česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Nezabýval jste se někdo podrobněji magnetem? Zajímalo by mě, zda je lepší (pokud nepotřebuju světla) vymontovat světelnou cívku, nebo jí tam nechat, a pak jestli ji mít zapojenou nebo nezapojenou (jenom přišroubovanou). Slyšel jsem už několik názorů. Světelná cívka rotor vlastně brzdí, ale slyšel jsem, že kvalitnější jiskra je s namontovanou světelnou cívkou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2012 14:55
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chong... reterdér složený z 8 velkých cívek a 2 talíře kolem cívek, přišrubované na unašeš ze skříně je trošku něco jiného :-) .. .. jinak jo.. železo X magnet se přitahuje.... ale je to uplně zanetbatelné
 
 
Datum: 18. září 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14480    
Nezbývá než souhlasit...samozřejmně že i nezatížená cívka brzdí motor (železo x magnet se přitahují ) ..... Se sílou jiskry ti neporadím...moje zkušenost...od 10 let sem měl motokáru s motorem pio a měl jsem tam jen jednu cívku na zapalování a dokonce snad byla světelná,měla konektor na fastona...a dokonce bylo jedno jestli sem tu cívku měl nahoře a nebo dole.. Takže možný je všechno :-)
 
 
Datum: 18. září 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Tak za prvé... nevím kde berete tu jistotu že soudruzi vývojáři něco zanedbali. Měli na to ve své době potřebné vzdělání (což většina z váš rozhodně nemá), měli na vývoj dostatek prostředků a technologií a hlavně měli zkušebnu. Takže nepředpokládám že by si nevšimli že pól určený pro světelný okruh dává lepší jiskru. No a že dynamo, nebo alternátor v zátěži brzdí je snad jasná věc.. jednak to nejni perpetum mobile, takže asi si někde tu práci musí vzít, aby jí na druhém konci (po odečtení ztráty účinností) odevzdal, v tomto případě odevzdal v podobě elektrické energie a druhak Ti všímavější z vás asi budou znát elektrodynamickou brzdu jíž mívají kamiony, nebo autobusy, také se jí říka retardér...
 
 
Datum: 18. září 2012 8:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Praktická zkušenost - 2 zapalování 30W z mustanga, u jednoho bez svět. cívek (nezapojených) se dočkám bídné jiskry, vrátím světelné cívky a jiskra jako kráva, u 2. je to úplně fuk... A teď babo raď. A ohledně "odporu" magnetů stačí udělat jednoduchý test, pokud máš otáčkoměr, zkus zatížit světelné cívky (např. připojená světla), volnob. otáčky poklesnou. A 2. test se svět. cívkami (bez odběru), po vyhození cívek se volnoběh zvětší, takže i nezapojené svět. cívky "brzdí" motor. Tolik k praktickým zkušenostem z mládí, kde jsme hledali koně tam, kde nebyli .)
 
 
Datum: 17. září 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No toš ešče taky neco přidám!S tú jiskrú je to asi blbost.S tým bržděním to úplná hovadina néni.Ale poznat to taky moc nebude.Šak tech 20W se nekde stratit musí.A byly doby kdy se ve dňe nesvítilo a za tmy moc nejezdilo.Toš to by se pořád musely měnit ložiska na klice.Ale stejně si myslím, že ten první příspěvek je nejlepší.Nebo všechny cívky spoit dohromady přes diody a potom to pustit do baterky a to bude pořádná jiskra!Ale toto je největší blbost.Ale šlo by to!
 
 
Datum: 17. září 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: pane bože !! :-D .. CÍVKY na pionýrovém magnetu přitahují rotor? kde si to prohoba zjistil? :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 17. září 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Fo      IP: uživatel14478    
To co napsal Jiřin je nesmysl. To co napsal péro ještě větší! Je to jako kdyby ovlivňoval cenu vystaveného zboží za výlohou počet čumilů před výlohou. Kliku to za 10000 km poškodí asi natolik jako jedno puštění spojky naráz. Jinak doporučuju zkoušet, vždyť chybama se člověk učí !
 
 
Datum: 17. září 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
no podle mě bude potom rotor přitahován jen k jedné straně a to by se asi moc nelíbilo ložisku na klice
 
 
Datum: 17. září 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že to ty cívky brzdí je hovadina... to že když ji tam budeš mít a bude lepší jiskra je taky hovadina.
 
 
Datum: 17. září 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jiříne!Nejlepší bude dyž si to sám vyzkúšáš.Dyť to néni tak strašná práca.Sundat, namontovat, připojit, odpojit a dycky zkusit.No a potom možeš aj radit z vlastní zkušenosti!Toš tak.
 
 
Datum: 17. září 2012 18:03
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 11:38:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu