česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Tomášek      E-mail:      IP: uživatel14462    
cus draci mam problem jazapojim jawa 250/559 tak abych nemusel mit baterku kdyz nemam jine zapalko .rosta odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 12:43
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Tomášku ptat se možeš!Ale musíš psat tak jak to opravdu je.Dyž já nevím čemu říkáš zápalko?Esli myslíš dynamo s relátkem?Tak ta pravá svorka je označena "61" a tá vedle "51".Na 61 ide napětí jak se začne točit motor.Na 51 ide napětí až sepne relé.Indučku zapoj na 61 a druhej na kladivko.Pokud bys chtěl aj svítit tak světla zapoj na 51!A ty čísla se mě furt pletly!Toš sem kvúli Tobě hledal schemata až sem našel.Já mám Internet enom pár týdnú, toš mě to ešče nenapadne, že to možu nechat vyhledat,Ono je tam asi všechno, ale člověk se musí aj trochu snažit.Ešče si zadej "el.schema jawa" a tam se na to podívej.Tam je věcí!A pokud tam uvidíš, že na 250/353 ja jiná spínačka než máš ty, tak to nevadí to dynamo je tam stejný.A na spínačce 250/559 stačilo otočit klíčkem doleva a dalo se lepší roztláčet.Na tech schematech nemusí sedět poloha vývodú tam ide o funkčnost.A sú tam čísla!Prohlídni si to vyzkúšej a dej aj vědět jak to dopadlo!!!toš tak.
 
 
Datum: 30. září 2012 12:43
 
 
 
 
Jméno: Tomášek      IP: uživatel14462    
prosim te ja vim ze uz otravuju ale poslouchej s zapalka mam 2 vivody tel v levo je na dobijeni a ten v pravo je 15 na inducku + kladivko drat kterej cede do jednicky a zvlast rele jak ti drati dat .tomasek uz naposledi pisu .
 
 
Datum: 30. září 2012 0:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Jéžiši Kriste!Drát od zapalování?Proč nenapíšeš drát od kladivka?Ten drát od kladivka dej na indučku.A druhej z indučky na tú pravú od relátka.A musí to jit roztlačit! Dřív dyž sme radioamatéři chtěli povolení k vysílání toš sme museli první vysílač postavit z jednotlivých součástek a nikdo se nás neptal kde je vezneme. A info a schemata sme museli zchánět sami.To by dnes bylo placu na silnici dyby to platilo aj tady!
 
 
Datum: 29. září 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: Tomášek      IP: uživatel14462    
cus udelal sem to tak a dalsi drat mam dat kam z leve svoky mam dat drat ktery povede do inducky.
 
 
Datum: 28. září 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Nemyslím dobíjení zapojit na uhlík!Ptal ses:"od zapalovani de jeden drát na dobíjení jak to zapojit do rele"Tak Ti odpovidám:"drát od zapalování na pravou svorku nebo na uhlík"Uhlík je zapojenej na pravou svorku.Na tu vedlejší by to šlo taky, ale musel bys víc tlačit aby seplo relé!
 
 
Datum: 28. září 2012 0:27
 
 
 
 
Jméno: Tomášek      IP: uživatel14462    
necha pu to jak to myslis dobijeni zapojit na uhlik nebo kam
 
 
Datum: 27. září 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Tomášku!Já ty barevný písmema nemožu přečíst!Ten drát od zapalování dej na tu pravou svorku.Nebo na uhlík.A taky kontroluj teplotu indučky. Pokud tam nemáš baterku,, tak aby to dynamo nedávalo moc!A nehřála se!
 
 
Datum: 26. září 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: Tomášek      IP: uživatel14462    
hele od zapalovani de jeden drat na dobijeni jak to zapojit do rele a by to slo natocit .rosta
 
 
Datum: 24. září 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: tomasek      E-mail:      IP: uživatel14485    
cus ja nemam zedne draty musim je natahnout .
 
 
Datum: 20. září 2012 9:47
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No čekám a nic!Esli máš relátko mimo dynamo tak napiš jaký dráty ti čúhajú z dynama a potom budem pokračovat.Možeš napsat aj meilovú adresu!A do terénu je baterka to nejlepší co može byt.Dyť ty otřese ju za nejakej čas vysypú!Toš tak.Dúfam, že nebudu čekat týdeň!To zas zapomenu!
 
 
Datum: 16. září 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
To relátko máš mimo dynamo jo?
 
 
Datum: 16. září 2012 1:45
 
 
 
 
Jméno: Tomášek      IP: uživatel14462    
a jak teda zapojit to relatko ja ho mam ale nevim jak to zapojit aby tam nemusela baterka bít.
 
 
Datum: 16. září 2012 1:17
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ešče sem si uvědomil,že ona ta cívka má asi aj vysokonapěťový vinutí.Tak potom to vysoký napětí odstranit a ten silný drát pokud je přerušený musí jit vyměnit.A potom použit klasickú indučku napájenú z tejto cívky!
 
 
Datum: 15. září 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Tomášku!Tak převinút by se určitě nedala pokud odešla a neřekla kam ide.Pokud bys ju zdohnal tak převínut musí jít.A předělávat na Pionýra taky néni jednoduchý.Pokud tam máš relé, tak zapoj zapalování na ten druhý kontak než se zapojuje baterka.Potom to dává eletriku ešče než sepne relé. Pokud tam relé není je to trochu složitější zapojit, ale pořád jednodušší než tam dat to z Pionýra.Toš tak!
 
 
Datum: 15. září 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je blbé.. možna by se dala převinout
 
 
Datum: 15. září 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Tomášek      E-mail:      IP: uživatel14462    
ja to zapalovani mam bylo tam uvodne dany ale odesla civka a neni k sehnani .
 
 
Datum: 15. září 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo jeste jedn amožnost... sehnat zapalování ze startovacího motoru DTčka (buldozer) a předělat to na něj.. známej to tak má na domácí fréze a na start páku to háže nádhernou jiskru, narozdíl od zapalování z pionýra
 
 
Datum: 15. září 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je na nic.. radši uprav na zapalování z pionýra.. roztláčet budeš muset tak jako jak,.
 
 
Datum: 15. září 2012 14:14
 
 
 
 
Jméno: Tomášek      E-mail:      IP: uživatel14462    
ale ja to mam predelani na cross a to zapalko nevim jak zapoji s inducky vedou 2 drati mam je zapojeni 1 na kladivko 15 na 15cku a dobijeni nemam zapojen negdo mi rikal ze se to musi dat pres rele
 
 
Datum: 15. září 2012 11:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strašný problem koupit si baterku, že? .. když na to nemáš tak NEJEZDI!!!
 
 
Datum: 15. září 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Tomášku!Šak otočíš klíček doleva a motorku roztlačíš!
 
 
Datum: 15. září 2012 0:10
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 21:09:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu