Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dominik
IP: uživatel1026
 Čaute draci.. Mám problém lil sem no pionýra benzín redený s olejem do husgvarny jelo to jak drak jenže otec mi už nadával že to má benzín do pili a ne to fichtla tak sem si koupil a naředil to s M2T to nechtělo jet cukalo to tak sem porcistil svíčku a karbec teď už to jede ale ten výkon je o proti tomu benzínu do pili hodně slabej myslíte že je to tím? Anebo je možné že toho oleje mám v benzínu moc ředil sem to 1:30 Prosím o radu.. Diky Dominik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 7:43
 sorry péro má pravdu m2t by měl bejt opravdu v poměru 1:35.Trochu sem to zmotal
Datum: 19. března 2010 7:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak M2T bych opravdu neředil 1:50..tím bych ředil tak 1:35 a tou husgvarnou tak 1:45-1:50
Datum: 18. března 2010 22:58
 M2T neni moc dobrej olej já na něj jezdil,ale pořád zajetej vejfuk a karbon na hlavě.Řeď 1:50
Datum: 18. března 2010 22:33
 to by vubec nemělo být poznat,já jsem zatím přecházel z m2t na agip mix,a rozdíl jen že to nekouřilo,a nemusel sem tolikrát dekarbonovat,jinak výkon se nezměnil
Datum: 18. března 2010 22:10
Jméno: Dominik
IP: uživatel1026
 No a když jsem tam cvrkl pul deci do husgvarny a deci M2T?
Datum: 18. března 2010 22:00
 no 1:30 je zbytečné podku něco nezaběháváš...ale výkon nezmění nic,jestli dáš víc nebo mín toho samého oleje,to je furt stejné
Datum: 18. března 2010 21:54
Jméno: jawa 20
IP: uživatel4805
 čau može se lít motorovej olej z benzinovyho auto taky do 4 taktní motorky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 17:23
Jméno: jawa 125
IP: uživatel3189
 ja tam leju terrac universal je to do novich traktoru a pouziva se do prevodovky a motoru
Datum: 13. srpna 2010 17:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Panove 4t motocykli maji NEKTERE zvlast prevodovou a zvlast olejovou napln .... kazdopadne pri sloucenem mazani se olej ktery se pouziva u aut
kvuly jiz zminene spojce nepouziva
Datum: 19. března 2010 18:05
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud motorový automobilový olej bude plnit současně i normu JASO nebo API pro příslušný motocykl, použít se může, jinak se to nedoporučuje. Vždy je nutné se držet předpisu výrobcea zbytečně neexperimentovat.
Datum: 19. března 2010 16:06
 Mam jawu 125 travel 4takt tam je společny mazani jak pro převodovku,spojku tak i kliku atd.Nemam zkušenosti s většíma mašinama,ale myslim,že to maj taky společný.Jak píše Filip_apple ® do motorky bys neměl lejt olej z auta,protože pak může chodit blbě spojka.Jestli máš největší nouzi tak na ten olej z auta taky můžeš jet  ,ale když na něj budeš jezdit dlouho tak odděláš spojku.
Datum: 18. března 2010 21:39
 Marek: ty píšeš že 4T maji zvlášť mazanou kliku a zvášť válec?  to neni moc chytrej výrok...u 2T se pouzivaji jine oleje uz treba z duvodu spalitelnosti oleje...jinak poměrně dost mašin má společnou náplň pro převodovku, spojku a motor...oleje jsou trochu jiné...třeba když do nějaký silnější mašiny naleješ obyč olej pro automobilový motory, tak se ti může stát, že spojka nepřenese kroutící moment a prostě bude klouzat
Datum: 18. března 2010 21:38
 MAREK.. 4T motorky maj olej pro mazani motoru, prevodovky i spojky dohromady.. coz u auta neni.. tohle ti rekne kazdej kdo se v tom vyzna.. a jen tak mimochodem.. kolik 4T motorek mas? ze tomu tak rozumis.. urcite mi proslo rukama vic 4T motoru nez tobe.. a taky nwm proc do toho pletes 2T motory o kterejch nepadlo ani slovo..
Datum: 18. března 2010 21:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To co jsi napsal Filip_apple ® neplatí. I 4T motorky mají převoďák (maže motor- kliku ojnice) a pak ještě samostatný olej který maže válec. Kdežto 2T motorky mažou kliku a ojnici směsí benzínu a oleje. A spojka a převodovka jedou na převoďák. Proto se do 2T motorek používají jiné oleje než do 4T. Takže pokud máš 4T motorku, tak tam klidně můžeš lít olej do auta. Ale převodový olej do převodovky a motorový olej do motoru! ne opačně.
Datum: 18. března 2010 21:25
 nemuze se tam lit !!.. specialni oleje pro motorky jsou... jelikoz u auta je oddeleny mazani pro motor a pro prevodovku se spojkou.. a u motorky se maze vse jednim olejem.. s motorovym olejem do aut ti pravdepodobne u motorky nebude pracovat spravne spojka...
Datum: 18. března 2010 21:18
Jméno: hh
IP: uživatel8973
 může, nejsou speciální motorový oleje pro auta a jiný pro motorky...
Datum: 18. března 2010 20:56
Jméno: paya
IP: uživatel8670
 Čus draci, mam dotaz. Když koupim rozetu třeba 70 zubů z nabídky fichtl krámku, je potřeba nějak upravit převod motoru?\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:58
Jméno: hh
IP: uživatel8973
 záleží na tobě, nutný to neni.. možná bude ale potřeba delší řetěz...
Datum: 18. března 2010 20:58
 cest chci se zeptat jestli si tu nekdo kupoval ten novy valec na fika 0 vybrus a estli jo tak jaky je hodi se na neco jako estli je bezproblemovy
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 9:06
 ja sním mám dobré skúsenosti, možno som natrafil na jeden ztých dobrých valcov od poliakov, ale jazdí pekne, chce to trpezlivosť zabehnúť ho  aj tak nič lepšie už mať nebudeme
Datum: 28. března 2010 9:06
 já s niím možná jezdím,nevím jestli je to origo nebo polák...ale abych řekl pravdu jede to velký hovno....a to tam mám 12zub,vubec to netahne..ale jak říkám newím jestli je to origo nebo ne
Datum: 18. března 2010 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 stojí za velký kulový...sežen si někde válec za 100,- a nech si udělat za 500 výbrus a vyjde tě to cenově ještě levnějc a pojede to líp
Datum: 18. března 2010 20:58
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 je takovej slabši no ale na normalni poježdení to stači tak mohl by sis pak na ně nechat udělat vybrus
Datum: 18. března 2010 20:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na normální ježdění je to dobrej válec
Datum: 18. března 2010 20:46
Jméno: Dawid
IP: uživatel1966
 Zdar Draci,mohli byste mi někdo prosím poslat foto bezkontaktního zapalování už namontovaneím na motoru jawa 21 ? díkes moc\\r\\nmail : Dawid.cerny@centrum.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:48
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 http://jawamania.info/Files/moto/225256/IMG_0175.JPG
Datum: 18. března 2010 20:48
Jméno: Dawid
IP: uživatel1966
 já potřebuju ale aby to tam bylo vidět,ne jenom takový malý fotky....
Datum: 18. března 2010 20:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2276.html
Datum: 18. března 2010 20:26
 Zdarec,nemáte někdo zkušenosti jak přidělat na Staďáka S22 stojan? Pořád mi tam nevychází ta pružina,už nwm co stím. Pls poraďte mi někdo.Kdyžtak i pošlete nějaký foto. DÍK!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:07
 jj
Datum: 18. března 2010 20:07
 Neni zač, hlavně aby ti to k něčemu bylo.
Datum: 18. března 2010 19:37
 DÍK moc
Datum: 18. března 2010 19:29
 Máš to na emailu
Datum: 18. března 2010 19:25
 Ale dáš to tam i jeden, já ti to du vyfotit.
Datum: 18. března 2010 19:00
 a musí se ta pružina nějak napružit bo to tam jde dát jen tak ?
Datum: 18. března 2010 18:50
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Mě se to tam taky nedařilo dát a nakonec jsme na to museli být čtyři
Datum: 18. března 2010 18:37
 jj pls vyfoť mi to,kdyžtak mi to pošli na mai: michal.nerusil@centrum.cz dík
Datum: 18. března 2010 18:19
 Já to tam dával asi před rokem a půl a už si to nepamatuju, ale můžu ti to teda vyfotit jak to tam je.
Datum: 18. března 2010 18:18
 cus draci mam sima ojnice jezdy do stran na horu vuli nema jen sni hejbu dostran doslova jezdy do stran dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 22:06
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 u simsona je ta vule normalni.. je ttam vule 5-10 mm .. dokud nema vuli na horu a dolu tak je ok
Datum: 18. března 2010 22:06
 hej péro nepřijde ti to už trochu trapný když mu neradíš tak nic nepiš jediný co umíš je se do někoho navážet ale poradit neumíš už mě stim docela s-r-š
Datum: 18. března 2010 21:36
 To je u těchto prskoletů normální. Pokud to jede a nic v tom nemlátí tak to neřeš... Jak říká péro. Nechával jsem si generálkovat kliku,ta klika byla absolutně bez vůle, po roku a půl jsem to kontroloval a taky už to lítá do boků.
Datum: 18. března 2010 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to sračka tak co by jsi chtěl...když dáš kliku na GO tak bude mít za 2 roky vůli zase
Datum: 18. března 2010 21:00
 axiální vůle nevadí
Datum: 18. března 2010 17:41
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, co je lepší motorka: yamaha XT 125r nebo jawa 125 sport co myslíte chtěl bych vědět jaké je v čem lepší (jízdní vlastnosti, max. rychlost, tah , spotřeba a spolehlivost)díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 1:13
 Dandy forever !!
Datum: 19. března 2010 1:13
 neschanej se po tom jestli neco takovyho honda dela, protoze 125ccm 2T enduro je YAMAHA DT nejlepsi... bezkonkurencne
Datum: 18. března 2010 21:23
 dělá Honda něco jako Yamaha DT 125R?
Datum: 18. března 2010 21:21
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 jakože Honda lepší než yamaha? bych řekl že nastejno..
Datum: 18. března 2010 21:13
Jméno: schwin
IP: uživatel1093
 No jestli mas na vyběr mezi jawou yamahou tak rozhodně yamaha,jednou jsem to mel pucenou tu jawu sport 125 a je to sraaasne liny.Ale kolega ma pravdu honda je honda
Datum: 18. března 2010 20:11
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 no spolehlivosti to neni az zas tak slavny ale porad je to na dobry urovni , urcite bych nevahal a sel do yamahy ale Honda je Honda
Datum: 18. března 2010 19:07
 no tak yamaha bude lepsi ve vsem  akorat dily budou asi drazsi ale pri ty spolehlivosti na yamahu zadny dily kupovat nebudes  .. takze jasna volba.. bral bych XT
Datum: 18. března 2010 18:49
 Dobrý den. Mám takový dotaz mám ČZ 175/450 a má tam být baterka 6V. Když jsem ji sprovoznil měla 6.5V a nastartoval jsem ji, ale když jsem ji měřil když měla zapnuté podsvícení tachometru měla už jenom 1,5V a nešla nakopnout. Nevíte kde je chyba?
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 20:45
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Okamžitě jí nabij, nebo ti baterka zesulfatuje a rozpadnou se ti desky... 0,5V na 6V baterce bych ale považoval za KO stav... předpokládej že bude nejspíš poškozená.
Datum: 20. března 2010 20:45
 přesně tak, budto je vybitá...nebo nedobíjí, nebo je uplně špatná...jestli jí nabiješ a zase napětí spadne, tak zkontroluj dobíjení, popř kup novou baterku..
Datum: 18. března 2010 18:01
 divej při všch zapnutých spotřebičích nemý být pokles napětí větší nez 0,5 V...takže když ti to klesne o 1,5 V tak to je špatně.
Datum: 18. března 2010 17:38
 Pokud máš při světlech jen 1,5 Voltu máš jí vybitou, dej jí na nabíječku a nech plně nabít, pokud i pak na ní spadne tak napětí tak je špatná-koupit novou
Datum: 18. března 2010 17:28
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já mám tu stejnou, čz-tu co ty,já myslím že těch 1,5V je nejspíš dobře, protože světla hodně žerou....podle mě bude problém v dobíjení (mě taky nedobíjela) a nebo byla špatně nebo málo nabitá baterka (kor někde v mrazu)
Datum: 18. března 2010 15:45
 Zdravim, mám dotaz na velikost mezery mezi pístem v horní úvratia hlavou válce .Je to tzv.,,squish".Neví někdo jaká je tato hodnota?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel8973
 možná by nebylo od věci napsat o jakou motorku se jedná...
Datum: 18. března 2010 20:42
Posl.aktualizace: 18. března 2010 22:00
 já jsem už skoušel jet na všechno co hoří... Petrolej,ředidlo,toluen,nafta,jakýsi rozpouštědlo atd... sice kouře jak v pekle ale jelo to a celkem dobře
Datum: 18. března 2010 22:00
 deda mi rikal ze jezdil i na petrolej na 555 pac ho kradl ve mlejne a jedno dojel s kamosem v 54.roku na machovo jezero deda mel uz ridicak a ten jeho kamos mel 14 let a jel na kozim dechu a dojeli!ale rikal ze to dal zhruba 1:1.My jezdily i na vyskocek pro nehanaky je to spatne vypalena slivovica jelo to o trochu min ale jejo!
Datum: 18. března 2010 21:55
 No vlastně chcípneš... babetta 207 má dekompresor
Datum: 18. března 2010 21:39
 studenou ji nenastartuješ a teplou nechcípneš.ale zkus třeba koks ten je dost výhřevný
Datum: 18. března 2010 18:38
 kdysi jsem nutně potřeboval někam jet a nebyl benzín tak jsem tam nalíl čistou naftus olejem 1:50... Asi 5 minut jsem musel šlapat jak lojzek a až to chytlo a dojel jsem tam kam jsem potřeboval tak jsem to ani za boha nemohl chcípnout ikdyž jsem vytahl fajku svíčky... Jelo to na hovno,dýmilo to jak prase ale těch 35Km/h jsem jel
Datum: 18. března 2010 16:23
 Ale no ták nehádej se hned jak děvka,standa má pravdu,pokud chceš z fichtla udělat diesela tak je nejvyžší čas nastavit na tvym stroji pořádnej vysokokapacitní 12v zdroj a zhotovit ho hlavy otvor se závitem pro žhavící svíčku,dieselové dvoutakty existujou ale pracujou na trošku jinym principu,tohle by ti jelo.počítej s tim že ti to po 100km kixne.
Datum: 18. března 2010 15:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 On neni debil,debil je ten kdo chce davat do fichtla naftu...
Datum: 18. března 2010 15:14
 no teda já na benzín mám ty ichtyle, newím jak ty ale když o tom hovno víš tak sem nelez ty kokot!!!! se slušně ptám-kámoš to tam lije a newím co to dělá a né hned na něco nemám ty debile!!!
Datum: 18. března 2010 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 to sou dotazy......co by se delo.....pojede to blbe a nebo vubec,motor bude trpet na prehrivani a samozapaly coz neni dobry pro klikovej mechanismus....mimo jine se zacne ucpavat karburator a vyfuk. POKUD NEMAS NA BENZIN TAK NA TOM NEJEZDI! KDYZ NEMAS NA BENZIN NEMAS ANI NA OPRAVY MOTORU!!!
Datum: 18. března 2010 12:33
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 na naftu to jede celkem dobře...musíš to namíchat 1:1..ale ted v zimě to musíš nastartovat na čistej benzín  a bacha docela se to s tou naftou hřeje
Datum: 18. března 2010 9:04
 zdar,když sem měl nouzi o benzín tak sem do něj crvknul trochu nafty z traktoru,jede to teda hůř,ale jede  .Nezkoušel sem to ale myslim,že na samotnou naftu to nepojede.Kámoš jezdil taky na ředidlo,smrad hroznej a cenově myslim,že lepší je benzín;-D
Datum: 18. března 2010 8:38
 Racionálně uvažující člověk do zážehového motoru naftu lít nebude
Datum: 18. března 2010 7:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No ani to nezkousej
Datum: 18. března 2010 7:23
 Zdravím, co přesně se stane, když dám naopak píst (myslím naopak jakože šipka co má být u výfuku pude ke karburátoru)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 18:39
 Mno tak kluci ..........\r\nKontrlní otázka soudruzi.... Co se stane se samopalem vzor 24 pokud ho necháme na větru a dešti.... \r\nMno jezdit ti to bude pak ti začnou chrastit kroužky a pak tu krach motor zniceho nic ztrati silne výkon ale pojede .... sice hovinko ale pojede mno a ty se lekneš zabrzdíš chcípneš a dolej si už nenastartuješ a můžeš tlačit..... kroužek se o kanal obrousi praskne a uvolnise a mas po ptakach\r\n
Datum: 18. března 2010 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 chvíli to pojede normálně,ale pak se vykouše první krouzek o výfukovej kanál.....jednou mi bratr pomohl složit motor po výbrusu(nemel sem na to cas) a dal tam nechtene ten pist taky obracene....najel sem na tom normalne sezonu,o nicem sem nevedel,ale druhou uz se to skouslo.....bohuzel
Datum: 18. března 2010 10:59
 Prosimvás pánové....nic nepraskne a nepojede to vim to z vlastní zkušenosti když sem si s tim hrál jako malej
Datum: 18. března 2010 6:41
 neboj určitě prasknou a zničíš válec.
Datum: 18. března 2010 6:27
 ppojede to možná hůř,ale hned prasknou...
Datum: 18. března 2010 6:11
 mno a dokud neprasknou, tak to pojede normoš? jakože má to vliv na sání, nebo tak něco?
Datum: 18. března 2010 0:07
Jméno: jawaracing50.
IP: uživatel8140
 prasknou ti krouzky protoze zamky budou vychazet do kanalu...!
Datum: 17. března 2010 23:24
 Ahoj, měl bych dotaz pro nějakého "stadionáka"  existuje replika originální ojniční sady? nebo co lze použít za ojniční sadu do seriového stadiona (bez výroby nového osazeného čepu).. Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:40
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 a co opravit starou ojnici na originál čep???
Datum: 18. března 2010 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 Ja bych rek ze tohle je otázka spíše pro F_K neboli Firesneka......uz si mu psal maila??
Datum: 18. března 2010 10:12
 Zdarec mám dva dotazy koupil sem dva hikone jeden216ten je cejk ale druhej 204 má v tom balení nbějakej šteft a nějaký asi nilonový válečky 6ks je toi bokem v pytliku nevyte naco to je? dík moc a druhej dotaz kolik stojej 4mm číselný razničky potřebuju vyrazit novej šťítek a sou stejný 4mm razničky i na motor nebo to sou věčí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:30
 to JAWA_ceZetak ®  rosím na té 207 se taky prodlužuje ta výletová trubička?
Datum: 18. března 2010 20:30
 odkdy stejsky dělá 4K  dělá pouze 2K (2000 kč) a 3K (3000 kč)...udělěj si v tom pořádek chlape.....a na tuto úpravu od stejskyho tu co máš nejspíš ty bych použil hikone 207... to je ten nejvíce zatočený....
Datum: 18. března 2010 20:00
Jméno: Fichtl21mates
IP: uživatel1569
 no tak já svýmu dachlu teda neříkám speciál ale rmám tam stejskiho 4K sniženou hlavu a jednokroužek a odlehčonou kliku... není to buhvíjaký dělo ale těch 70 to jede a hikona sem koupil kvulůy tomu že sem tam měl pěknej doutník kerej sem použil na jinýho fíka kerýho renovuju a výfuk neměl když sem ho koupil...
Datum: 18. března 2010 19:43
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 cezetak:skoro vsichni ty ladici tipu flexa,hikone,jednokrouzkac a special je na svete
Datum: 18. března 2010 19:27
 ukaž mi někoho kdo si to dá pro něco jiné než jen pro zvuk
Datum: 18. března 2010 17:26
Jméno: Fichtl21mates
IP: uživatel1569
 hele ... nechcy se hádat tak pomě nevyjížděj... jhá sem se jenom slušně zeptal.. myslýš si že na stránkách hikone.sk by měly fotky fíku s origo kolenama kdyby to bylo špatně? kdyby to nefungovalo správně? sleduj... http://hikone.sk/index.php?page_id=3 tady máš fotky i fíků s origo kolenama a sou to stránky hikone... a 90procent znich má originál koleno... myslýš že kdyby to bylo tak otřesný jak my tu popisuješ tak že by stim ti liďi jezdili??
Datum: 18. března 2010 16:50
 prej padesátka jak padesátka  no lol ty si trouba že vězší snad ani na světě neni.... a to že jedna padesátka má stěží 3 koně a s dobrým větrem v zádech jede 60 a druhá padesátka má koní 8 a letí 100 to neni nijak podstatné že?  rači běž spát aa nemel nesmysly fichle21mates
Datum: 18. března 2010 16:30
 mám dotaz ta výletová trubička se upravuje před nebo za tlumičem?
Datum: 18. března 2010 14:38
Jméno: Fichtl21mates
IP: uživatel8969
 http://www.hikone.sk/index.php?page_id=1 soráč za odkaz ale tady my řekly že sou stejný jen se tam navaří to fíkovský koleno že origo tam nepasuje... a když to udělám tak to pojede přinejmenším stejně jako originální lauf...
Datum: 18. března 2010 13:11
Jméno: Fichtl21
IP: uživatel8969
 co je to za blbost? jako nevým ale unás v mototechně kde dělaj přestavby na závody renovace a tak mi řekl že to pojede líp ale měly tam ty vyfuky za 570tak sem řek že si ho koupim přez net a knim si ho pak dám na přizpůsobení a von že vpohodě že mi to dopočítá a navaří tam sériový koleno a že to pojede líp... že hikone sou všechny stejný jen maj jiný ty kolena kerý na fíka prej stejně nepasujou...
Datum: 18. března 2010 12:57
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz tam nechas seriovy koleno tak ti to pojede jeste blbejc nez ze seriovym vyfukem..
Datum: 18. března 2010 7:25
Jméno: Fichtl21mates
IP: uživatel1569
 proč kničemu? není náhodou padesátka jako padesátka?? koleno tam navařím z fichtla t je jasný.. proč by to tam nemělo jít? kámoš má taky tu 216ku a jede to vpohodě...
Datum: 18. března 2010 6:59
 jj koupil si špatný...bud 207,a nebo ještě 209...a ty válečky si myslim to bude do toho tlumiče vzadu
Datum: 18. března 2010 6:13
 zklamu tě, ale oba hikony co sis koupil jsou na pionýra k ničemu....na pionýra je ideální hikone 207
Datum: 17. března 2010 22:02
 zdar chci se zeptat kdyz budu menit horni ojnicni pouzdro tak k tomu potrebuju vystruznik ale nevim jaky si mam kupit popripade sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:05
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ruční
Datum: 18. března 2010 20:05
Datum: 18. března 2010 16:27
Jméno: Marek
IP: uživatel8118
 Zeptej se v nějaký firmě na obrábění kovů. Určitě ti ho tam někdo půjčí.
Datum: 18. března 2010 9:18
 ideální je stavitelnej výstružník patřičného rozsahu...ale je to docela drahá sranda...lepší je si to někde pučit
Datum: 17. března 2010 22:10
 cau...hej mam pincka 21ku a chvíli stála v dilne a pak sem ji chtel rozjet vycistil sem karburator spravil zapalovaní...pak sem to chtel nastartovat jiskra sla krasna a benzín tam tekl ale nastartoat to neslo jenom par malích vzdechů tak sem skousel porat stelovat jiskru aby strilala treba v jinou dobu a furt to same a nekdy uz vubec nic....uz si s tím nevím rady prosím poradte nekdo co stím ma tetka dělat ????diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 22:07
 vyzkoušej to co ti radil sportak21...a jestli nemáš povolené nějaké šrouby- třeba ti to někde netěsní(slyšel bys sičení) dotáhni hlavně hlavu
Datum: 17. března 2010 22:07
 Zkoušel si jinou svíčku, některé jsou už špatné a pod tlakem nehodí jiskru, nebo nepřechlastáva se ti to?
Datum: 17. března 2010 21:40
Jméno: liliputan
IP: uživatel8364
 čaute podivejte se na toto video  NECHTEL BYCH TAKOVEJ HUMUS
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 21:38
 každopádně, provedení za jedna
Datum: 19. března 2010 21:38
 někdo hold otvírá kokos jinačím způsobem než vy
Datum: 19. března 2010 21:38
Jméno: jezda
IP: uživatel8266
 tak to je dobrej hnus..
Datum: 18. března 2010 10:47
Jméno: jawaracing50.
IP: uživatel8140
 zrovna jsem jedl nic moc
Datum: 17. března 2010 22:37
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 že sem se na to díval, to se mi tede bude pěkně usínat
Datum: 17. března 2010 22:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak to je dobry no zhlidnout na noc takovydle video
Datum: 17. března 2010 21:54
 shrek: no to teda je ale humus..rači bych se odpráskl,než takto pak žít...mozek mu bude fungovat tak na 40 % jestli vubec.....
Datum: 17. března 2010 21:21
Datum: 17. března 2010 21:08
Jméno: liliputan
IP: uživatel8364
 http://www.youtube.com/user/Vesy94#p/u
Datum: 17. března 2010 20:56
 zdar potřebuju nutně poradit mám čztu 487 a když uplně přeplavim karburator až to z toho chčije tak ta číza de po nastartování pěkně do otáček ale po chvilce ježdění se mi to po přidání otáček začíná přidušovat a připadne mi to jakoby tam nedotíkal benzín a kohoutky a hadičku mám vyčičtěny i karbec komplet vyčičtěnej a když to docupuju tak je to zase o.k. nevíte čím to je??????????????díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:51
Jméno: hh
IP: uživatel8973
 a mrkni pořádně na plovák, ať nikde nevázne, ať neni děravej a ať má vrchol tý tyčky procházející plovákem tvar kuželu, nikoli ještědu...
Datum: 18. března 2010 20:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Seřidˇkarburátor .Jehlu na 3. zářez a šroubek přídavného vzduchu, (pod tryskou běhu naprázdno), povol o 3/4 otáčky.
Datum: 18. března 2010 10:20
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 A nemáš tam náhodou zavřený sytič?
Datum: 18. března 2010 6:44
 šroubek na bohatost směsi tam je(ale stejně to je jenom pro volnoběžné otáčky)...já bych hledal problém v sekajícím se plováku...
Datum: 17. března 2010 22:14
 Zdarec ted si presne nevzpominam,ale myslim ze karbec na 487 nemá šroub na štelování směsi jenom na otáčky(dyžtak mě opravte  )Zkus jestli se volně pohybuje plovák,možná máš v tej dirce vespod jak tam de tyčka od plováku nějakej bordel.Zkus to vyrejpnout jehlou  .Na první pohled nemusí bejt znát,že tam něco je
Datum: 17. března 2010 21:07
 pravdepodobne bude chuda smes. kdyz napumpujes benzin do plovakovky tak smes obohatis. az se zase preplaveni vyjede tak to jde zas blbe
Datum: 17. března 2010 20:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, nevíte někdo kolik jede maximálně yamaha XT 125R?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 19:01
 kamos ji ma.. kdyz je dobrej vitr tak 120 udela... ale samozrejme zalezi na stavu motorky.. na poctu najetech km... atd..
Datum: 18. března 2010 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 nejsou to spatny motorky. Pocitej ze to pojede ke stovce,mozna 110
Datum: 18. března 2010 12:36
Jméno: Marek
IP: uživatel8118
 Záleží na kopci a směru větru
Datum: 18. března 2010 9:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:02
|



|