slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  510  511  512  513  514  515  516  517  518  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahojte draci, udělal jsem na svém mustangu celé GO motoru, a vše je OK, jenže s filtrem nechce jet, když ho sundám tak to jede v poho. Tak prosím poradtě, s punčochou na sání to není ono:-D Tipuju to na karburátor popř. jeho nastavení... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, zkusím vyměnit trisky. Jinak airbox s filtrem jsem zkoušel dávat jiný a bez výsledku
 
 
Datum: 29. května 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak buď to může být ucpanej filtr nebo tak krabice ve které ten filtr je. pak to může být moc velká triska. jestli jsi ji čistil ocelákem nebo něčim podobně tvrdym, tak kup novou tisku. třeba ti to pomůže
 
 
Datum: 29. května 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12352    
vyvrtej do plastu větší díru
 
 
Datum: 29. května 2012 9:14
 
 
 
 
Jméno: dacek      IP: uživatel9474    
Ahoj draci chci se zeptat budu si dělat řidičák,no prej se jde když řidičák uděláte tak prej se to dá zaplatit aby byl za 3 dny hotovej.Chci se zeptat jestli to někdo zná nebo to tak někdo udělal. Díky za odpovědi mějte se a HLAVNĚ JEZDĚTE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevyplatí se do já ho měl hotovej po tejdnu ale nechtěli mi ho vydat, ale nakonec mi ho dali :-D
 
 
Datum: 11. června 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo přesně musíš už mít nějakej řidičák a nemá to cenu já dělal 2x papíry a vždy jsem je měl za 10 dní
 
 
Datum: 28. května 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec abys to měl rychleji tak musíš něco připlatit ale to si můžeš dovolit pokud už na něco řidičák máš, takže pokud děláš první tak si musíš počkat ta doba je kolem 2 týdnů. Já jsem ho měl za 7 dní - zrovna nebyl nával na úřadech :-D
 
 
Datum: 28. května 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
na žádosti o řidičák si můžeš zaškrtnout možnost aby ti ho vystavili už do sedmi dnů, za což se ale platí 500. normálně mají lhůtu asi 20 dní a to stojí jen 50Kč a z vlastní zkušenosti vím že to mívají hotové už do dvou týdnů. raději si tu chvilku počkej, benzín je drahý takže každá koruna dobrá
 
 
Datum: 28. května 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: aikidot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim chtěl jsem se zeptat na čz 150, chtěl bych to zapojit na civku jak vetšinou býva u klasickych kyvačkach, jak to mám zapojit na co civku a na co přerušovač děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13850    
4au draci jak se jmenuje tyčka pod řidítky odborně (představec nebo tak něco ??? díky tomáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
Čau draci, poradte mi nekdo se zvoněním v motoru, hrozně tam zvoní, jakoby od kliky nebo ojnice, a fichtl poslední dobou ztratil výkon. Poradtě někdo ;-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 7:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Měl by jsi strhnout hrany kanálů aby přez ně pěkně prebíhaly kroužky a nezadrhávaly protože když to neuděláš tak se může stát že kroužky prasknou
 
 
Datum: 27. června 2012 7:09
 
 
 
 
Jméno: antonín kárník      E-mail:      IP: uživatel14028    
zdarec chlapi.Tak tenhle problém mám taky,motor po go ,a při volnoběhu chrastí jako blázen,a když přidám tak je to v pohodě.Kroužky jsou v pohodě.Co se ztrhává jak otom tu stále mluvite.Já jsem totiž nic nestrhával.Dík za radu
 
 
Datum: 26. června 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13025    
a co takhle vytahaný pouzdro v oku ojnice?
 
 
Datum: 31. května 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Pokudto máš po gennerálce tak si zapomnel srazit hrany pokud ne tak ti praskl kroužek nebo vytahanej primární řetěz.
 
 
Datum: 28. května 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
to jsou prasklé pístní kroužky
 
 
Datum: 28. května 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ahoj, prosím jaký mám vlastně fichl úhel sklonu přední vidlice. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 8:19
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Dík moc
 
 
Datum: 29. května 2012 8:19
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to 62 stupňů plus mínus
 
 
Datum: 28. května 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
čau, draci, chcu se jen zeptat, ty držáky stupaček co sou tady v krámku na kývačku 250, jsou stejné jako ty na čz 175? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Mám problém s elektrikou v Jawě 21. Kámoš mi jí dal na opravu a zaboha nemůžu přijít na to co s ní je. Majitel, který ji měl před tím s ní jezdil údajně nějaký fichlácký crossový závod a tak byla elektronika celá nějak podivně udělaná. Jiskru ale házela. Po té co jsem všechny vyfikundace předchozího majitele odstranil tak jsem natáhl kabel ze zapalovací cívky (u magneta) na kladívka a z kladívka na cívku. Chtěl jsem seřídit karbec tak jsem tam udělal jen takovéto provizorní řešení, ale nehází jiskru. Cívky jsou ok, kde může být problém??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš mít od kladívek vše odpojené, jinak to měří kraviny přes cívky ;-) , ty kontakty na kladívkách a šroubejk je držící musíš mít dobře odizolovaný z obou stran.
 
 
Datum: 01. června 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to nemám zkusil jsem to proměřit ohm metrem a je to nějaké divné. Když otevřu kladívka tak to proti kostře furt někudy vede proud. Nejspíš to bude u magneta přes tu cívku.... musím se na to ještě kouknout
 
 
Datum: 28. května 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
máš dobře od izolované kladívko ?
 
 
Datum: 28. května 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Zdar lidi , už nwm co tmu mustafu je . VE četvret jsme se s kamarádem rozhodli že pojedem do vedlejší vesnice , tak jsem nastartoval mustanga sedli jsme rozjeli se a jeli , už cestou se mi zdálo , že špatně tahne ale říkal jsem si to bude tím , že jedem dva , když jsme se tam dojeli tak jsem se jel projet sám , ale hned po vytočení de jednička do 3/4 celkem plynule ale na plnej se uplně začne dusit kuckat pak se rozjede a můžu tam hodit 2-jku u tý je toto samý . Karburátor je čistej vzducovej filtr taky s novou svíčkou to dělá taky , nikdy předtím to nedělal z ničeho nicse to stalo nevíte někdo co s tím je ?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel13863    
Tak vyřešeno , dělala do vypadlá jehla v šoupátkový komoře :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
zdar měl jsem asi stejnejnej problém jako ty a za boha sem na to přijít nemohl všechno sem prošel vyčistil a až jsem vyměnil indukční cívku tak to jelo třeba to bude taky tak zkuš to a uvidíš mě taky jezdil normálně a pak začal vynechávat
 
 
Datum: 29. května 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Jo svíčka byla zklepaná , spíš to tipuju na něco v karbecu co myslíte ??
 
 
Datum: 28. května 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš na svíčce skleplé elektrody u svíčky normál má 0,7mm a musíš ju sklepnout na 0,5mm
 
 
Datum: 28. května 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel11670    
A co svíčka máš tam novou.Já měl úplně stejní problém a musel jsem 5 km tlačit dom vyměnil jsem svíčku a teď tahá jak drak.Svíčka neházela jiskru pod tlakem.
 
 
Datum: 28. května 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Kladívka jsou nová minulej rok dávaná , a není v nich pecka koukal jsem se , ale doted to jezdilo tak jak to je , tak tam někde nějaká zrada je , tohle léto jsem už tak 45 km najel bezproblému a ted tohleto :-(
 
 
Datum: 28. května 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
těsnění kolem karburátoru a kolínka-válce nebo skus posunout jehlu podle toho jaká je svíčka jestli čistá tak nahoru jeastli černá tak dolu.. skus profoukat celý karbec kompresorem taky mě to teď po zimě dělalo posunul jsem jehlu dolu o zářez a profoukal vše kolem karburátoru ;-) zápalka se nedotýkám dobře přes 2000km :-)
 
 
Datum: 28. května 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni na kladívka jestli na nich není pecka
 
 
Datum: 28. května 2012 14:59
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
Čau, mám problém s babetou 210, když zapnu světla tak nejde vytočit do vysokých otáček a světla mžouraji a vynechávaj, pak zas nedávala jiskru vůbec a po týdnu se zase rozhodla že chytne z ničeho nic.... už nevím co s tím může být. Nemůže to být tím tyristorem ? A i jiskra se mi zdá docela slabá... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit, jak nasadit pístní čep. Dal jsem ho na půl hodiny do mrazáku. Píst i kliku jsem nahřál a stejně tam ten pístní čep nejde a nejde nasadit. Asi před 200 km mi to taky nešlo nasadit, tak jsem pístní čep trošku obrousil po stranách a udělalo mi to tohle. http://david45623.rajce.idnes.cz/Pist/#DSCN6299.jpg Tím jsem si pos*al píst. Mám ještě jeden válec s pístem (po výbrusu) a znova tam ten obroušenej čep dávat nechci, ale jinej tam prostě dát nejde. Násilím to tam taky nechci mlátit. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: rendolf      IP: uživatel6263    
zdravím nevím nevím dle fotky to vypadá jakokdybys měl čep nalisovaný v tom bronzovém oku.jak ti de čep za běžných teplot nasunout do oka?musí jít suvně.jinak nařej píst a čep chladit a mělo by to jít poměrně snadno
 
