|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 CHLAPY ZDRAVIM! dotaz koupil jsem svicku NGK B8HS jezdil jsem na ni tak 20KM pote odešla pak jsem zkusil NGK B7HS a ta slapala bez problemu vymenoval jsem ji asi 3do roka tetka jsem zase chtel zkusit B8HS a odesla mi do 5KM cim to može bejt podotykam odesla brzo a pokaždé na jinym motoru možna to je jen blbá náhoda vím že náká ta briska vydrží mrte dlouho ale zase NGK je rozdíl jak svina má větší výkon od nižších otáček zato při tech nejviších se výkon "propadne" u brisky se mi zdá že ji o neco víc vytočim a výkon v nejvyšších otáčkách zustává a nepropadne se předem díky za odpověd popř. ZNÁTE JINOU SVÍČKU KTERÁ ZVÍŠÍ VÝKON A NEODCHÁZÍ TAK ČASTO ZNAČKA POPŘ CENA
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 21:37
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja se Championkama (konkretne l82c) mam spis negativni zkusenosti. Svicka je pomerne draha. Odpalil jsem ji do tydne. Brisk N14C za 34 korun mi vydrzi delsi dobu. Pritom obe svicky maji stejnou tepelnou hodnotu... Asi fekal nema championky rad  Nebo ze bych mel jen smulu na svicky?
Datum: 06. září 2008 21:37
 Stara svicka PAL-Super ...nejlepsi jiskra,nejvetsi vydrž...
Datum: 06. září 2008 11:35
 já mam pal n15 a bez problémů mě slouží už třetím rokem
Datum: 06. září 2008 11:26
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 champion l82c spicková svicka
Datum: 05. září 2008 22:04
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 De o to ze b8hs je studena a tak se na ni usazuje olej... jinak ngk vydrzi mnohem dele nez brisky... a take maji lepsi spalovani
Datum: 05. září 2008 21:46
Jméno: Martin
IP: uživatel4013
 POradte prosim mam pioniera predstih je nastelovany ale sviecka iskru dava a nechce chytit ani na roztlacenie benzin ide ale ani vôbec neotpaluje
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 20:37
 Hle je mozny ze svicka ti dava jiskru ale jak ji zamontujes tak prestanu protoze tam je tlak! vyskousej jinou
Datum: 05. září 2008 20:37
 Zdarec draci měl bych dotaz jakmile na zapalku sešteluji předstich a odtrch přestane házet jiskru jakmile ho vytahnu z motorky a polžimjentak na rotor tak hází jak blbý nevíte čím t je dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 18:34
 nastav civky na statoru povol civku mezi civku a rotor das kus pariru nejlepe ctvrtky a utahni a nebo je ocisti v benzinu BUde to OK.Weaponman
Datum: 05. září 2008 18:34
 Nazdar chlapi.Může mi někdo poradit jak mám proměřit zapalovací cívku na Stadiona S11,abych věděl,že je vpořádku.Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2008 22:57
 vinutí jsme ve škole kdysi měřily megmetem ale jak tohle přesně udělat to ti zrovna neporadim.
Datum: 04. září 2008 22:57
 Zdravim...Chongu rad bych s tebou probral ty rozdily v zapalovanich,ale nemam na tebe mail a icq nemas co sem se docetl..Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 16:07
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
 Cau draci,mam čz 175/450 a chtel bych se zeptat kdyz tam chci dat zapalko z jawy 555 musi se nejak hodne upravovat nebo tam pasuje.Diky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2008 21:49
 souhlasim budeš mít menší víkon
Datum: 04. září 2008 21:49
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
nedavej to tam,lepsi bude zprovoznit puvodni dynamo a dobijeni,je to fakt lepsi
Datum: 01. září 2008 21:30
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
 Zdar draci.mám dotaz,možná že už se tady na to někdo,někdy několikrát ptal ale přeci se zeptám znovu,pač si nevím rady.čím nebo jak se dá usměrnit proud,aby mi nepraskala zadní žárovka na fiftlu??? díky za odpvědi a Jawě zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel3979
keci keci keci ...jedninej chong vi o cem je rec....pokud to zapojis opravdu spravne podle schematu tak ti nic praskat nemuze protoze ti neprebyva nikde zadny vykon...pokud nemas trebas zapojeny zadni svetlo(u verze 30W-tj. ve predu 25+5W zadni svetlo) tak ti bude predni zarovka logicky praskat protoze do ni jde o 5W vic ...a pokud mas ve predu slabou zarovku tak ti napred shori zadni zarovka a potom ta predni ..pokud to mas spravne zapojeny a mas zarovky spravnejch hodnot tak to nemuze praskat....dat misto 6V zarovky 12V zarovku je takovy reseni na nic...pokud mas 20W zapalovani tak tam ma zadni svetlo svuj vlastni svetelnej pol o 5W a zarovka na nej nikdy nepraskne....pokud se jedna o kulate zapalko z pareza,tak je dulezite mit tlumivku(je to takovy omezovac vykonu) a pokud tlumivku nemas tak dobrym resenim je dat dopredu silnejsi zarovku ze cenu toho ze v nizkych otackach bude spatne svitit....tu tlumivku urcite nekde sezenes,je to takovy traficko,ma jeden vstup a dva vystupy(predni+zadni svetlo)...na kazdy burze to koupis za smesnou cenu... doufam ze jsem nikoho nijak neurazil a nebudu poslouchat zas zapornou kritiku na moji osobu....fichtlu zdar
Datum: 03. září 2008 13:42
Jméno: David
IP: uživatel3883
když tam budeš dávat silnější žárovku, tak ve voltech, ne wattech... Watty sou výkon, a to by si musel mít furt 6v žárovku... Jestli ti praská, tak si tam dej bud omezovač, nebo silnější žárovku, ale ve voltech... Stačila by tam asi 10v... Má to taky nákou rezervu... Ae když tam dáš stejnou voltáž, a víc wattů, tak ti ta žárovka bude žrát víc, a můžeš si i oddělat zapalko, když to budeš mít dohromady se vším víc, než ti to zapalko utáhne...
Datum: 03. září 2008 6:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Záleží na verzi, 20W magneto má vlastní zdroj proudu nezávislý na předním osvětlení, tam by ti Hajdova rada nepomohla, ale jak píše josef platí dát tam silnější, tedy místo 10W třebas 15W. U magneta 30W, kde je světelný okruh společný pro předek i zadek, by Hajdovo řešení způsobilo pouze žhavení vlákna, tedy by moc nesvítilo a to myslím není dobré, měl by jsi být vidět už jen pro tvou bezpečnost, takže zase jak píše josef silnější žárovku, ale v tomto případě o vždy stejném napětí jako je přední žárovka (obvykle 6V).
Datum: 02. září 2008 7:57
Datum: 01. září 2008 22:18
Jméno: josef
IP: uživatel2969
mně kdyš praskala žárovka tak sem tam dal silnější,myslim na watech a je klid
Datum: 01. září 2008 20:23
vybodni se na usměrnění a dej zadní žárovku 12 v. já to maám taky a nikdy mi nepraskla
Datum: 01. září 2008 20:22
 zdravím... měl bych dotaz jaký j rozdíl mezi 6V a 8V indukční cívkou pro fichtla.... všude co jsem viděl byla 8V a já si ted kupoval novou a dal mi 6V a fichtl s ní moc jet nechce... studený jde horkotěžko roztlačit a jak se ohřeje tak po dlouhém přemlouvání jde i roztlačit. Ale když tam mam 8V tak chytá skoro na šlápnutí.. nevíte někdo jestli to může být ta chyba že by byla na 6V? to by podle mě neměl být problém, nebo spíš že by asi byla přímo špatná cívka od výroby. díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 9:04
Jméno: marek
IP: uživatel3705
mas starou svicku nebo blbou
Datum: 02. září 2008 9:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Tyhle vysokonapěťová zařízení jsou naprosto nevyzpytatelná, ačkoli je vše jak má být tak to chodit nemusí... když to řeknu laicky, některé díly si nerozumí. Vyměnil bych postupně... svíčku, fajfku, vysokonapěťový kabel a kondenzátor... Jen nerozumím tomu proč měníš funkční indučku
Datum: 02. září 2008 8:02
Já tam mám 12V ze škodovky a taky to jede. Já myslím že je to jedno. Pokud to nemá teda 4V. Musí to jet na 6V 8V 12V cívky. Buď to je ta svíčka nebo to bude vadná cívka.
Datum: 01. září 2008 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel3960
mas blbou svicku
Datum: 01. září 2008 18:32
Jméno: brisK
IP: uživatel2342
má tam byt 8V ale mělo by to jet i na 6V civku
Datum: 01. září 2008 18:16
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Posl.aktualizace: 02. září 2008 21:20
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Ne Sm nemám mám Sport, jsem druhý majitel, teď akorát vychytávám mušky co zbyli, až na žárovky je to paráda, a ty vibrace jde o zvyk a styl jízdy, a tohle ne blbnutí moc neni
Datum: 02. září 2008 21:20
Nj, ale vo yukinách se řiká pořád, že se strašně serou... a ty máš SM, nebo co? Tam zase psaly, že je to první povedená motorka, která se nesere. (neim co je na tom pravdy) Neim, ale tím zacházením to nebude.. jako má to na to vliv, žejo, diš s tím někdo dělá jako prase, ale každej takovej taky nejni, že s tím dělá píčoviny, a sere se to...
Datum: 02. září 2008 12:39
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
ááá silný řeči, hoši sežeňte si rok starou motorku za 25000 hadrů, když nenarazíte na někoho v tísni tak se hledá dost blbě. A neznámená jednou se projet a říct sráč , to se musí na tom jezdit aby se poznalo jak s tim zacházet, všechno má svý mouchy
Datum: 01. září 2008 21:33
Jméno: to neni důležitý
IP: uživatel3962
kdo má yuki píchá kluky
Datum: 01. září 2008 18:36
Jméno: 111
IP: uživatel1411
yuki zahod do srotu
Datum: 01. září 2008 16:52
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
možný to je že je to vibracemi, záleží jak člověk jede, nějvíc je to cítit tak pod těch 5000 ot./min, pak už jsou v pohodě
Datum: 01. září 2008 16:13
jo,to sem taky slysel,ma to takovy vibrace az praskaj zarovky a plasty
Datum: 01. září 2008 14:49
Jméno: mara
IP: uživatel426
coz vo to ale vetsina problemu proc yukinam praskaj zarovky je v neskutečnejch vybracích motoru = zarovky nepraskaj ale uklepávaj se
Datum: 01. září 2008 14:36
yukina je myslim 12v a babetta 6v
Datum: 01. září 2008 14:25
to je jedno na co to je,,hlavne jse o volty
Datum: 01. září 2008 14:22
 Zdravím,chci si na mou čz 175/477 krosku dat bezkontakt wape 6V 110W.Má někdo zkušenosti ohledně montáže a nastavení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 15:16
mě se nechce dávat 4litry na 350/640   kua na krosku bych tto nedal,ale jinak to tam dáš a ten podrobný návod najdeš jak píše standa a nebo ho dostaneš k tomu zapalování!!
Datum: 01. září 2008 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel3960
jinak k tvemu dotazu: jde to tam normalne,vse pasuje,nic se nemusi upravovat...podrobny popis montaze najdes na montyjawa.cz
Datum: 01. září 2008 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel3960
neni skoda davat na krosku VAPE??? pokud chces neco jinyho nez origo zapalovani tak tam dej zapalko z pareza...to je supr...ale davat VAPE za 4000,- na nejakou mrchu ktera bude jezdit po poli...to jsou vyhozeny penize
Datum: 01. září 2008 14:34
Posl.aktualizace: 01. září 2008 14:21
ty sou moc maly, nejdou tam
Datum: 01. září 2008 13:43
nee
Datum: 01. září 2008 13:03
Datum: 01. září 2008 13:03
 Ahoj Seso a všichni měl bych na Vás dotaz. Chtěl bych se zeptat zda prodáváš zámek na Jawu 21 a nebo jestli nevis o nekom, kdo ho prodava ? Díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 19:51
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_332.html myslis tenhle zamek? staci hledat......
Datum: 01. září 2008 19:51
 Zdar Draci. Mám Stadiona S 22 a chci mu dopřát novou svíčku, protože tam pořád šlape ta originální. Jenže na té je napsáno PAL 14-225 a dnes už se svíčky značí jinak. Tak nevím, jakou mám koupit. Poradíte? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 10:34
mno jestli ta puvodni slape tak nevidim duvod ji menit,mozna tak ocistit,jinak do stadaka by mela bejt n14c
Datum: 01. září 2008 10:34
Jméno: vodník čepeček
IP: uživatel2924
 brekeke, můžu dát na čz 175/487 stejnou svíčku jako na fechtla? diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 9:51
no na fechtla se davaji n 17 ale ja tam davam n15 protoze se min zahriva ale jestli to chces na 157 tak tam dej n 17 ale muzes i n14,15
Datum: 01. září 2008 9:51
Jméno: standa
IP: uživatel3945
jo
Datum: 31. srpna 2008 22:32
 Nevíte kde bych sehnal sklíčka kontrolek jako sou třeba na Jawě 350?Takový ty hranatý a sou v nich udělaný obrázky toho co signalizujou (třeba dobíjení tam má baterku,blinkry maj šipky).Víte co myslim ne?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 21:47
ty hranaté s tema obráskama to je enom sklíčko,pod tim sou eště takové barevné čočky,díky kterým to svítí barevně!!a kde sehnat,asi v mototechně..
Datum: 31. srpna 2008 21:47
 cau chlapy mam dotaz mate nekdo dane zapalko z motorove pily na pionýroj??? jestly jo tak me rosim napiste z jakeho typu pily protoze jsem slisel ze jsou nejaka se zabudovanim omezovacem na otacky prej konkretne husqarna dik a kdystak kolik tak cca stoji to zapalko dikas mockrat zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 11:48
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
frikulin to pouziva tak skus sehnat kontakt
Datum: 31. srpna 2008 11:48
 Zdarec... Nevíte jestli jde na Simsona S51 dát spínačka z SR50? Potřebuju tam totiž dát nějakou na normální klíček, ne na ten univerzální....
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 12:06
Jméno: radim
IP: uživatel1071
=> MatrixFechtls
Datum: 31. srpna 2008 12:06
Jméno: standa
IP: uživatel3940
te puvodni spinacky bych se nezbavoval...udelej si radeji nekde skrytej chcipak nebo jeste extra spinacku na plus na klicek...
Datum: 31. srpna 2008 1:07
mno neni zač,bo sas asi nic nedozvěděl
Datum: 30. srpna 2008 23:41
Jo díky za odpovědi...
Datum: 30. srpna 2008 23:24
jo a podle mě to tam mosí jít!
Datum: 30. srpna 2008 21:34
pan chytrej,to neřikáš moc přesvědčivě 
Datum: 30. srpna 2008 21:34
Jméno: Dr.fík2
IP: uživatel2969
zeptej se CHONGA to je pan chytrej ten ti poradí.
Datum: 30. srpna 2008 21:11
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 jak poznam jestli mam 20W nbeo 30W zapalování,kde je to napsaný,nebo vyražený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:55
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Nebuď línej se ohnout a podívat se na stator magneta, pak by jsi tak hloupou otázku ani nepoložil. A pro jistotu... vyražené to je právě na hliníkovém těle statoru!
Datum: 30. srpna 2008 20:55
20 W zapalování má jednu cívku malou, a 2 stejně velký a 30 W má všechny 3 stejně velký...
Datum: 30. srpna 2008 20:35
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 nazdar, mám dotaz, liší se nějak magneta u 20W a 30W zapalování? jestli ne tak na 20W stator by stačilo dát cívky z 30W zapalování a měl bych 30w zapalování ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:59
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
V podstatě máš pravdu, jenže cívky se liší a ty ze silnějšího magneta do pozic 20W nenarveš, bo nemůžeš zaměnit pozici zapalovacího pólu.
Datum: 30. srpna 2008 20:59
Jméno: vlada1
IP: uživatel2409
 Hoj resim světlo na Jawě 20...jezdím často v noci a stejnou trasu...přes veliký kopec kdy půl cesty je do kopce a půl z kopce ale když jedu v noci nemůžu vypnout motor a chladit a taky šetřit benzín...abych něco viděl.Tak mě napadlo si napojit na fíka 6V baterii jako bývá v Jwě250. Udělal bych to tak jako teď že světlo a klakson by byl na světelné cívce a chtěl bych dát zadní světlo na zapalovácí cívku( utáhne to? mělo by ) no a cívku klaksonu nebo prostě tu třetí bych využil na dobíjení akumulátoru fungovalo by to?nutná nějaká úprava?....a pak bych v noci vždyckyna kopci vyřadil, vypnul motor a zapnul světlo jen na bateri a dojel dolů
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 21:48
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Cizo175477, jednak mi neříkej vole, nejsem žádnej smrkáč a myslím si že pravidlo psát co by jsis dovolil do očí by v tvém přípdadě asi padla kosa na kámen  . A druhak, dělám do elekroniky už dobrech 22let, tak vím že pokud dotyčný nemá elementární znalosti z elektriky vyučované o fyzice na základní škole, není se o čem bavit... já bych si taky slepé střevo neoperoval doma kuchyňským nožem a raději si s tím zajdu do nemocnice, prostě jsou obory, kde je nutné znát alespoń určité minimum vědomostí a v případě elektroniky i technickou vybavenost měřáky. Moje rada může znít drsně, ale pochybuju že dotyčný si nejdřív bude tak pár měsíců študovat teorii, nakoupí si za tisíce kvalitní vybavení a pak se na to vrhne, takže pokud to chce hned a levně, tak nejlepší najít kamaráda co mu to spáchá a vymyslí. Jakože elektrice pionýra rozumím sakra dobře, tak můžu zodpovědně říct že kde nic není ani smrt nebere a úpravy pro vykřesání toho minima co je magneto schopné dát je pro většinu zde sedících příliš náročná záležitost, když nedokážou doma vyrobit ani tišťák. Jo a pro tebe...když se píše se Ž!  , tak se uč... chybami
Datum: 31. srpna 2008 21:48
ty vole chongu nech ho bejt treba to nejak vyresi a nemel tady takovy pi...... a kdys ne tak chybama se clovek UCI
Datum: 31. srpna 2008 9:18
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Na zapalovací okruh raději nešahej, když tomu nerozumíš.. a ještě jednu drobnost... na střídavém rozvodu nelze provozovat akumulátor
Datum: 30. srpna 2008 21:02
Jméno: nee
IP: uživatel1927
na to se vyprdni.......dej si tam světla z kola
Datum: 30. srpna 2008 20:29
Jméno: motor
IP: uživatel680
je to složitý vyser se na to
Datum: 30. srpna 2008 17:52
|



|