html
Datum: 09. února 2012 20:04
 Bakoun: jezdíš míň než 0,5 Baru? mě není jasný jak se vám to může trhat...
Datum: 09. února 2012 16:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 2-krát jsem nedojel kvůli ukroucenýmu ventilku. Stává se to, když je potřeba drapák trošku upustit. Taky na tuhle sezonu budu řešit haltry.
Datum: 08. února 2012 23:19
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Mám vepředu vidlice simson, vzadu kyvka jawa 350 takže z prostorem nemám problém.
Datum: 08. února 2012 19:48
 musite mit haltr ,jinak na krosu kdyz vam to dobre jede ukroutite
Datum: 08. února 2012 19:09
Datum: 08. února 2012 18:40
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_2_75_16_drapak.html bral bych neco takovyho neber moc sirokej ani hrubej mel sem tam drapak s drsnym vzorkem a 4x za sebou sem ustrihl ventilek  jinak je to na tobe co si vyberes .. tohle se stavalo treba jen mě  ad to jezdí
Datum: 08. února 2012 18:20
 http://www.mitas.eu/index.php?stranka=300&scid=52&pid=359 tohle je standartní drapák na fichtla mám ho taky už 3 roky jsem spokojen
Datum: 08. února 2012 18:16
Jméno: radek
IP: uživatel11625
 Čau draci,mám simsona a mám takovej probléém,nastartuju chvíli mi to drželo otáčky a pak to zdechlo pak jsem přidal a drželo to asi 2 minut a pak už zas jen chvýli.tak nevíte někdo co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 17:02
Jméno: Filip
IP: uživatel9246
 máš seřízenej karburátor???
Datum: 09. února 2012 17:02
 Čau draci nevíte kde se dají sehnat nové kartery na JAWA 50-21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 18:20
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Datum: 09. února 2012 18:20
Jméno: pekač
IP: uživatel12547
 ja mam noce z 05 a z mustnaga
Datum: 08. února 2012 21:03
Jméno: pavel525
IP: uživatel10942
 O víkendu jsem byl na burze a jedny nové tam byly-za 500,-....
Datum: 08. února 2012 17:57
 Jedině u nějakeho zběratele, ale to si připrav dost peněz a jestli takeho vubec najdeš kdo ti to proda
Datum: 08. února 2012 16:51
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Musel by ses hodně snažit ale jestě to de. Mnoho lidí má doma v slámě pionýra který jel pár km nebo i nejel. Otázka je kdo ?
Datum: 08. února 2012 16:50
 už se nevyráběj
Datum: 08. února 2012 16:35
Posl.aktualizace: 10. února 2012 9:36
 shrek: nj, máš pravdu člověče, trochu jsem si popletl pojmy
Datum: 10. února 2012 9:36
Jméno: jawa
IP: uživatel11346
 tu starou normalně zbruš nebo zpiluj a nemusiš kupovat extra na to tu matici ja to mam taky takle a funguje bezproblemu
Datum: 10. února 2012 9:36
 Ja jsem tu matici viděl i tady na fichtl krámku
Datum: 08. února 2012 16:54
 vy mafiáni  ta matka na 9zub je na PRIMÁRNÍ kolečko a ty potřebuješ na sekundární... matku na to už asi špatně seženeš ale já jezdím originál matku, vychází mi to přesně že nepotřebuji ani pojistnou podložku jelikož vždy jeden vrchol té matky zapadne do článku řetězu... pro ty co si myslí že je to blbost, a nechcou to tak mít, tak není nic jednodušího než to ručně spilovat ty hrany a nebo na brusce...to je jedno...
Datum: 08. února 2012 16:43
 ano může, matice má stejnej závit, jen bude možná slabší a mít menší čtyřhran pro klíč aby o ní nedrhly články řetezu. Když jde na 9 zub, tak na 10 zub půjde určitě
Datum: 08. února 2012 16:02
Datum: 08. února 2012 15:58
Jméno: karmen
IP: uživatel12849
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:59
 tyto filtry používám na tuningové motory u babet co dělám a používám je bez te modre krytky... je to dobrá věc ale nestači to jen nasadit a jet...základem je umět ladit motor a mět trpělivost... chce to laborovat s průměrem nasávacího potrubí vzhledem k trysce...po změně trysky to bude chtít nové ladění ... mám s tim zkušenosti u babet tak je možné že karbec z pincka nebude třeba tak náchylný na průměry nasávacího potrubí....musiš to odzkoušet
Datum: 09. února 2012 20:59
Jméno: Jakub Müller
IP: uživatel10910
 na originálnimkarbci je to potřeba na ten filtr přetriskovat když tam nechaš normalni trisku (68) tak to to pojede špatně
a z vlastni skusenosti s timhle filtrem ti řeknu ř´že je lepší i originalni než tenhle
Datum: 09. února 2012 20:07
Datum: 08. února 2012 18:11
 jo ten mám, a jeste sem ho nepouzil, a ani nepoužiju
Datum: 08. února 2012 16:37
Jméno: někdo
IP: uživatel13182
 tento filtr mám a je naprosto perfektní\r\n
Datum: 08. února 2012 15:30
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 petr: myslim že dan chtěl říct že nemá žádný zkušenosti, ne žádnej filtr
Datum: 08. února 2012 14:56
 dan:Bez filtru se ti to zadře.
Datum: 08. února 2012 14:41
 ja nemam žadny ale co sem slyšel tak je uplne na nic
Datum: 08. února 2012 14:19
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 zdar draci kdybych píst na fichtlu zabrousil/zarovnal na vrchní straně jelo by to líp ? myslím jen pro hranu jen to zaoblení ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 17:15
Jméno: nova ves
IP: uživatel13192
 Nedělej to. Pojede to moc rychle, budeš trhat asfalt a fichtl není konstrukčnš stavěnej na rychlost přez 100 km
Datum: 10. února 2012 17:15
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 no myslím vršek pístu
Datum: 09. února 2012 19:16
 standa se ptal co přesně máš na mysli.. mužeš nam to tedy znovu objasnit?
Datum: 09. února 2012 19:09
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 není tam nic jen seriovka vrtání originál 38,00 karbec origo zaplko taky
Datum: 08. února 2012 20:16
 Máš tam nějake upravy už ?
Datum: 08. února 2012 16:56
 Nevim furt co myslíš....jako že bys udělal rovný dno pístu? Důvod? Máš kolmý přefuky? či jinej důvod? Obecně je rovný dno pístu lepší,líp se na něj rozkládá/působí síla z hoření,ale na seriovce to bude kontraproduktivní,nedělal bych to.....maximálně si mužeš zarovnat dno pístu na rádius r60....případně proti tomu utočit hlavu na r60.....kdybys chtěl udělat válec,co víc pojede,tak se ozvi na muj mail.
Datum: 08. února 2012 12:39
Jméno: mara
IP: uživatel11625
 Čau draci,jestli máte někdo skušenosti s karburátorem ze simsona,tak by mě zajímalo jak nastavit správnou hladinu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 19:23
 každej motor šlape na jinou hodnotu .. musiš skoušet aš to doladiš
Datum: 09. února 2012 19:23
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
Posl.aktualizace: 08. února 2012 18:06
 jo jednou sem si to postavil oživil ale nenainstaloval sem to na fekála  ale mám to v plánu..
Datum: 08. února 2012 18:06
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Zdarec draci,mám karbec na simsona a nevím jestli,má být jehla na 4 zářezu od zhora nebo od spoda.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 15:25
 Nevím sice na kterém zářžezu má být jehla, ale pokud je v manuálu jen číslo zářezu, je to počítáno vždy shora dolů (od nejhudší směsi k nejbohatší)
Datum: 10. února 2012 15:25
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 když máš na 4. od zhora máš bohatou směs a když máš na 4. od spoda máš chudou směs ...já jedim na 2. od spoda
Datum: 08. února 2012 11:01
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 zdar draci,de na fíka dát hlava válce z babetty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:14
 hlava z babety je dobrá je levná a chladí pomalu stejně jak nějaká hvězdicová a stačí tam jen převrtat ty díry na štefty
http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC12314.jpg
hlava je dobrá taky z koráda ale tam už se musi upravit i spalovaci prostor
Datum: 09. února 2012 20:14
 standa: na závodech se tyto hlavy hoodně jezdí, ale máš pravdu že převrtat štefty nestačí
Datum: 08. února 2012 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel13181
 Když převrtáš díry na štefty tak jo,jinak ne....babeta má jinou rozteč.....to má být tjunink? Místo ledvinky dáš hlavu bez ledvinky?
Datum: 08. února 2012 10:02
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 ahoj, omlouvám se za dotaz uplně mimo  ,chci se zeptat estli by šel jako olejový chladič použít radiátor z topení z auta,ktery by se samozdřejmě musel upravit,děkujieste jednou se omlouvám,a díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 9:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 ano na turbodiesel protože nový chladič je drahej ,tak jsemmyslel to udělat takle
Datum: 09. února 2012 9:35
 určite to chce dat na pitbike...
Datum: 08. února 2012 21:15
 v čem chceš prosimtě chladit olej? to doděláváš na nějaký turbo diesel který chladič oleje nemá?
Datum: 08. února 2012 20:56
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 vesumnel: este bych se chtel zeptat estli ten chladič musí bejt tema vývodama nahoru nebo dostran nebo je to jedno
Datum: 08. února 2012 20:17
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 OK,díky,ja se ptam pravě kuli prutoku,estli bybyl dostačující pro olejové čerpadlo,
Datum: 08. února 2012 18:12
 samozřejmě že dal...záleží jak jsi šikovnej
Datum: 08. února 2012 17:35
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 Ahoj nevíte někdo kde sehnat seznam všech šroubů do motoru na jawa 21 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 15:36
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 to je přesně ta o které jsem mluvil..  )
Datum: 10. února 2012 15:36
Jméno: adys
IP: uživatel12849
Datum: 09. února 2012 22:04
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 moc díky
Datum: 09. února 2012 16:29
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 M5 x 25 po 6 ks, M6 x 50 po 6 ks, M6 x 18 po 3 ks, M6 x 40 po 2 ks,M8 x 65,60 po 1 ks,M5 x 10 po 3 ks ...
No,snad je to všecno
Datum: 08. února 2012 20:23
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 jsou na aukru.. sleduj aukce.. je to tam často asi za talpvých 200 kč..
Datum: 08. února 2012 19:32
 v katalogu náhradních dílů
Datum: 07. února 2012 22:28
Posl.aktualizace: 08. února 2012 21:12
 Takže je to aspoň trochu vidět?  Nevim jestli to neubere sílu jiskře  . Já mám rád takovýhle hovadinky, třeba blikající čepičky ventilků to je věc večer  ale čerty jsem s tim nepotkal
Datum: 08. února 2012 21:12
Jméno: Havis ®
IP: uživatel11963
Datum: 08. února 2012 20:36
 Ona totiž za chodu bliká vy tupci!  jo hele kámoš měl na fichtlovi něco podobnýho a když večer jel a blikalo to jak divý no ale orgány z teho nebyly moc nadšený
Datum: 08. února 2012 18:28
 co nani je jineho?
Datum: 08. února 2012 16:58
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Uplně normální fajfka
Datum: 08. února 2012 16:51
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
Posl.aktualizace: 08. února 2012 18:57
 Dělam upravený dvoukanály na seriovku + 60ccm verze. Nějakej živější dvoukanál na Cup bych taky udělal. Bližší info na mailu.
Datum: 08. února 2012 18:57
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 jo děkuji.. ale když bych chtěl karbec s 19 difuzorem do serioviho motoru, mám jenom výfuk hikone, tak jak se změní jízdní lastnosti motorky? motory umím skládat ale s tuningem atd nemám moc skušeností tak se ptám
Datum: 08. února 2012 17:26
 Co dělate za upravy v motoru ?
Datum: 08. února 2012 17:02
Jméno: admin
IP: uživatel13183
 j
Datum: 08. února 2012 16:46
 standa:Vy děláte úpravy válců a motorů na pionýra?
Datum: 08. února 2012 14:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kdybys měl zájem mám tenhle karbec na prodej, téměř nejetý DellOrto 21mm 2T se 2 sadami trysek (každá stojí kolem pětikila), s 19mm Dellortem na náhradní díly a kolínkem k pio válci... Za 2000kč je to tvoje.
Datum: 08. února 2012 7:19
 Je to Dell Orto 19mm. Válec na tom je 2 kanál pro RS na VŠ. Klika origo 100mm,snížená hlava,rychlej 3Q(kvalt),Hikone,upravená výletovka. Ke kilu to jelo. Umim takovej válec udělat. Ale kdo by ho chtěl,tak k němu musí mít motor.....to už neni na seriovku....
Datum: 07. února 2012 23:38
 jirka: nemyslíš si snad že výkon motoru dělá jen ten karbec
Datum: 07. února 2012 21:59
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
Datum: 07. února 2012 21:50
Posl.aktualizace: 07. února 2012 22:41
 Tak dik mockrát za odpověd
Datum: 07. února 2012 22:41
 draku v minulem roce 2011
Datum: 07. února 2012 21:57
Jméno: lojza
IP: uživatel12849
 čáu seso jakto že už neprodavaš řetězove kolečko 9-ti zube?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 18:08
 draku jedno mam,, udelej objednavku a pripisto do objednavky,ja ho prihodim
Datum: 09. února 2012 18:08
Jméno: lojza
IP: uživatel12849
 ok... to potom budu mit asi trochu větši objednavku tak to přihodim
Datum: 07. února 2012 21:39
 bude za tyden
Datum: 07. února 2012 21:28
|



|