 
Datum: 29. května 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem se setkal s tím že píst byl tak skurveně udělán že když jsem tam ten čep nalisoval tak po ujetí asi 2 km píst praskl skus proměřit vnitřek pístu a samozřejmě i čep jestli jsou v normách, jestli jo stačí nahřát píst a nalisovat neměl by bejt problém čep ani ochlazovat nemusíš ;-) nikdy jsem to nedělal a šlo to :-)
 
 
Datum: 28. května 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13025    
čau no nevim teda když to tam chce jen nalisovat naco mu tam bude nějaká trubka? Prostě vezmeš ten čep dáš ho na okrajpísu tak jak by tam měl jít vezmeš dlouhej tenkej šroub( tak tenkej aby prošel čepem) pod hlavu šroubu dáš podložku o velokosti čepu tj 14,, nebo i oněco menší ale nejlepší je 14mm no a na druhé straně tí z pístu teď čumí kus šroubu tak tam hodíš podložku matku a stahuješ a tím se ti to tam nalisuje.. je dobrý to nahráť (píst ) a schladit čep ale de to i za studena
 
 
Datum: 28. května 2012 14:57
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Nahřát a zchladit, jak to děláš, a potom to tam nalisovat. Přípravek si uděláš ze šroubu, matice, kusu trubky a nějakých těch podložek. Alespoň tak mi to vždy fungovalo :-)
 
 
Datum: 28. května 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, udělal jsem renovaci palivového přívodu, dal sem na svou jawu 23 novou paliv.hadici, na ni filtr paliva, nove sitko do ventilku a vyčistil jsem karbec. Jede mi to nadherne ale hned jak rastavim, dam neutral tak mi to na volnobeh udrzi asi 1sek., proste to hned chcipne a nedrzi. Nevite co s tim, nastaveni karburatoru atd jsem vse zkousel a nic. Dik moc za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 7:51
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymačkaný ??
 
 
Datum: 29. května 2012 7:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak máš už vymačkaný šoupátko od stavěcího šroubku
 
 
Datum: 28. května 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau kluci proč se mi můj stroj dusí dávám ho dohromady ale teď když nastartuju tak nedrží volnoběh a když dám plnej držim ho tak asi za 2 sekundy slyšim takovou dutost a pak chcípne nevíte proč ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 7:16
 
 
 
 
Jméno: rendolf      E-mail:      IP: uživatel6263    
čus kluci chci si nechat upravit válec na pincka.znáte nějaké borce co to dělajů.já znám jen stejskyho ale chtěl bych to třeba s klapkou a nebo i jiné.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13847    
Když je to odkaz na stejskalovou nabídku,tak je prodává asi Stejskal,ne;-) Jinak to mělo potvrdit,že Stejsky už dělá i klapkáče
 
 
Datum: 28. května 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepek: ty valce prodavaš ?
 
 
Datum: 28. května 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
http://www.ms50.cz/nab/o_20.jpg
 
 
Datum: 28. května 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa Hrbek to dela ale nevim jestli aj s klapkou a jinyma vecka .. tady je na nej email standa.hrbek@seznam.cz
 
 
Datum: 27. května 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: mastnatyc      IP: uživatel10415    
zdar draci, je potreba na 8 vybrus, nejak upravovat hlavu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13847    
Občas se stane,že je válec špatně vyrobený a je o pár desetin delší,chybou je že píst nedojíždí na hranu válce,a celý časování je tim posunutý....vedlejší efekt je,že při velkym vrtání nemuže narážet píst do užší hlavy....origo Česká hlava má totiž průměr 39mm....polská má něco okolo 40mm
 
 
Datum: 28. května 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
co je horsi , kompresni pomer se dostava do zbytecnejch hodnot, vychazi to 1 ojnice na sezonu
 
 
Datum: 27. května 2012 23:04
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
mATES NEVIM JAK tobe ale me se motor prehrival a ztracel vykon , po zvetseni spalovaku vykon zustal a motor nevadne
 
 
Datum: 27. května 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi záleží na výrobci pístu
 
 
Datum: 27. května 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
to sou mi noivinky já mám taknajeto 2tkm a bez problému s origo hlavou
 
 
Datum: 27. května 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13845    
Ano,rozšířit minimálně na 40mm.
 
 
Datum: 27. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      E-mail:      IP: uživatel13743    
zdarvim, nemáte někdo zkušenosti s touhle spínací skříňkou, chci ji dávat na mustanga,,,ale nevím jak přesně zapojit elektriku, na obrázkách v popisu zboží z těch obrázků se v tom nevyznám...(ten první je tak a druhej jinak.. zapojenej(očíslovanej) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
dle mě se na spín. nic nemění, příp to uděláš jako já, že sem zapojil světla natvrdo a mám bud jen start, nebo vyp.
 
 
Datum: 27. května 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html
 
 
Datum: 27. května 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel10628    
Čus Jawaři ;-) na fichtlu mi pořád odcházejí svíčky! :-( Můžu poprosit o radu čím by to mohlo být? Gufera mám nové a poměr benzinu s olejem taky v pohodě, ten benzin liju i do druheho dachla a jezdí v pohodě.... Mohli by jste mi poradit? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeste taky zkus vymenit kondenzator, i vadnej kondenzator muze zpusobovat odchazeni svicek ;-)
 
 
Datum: 28. května 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
Mě odcházely svíčky jen vlivem příliš vysoké teploty hlavy (na vině tehdy byl vysoký kompresní poměr laděného motoru, čerstvý výbrus a chudá směs - bože jak často já tehdy přidíral :-D ). Pokud nevyhazuješ svíčky co mají zkratované jiskřiště karbonem, což lze opravit drátěným kartáčem, tak nevidím jiný důvod, než vnitřní destrukci svíčky a to pouze mechanicky (vibrace- ale to snášej podle mě svíčky v pohodě) a pak už jen vlivem nadměrného tepla...
 
 
Datum: 28. května 2012 8:26
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
ja osobně jezdím ted přes léto na seriovce na n14c a pokud je krize a nic neni po ruce tak vytahuju stare n15c, ale jinak bych to na nic jiného nevidel
 
 
Datum: 27. května 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel10628    
svíčky brisk N14 YC se mi zdá. Kouknu na ten předstih a uvidím :-) ale včera jela normálně a dneska mi ničil svíčky :-(
 
 
Datum: 27. května 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
ja bych se spíš mrk na předstih a ještě napiš co za svíčky používáš
 
 
Datum: 27. května 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: TOM      IP: uživatel6617    
cau dracici:-) hele hosi vypaloval jsem ladak a sloupla se mi barva ze jo to je pochopitelny :-) ale zajma me jestly staci nastrikat ten vyfuk normalnim sprejem nebo tam dat sprej do vysich teplot diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel13851    
raci stetce, nes sprejem a do teplot 300
 
 
Datum: 29. května 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tobě se nezobrazil muj příspěvek?
 
 
Datum: 27. května 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: TOM      IP: uživatel6617    
spis bych tam dal cernou barvu tk co postacil by normal sprej nebo teplotni ? :O
 
 
Datum: 27. května 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: smigi21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čuš natři do střibřenkou :-D to je vypalovací barva :-D
 
 
Datum: 27. května 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na vejfuku jsou docely vysoký teploty, tak bych tam asi dal sprej do vyšších teplot...
 
 
Datum: 27. května 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13764    
má někdo skušenost z výměnou vložek v předních tlumičích?jak to tam narazit?mají ty horní vložky nějaké dorazi??na svojí vidlici mám prostřední vložku až nahoře jak je to možné?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13764    
zátku by problém vyšroubovat nebylo ale to by tam musela nějaká byt je to vidlice že povím na tlumičích nahoře 2 šroubky co drží pružinu a pak sundal horní část brýlí a prostě to sundám a v každé vidli je pak jen díra pro šroub a je tam jak kdyby podložky a je to navařené taže z vrchu se tam nedostanu co stím?kdyby někdo nevěděl co myslím tak pošlu fotku
 
 
Datum: 28. května 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to je problém tu zátku nahoře vyšrubovat? pak je to průchozí
 
 
Datum: 27. května 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13764    
ale jak?to je vidle kde nahoře je jen díra na šroub není to pruchozí celé..když tam dám něco tenkohé tak si rozbyju
 
 
Datum: 27. května 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jí zklepeš zpět, ne?
 
 
Datum: 27. května 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13764    
a když se mi ta horní pohla víc na horu dostnu ju nějak zpátky dole?
 
 
Datum: 27. května 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tu horní natluču, vystružim a pak jí naklepu o 16cm hlouběji do vidlice, spodní naklepu a vystružim...
 
 
Datum: 27. května 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel12770    
Zdar draci, potřebuju nutně vědět, jestli pasuje rozeta z 05 na 20 nebo 21. Prosím o co nejrychlejší odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
ano pasuje
 
 
Datum: 27. května 2012 18:50
 
<  510  511  512  513  514  515  516  517  518  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 8:28:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu