
čau hele tenhle problem jsem řešil u obou fichtlů


Hele nepraskne ti to vždy jak přepneš svetla na řiditkach? mně ta 12v 5w vydržela jetě mín. Zaleži taky jak maš zapojeny zapalovani jestli maš ty 2 světelný cívky spojeny nebo každou zvlašt, ja mam na modrym 21 (zapalovani 20w) každou zvlašt a je to lepši do předu mam klasiku 6w 15/15w a v zadu mam 6w 19w nebo 20w, ted si to přesne nepamatuju pač vydržela hodne dlouho a nelezu do toho světla každej tejden, proste je to sulfidka do brzdovyho svetla u mašiny. Svítí to mrtě pač tam mam neoriginal skličko na to zadni svetlo a ono je vic pruhledny tak to je krasne videt na dalku, doporučuju už jen kvuli bezpečnosti, a ve předu to sviti tak že je vydet na silnici ale ale když jedu delši trasu v noci tak sem s toho teda dost vyčumnenej ale mužu řict že mne to sviti ze všech fiku nejvic co znam, a to mam 20w zapalovani

ale proste svetla už nepřepinam pro jistotu a když je chi přepnout tak vypnu světla přepnu a rosvitim, to moc nedopručuju ale de to, hele nako to vyřeš. Taky sem se stim sral dost dlouho a u červeny 05 ta mnela naky silni magneto svina, tam sem dal do předu klasiku 6w 15/ 15w a do zadu 6v 5w a ktomu jsem si podsvitil tachometr žarovičkou 6v 2w a je to mrtě parada od tej doby taky nepraskly.....