Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahojte draci, udělal jsem na svém mustangu celé GO motoru, a vše je OK, jenže s filtrem nechce jet, když ho sundám tak to jede v poho. Tak prosím poradtě, s punčochou na sání to není ono  Tipuju to na karburátor popř. jeho nastavení...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 17:01
 OK, zkusím vyměnit trisky. Jinak airbox s filtrem jsem zkoušel dávat jiný a bez výsledku
Datum: 29. května 2012 17:01
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak buď to může být ucpanej filtr nebo tak krabice ve které ten filtr je. pak to může být moc velká triska. jestli jsi ji čistil ocelákem nebo něčim podobně tvrdym, tak kup novou tisku. třeba ti to pomůže
Datum: 29. května 2012 10:24
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 vyvrtej do plastu větší díru
Datum: 29. května 2012 9:14
Jméno: dacek
IP: uživatel9474
 Ahoj draci chci se zeptat budu si dělat řidičák,no prej se jde když řidičák uděláte tak prej se to dá zaplatit aby byl za 3 dny hotovej.Chci se zeptat jestli to někdo zná nebo to tak někdo udělal. Díky za odpovědi mějte se a HLAVNĚ JEZDĚTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 11:00
 nevyplatí se do já ho měl hotovej po tejdnu ale nechtěli mi ho vydat, ale nakonec mi ho dali
Datum: 11. června 2012 11:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo přesně musíš už mít nějakej řidičák a nemá to cenu já dělal 2x papíry a vždy jsem je měl za 10 dní
Datum: 28. května 2012 21:22
 zdarec abys to měl rychleji tak musíš něco připlatit ale to si můžeš dovolit pokud už na něco řidičák máš, takže pokud děláš první tak si musíš počkat ta doba je kolem 2 týdnů. Já jsem ho měl za 7 dní - zrovna nebyl nával na úřadech
Datum: 28. května 2012 20:41
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 na žádosti o řidičák si můžeš zaškrtnout možnost aby ti ho vystavili už do sedmi dnů, za což se ale platí 500. normálně mají lhůtu asi 20 dní a to stojí jen 50Kč a z vlastní zkušenosti vím že to mívají hotové už do dvou týdnů. raději si tu chvilku počkej, benzín je drahý takže každá koruna dobrá
Datum: 28. května 2012 20:41
 Zdravim chtěl jsem se zeptat na čz 150, chtěl bych to zapojit na civku jak vetšinou býva u klasickych kyvačkach, jak to mám zapojit na co civku a na co přerušovač děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 20:00
 4au draci jak se jmenuje tyčka pod řidítky odborně (představec nebo tak něco ??? díky tomáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 19:03
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Čau draci, poradte mi nekdo se zvoněním v motoru, hrozně tam zvoní, jakoby od kliky nebo ojnice, a fichtl poslední dobou ztratil výkon. Poradtě někdo  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 7:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Měl by jsi strhnout hrany kanálů aby přez ně pěkně prebíhaly kroužky a nezadrhávaly protože když to neuděláš tak se může stát že kroužky prasknou
Datum: 27. června 2012 7:09
 zdarec chlapi.Tak tenhle problém mám taky,motor po go ,a při volnoběhu chrastí jako blázen,a když přidám tak je to v pohodě.Kroužky jsou v pohodě.Co se ztrhává jak otom tu stále mluvite.Já jsem totiž nic nestrhával.Dík za radu
Datum: 26. června 2012 21:37
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 a co takhle vytahaný pouzdro v oku ojnice?
Datum: 31. května 2012 17:09
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Pokudto máš po gennerálce tak si zapomnel srazit hrany pokud ne tak ti praskl kroužek nebo vytahanej primární řetěz.
Datum: 28. května 2012 23:21
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 to jsou prasklé pístní kroužky
Datum: 28. května 2012 20:37
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, prosím jaký mám vlastně fichl úhel sklonu přední vidlice. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 8:19
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Dík moc
Datum: 29. května 2012 8:19
 Je to 62 stupňů plus mínus
Datum: 28. května 2012 22:13
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 čau, draci, chcu se jen zeptat, ty držáky stupaček co sou tady v krámku na kývačku 250, jsou stejné jako ty na čz 175?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 16:49
 Čau draci. Mám problém s elektrikou v Jawě 21. Kámoš mi jí dal na opravu a zaboha nemůžu přijít na to co s ní je. Majitel, který ji měl před tím s ní jezdil údajně nějaký fichlácký crossový závod a tak byla elektronika celá nějak podivně udělaná. Jiskru ale házela. Po té co jsem všechny vyfikundace předchozího majitele odstranil tak jsem natáhl kabel ze zapalovací cívky (u magneta) na kladívka a z kladívka na cívku. Chtěl jsem seřídit karbec tak jsem tam udělal jen takovéto provizorní řešení, ale nehází jiskru. Cívky jsou ok, kde může být problém??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:56
 musíš mít od kladívek vše odpojené, jinak to měří kraviny přes cívky  , ty kontakty na kladívkách a šroubejk je držící musíš mít dobře odizolovaný z obou stran.
Datum: 01. června 2012 12:56
 No tak to nemám zkusil jsem to proměřit ohm metrem a je to nějaké divné. Když otevřu kladívka tak to proti kostře furt někudy vede proud. Nejspíš to bude u magneta přes tu cívku.... musím se na to ještě kouknout
Datum: 28. května 2012 16:28
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 máš dobře od izolované kladívko ?
Datum: 28. května 2012 16:09
 Zdar lidi , už nwm co tmu mustafu je . VE četvret jsme se s kamarádem rozhodli že pojedem do vedlejší vesnice , tak jsem nastartoval mustanga sedli jsme rozjeli se a jeli , už cestou se mi zdálo , že špatně tahne ale říkal jsem si to bude tím , že jedem dva , když jsme se tam dojeli tak jsem se jel projet sám , ale hned po vytočení de jednička do 3/4 celkem plynule ale na plnej se uplně začne dusit kuckat pak se rozjede a můžu tam hodit 2-jku u tý je toto samý . Karburátor je čistej vzducovej filtr taky s novou svíčkou to dělá taky , nikdy předtím to nedělal z ničeho nicse to stalo nevíte někdo co s tím je ??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 13:39
 Tak vyřešeno , dělala do vypadlá jehla v šoupátkový komoře
Datum: 30. května 2012 13:39
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar měl jsem asi stejnejnej problém jako ty a za boha sem na to přijít nemohl všechno sem prošel vyčistil a až jsem vyměnil indukční cívku tak to jelo třeba to bude taky
tak zkuš to a uvidíš mě taky jezdil normálně a pak začal vynechávat
Datum: 29. května 2012 13:18
 Jo svíčka byla zklepaná , spíš to tipuju na něco v karbecu co myslíte ??
Datum: 28. května 2012 18:25
 máš na svíčce skleplé elektrody u svíčky normál má 0,7mm a musíš ju sklepnout na 0,5mm
Datum: 28. května 2012 17:55
Jméno: Jawa
IP: uživatel11670
 A co svíčka máš tam novou.Já měl úplně stejní problém a musel jsem 5 km tlačit dom vyměnil jsem svíčku a teď tahá jak drak.Svíčka neházela jiskru pod tlakem.
Datum: 28. května 2012 17:00
 Kladívka jsou nová minulej rok dávaná , a není v nich pecka koukal jsem se , ale doted to jezdilo tak jak to je , tak tam někde nějaká zrada je , tohle léto jsem už tak 45 km najel bezproblému a ted tohleto
Datum: 28. května 2012 15:29
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 těsnění kolem karburátoru a kolínka-válce nebo skus posunout jehlu podle toho jaká je svíčka jestli čistá tak nahoru jeastli černá tak dolu.. skus profoukat celý karbec kompresorem taky mě to teď po zimě dělalo posunul jsem jehlu dolu o zářez a profoukal vše kolem karburátoru  zápalka se nedotýkám dobře přes 2000km
Datum: 28. května 2012 15:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na kladívka jestli na nich není pecka
Datum: 28. května 2012 14:59
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Čau, mám problém s babetou 210, když zapnu světla tak nejde vytočit do vysokých otáček a světla mžouraji a vynechávaj, pak zas nedávala jiskru vůbec a po týdnu se zase rozhodla že chytne z ničeho nic.... už nevím co s tím může být. Nemůže to být tím tyristorem ? A i jiskra se mi zdá docela slabá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 13:39
 Zdar draci, potřebuju poradit, jak nasadit pístní čep. Dal jsem ho na půl hodiny do mrazáku. Píst i kliku jsem nahřál a stejně tam ten pístní čep nejde a nejde nasadit. Asi před 200 km mi to taky nešlo nasadit, tak jsem pístní čep trošku obrousil po stranách a udělalo mi to tohle. http://david45623.rajce.idnes.cz/Pist/#DSCN6299.jpg Tím jsem si pos*al píst. Mám ještě jeden válec s pístem (po výbrusu) a znova tam ten obroušenej čep dávat nechci, ale jinej tam prostě dát nejde. Násilím to tam taky nechci mlátit. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 10:13
Jméno: rendolf
IP: uživatel6263
 zdravím nevím nevím dle fotky to vypadá jakokdybys měl čep nalisovaný v tom bronzovém oku.jak ti de čep za běžných teplot nasunout do oka?musí jít suvně.jinak nařej píst a čep chladit a mělo by to jít poměrně snadno
Datum: 29. května 2012 10:13
 už jsem se setkal s tím že píst byl tak skurveně udělán že když jsem tam ten čep nalisoval tak po ujetí asi 2 km píst praskl skus proměřit vnitřek pístu a samozřejmě i čep jestli jsou v normách, jestli jo stačí nahřát píst a nalisovat neměl by bejt problém čep ani ochlazovat nemusíš  nikdy jsem to nedělal a šlo to
Datum: 28. května 2012 16:26
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 čau no nevim teda když to tam chce jen nalisovat naco mu tam bude nějaká trubka? Prostě vezmeš ten čep dáš ho na okrajpísu tak jak by tam měl jít vezmeš dlouhej tenkej šroub( tak tenkej aby prošel čepem) pod hlavu šroubu dáš podložku o velokosti čepu tj 14,, nebo i oněco menší ale nejlepší je 14mm no a na druhé straně tí z pístu teď čumí kus šroubu tak tam hodíš podložku matku a stahuješ a tím se ti to tam nalisuje.. je dobrý to nahráť (píst ) a schladit čep ale de to i za studena
Datum: 28. května 2012 14:57
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Nahřát a zchladit, jak to děláš, a potom to tam nalisovat. Přípravek si uděláš ze šroubu, matice, kusu trubky a nějakých těch podložek. Alespoň tak mi to vždy fungovalo
Datum: 28. května 2012 13:53
 Zdravím, udělal jsem renovaci palivového přívodu, dal sem na svou jawu 23 novou paliv.hadici, na ni filtr paliva, nove sitko do ventilku a vyčistil jsem karbec. Jede mi to nadherne ale hned jak rastavim, dam neutral tak mi to na volnobeh udrzi asi 1sek., proste to hned chcipne a nedrzi. Nevite co s tim, nastaveni karburatoru atd jsem vse zkousel a nic. Dik moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 7:51
 vymačkaný ??
Datum: 29. května 2012 7:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak máš už vymačkaný šoupátko od stavěcího šroubku
Datum: 28. května 2012 15:00
 čau kluci proč se mi můj stroj dusí dávám ho dohromady ale teď když nastartuju tak nedrží volnoběh a když dám plnej držim ho tak asi za 2 sekundy slyšim takovou dutost a pak chcípne nevíte proč ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 7:16
 čus kluci chci si nechat upravit válec na pincka.znáte nějaké borce co to dělajů.já znám jen stejskyho ale chtěl bych to třeba s klapkou a nebo i jiné.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel13847
 Když je to odkaz na stejskalovou nabídku,tak je prodává asi Stejskal,ne  Jinak to mělo potvrdit,že Stejsky už dělá i klapkáče
Datum: 28. května 2012 15:06
 pepek: ty valce prodavaš ?
Datum: 28. května 2012 14:41
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 http://www.ms50.cz/nab/o_20.jpg
Datum: 28. května 2012 8:18
 Standa Hrbek to dela ale nevim jestli aj s klapkou a jinyma vecka .. tady je na nej email standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 27. května 2012 23:19
Jméno: mastnatyc
IP: uživatel10415
 zdar draci, je potreba na 8 vybrus, nejak upravovat hlavu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 8:24
Jméno: standa
IP: uživatel13847
 Občas se stane,že je válec špatně vyrobený a je o pár desetin delší,chybou je že píst nedojíždí na hranu válce,a celý časování je tim posunutý....vedlejší efekt je,že při velkym vrtání nemuže narážet píst do užší hlavy....origo Česká hlava má totiž průměr 39mm....polská má něco okolo 40mm
Datum: 28. května 2012 8:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 co je horsi , kompresni pomer se dostava do zbytecnejch hodnot, vychazi to 1 ojnice na sezonu
Datum: 27. května 2012 23:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 mATES NEVIM JAK tobe ale me se motor prehrival a ztracel vykon , po zvetseni spalovaku vykon zustal a motor nevadne
Datum: 27. května 2012 22:56
 asi záleží na výrobci pístu
Datum: 27. května 2012 22:10
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 to sou mi noivinky já mám taknajeto 2tkm a bez problému s origo hlavou
Datum: 27. května 2012 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel13845
 Ano,rozšířit minimálně na 40mm.
Datum: 27. května 2012 21:32
 zdarvim, nemáte někdo zkušenosti s touhle spínací skříňkou, chci ji dávat na mustanga,,,ale nevím jak přesně zapojit elektriku, na obrázkách v popisu zboží z těch obrázků se v tom nevyznám...(ten první je tak a druhej jinak.. zapojenej(očíslovanej)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 21:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dle mě se na spín. nic nemění, příp to uděláš jako já, že sem zapojil světla natvrdo a mám bud jen start, nebo vyp.
Datum: 27. května 2012 21:16
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html
Datum: 27. května 2012 21:04
Jméno: Michal
IP: uživatel10628
 Čus Jawaři  na fichtlu mi pořád odcházejí svíčky!  Můžu poprosit o radu čím by to mohlo být? Gufera mám nové a poměr benzinu s olejem taky v pohodě, ten benzin liju i do druheho dachla a jezdí v pohodě.... Mohli by jste mi poradit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 12:19
 Jeste taky zkus vymenit kondenzator, i vadnej kondenzator muze zpusobovat odchazeni svicek
Datum: 28. května 2012 12:19
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Mě odcházely svíčky jen vlivem příliš vysoké teploty hlavy (na vině tehdy byl vysoký kompresní poměr laděného motoru, čerstvý výbrus a chudá směs - bože jak často já tehdy přidíral  ). Pokud nevyhazuješ svíčky co mají zkratované jiskřiště karbonem, což lze opravit drátěným kartáčem, tak nevidím jiný důvod, než vnitřní destrukci svíčky a to pouze mechanicky (vibrace- ale to snášej podle mě svíčky v pohodě) a pak už jen vlivem nadměrného tepla...
Datum: 28. května 2012 8:26
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ja osobně jezdím ted přes léto na seriovce na n14c a pokud je krize a nic neni po ruce tak vytahuju stare n15c, ale jinak bych to na nic jiného nevidel
Datum: 27. května 2012 21:40
Jméno: Michal
IP: uživatel10628
 svíčky brisk N14 YC se mi zdá. Kouknu na ten předstih a uvidím  ale včera jela normálně a dneska mi ničil svíčky
Datum: 27. května 2012 21:18
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ja bych se spíš mrk na předstih a ještě napiš co za svíčky používáš
Datum: 27. května 2012 21:11
Jméno: TOM
IP: uživatel6617
 cau dracici  hele hosi vypaloval jsem ladak a sloupla se mi barva ze jo to je pochopitelny  ale zajma me jestly staci nastrikat ten vyfuk normalnim sprejem nebo tam dat sprej do vysich teplot diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 9:45
Jméno: mustaf10
IP: uživatel13851
 raci stetce, nes sprejem a do teplot 300
Datum: 29. května 2012 9:45
 Tobě se nezobrazil muj příspěvek?
Datum: 27. května 2012 21:04
Jméno: TOM
IP: uživatel6617
 spis bych tam dal cernou barvu tk co postacil by normal sprej nebo teplotni ? :O
Datum: 27. května 2012 21:02
 čuš natři do střibřenkou  to je vypalovací barva
Datum: 27. května 2012 20:52
 Na vejfuku jsou docely vysoký teploty, tak bych tam asi dal sprej do vyšších teplot...
Datum: 27. května 2012 19:25
Jméno: martin
IP: uživatel13764
 má někdo skušenost z výměnou vložek v předních tlumičích?jak to tam narazit?mají ty horní vložky nějaké dorazi??na svojí vidlici mám prostřední vložku až nahoře jak je to možné?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 18:35
Jméno: martin
IP: uživatel13764
 zátku by problém vyšroubovat nebylo ale to by tam musela nějaká byt je to vidlice že povím na tlumičích nahoře 2 šroubky co drží pružinu a pak sundal horní část brýlí a prostě to sundám a v každé vidli je pak jen díra pro šroub a je tam jak kdyby podložky a je to navařené taže z vrchu se tam nedostanu co stím?kdyby někdo nevěděl co myslím tak pošlu fotku
Datum: 28. května 2012 18:35
 a to je problém tu zátku nahoře vyšrubovat? pak je to průchozí
Datum: 27. května 2012 20:26
Jméno: martin
IP: uživatel13764
 ale jak?to je vidle kde nahoře je jen díra na šroub není to pruchozí celé..když tam dám něco tenkohé tak si rozbyju
Datum: 27. května 2012 19:42
 Tak jí zklepeš zpět, ne?
Datum: 27. května 2012 19:33
Jméno: martin
IP: uživatel13764
 a když se mi ta horní pohla víc na horu dostnu ju nějak zpátky dole?
Datum: 27. května 2012 19:15
 Tu horní natluču, vystružim a pak jí naklepu o 16cm hlouběji do vidlice, spodní naklepu a vystružim...
Datum: 27. května 2012 18:56
Jméno: lukáš
IP: uživatel12770
 Zdar draci, potřebuju nutně vědět, jestli pasuje rozeta z 05 na 20 nebo 21. Prosím o co nejrychlejší odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 18:50
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 ano pasuje
Datum: 27. května 2012 18:50
|



|