 cus draci mam problem jazapojim jawa 250/559 tak abych nemusel mit baterku kdyz nemam jine zapalko .rosta
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 12:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Tomášku ptat se možeš!Ale musíš psat tak jak to opravdu je.Dyž já nevím čemu říkáš zápalko?Esli myslíš dynamo s relátkem?Tak ta pravá svorka je označena "61" a tá vedle "51".Na 61 ide napětí jak se začne točit motor.Na 51 ide napětí až sepne relé.Indučku zapoj na 61 a druhej na kladivko.Pokud bys chtěl aj svítit tak světla zapoj na 51!A ty čísla se mě furt pletly!Toš sem kvúli Tobě hledal schemata až sem našel.Já mám Internet enom pár týdnú, toš mě to ešče nenapadne, že to možu nechat vyhledat,Ono je tam asi všechno, ale člověk se musí aj trochu snažit.Ešče si zadej "el.schema jawa" a tam se na to podívej.Tam je věcí!A pokud tam uvidíš, že na 250/353 ja jiná spínačka než máš ty, tak to nevadí to dynamo je tam stejný.A na spínačce 250/559 stačilo otočit klíčkem doleva a dalo se lepší roztláčet.Na tech schematech nemusí sedět poloha vývodú tam ide o funkčnost.A sú tam čísla!Prohlídni si to vyzkúšej a dej aj vědět jak to dopadlo!!!toš tak.
Datum: 30. září 2012 12:43
Jméno: Tomášek
IP: uživatel14462
 prosim te ja vim ze uz otravuju ale poslouchej s zapalka mam 2 vivody tel v levo je na dobijeni a ten v pravo je 15 na inducku + kladivko drat kterej cede do jednicky a zvlast rele jak ti drati dat .tomasek uz naposledi pisu .
Datum: 30. září 2012 0:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jéžiši Kriste!Drát od zapalování?Proč nenapíšeš drát od kladivka?Ten drát od kladivka dej na indučku.A druhej z indučky na tú pravú od relátka.A musí to jit roztlačit! Dřív dyž sme radioamatéři chtěli povolení k vysílání toš sme museli první vysílač postavit z jednotlivých součástek a nikdo se nás neptal kde je vezneme. A info a schemata sme museli zchánět sami.To by dnes bylo placu na silnici dyby to platilo aj tady!
Datum: 29. září 2012 21:22
Jméno: Tomášek
IP: uživatel14462
 cus udelal sem to tak a dalsi drat mam dat kam z leve svoky mam dat drat ktery povede do inducky.
Datum: 28. září 2012 20:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nemyslím dobíjení zapojit na uhlík!Ptal ses:"od zapalovani de jeden drát na dobíjení jak to zapojit do rele"Tak Ti odpovidám:"drát od zapalování na pravou svorku nebo na uhlík"Uhlík je zapojenej na pravou svorku.Na tu vedlejší by to šlo taky, ale musel bys víc tlačit aby seplo relé!
Datum: 28. září 2012 0:27
Jméno: Tomášek
IP: uživatel14462
 necha pu to jak to myslis dobijeni zapojit na uhlik nebo kam
Datum: 27. září 2012 19:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Tomášku!Já ty barevný písmema nemožu přečíst!Ten drát od zapalování dej na tu pravou svorku.Nebo na uhlík.A taky kontroluj teplotu indučky. Pokud tam nemáš baterku,, tak aby to dynamo nedávalo moc!A nehřála se!
Datum: 26. září 2012 21:07
Jméno: Tomášek
IP: uživatel14462
 hele od zapalovani de jeden drat na dobijeni jak to zapojit do rele a by to slo natocit .rosta
Datum: 24. září 2012 15:07
 cus ja nemam zedne draty musim je natahnout .
Datum: 20. září 2012 9:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No čekám a nic!Esli máš relátko mimo dynamo tak napiš jaký dráty ti čúhajú z dynama a potom budem pokračovat.Možeš napsat aj meilovú adresu!A do terénu je baterka to nejlepší co može byt.Dyť ty otřese ju za nejakej čas vysypú!Toš tak.Dúfam, že nebudu čekat týdeň!To zas zapomenu!
Datum: 16. září 2012 23:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 To relátko máš mimo dynamo jo?
Datum: 16. září 2012 1:45
Jméno: Tomášek
IP: uživatel14462
 a jak teda zapojit to relatko ja ho mam ale nevim jak to zapojit aby tam nemusela baterka bít.
Datum: 16. září 2012 1:17
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče sem si uvědomil,že ona ta cívka má asi aj vysokonapěťový vinutí.Tak potom to vysoký napětí odstranit a ten silný drát pokud je přerušený musí jit vyměnit.A potom použit klasickú indučku napájenú z tejto cívky!
Datum: 15. září 2012 21:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Tomášku!Tak převinút by se určitě nedala pokud odešla a neřekla kam ide.Pokud bys ju zdohnal tak převínut musí jít.A předělávat na Pionýra taky néni jednoduchý.Pokud tam máš relé, tak zapoj zapalování na ten druhý kontak než se zapojuje baterka.Potom to dává eletriku ešče než sepne relé. Pokud tam relé není je to trochu složitější zapojit, ale pořád jednodušší než tam dat to z Pionýra.Toš tak!
Datum: 15. září 2012 21:29
 tak to je blbé.. možna by se dala převinout
Datum: 15. září 2012 20:56
 ja to zapalovani mam bylo tam uvodne dany ale odesla civka a neni k sehnani .
Datum: 15. září 2012 16:29
 a nebo jeste jedn amožnost... sehnat zapalování ze startovacího motoru DTčka (buldozer) a předělat to na něj.. známej to tak má na domácí fréze a na start páku to háže nádhernou jiskru, narozdíl od zapalování z pionýra
Datum: 15. září 2012 14:16
 tohle je na nic.. radši uprav na zapalování z pionýra.. roztláčet budeš muset tak jako jak,.
Datum: 15. září 2012 14:14
 ale ja to mam predelani na cross a to zapalko nevim jak zapoji s inducky vedou 2 drati mam je zapojeni 1 na kladivko 15 na 15cku a dobijeni nemam zapojen negdo mi rikal ze se to musi dat pres rele
Datum: 15. září 2012 11:21
 strašný problem koupit si baterku, že? .. když na to nemáš tak NEJEZDI!!!
Datum: 15. září 2012 11:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Tomášku!Šak otočíš klíček doleva a motorku roztlačíš!
Datum: 15. září 2012 0:10
|



|