
No tipnul bych si že se nevejde, dej dotaz na výrobce. Každopádně my jsme vzali 90tkový rotor flákli k němu pět cívek (pólů) z pionýra přestružených na větší průměr rotoru, to celé (pochopitelně na vlastním statoru) jsme dali do kejvačky (ČZ) a poslední měření ukázaly při max. otáčkách kejvy výkon 120W. Reálný trvalý výkon však bude kolem 70W, při 12V napájení... to ti přijde malý výkon magneta jawy 90? Říkáme tomu lidový Vape

. Takže řešení máš přímo v motorce... Ikdybys použil origo zapalování, tak máš k dispozici tak 60W. Pochopitelně k tomu je nutný komplet překopat elektriku a elektroniku a můžeš si pak dovolit fláknout dopředu i 40/45W lampu... základem ale by bylo dozadu LED světlo s LED brzdovkou a zapalování DC-CDI, jinak ti dost výkonu zbytečně sežere indukční zapalko. Sekundárně je výhodou možnost připojení bezkontaktního snímání polohy kliky místo kladívka. Uznávám že pro neelektronika je výroba potřebných komponent nad jeho síly, ale je to optimální řešení a v pětipólové verzi ještě lepší... náklady na díly bych odhadl tak na sedm stovek (s Hall snímačem), takže oproti Vape dost úspora...