Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dan
IP: uživatel4649
Posl.aktualizace: 07. července 2009 10:44
 vies chosee oni nerozumia tomu len znicia to
Datum: 07. července 2009 10:44
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 ale ten zadni velky plech mel jeste velkou cenu,ptz nebyl poniceny pod sedlem..jenže to asi ti buzeranti nevěděli...
Datum: 07. července 2009 8:46
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Tohle video už tady sice bylo alespon 5x,ale neva.Takové videa už tady fakt raději nedávejte,vždycky se u toho akorád naseru,ale však co jsou to jejich fichtle,tak ať si snima dělají co chcou,však oni jednou na fichtla budou vzpomínat až budou muset jít někam pěšky.Díky takovým blbcům alespoň budou mít naše stroje za nedlouho větší cenu,protože jich bude čím dál,tím méně.
Datum: 07. července 2009 8:43
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Hmm fakt srandy.tady je videt ze zijem mezi samejma inteligentama
Datum: 07. července 2009 5:41
 Draci radsej nedavajte tu také....
Datum: 07. července 2009 0:15
Jméno: miso161
IP: uživatel4222
 su to debily radsej som ticho lebo keby ze poviem co chcem povedat tak dostanem ban
Datum: 06. července 2009 23:55
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 ahoj draci, mam rychly dotaz, dneska sem pročistil karburator u babetty a jak tedka zapnu benzin tak teče benzin z karburatoru jak z bravka, nevite nahodou co jsem tam mohl dát špatne? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 18:41
 Opětně rozeber karburátor a otoč ho vzhůru tak aby plovák byl opřen o jehlový ventil a zkontroluj zda rovina obou plováčků je stejná s zhranou difuzní trubice tj.ta mosazná trubička jak je v ní zašroubovaná hlvní tryska,předpoklad je,že se plovák volně pohybuje a není roztaženej a drhne o spodní víčko a je správně zeháknutej do drátku na jehl.vetilku.
Datum: 10. července 2009 18:41
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Musí být správně plovák a je tam záchyt pro uzavírací jehlu palivového ventilu,tu musíš správně navléknout na rameno plováku.
Datum: 07. července 2009 19:21
Jméno: pavel
IP: uživatel6593
 nebo jsi dal obráceně plovák
Datum: 07. července 2009 10:48
 je tam kazdopadne vysoka hladina v plovakovce...ohni ten plíšek více nahoru pokud se nepletu...a pokud si ho tam taky vubec dal
Datum: 07. července 2009 7:30
Jméno: Spike
IP: uživatel5056
 cus draci, mam takovej problem mam čz 175 predelanou na cross a strasne me to zere za dva dny jezdeny po polu a vesnici sem projel 5l cim to muze byt ?? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 10:38
Jméno: Spike
IP: uživatel5056
 tak dikec ale ikdyz sem jezdil kazdej ten den 5h, presel jsem z fichtla na 175 a to je teda peknej rozdil
Datum: 07. července 2009 10:38
 No jestli za 2 dny vyjedeš 5l tak to na tom seš dobře!Já z mojí 125 5 l vyjedu tak za 3hodiny jízdy na dráze!
Datum: 07. července 2009 7:37
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 to jo no pět litru na 48 hodin ježdění... To by ti moch kdokoli zavidet
Datum: 07. července 2009 5:43
 Jako nezlob se.....ale jezdit dva dny po poli a spotřebovat jen 5 litrů beru jako docela OK....
Datum: 06. července 2009 23:29
 A skontroluj si otryskování,jestli je origo
Datum: 06. července 2009 22:42
 Tak když jezdíš po poli to je jasný, čz 175jsou dělaný na silnici,tak se nediv,že po poli to žere víc.
A taky to muže být nějakýma uprava,muže to spusobit špatný výfuk a dokonce i špinavý vzduchový filtr.
Jen tak ze zvědavosti jak to vipadá, pošli mi na e-mail fotku. na martin.popo@seznam.cz dik
Datum: 06. července 2009 22:33
Jméno: nvm..xD
IP: uživatel5748
 Cus draku nemas ruplej vyfuk?Nebo koncovku vyfuku..nefouka ti to nekde pod valcem..?
Datum: 06. července 2009 22:24
Jméno: pavel
IP: uživatel2970
 ahoj draci nevíte náhodou jestli se dá ještě sehnat nová spojka na 555?popř kde? fakt dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 12:35
 555kovou spojku bych vyhodil hodně rychle  perfektne tam pasuse z mustanga celej spojkovej kos jen je potreba vzít puvodni matici a na brusce z kAzdy strany tak 1,5mm ubrat a mas po starostech
Datum: 07. července 2009 12:35
Datum: 07. července 2009 9:14
 Dobrý den prode moje 175/356 když nemá kryt na řetěz a ještě zda musí fachat i brzdové světlo děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 10:29
 Ten kryt na řetěz kontrolujou, kvůli bezpečnosti, a brzdové světlo by ti taky mělo jít.
Datum: 07. července 2009 10:29
 Fichtl kokot ťa robil aj snim ostal
Datum: 06. července 2009 22:18
Jméno: fichtl
IP: uživatel5335
 caw ty kokot asi ne
Datum: 06. července 2009 22:09
 Zdravím, nevíte kdemám sehnat na jawu mosquito Tlakovej spínač brzdy mebo jak se tomu říká aby po zmáčknutá páčky se rozsvítilo světlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 14:56
Jméno: jawa mosquito
IP: uživatel3189
 na predni brzdu pasuje z jawy 350/640 a na zadni tam je jako na zetoru 7711
Datum: 22. prosince 2009 14:56
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 06. července 2009 22:37
 A nevis z jake motoorky ??Dal by si mi nejaky tip?
Datum: 06. července 2009 22:03
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Na mosquito asi neseženeš (možná jo),Ale lepší je tam dát spínač z jiné motorky.
Datum: 06. července 2009 22:00
 Zdar draci...prosím vás, nevíte náhodou, jak bylo řešené vypínaní motoru a spínání světel na mustících, které mají světlo z Jawy 90?? Protože ony nemají spínač na světle, a já nevím, co s tím....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 22:22
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Na J 23 byla lampa schodná jako na J 90 jen na J 23 byl výřez na spínačku klasickou.. celou lampu pak nechali a
davali tam jen kulatý tacho. J 90 ma spinačku na kastliku.
Datum: 07. července 2009 22:22
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Těžko to můžeš mít zapojené jako Jawa 90 když ta má tři světelné póly a jeden zapalovací
Datum: 07. července 2009 21:55
 už jsem na to přišel.....mám to zapojené uplně stejně, jak Jawu 90, ale chybí mi tam spínací skříňka.....to je ale divný, že??
Datum: 07. července 2009 11:42
 není možné.....je to původní....
Datum: 07. července 2009 11:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Zřejmě ti tam dal někdo kebuli z Jawy 90...
Datum: 07. července 2009 11:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten vipínač se přidělal do takovýho obdélníku a ten obdélník byl nanýtovaný na té plastové parabole
Datum: 07. července 2009 0:09
 urob to tak ako je na fika  uz mislel som na to aj ja
Datum: 06. července 2009 23:04
 není tam po něm ani stopa....vůbrc nic.....jediné díry jsou na hranatý tacháč a káble....
Datum: 06. července 2009 22:50
Jméno: Standa
IP: uživatel6589
 mas to divny,ma to mit normalni prepinac ve svetle......
Datum: 06. července 2009 22:22
Jméno: SPike
IP: uživatel5056
 cus draci mel bych dotaz mam upravenou kostru ČZ 175 na kross celou zvedlou a ladak ze 750, slo by udelat ze bych jdu prihlasil amel STK?? kdybych zni udelal enduro dal bych tam predni zadni svetla a blinkry??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 5:47
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 tydle krosacký upravy většinou legalne neprochazej
Datum: 07. července 2009 5:47
Jméno: SPike
IP: uživatel5056
 a proc je to zdlouhavy a co je na tom tolik drahy??
Datum: 06. července 2009 21:32
Jméno: SPike
IP: uživatel5056
 a proc je to zdlouhavy a co je na tom tolik drahy??
Datum: 06. července 2009 21:28
 jde to ja na tom ted taky pracuju, ale je to zdlouhavy a drahy
Datum: 06. července 2009 21:13
Jméno: petr
IP: uživatel1553
 chystate se nekdo na setkání Jawařů do Luhačovic?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 17:57
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 vysoké pole
Datum: 07. července 2009 17:57
 jawaman: kde bydlíš?
Datum: 07. července 2009 13:31
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdarec , kdy tanm je , ja bydlim 16 km od luha
Datum: 07. července 2009 12:19
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši v nejbliší době chcu střikat stadiona S22 a potřeboval bych vědět čislo něbo něco na červenou barvu stadionu na kterym jezdí ten týpek v chalupařích
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 20:28
 Zdarec,neska sem zjistil že mam děravou nádrž na mojí čz 516.Mam jí plastovou tak jestli nevíte čim to zalepit!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 14:27
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zavařit
Datum: 09. července 2009 14:27
 No a jakým tmelem ?Je to pod sedačkou ve zlou nádrže!
Datum: 07. července 2009 9:21
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 tmelem.nevim jinak
Datum: 07. července 2009 8:48
Jméno: tomca
IP: uživatel6587
 prosim vás chci se zeptat jak zapojit zapalování čz 150 c přes světelné cívky děkuji pište prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 22:57
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zapoj je úplně stajně jako to má pionýr, koukni na schéma, to je lepší naž tisíce slov.. jinak ale spíš doporučuju sehnat repliku zapalovacího pólu které se již dnes vyrábí. Ono zapojení s indukční cívkou tím ztrácí tento motor tu krásu.. není prostě nad to, když z motoru jde ven rouvou Vn kabel na svíčku...
Datum: 06. července 2009 22:57
 zdravim mam problem s čz 487 při nízkejch otačkach docela škube ale drží se na rovině jede v poho ale menší vrch treba 75km-h na 4ku nebo 50km-h na 3 a dusí se jindy to vyjela a este zrychlovala ale ted, jinak sem vyčistil karbec dal novou svicku mam pulroku novej filtr nastavol sem odrh asi 10 krat podle merky a nic baterka mesic stará relatko taky karbec postelovanej i sem zkousel rozny polohy jehli ani nebere falesnej vzduch 5000 po Go a vybrusu a furt to dela fakt sem v koncích pls.poradte neco co sem este nezkusil dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 22:11
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 mě to vobčas dělá když mam v hajzlu uhlíky a blbě to dobijí
Datum: 06. července 2009 22:11
 Zdarec, dával jsem nové lamely do spojkového bubnu do 175/356 a jedna lamela a ta plechová mezilamela se mě tam už do toho bubnu nevešla. Tak jak jich tam mám dát? Zmáčknout to už jide velmi těžko. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 19:57
 Čus draci, teď jsem koupil takovýho polorozpadlýho pionýra, chci ho předělávat do crosu, ale nic lacinýho, chci si ho pěkně vymazlit a zajímal by mně Váš názot z čeho tam dát přední vidlici? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 8:58
Jméno: Monter
IP: uživatel5329
 sežen si tlumiče z yamahy dt 80 ty sou na to dobré.
Datum: 07. července 2009 8:58
 Já mam na fichtlu z jawy 250 vydlici,jede to s ní líp přes všechny nerovnosti a ta váha vůbec poznat neni a v terénu tlumí dobře!
Datum: 07. července 2009 7:48
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Jo tak díky za rady a ještě bych se Váschtěl zeptat, kdyby náhodou mněl někdo naprodej vidlici, buď ze simsona nebo z Jawy 250, ak se mi prosím ozvěte na e-mail, díky.
Datum: 07. července 2009 6:14
 paja dobre to pise,daj do toho zo simsona aj ja mám zo simsona a dobre pruzi a je OVELA lachsi ako z jawy 250
Datum: 06. července 2009 22:48
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 podle me mejlepsi a nejdostupnejsi by byla za simsona já jí mám na svým fichtlu taky a sem s ni spokojenej
Datum: 06. července 2009 22:48
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Jo tak díky za rady a ještě bych se Váschtěl zeptat, kdyby náhodou mněl někdo naprodej vidlici, buď ze simsona nebo z Jawy 250, ak se mi prosím ozvěte na e-mail, díky.
Datum: 06. července 2009 21:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja bych volil simsonácký
Datum: 06. července 2009 21:52
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Duležitej je zdvih, simson moc velkej zvih nemá, ale ty tlumiče z 250 jsou lepší a taky sa tam vejdou po pár menších úpravách. Josu sice těžší ale nějaký 3 4 kila...
Datum: 06. července 2009 20:33
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Duležitej je zdvih, simson moc velkej zvih nemá, ale ty tlumiče z 250 jsou lepší a taky sa tam vejdou po pár menších úpravách. Josu sice těžší ale nějaký 3 4 kila...
Datum: 06. července 2009 20:31
Jméno: Growe
IP: uživatel5299
 No ale zas si mysli, že kdybys tam dal z Jawy 250 tak to bude lépe pružit, a ty tlumiče jsou taky vo dost odolnšjší, ale za je pravda že jsou težší
Datum: 06. července 2009 20:17
 j250 je moc těěžká, já bych volil spíše simson, má i tlumeče na lepším principu
Datum: 06. července 2009 19:59
Jméno: Jura.P
IP: uživatel820
 jawa 250
Datum: 06. července 2009 19:49
Jméno: Cross
IP: uživatel5299
 Čus draci, teď jsem koupil takovýho polorozpadlýho pionýra, chci ho předělávat do crosu, ale nic lacinýho, chci si ho pěkně vymazlit a zajímal by mně Váš názot z čeho tam dát přední vidlici? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 8:47
 nebo třeba yamaha DT 80
Datum: 07. července 2009 8:47
 daj do toho zo simsona
Datum: 06. července 2009 19:46
Jméno: Erik
IP: uživatel5620
 Zdar je možné že když zařadim místo jedničky dvojku že se to nebude chtít rozjet do kopce.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 19:58
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Představ si, že to možný je.
Datum: 06. července 2009 19:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 06. července 2009 19:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Nazdar chlapy potřebuju radu mám jawu 21 něco mi začalo mlátit v motoru je to slyšet jenom na jedničku a jezdit se s tím dá ale nevím jak dlouho je to slyšet i když motor neběží když se zhasnutím motorem zařadím jedničku zmáčku spojku a tlačim tak je to taky slyšet máte s tim nějaké zkušenosti??Já bych řekl že chybí nějkej zub na převodu co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 18:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Spojka funguje normalne
Datum: 10. července 2009 18:02
 bez puleni se neobejdes myslim ze jsou to vylamany zuby mel jsem podobny problem
Datum: 06. července 2009 21:47
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Funguje ti normalně spojka??pokud ne tak se ti asi povolil spojkovej koš.
Datum: 06. července 2009 19:44
 Když to mlátí i když chztneš spojku tak je logický že to kroužkama ani pístem bejt nemůže,takže hledej chybu v převodovce a ve spojce.Zkus jestli ti nevilítla pružina na spojce nebo máš vylámaný ty zuby.No takle těžko říct rozeber to a uvidíš!
Datum: 06. července 2009 19:39
 hele já ti oradim jestli to cinká tak je to píst a krouški.
Datum: 06. července 2009 19:31
Jméno: santy
IP: uživatel6218
 Vypadla ti pružina v karteru, tam kde jich je 5, da se spravit.
Datum: 06. července 2009 19:29
 Ahoj draci. Chci se zeptat. Mám nového fichtla ( asi třetího ). Byl celý umaštěný od oleja bo stál venku podplachtou. Ale nastartoval na 8 pokus. No ale když jsem zněj vypouštěl olej a zašrouboval jsem šroubek zpět zjistil jsem že je strhlý závit. Tak se vás chci se zeptat. Když to vyvrtám vrtačkou a udělám závit myslíte že by to mohlo být dobré. Asi jo že. No a druhá věc. Když jsem sundal zapalovací deklo tak když jsem pootočil s řetězovým kolečkem, tak jsem viděl že se točí i bronzová vložka v převodovce. To jak jsem ěděl nemá dělat bo jsem měl ještě jednoho pionýra a nedělá muto. Tak se vás chci zepta čím by to šlo zalepit. Nová nemá cenu bo je možné že to uvnitř bude vychozené nebo něco a mohla by být menší. Asi v srpnu to rozpůlím bo jsem celý červenec pryč jen 10 dní jsem doma tkaže pak na to budu mít fůru času. Díky za rdu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 19:34
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_68.html
Datum: 06. července 2009 19:34
 samozrejme,len vrtaj do toho 8mm dieru a mozes do toho vrtat 10mmzávit uz raz mal som takto aj ja  no tá vlozka asi bolo zadreté,podla mna treba celi motor rozoberat a dat do toho novú,a ked uz rozoberás daj do toho nové loziské,ale potom treba to pekne dobiehat  ale mozno ze tam uz seriova vlozka nebude palovat lebo tá medená vlozka je tvrdsi ako hlinik a vydral tú dieru v hlinika a treba tam urobyt vlozku co má vacsi vonkajsi priemer...Dobrú prácu
Datum: 06. července 2009 19:18
Posl.aktualizace: 06. července 2009 22:54
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 nevím jak to má simson, ale pokud je systém stejný jako u pionýra, tedy rotující magnety a snímací póly, doporučuju přechod na 12V. Je to jednoduché v tom, že prostě regulaci a spotřebiče dáš na 12V. POkud usměrňuješ 6V rozvod, je ztráta napětí na usměrňovacích diodách i 20% u 12V royvodu je to již jen 10%. To samozřejmě vadí zejména u nízkých otáček kdy je zároveň nejnižší účinnost alternátoru s permanentními magnety proto jsem záměrně přeladil soustavu na 12V.
Datum: 06. července 2009 22:54
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To první zapojení funguje jako nábojová pumpa. Do regulovaného výkonu cca 30W to v podstatě není třeba chladit. Potíž je v tom že se nehodí na instalaci do prostoru motoru, protože při provozu dochází ke značnému zahřívání motorem a to snižuje dlouhodobou odolnost zařízení.. tedy ano, nábojovou pumpu doporučuju, sám jí používám leta a spokojenost veliká. Ale není na 6V ale bna 12V. To druhé zapojení je v podstatě regulovatelná zátěž, tedy dynamicky měnící svůj odpoer v závislosti na stoupajícím napětí generovaným alternátorem. Kladem je jednoduchost zapojení, ale značnou nevýhodou je že tato umělá zátěž v případě že v soustavě nejsou zapojené spotřebiče (omylem zhasnutá světla, či prasklé vlákno), tak veškerá energie alternátoru se rozptyluje ve výkonovém tranzistoru... což namená zároveń velmi mnoho rozptýleného tepla.. takže musí tam být i dostatečně nadimenzovaný chladič. Tedy pokud budeš regulovat 2x35W tak 70W chladič už je pěknej kus hliníku...
Datum: 06. července 2009 22:49
 vis co? presti si pravidla... nekde jsem tu psal svuj postoj k temhle dvoum znackam a motorkam , tak si to najdi, hold neumite unest ze simson je ve vsech ohledech lepsi motorka a vy ji nesedlate. ja se jen slusne zeptal, protze vim, ze tu chodi clovek co elektrice rozumi. a navic v pravidlech neni nic o tom, ze bych se nemohl ptat na dotazy ohledne motorek jine znacky nez je jawa
Datum: 06. července 2009 21:29
 proc tu kurva lezes se simakem uz jednou jsem psal ze tohle je chat pro legendy(jawa) ne pro nemecke sracky!!!
Datum: 06. července 2009 21:13
|



|